Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (8)Книжкові видання та компакт-диски (89)Журнали та продовжувані видання (84)
Пошуковий запит: (<.>U=У521.11$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 55
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Циганкова Т. М. 
Управління міжнародним маркетингом : Навч. посіб. / Т. М. Циганкова; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 2001. - 132 c. - укp.

Розглянуто теоретико-методологічні та практичні питання управління міжнародною маркетинговою діяльністю. Особливу увагу приділено методам розробки й обгрунтування міжнародної маркетингової стратегії, методології міжнародного маркетингового планування. Визначено потенціал міжнародної діяльності підприємства. Наведено сучасні підходи до створення систем маркетингової інформації у міжнародному бізнесі. З'ясовано особливості організації та контролю міжнародної маркетингової діяльності. Висвітлено її зміст і особливості формування вимог до менеджера з міжнародного маркетингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У521.11я73(4РОС)

Шифр НБУВ: ВА607800 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Петропавловська С. Є. 
Маркетингова політика комунікацій : Курс лекцій / С. Є. Петропавловська, С. М. Подрєза; Нац. авіац. ун-т. - К., 2003. - 96 c. - Бібліогр.: с. 94. - укp.

Розглянуто складові маркетингової політики комунікацій. Охарактеризовано рекламу, стимулювання збуту, паблік рилейшнз, директ-маркетинг, Інтернет, ярмарки та виставки як елементи маркетингової комунікації.

Рассмотрены составляющие маркетинговой политики коммуникаций. Охарактеризованы реклама, стимулирование сбыта, паблик рилейшнз, директ-маркетинг, Интернет, ярмарки и выставки как элементы маркетинговой коммуникации.


Індекс рубрикатора НБУВ: У521.11я73-2 + У542.1я73-2

Шифр НБУВ: ВА643957 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Макнейл Р.  
Маркетинговые исследования в сфере В2В. Анализ и оценка рынков товаров для бизнеса / Р. Макнейл. - Д. : Баланс Бизнес Букс, 2007. - 432 c. - (Маркетинг. исслед. на практике). - Библиогр.: с. 412-415 - рус.

Представлено наиболее полное и точное руководство по проведению маркетинговых исследований в сфере В2В. Используя простой и понятный подход, последовательно описаны и объяснены различные средства, методики и практики исследований, которые проводятся повсеместно в мире бизнеса. Основываясь на данных, полученных в разных странах, приведено множество конкретных примеров, демонстрирующих практику проведения исследований в сфере В2В, области их применения.


Індекс рубрикатора НБУВ: У50-131-211.1 + У521.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА683438 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Хаг П.  
Маркетинговые исследования: руководство по планированию методологии и оценке / П. Хаг. - К. : Знання, 2005. - 418 c. - Библиогр.: с. 373-389 - рус.

Рассмотрен процесс исследования рынка в аспекте составления анкет, планирования выборок респондентов, методов сбора и анализа данных. Охарактеризованы сферы исследования рынка. Внимание уделено обследованию удовлетворения клиентов, написанию и определению адресата отчета, многостадийным и стратифицированным выборкам, простому и многомерному анализу данных, целям анкет. Описаны профессиональные организации, агентства по исследованиям рынка. Приведены практические рекомендации по наиболее важным направлениям маркетинговых исследований, в частности, планированию исследования рынка, кабинетному исследованию, качественному и количественному исследованиям, составлению выборки, сбору и анализу данных.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У521.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС46123/CDR1030 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Гончаров С. М. 
Маркетинг : Навч. посіб. / С. М. Гончаров; Нац. ун-т вод. госп-ва та природокористування. - Рівне, 2007. - 364 c. - Бібліогр.: с. 359-360. - укp.

Розкрито сутність маркетингу як ефективного засобу управління підприємством, організацією або установою за умов становлення ринкових відносин і конкуренції. Розглянуто основні положення сучасної концепції маркетингу, проаналізовано європейський, вітчизняний і світовий досвід її використання. Визначено принципи, завдання та функції маркетингу. Охарактеризовано систему проведення маркетингових досліджень. Розглянуто структуру маркетингової товарної політики, основні етапи життєвого циклу товару, методи ціноутворення, цінову стратегію. Наведено характеристику комплексу маркетингових комунікацій і засобів стимулювання збуту. Подано рекомендації щодо підвищення ефективності рекламної кампанії. Висвітлено питання організації, планування та контролю маркетингової діяльності.

Раскрыта сущность маркетинга как эффективного средства управления предприятием, организацией или учреждением в условиях становления рыночных отношений и конкуренции. Рассмотрены основные положения современной концепции маркетинга, проанализирован европейский, отечественный и мировой опыт ее использования. Определены принципы, задания и функции маркетинга. Охарактеризована система проведения маркетинговых исследований. Рассмотрена структура маркетинговой товарной политики, основные этапы жизненного цикла товара, методы ценообразования, ценовая стратегия. Приведена характеристика комплекса маркетинговых коммуникаций и средств стимулирования сбыта. Обоснованы рекомендации по повышению эффективности рекламной кампании. Освещены вопросы организации, планирования и контроля маркетинговой деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У521.11 я73 + У529.0-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА685427 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Уотсон Т.  
Методы оценки деятельности PR-подразделения компании : Лучшее практ. рук. по планированию, исслед. и оценке связей с общественностью / Т. Уотсон, П. Нобл, Пер. с англ.: А. Ю Сидоренко. - Д. : Баланс Бизнес Букс, 2006. - 272 c. - Библиогр.: с. 252-257 - рус.

Рассмотрено понятие оценки и освещена хронология развития пиар-деятельности. Проанализированы особенности психологии оценки и коммуникаций. Освещены вопросы культуры пиар-специалиста, приведены результаты исследований Линдэнманна, Уотсона, австралийских ученых. Представлены методики осуществления оценки деятельности СМИ, в частности, организация простой системы текущего контроля, пространственная модель оценки, корпоративная система. Описаны процессы построения профессиональной пиар-деятельности, особенности оценки эффективности коммуникаций в состоянии кризиса.


Індекс рубрикатора НБУВ: У521.11 + Ч62в

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА672567 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Савельєв Є. В. 
Новітній маркетинг : навч. посіб. / Є. В. Савельєв, С. І. Чеботар, Д. А. Штефанич, М. Г. Шевчик, В. О. Мартинюк. - К. : Знання, 2008. - 420 c. - (Сер. "Вища освіта XXI ст."). - укp.

Висвітлено новітні підходи щодо маркетингу як науки та навчальної дисципліни, розглянуто основні напрями його розвитку за сучасних умов. Охарактеризовано маркетингові інтегровані системи розподілу, викладено концепцію соціально-етичного маркетингу. Розкрито наукові засади, цілі та види маркетингу знань, визначено зміст поняття брендингу, описано процес створення та розширення бренда. Розглянуто основні принципи та характеристики бенчмаркінгу, показано переваги та недоліки маркетингового аутсорсингу. Обгрунтовано можливості впровадження франчайзингу в Україні. Встановлено основні вимоги щодо планування торговельного залу супермаркету. Описано технології мерчандайзингу, структуру туристичного продукту та методи його продажу. Проаналізовано особливості управління маркетингом у шоу-бізнесі, стратегії та форми ведення маркетингових воєн, запропоновано засоби протидії. Охарактеризовано соціально-культурне середовище міжнародного маркетингу. Розглянуто процес формування національного іміджу продукту на іноземному ринку. Розкрито методологічні засади формування системи глобальної маркетингової діяльності.

Проанализированы новейшие подходы к маркетингу как науке и учебной дисциплине, рассмотрены основные направления его развития в современных условиях. Охарактеризованы интегрированные системы распределения, освещены основные положения концепции социально-этического маркетинга. Освещены научные основы маркетинга знаний, определены его цели и виды. Раскрыта сущность брендинга, описан процесс создания и расширения бренда. Рассмотрены основные принципы и характеристики бенчмаркинга, показаны преимущества и недостатки маркетингвого аутсорсинга. Обоснованы возможности реализации франчайзинга в Украине. Установлены основные требования к планированию торгового зала супермаркета. Описаны технологии мерчандайзинга, структура туристического продукта и методы его продажи. Проанализированы особенности управления маркетингом в шоу-бизнесе, стратегии и формы ведения маркетингвовых воен, рассмотрены способы противодействия. Охарактеризована социально-культурная среда международного маркетинга. Рассмотрен процесс формирования национального имиджа продукта на иностранном рынке. Раскрыты методологические основы формирования системы глобальной маркетинговой деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У521.11 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА691922 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Савельєв Є. В. 
Новітній маркетинг : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Є. В. Савельєв, О. С. Братко, М. Я. Матвіїв, О. П. Арсеньєва, Р. І. Буряк; ред.: Є. В. Савельєв; Терноп. держ. екон. ун-т. - Т. : Екон. думка, 2005. - 295 c. - укp.

Наведено відомості про історію виникнення та розвитку маркетингу, проаналізовано особливості його впровадження у вітчизняну економіку. Розглянуто сучасну теорію маркетингу, розкрито сутність основних понять і категорій навчальної дисципліни, показано еволюцію їх змісту в зв'язку з використанням синергетичного підходу. Викладено теоретичні засади інтегрованого маркетингу як основи філософії управління бізнесовою діяльністю підприємства. Проаналізовано процес становлення соціального маркетингу, розглянуто проблему відповідальності бізнесу перед суспільством. Розроблено новітні концепції, охарактеризовано види та визначено цілі маркетингу знань. Розкрито сутність понять бренда та брендингу, визначено основні принципи бенчмаркінгу, наведено загальні схеми та методи оцінки ефективності аутсорсингу. Обгрунтовано можливості впровадження франчайзингу за умов України, показано його переваги та недоліки для продавця та покупця.

Приведены сведения об истории возникновения и развития маркетинга, проанализированы особенности его внедрения в отечественную экономику. Рассмотрена современная теория маркетинга, раскрыта сущность основных понятий и категорий учебной дисциплины, показана эволюция их содежания в связи с использованием синергетического подхода. Изложены теоретические основы интегрированного маркетинга как основы философии управления бизнесовой деятельностью предприятия. Проанализирован процес становления социального маркетинга, рассмотрена проблема ответственности бизнеса перед обществом. Разработаны новейшие концепции, охарактеризованы виды и опредлены цели маркетинга знаний. Раскрыта сущность понятий бренда и брендинга, определены основные принципы бенчмаркинга, приведены общие схемы и методы оценки эффективности аутсорсинга. Обоснованы возможности использования франчейзинга в условиях Украины, показаны его преимущества и недостатки для продавца и покупателя.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У521.11 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА670214 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Палига Є. М. 
Основи сучасного маркетингу : навч. посіб. / Є. М. Палига. - Л. : Укр. акад. друкарства, 2007. - 236 c. - Бібліогр.: с. 231-232. - укp.

Висвітлено сутність, принципи, функції, суб'єкти та процес маркетингу. Визначено фактори маркетингового середовища, викладено способи організації його вивчення та стратегії виходу на цільовий ринок. Розкрито зміст понять масового, диференційованого та цільового маркетингу, життєвого циклу товарів, реклами, особистого продажу, паблік рілейшнз, планування маркетингової діяльності, управління маркетингом. Охарактеризовано юридичні аспекти просування товару на ринок. Розглянуто питання ціноутворення, зокрема, встановлення базової та вихідної ціни.

Освещены сущность, принципы, функции, субъекты и процесс маркетинга. Определены факторы маркетинговой среды, изложены способы организации его изучения и стратегии выхода на целевой рынок. Раскрыто содержание понятий массового, дифференцированного и целевого маркетинга, жизненного цикла товаров, рекламы, личной продажи, паблик рилейшнз, планирования маркетинговой деятельности, управления маркетингом. Охарактеризованы юридические аспекты продвижения товара на рынок. Рассмотрены вопросы ценообразования, в частности, установления базовой и исходной цены.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У542.10,2 я73 + У521.11 я73 + У9(4УКР)211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА691294 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Мойсеєв В. А. 
Паблік рілейшнз : Навч. посіб. / В. А. Мойсеєв. - К. : Академвидав, 2007. - 224 c. - (Альма-матер). - Бібліогр.: с. 220-223. - укp.

Розглянуто сутність, принципи, нормативно-правові, етичні засади паблік рілейшнз (ПР) як сфери професійної діяльності. Визначено організаційно-психологічні умови їх ефективності, показано роль у забезпеченні фірми (організації). Висвітлено особливості використання ПР у політичній, економічній, соціально-гуманітарній сферах, державному управлінні та місцевому самоврядуванні. Викладено основні прийоми псевдотехнологій ПР ("чорних ПР") і обгрунтовано можливості протидії їм.

Рассмотрены сущность, принципы, нормативно-правовые, этичные основы паблик рилейшнз (ПР) как сферы профессиональной деятельности. Определены организационно-психологические условия их эффективности, показана роль в обеспечении фирмы (организации). Освещены особенности применения ПР в политической, экономической, социально-гуманитарной сферах, государственном управлении и местном самоуправлении. Изложены основные приемы псевдотехнологий ПР("черных ПР") и обоснованы возможности противодействий им.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в05 я73 + С5*333.4 я73 + У521.11 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА686684 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Го Санни Т. Х. 
Простота: секрет эффективного маркетинга / Санни Т. Х. Го, Пер. с англ.: А. В Дербенева. - Д. : Баланс Бизнес Букс, 2006. - 171 c. - рус.

Рассмотрены вопросы стратегии эффективности маркетинга. Основополагающая идея состоит в том, что простота - главный показатель компетентности. Исследована сущность и цели маркетинга, вопросы лидерства и средства определения возможностей рынка на макро- и микроуровнях. Описаны возможности упрощения решения стратегических и тактических проблем, определено понятие простого маркетингового комплекса. Изложены вопросы "усложненного" и "упрощенного" ценообразования, корпоративной культуры, бюджетирования, контроля и получения прибыли.


Індекс рубрикатора НБУВ: У521.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА671639 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Петренко Н. М. 
Словник з маркетингу: англо-українсько-російський / Н. М. Петренко, А. В. Петренко, Л. В. Пилипчак; Дніпропетр. ун-т економіки та права. - Д., 2006. - 151 c. - (Б-чка студ.). - укp. - рус.

Наведено терміни і термінологічні словосполучення з маркетингу, їх переклад на українську і російську мови.

Приведены термины и терминологические словосочетания по маркетингу, их перевод на украинский и русский языки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-434:У + Ш141.4-434:У + Ш141.2-434:У + У010.322я212 + У521.11я212

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА679436 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Бевзенко В. Ф. 
Эволюция маркетинга : Моногр. / В. Ф. Бевзенко, И. Х. Баширов, Р. М. Лазебник. - Донецк : ООО "Юго-Восток, Лтд", 2005. - 135 c. - Библиогр.: 111 назв. - рус.

Освещены вопросы эволюции маркетинга от первобытно-общинного общества до современного периода, в частности, в странах Древнего Востока, Египта, Индии и Китая. Проанализирован генезис трансформации проторекламы в профессиональную в античном обществе. Раскрыты маркетинговые аспекты экономики Средневековья, объективные предпосылки реализации маркетинговых идей в европейской экономике в XVIII ст., изучен эволюционный этап маркетинга в ХІХ ст. Рассмотрены вопросы эволюции маркетинга как науки в ХХ - начале ХХІ ст., особенности использования маркетингового инструментария в сфере малого бизнеса в современный период в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: У03(0)021 + У521.11-03 + У9(4УКР)211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА667526 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Фэррис П. У. 
Маркетинговые показатели: Более 50 показателей, которые важно знать каждому руководителю = Marketing metrics: 50+ Metrics Every Executive Should Master / П. У. Фэррис, Н. Т. Бендл, Ф. И. Пфайфер, Д. Дж. Рейбштейн. - Д. : Баланс Бизнес Букс, 2009. - 480 c. - рус.

Раскрыты современные наиболее важные показатели маркетинга, обоснованы рекомендации по их использованию для максимального повышения рентабельности инвестиций и определения вновь открывающихся возможностей для извлечения прибыли. Приведены наиболее ценные показатели фактически по каждому аспекту маркетинга: стратегии продвижения товаров, рекламной деятельности и распределению, потребительскому восприятияю, доле рынка, потенциале конкурентов, марже и ценообразовании, товарах и управлении портфелями, прибыльности клиентов, торговом персонале и каналах сбыта.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У521.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА713907 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Корж М. В. 
Маркетинговый механизм в условиях глобализации: теория и практика : монография / М. В. Корж; Донбас. гос. машиностроит. акад. - Краматорск, 2008. - 340 c. - Библиогр.: с. 311-339 - рус.

Рассмотрены проблемы повышения эффективности маркетингового механизма в условиях глобализации. Изложены концептуальные основы и современные подходы к формированию системы управления ценообразованием на базе использования современного маркетингового инструментария. Предложены новая методология формирования оптимизационной ценовой стратегии, механизм управления ценовой политикой в условиях глобализации, модель прогнозирования результативности и управленческой стратегии с учетом эффективности маркетинговой системы.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.321 + У521.11 + У9(4УКР)211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА714488 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Павленко А. Ф. 
Маркетинг : підручник / А. Ф. Павленко, І. Л. Решетнікова, А. В. Войчак, Н. В. Куденко, О. О. Бєляєв, Т. Є. Оболенська; ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана". - К., 2008. - 600 c. - укp.

Розглянуто сутність маркетингу як філософію підприємницької діяльності й одну з головних функцій менеджменту. Увагу приділено становленню та розвитку світової маркетингової думки, базовим категоріям маркетингової діяльності (МД), а також особливостям і проблемам розвитку МД за сучасних умов. Висвітлено основні питання теорії маркетингу, а також парадигму сучасного маркетингу. Розкрито теоретичні аспекти маркетингової товарної політики підприємства. Наведено теорії маркетингової політики розподілення, маркетингових комунікацій. Запропоновано класифікацію цін за умов вітчизняного ринку. Встановлено економічну ефективність маркетингового ціноутворення.

Рассмотрена сущность маркетинга как философии предпринимательской деятельности и одной из основных функций менеджмента. Внимание уделено становлению и развитию мировой маркетинговой мысли, базовым категориям маркетинговой деятельности (МД), а также особенностям и проблемам развития МД в современных условиях. Освещены основные вопросы теории маркетинга, а также парадигма современного маркетинга. Раскрыты теоретические аспекты маркетинговой товарной политики предприятия. Приведены теории маркетинговой теории распределения, маркетинговых коммуникаций. Предложена классификация цен в условиях отечественного рынка. Установлена экономическая эффективность маркетингового ценообразования.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73-1 + У521.11 я73-1 + У9(4УКР)211.1 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА710673 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Кендюхов О. В. 
Маркетинг : термін. слов. / О. В. Кендюхов; Донец. ун-т економіки та права. - Донецьк, 2008. - 310 c. - Бібліогр.: с. 308-309. - укp.

Наведено тлумачення понад 2 500 термінів, що використовуються у сучасній маркетинговій діяльності.

Приведено толкование свыше 2 500 терминов, использующихся в современной маркетинговой деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я212 + У521.11 я212

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА714639 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Шостак Л.  
Маркетинг как инструмент экспансии национального хозяйства в мировом экономическом пространстве / Л. Шостак // Экономика Украины. - 2007. - № 2. - С. 74-84. - рус.

Проанализированы составляющие маркетингового инструмента домена ТНК, сфокусированного на эффективном позиционировании филиалов по сегментам мирового хозяйства. По оценкам Всемирного банка на основании среднего суммарного ранга определена инвестиционная привлекательность первой двадцатки стран капиталистического и постсоциалистического пространства. Осуществлена сравнительная оценка простоты хозяйственных трансакций, связанных с внешней торговлей и открытием бизнеса в Украине и США. Освещены последствия распространения филиалов ТНК для национального экономического пространства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У521.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28369 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Фільянов П. О. 
Індивідуальний маркетинг як головна інноваційна стратегія компанії в умовах глобалізації / П. О. Фільянов // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2007. - № 579. - С. 614-615. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Висвітлено проблему доцільності застосування стратегії індивідуального маркетингу на міжнародному та місцевому ринках. Досліджено зарубіжний і вітчизняний досвід. Викладено можливість використання мережі Інтернет як ефективної складової індивідуального маркетингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У521.11 ф + У9(4УКР)211.1 ф12

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Єранкін О. О. 
Маркетинг в АПК України в умовах глобалізації : монографія / О. О. Єранкін; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. - К., 2009. - 419 c. - укp.

Розкрито теоретичні, методологічні та практичні засади здійснення маркетингу підприємствами АПК України за умов глобалізації. Описано закономірності зародження та розвитку маркетингу як об'єктивного економічного явища, наведено принципову схему формування його нової парадигми. Проаналізовано особливості еволюції розвитку маркетингу в АПК України, досліджено трансформації ринків продукції АПК у контексті формування ключових гравців даних ринків. Показано значення глобалізаційних чинників у зміні ролі маркетингового середовища підприємств АПК України за сучасних умов.

Раскрыты теоретические, методологические и практические основы осуществления маркетинга предприятиями АПК Украины в условиях глобализации. Описаны закономерности зарождения и развития маркетинга как объективного экономического явления, приведена принципиальная схема формирования его новой парадигмы. Проанализированы особенности эволюции развития маркетинга в АПК Украины, исследованы трансформации рынков продукции АПК в контексте формирования ключевых игроков данных рынков. Показано значение глобализационных факторов в изменении роли маркетинговой среды предприятий АПК Украины в современных условиях.


Індекс рубрикатора НБУВ: У521.11 + У9(4УКР)320-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА723335 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського