Бази даних

Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (29)Автореферати дисертацій (11)Реферативна база даних (399)Журнали та продовжувані видання (147)
Пошуковий запит: (<.>U=У010.322$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 763
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.
ІВ196647

Schwarz, Christian.
Marketing 2000 [Text] : Perspektiven zwischen Theorie und Praxis / C. Schwarz [u.a]. - 2., durchgesehene Aufl. - Wiesbaden : Gabler, 1989. - 394 S.: Abb. - Бібліогр.: v kinci st. - ISBN 3-409-23616-3

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
2.
ІВ196692

Koppelmann, Udo.
Marketing [Text] : Einführung in Entscgeidugsprobleme des Absatzes und der Beschaffung / U. Koppelmann. - Düsseldorf : Werner-Verlag, 1991. - 156 S.: Ill. - (wisu-Texte, ISSN 0340-7276). - ISBN 3-8041-2467-4

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
3.
ІВ196680

Holland, Heinrich.
Direktmarketing [Text] / H. Holland. - München : Vahlen, 1992. - 268 S.: Ill. - ISBN 3-8006-1670-X

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
4.
ІВ195386

Dalrymple, Douglas J..
Sales management [Text] : concepts and cases / D. J. Dalrymple, W. L. Cron. - 4. ed. - New York[etc.] : Wiley, 1992. - XIV, 769 p. - ISBN 0-471-53249-5

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
5.
ІВ196691

Hill, Wilhelm.
Marketing - Management [Text] / W. Hill, I. Rieser. - 2., durchgesehene Aufl. - [s. l.] : Haupt, 1993. - XVII, 568 S. - ISBN 3-258-04717-0

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
6.
ІВ196693

Koppelmann, Udo.
Produktmarketing [Text] : Entscheidungsgrundlage für Produktmanager / U. Koppelmann. - 4., vollständig überarbeitete u. erweiterte Aufl. - Berlin[etc.] : Springer, 1993. - XIV, 455 S. - ISBN 3-540-55986-8

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
7.
ВА561838

Котлер, Филип.
Основы маркетинга [Текст] / Ф. Котлер ; пер. В. Б. Боброва ; ред. пер. ПеЕ. М. Пенькова. - СПб. : Коруна : Литера плюс, 1994. - 698 с.: рис. - Библиогр.: с.670-685. - ISBN 5-87672-003-8

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
8.
ІВ196698

Jaspert, Friedhelm.
Marketing [Text] : Intensivkurs: Lehrbuch nach dem Frage-Antwort-Prinzip / F. Jaspert. - München ; Wien : Oldenbourg, 1994. - 303 S.: Abb. - ISBN 3-486-23004-2

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
9.
ДС54330

Герасимчук, Василь Гнатович.
Маркетинг і розвиток підприємства [Текст] : дис... д-ра екон. наук: 08.06.03 / Герасимчук Василь Гнатович ; Київський держ. економічний ун-т. - К., 1995. - 408 с.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
10.
ВА586459

Розе, Айнарс.
Маркетинг [Текст] / А. Розе, И. Рудуша ; Латвийский ун-т. - Рига : [б.в.], 1995. - 106 с.

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
11.
ІВ198774

Rangan, V. Kasturi.
Business marketing strategy [Text] / V. K. Rangan [a.o.]. - Chicago[etc.] : Irwin, 1995. - XIV, 850 p.:fig. - ISBN 0-256-16911-X

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
12.
ІВ201525

Bearden, William O..
Marketing [Text] : principles and perspectives / W. O. Bearden [a.o]. - Chicago[etc.] : Irwin, 1995. - 631 p.: ill. - (Irwin series in marketing). - ISBN 0-256-11319-X

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
13.
ВА571548

Герчикова, Ирина Никоновна.
Финансовый менеджмент [Текст] / И. Н. Герчикова. - М. : АО "Консалтбанкир", 1996. - 208 с. - ISBN 5-85187-065-6

Рубрики:

Географічні рубрики:
  




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
14.
ВА601931

Котлер, Филипп.
Основы маркетинга [Текст] / Ф. Котлер ; пер. с англ. В. Б. Бобров. - М. : ТОО ПФФ "Ростинтэр", 1996. - 698 с. - ISBN 5-87484-025-7

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
15.
ІВ207943

Stern, Louis W..
Marketing channels [Text] / L. W. Stern [та ін.]. - 5. ed. - Upper Saddle River (New Jersey) : Prentice-Hall, 1996. - XIV, 576 p.: fig. - (The Prentice Hall series in marketing). - ISBN 0-13-205865-0

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
16.
ВА568272

Гаркавенко, Світлана Степанівна.
Маркетинг Маркетинг [Текст] : навч. посібник для студ. екон. спец. вищ. навч. закладів / С. С. Гаркавенко ; Міжнародний фонд "Відродження". - К. : Лібра, 1996. - 384 с. - ISBN 5-7707-9574-3

Рубрики:

Географічні рубрики:




Видання зберігається у :


      
17.
ВА573466

Овсийчук, М. Ф..
Финансовый менеджмент. Методы инвестирования капитала [Текст] / М. Ф. Овсийчук, Л. Б. Сидельникова. - М. : Буквица : Юрайт, 1996. - 128 с. - (Финансы). - ISBN 5-89263-012-9

Рубрики:

Географічні рубрики:
  




Видання зберігається у :


      
18.
ДС53588

Волощенко, Вадим Анатолійович.
Маркетингова підтримка інноваційного процесу [Текст] : дис... канд. екон. наук: 08.06.03 / Волощенко Вадим Анатолійович ; Київський держ. економічний ун-т. - К., 1996. - 134 с.: рис.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
19.
ІВ201560

Etzel, Michael J..
Marketing [Text] / M. J. Etzel [a.o]. - 11. ed. - Boston, Massachusetts[etc.] : Irwin: McGraw-Hill, 1997. - 618, I-32 p.: fig. - (McGraw-Hill series in marketing). - Бібліогр.: v kinci tekstu. - ISBN 0-07-018954-4

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
20.
ВА583739

Бойко, Игорь Иванович.
Аналитический маркетинг [Текст] : учеб. пособие / И. И. Бойко ; Институт экономики, управления и хозяйственного права. - К. : Таксон, 1997. - 111 с. - ISBN 966-7128-05-9

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд

...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського