Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (29)Реферативна база даних (399)Книжкові видання та компакт-диски (763)Журнали та продовжувані видання (147)
Пошуковий запит: (<.>U=У010.322$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
1.

Савченко О.П. 
Вибір цільового ринку підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / О.П. Савченко ; Східноукр. нац. ун-т. — Луганськ, 2001. — 24 с.: рис. — укp.

Висвітлено питання, пов'язані з вибором цільового ринку підприємства. Визначено етапи стратегії цільового маркетингу. Охарактеризовано сутність цільового ринку та визначено його основні категорії, зовнішнє оточення. Запропоновано класифікацію видів сегментування, що враховує його характер, тип споживачів, параметри продукції та конкурентне становище підприємства на ринку. Систематизовано методи оцінки конкурентного становища підприємств на цільовому ринку й обгрунтовано доцільність їх застосування вітчизняними підприємствами. Введено поняття маркетингової конкурентної переваги, що визначає особливості діяльності підприємств на ринку з урахуванням комплексу елементів маркетингу. Наведено концептуальну схему сегментування, оцінки та вибору цільового ринку підприємства. Проаналізовано кон'юнктуру ринку підприємств легкої промисловості. Створено методику розрахунку ємності цільового ринку як багаторівневої системи. За допомогою запропонованих показників і змінних досліджено та проаналізовано маркетингові конкурентні переваги підприємств легкої промисловості. Розроблено профілі регіональних споживчих сегментів взуттєвої продукції, визначено на основі стратегій вибору цільового ринку та критеріїв ефективного сегментування цільові сегменти для АТЗТ "Лугань". Обгрунтовано необхідність і запропоновано алгоритм і основні параметри щодо побудови карт позиціонування підприємств на цільовому ринку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У9(4УКР)290-592
Шифр НБУВ: РА315287 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Болотна О.В. 
Маркетингова концепція підприємства в умовах ринкових трансформацій: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / О.В. Болотна ; Харк. держ. екон. ун-т. — Х., 2001. — 19 с. — укp.

Наведено теоретичне узагальнення та нове рішення науково-практичного завдання обгрунтування найважливіших положень концепцій маркетингу для умов ринкових трансформацій. Типологізовано й описано адаптовані до ситуацій маркетингові рішення. Виділено мотиви та порядок прийняття найбільш актуальної для періоду ринкових трансформацій інвестиційно-маркетингової концепції. Наведено характеристики трьох типів економічного розвитку. Розглянуто категорію "ринок", складові ринкового середовища, типові маркетингові концепції. Обгрунтовано структуру реальних джерел фінансування українських підприємств і застосування інвестиційно-маркетингової концепції у перехідний період. Розроблено моделі поведінки підприємства, що приймає концепцію маркетингу за умов обмежених інвестиційних можливостей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У9(4Укр)290-211.1
Шифр НБУВ: РА316070 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Михайленко О.Г. 
Маркетингова стратегія розвитку господарських комплексів (на прикладі рекреаційного комплексу): Автореф. дис...канд. екон. наук: 08.06.02 / О.Г. Михайленко ; Одес. держ. екон. ун-т. — О., 2001. — 20 с. — укp.

Теоретично та практично досліджено питання створення механізмів формування комплексу мезомаркетингу та розробки маркетингової стратегії рекреаційного комплексу. Вивчено особливості та тенденції розвитку маркетингу за умов його використання для підвищення економічного потенціалу регіону. Запропоновано методи оцінки актуальності регіонального рекреаційного маркетингу, вибору його цільових сегментів. Визначено теоретичні положення щодо ефективності використання маркетингових технологій регіональними органами управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У9(4Укр)49
Шифр НБУВ: РА315799 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Федорченко А. В. 
Маркетингові дослідження: системний підхід: автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / А. В. Федорченко ; Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана. — К., 2010. — 34 с. — укp.

Сформовано сучасне бачення та трактування категорії системи маркетингових досліджень як важливої складової системи управління підприємством. Визначено її роль, місце й основні сутнісні характеристики у контексті інформаційно-аналітичного забезпечення прийняття управлінських рішень за умов ринкової невизначеності. Доведено необхідність посилення його ролі в системі економічних наук. Встановлено головні аспекти розробки нової цілісної теорії фірми. Досліджено перспективні напрями застосування системного підходу в аналізі складних економічних систем відкритого типу. Показано, що більшість завдань управління ними належить до класу слабкоструктурованих. Розроблено економіко-математичні моделі. Оцінено сучасний стан і головні тенденції розвитку ринку маркетингових досліджень України у їх взаємозв'язку із загальносвітовими тенденціями. Доведено необхідність подальшого поглиблення спеціалізації дослідницьких установ і розробки специфічних інформаційних продуктів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У9(4УКР)211.1
Шифр НБУВ: РА371193 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Литвиненко С.В. 
Моделювання гнучкої товарної політики в системі управління маркетингом: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / С.В. Литвиненко ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2001. — 18 с. — укp.

Досліджено особливості моделювання процесів формування гнучкої товарної політики в системі управління маркетингом виробничо-економічними системами (ВЕС). Виявлено, що гнучкість товарної політики залежить від гнучкості самої системи управління маркетингом ВЕС та ефективності реалізації процесів розробки товарної політики ВЕС. Розроблено концептуальну модель організаційної структури системи управління маркетингом для підвищення ефективності і гнучкості її функціонування. Наведено комплекс економіко-математичних моделей, спрямованих на підвищення ефективності процесів формування товарної політики ВЕС: моделі оптимізації процесів розробки нового товару та модифікації товару, динамічну модель оптимізації структури товарної номенклатури, модель оптимізації торговельно-закупівельної діяльності підприємств, які не є безпосередніми виробниками товарів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У9(4УКР)421.0-211.1
Шифр НБУВ: РА315131 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Ребрина А. А. 
Організаційно-педагогічні умови забезпечення професійної спрямованості фізичного виховання майбутніх фахівців з маркетингу: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / А. А. Ребрина ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. — Т., 2011. — 20 с.: табл., рис. — укp.

Обгрунтовано сукупність організаційно-педагогічних умов забезпечення професійної спрямованості фізичного виховання майбутніх фахівців з маркетингу. З'ясовано суть і структуру професійно-прикладної підготовки таких студентів засобами фізичного виховання як взаємозв'язок гностичного, емоційно-мотиваційного та діяльнісно-поведінкового компонентів. Конкретизовано критерії, показники та рівні психофізичної, психологічної підготовленості та функціональної готовності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.7 + У010.322 р3
Шифр НБУВ: РА385029 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Лісовіна О.М. 
Політекономічні аспекти маркетингу: особливості ефективного використання в Україні: Автореф. дис. канд. екон. наук: 08.01.01 / О.М. Лісовіна ; Донец. нац. ун-т. — Донецьк, 2003. — 19 с. — укp.

Досліджено проблему взаємозв'язку системи маркетингу і суспільних потреб. У даному контексті розглянуто питання потреб і платоспроможного попиту, формування умов маркетингу в перехідний період в Україні, а також передумови його впровадження в національну економіку, маркетингову стратегію підприємства (фірми) на основі платоспроможного попиту населення, імовірну модель ефективного маркетингу підприємств різних форм власності, перспективи розвитку маркетингу в країні. Визначено додаткові функції системи маркетингу за умови двохсекторної моделі економіки України (вивчення потреб, що задовольняються групою так званих суспільних товарів). Проаналізовано маркетингову стратегію на мікрорівні, запоропоновано шляхи поєднання маркетингу на макро- та мікрорівнях. На основі проведених досліджень розроблено теоретичні положення про можливість використання системи маркетингу у вивченні кола потреб, що не входять у сферу ринкового забезпечення; про можливість угрупування потреб залежно від доходів різних верств населення, що відкриває шляхи використання методу ринкової сегментації і для "неприбуткової продукції"; про маркетингову стратегію підприємства (фірми) щодо неринкового попиту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У9(4УКР)211.1 +
Шифр НБУВ: РА328212

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Мозгова Г.В. 
Регулювання інформаційного середовища маркетингу: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / Г.В. Мозгова ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2006. — 20 с.: рис. — укp.

Теоретично обгрунтовано значущість ресурсного потенціалу та розвитку ринку маркетингової інформації. Розроблено методичні рішення та практичні рекомендації щодо регулювання інформаційних ресурсів для забезпечення економіки знань за умов інформатизації суспільства. Виявлено суть ресурсного потенціалу маркетингової інформації. Розкрито механізм регулювання інформаційного середовища маркетингу. Запропоновано модель регулювання процесів накопичення та трансформації професійних знань як фундаментальної умови розвитку попиту на маркетингову інформацію, що сприяє формуванню інформаційного середовища для ефективної взаємодії суб'єктів ринку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 ф + У9(4УКР)211.1 ф +
Шифр НБУВ: РА345144

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
9.

Шафалюк О.К. 
Споживач в маркетингу: автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.00.04 / О.К. Шафалюк ; Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана". — К., 2009. — 31 с. — укp.

Обгрунтовано шляхи забезпечення ефективності маркетингу в економічних системах взаємодії зі споживачами. Запропоновано концепцію споживача у маркетингу, в якій на нових методологічних засадах систематизовано підходи щодо визначення й інституціоналізації функціонування всіх категорій споживачів в економці. Уточнено понятійно-категоріальний апарат дослідження, зокрема, запропоновано визначення базових понять маркетингу, наведено рекомендації щодо їх системного застосування у прогнозуванні ринкових взаємодій. Аргументовано доцільність використання закономірностей диференціації та примітивізації з метою визначення ключових тенденцій розвитку систем споживання, що забезпечує нові можливості моделювання та прогнозування поведінки споживача. Обгрунтовано необхідність внесення змін у методологію маркетингу, які забезпечують можливості реалізації міждисциплінарних досліджень без порушення його наукової цілісності. Визначено передумови та принципи організації ефективної взаємодії на ринках з високим рівнем конвергенції, з урахуванням яких розроблено комплекс методик дослідження тенденцій та оптимізації параметрів діяльності суб'єктів ринку. Удосконалено технологію структурування економічних взаємодій, з використанням якої розроблено засоби конкретизації та кількісного оцінювання параметрів маркетингових прогнозів. Запропоновано методики зустрічного моделювання та факторної декомпозиції тенденцій розвитку ринків. Розроблено технологію маркетингового регулювання структур комплексного споживання благ. Запропоновано методичні інструменти розробки стратегій розвитку промислових підприємств і комерційних організацій з урахуванням їх конкурентоспроможності на світових і національних ринках, наведено рекомендації щодо використання даних засобів у процесі оцінювання рівня досконалості маркетингової діяльності. Розроблено технології організації та забезпечення ефективності маркетингу як елемента консистемної моделі управління підприємством, що сприяють підвищенню ефективності бізнес-діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 + У9(4УКР)306.751.353.1-211.1 +
Шифр НБУВ: РА368057

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
10.

Шапран Д.П. 
Сучасна українська термінологія маркетингу: семантика та прагматика: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.01 / Д.П. Шапран ; Дніпропетр. нац. ун-т. — Д., 2005. — 19 с. — укp.

Досліджено закономірності формування та сучасного розвитку української маркетингової термінології, подано їх лінгвістичну інтерпертацію. Проаналізовано джерела поповнення та з'ясовано метамовно-дериваційні особливості даної термінології. Визначено найпродуктивніші словотвірні моделі маркетингових термінів. Розглянуто особливості лексико-семантичної та структурної організації вивченої терміносистеми. Виявлено проблеми сучасної української маркетингової термінології та подано конкретні пропозиції щодо її внормування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-34:У + У010.322 в3 +
Шифр НБУВ: РА335382

Рубрики:

      
11.

Вачевський М.В. 
Теоретико-методичні засади формування у майбутніх маркетологів професійних компетенцій: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / М.В. Вачевський ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2008. — 42 с. — укp.

Розроблено концепцію формування професійної компетенції у майбутніх маркетологів. Запропоновано систему підготовки вчителів маркетологів за різних освітньо-кваліфікаційних рівнів, зокрема за умов вивчення економіки у загальноосвітніх школах, професійних навчальних закладах та ВНЗ. Визначено структуру та зміст основних інтегрованих курсів для формування професійних компетенцій у маркетологів у процесі безперервної освіти. Визначено суть даної компетенції маркетолога, її зміст і структуру, складовими якої є знання, уміння, навички, якості, самосвідомість щодо напрямків формування професійної компетентності. Розроблено, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено напрямки професійної підготовки маркетологів до видів діяльності, що дозволило створити комплекс навчальних програм, навчальних підручників і навчальних посібників до курсів підготовки маркетологів. Впроваджено результати дослідження до процесу безперервної освіти та доведено ефективність розробленої технології формування професійних компетенцій у маркетологів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 р(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА335224

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського