Пошуковий запит: (<.>U=У010.322$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 763
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
|
| | |
|
1. | ВА835099
Смарт, Роланд. Agile-маркетинг. Перетворення досвіду клієнтів на вашу конкурентну перевагу [Текст] / Роланд Смарт ; [пер. з англ. Л. Герасимчука]. - Харків : Клуб Сімейного Дозвілля, 2019. - 206, [1] с. : мал., табл. - Бібліогр.: с. 205-206. - Пер. изд. : The Agile Marketer. Turning Customer Experience into Your Competitive Advantage / Roland Smart. - New Jersey, 2016. - 3000 прим. - ISBN 978-617-12-4659-1. - ISBN 9781119223009 (англ.) Дод. тит. арк. англ.
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
2. | ІВ198774
Rangan, V. Kasturi. Business marketing strategy [Text] / V. K. Rangan [a.o.]. - Chicago[etc.] : Irwin, 1995. - XIV, 850 p.:fig. - ISBN 0-256-16911-X
Рубрики:
Видання зберігається у :
| |
|
| | |
|
3. | ВА848361
Digital-маркетинг: ефективний інструмент для популяризації досягнень наукових установ НААН [Текст] : колект. монографія / [А. В. Балян та ін.] ; Нац. акад. аграр. наук України. - Вінниця : Твори, 2019. - 67 с. - Бібліогр. в кінці розд. та с. 60-64. - 300 прим. - ISBN 978-966-949-384-2
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
4. | ІВ196680
Holland, Heinrich. Direktmarketing [Text] / H. Holland. - München : Vahlen, 1992. - 268 S.: Ill. - ISBN 3-8006-1670-X
Рубрики:
Видання зберігається у :
| |
|
| | |
|
5. | ІВ202800
Forschung erfolgreich vermarkten [Text] : Ein Ratgeber für die Praxis / Red. T. Brand [u.a.] ; Universität Dortmund. - Berlin[etc.] : Springer, 2003. - 158 S.: Tab.
Рубрики:
Видання зберігається у :
| |
|
| | |
|
6. | ВА632849
Бочарников, Виктор П.. Fuzzi Technology: модальности и принятие решений в маркетинговых коммуникациях [Текст] / В. П. Бочарников. - К. : Эльга : Ника-Центр, 2002. - 221 с.: ил. - ISBN 966-521-180-3
Рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
7. | ІВ201550
Etzel, Michael J.. Internet exercises to accompany Marketing: 1999- 2000 edition [Text] / M. J. Etzel [a.o]. - 11. ed. - Boston[etc.] : Irwin: McGraw-Hill, 1999. - 104 p. - ISBN 0-07-236150-6
Рубрики:
Видання зберігається у :
| |
|
| | |
|
8. | ІВ201560
Etzel, Michael J.. Marketing [Text] / M. J. Etzel [a.o]. - 11. ed. - Boston, Massachusetts[etc.] : Irwin: McGraw-Hill, 1997. - 618, I-32 p.: fig. - (McGraw-Hill series in marketing). - Бібліогр.: v kinci tekstu. - ISBN 0-07-018954-4
Рубрики:
Видання зберігається у :
| |
|
| | |
|
9. | ІВ201525
Bearden, William O.. Marketing [Text] : principles and perspectives / W. O. Bearden [a.o]. - Chicago[etc.] : Irwin, 1995. - 631 p.: ill. - (Irwin series in marketing). - ISBN 0-256-11319-X
Рубрики:
Видання зберігається у :
| |
|
| | |
|
10. | ІВ196692
Koppelmann, Udo. Marketing [Text] : Einführung in Entscgeidugsprobleme des Absatzes und der Beschaffung / U. Koppelmann. - Düsseldorf : Werner-Verlag, 1991. - 156 S.: Ill. - (wisu-Texte, ISSN 0340-7276). - ISBN 3-8041-2467-4
Рубрики:
Видання зберігається у :
| |
|
| | |
|
11. | ІВ205514
Bearden, William O.. Marketing [Text] : principles and perspectives / W. O. Bearden [та ін.]. - 3. ed. - Boston[etc.] : Irwin: McGraw-Hill, 2001. - XXXVII, 596 p.: ill. - (McGraw-Hill : irwin series in marketing). - ISBN 0-07-232297-7
Рубрики:
Видання зберігається у :
| |
|
| | |
|
12. | ІВ196698
Jaspert, Friedhelm. Marketing [Text] : Intensivkurs: Lehrbuch nach dem Frage-Antwort-Prinzip / F. Jaspert. - München ; Wien : Oldenbourg, 1994. - 303 S.: Abb. - ISBN 3-486-23004-2
Рубрики:
Видання зберігається у :
| |
|
| | |
|
13. | ІВ196691
Hill, Wilhelm. Marketing - Management [Text] / W. Hill, I. Rieser. - 2., durchgesehene Aufl. - [s. l.] : Haupt, 1993. - XVII, 568 S. - ISBN 3-258-04717-0
Рубрики:
Видання зберігається у :
| |
|
| | |
|
14. | ІВ196647
Schwarz, Christian. Marketing 2000 [Text] : Perspektiven zwischen Theorie und Praxis / C. Schwarz [u.a]. - 2., durchgesehene Aufl. - Wiesbaden : Gabler, 1989. - 394 S.: Abb. - Бібліогр.: v kinci st. - ISBN 3-409-23616-3
Рубрики:
Видання зберігається у :
| |
|
| | |
|
15. | ІВ207943
Stern, Louis W.. Marketing channels [Text] / L. W. Stern [та ін.]. - 5. ed. - Upper Saddle River (New Jersey) : Prentice-Hall, 1996. - XIV, 576 p.: fig. - (The Prentice Hall series in marketing). - ISBN 0-13-205865-0
Рубрики:
Видання зберігається у :
| |
|
| | |
|
16. | ІВ207872
Marketing channels [Text] / A. T. Coughlan [та ін.]. - 6. ed. - Upper Saddle River, New Jersey : Prentice Hall, 2001. - XVIII, 590 p.: tab., fig. - (The Prentice Hall international series in marketing). - Бібліогр.: v kinci gl. - ISBN 0-13-012772-8
Рубрики:
Видання зберігається у :
| |
|
| | |
|
17. | ІВ207949
Lilien, Gary L.. Marketing engineering [Text] : computer-assisted marketing analysis and planning / G. L. Lilien, A. Rangaswamy. - 2 ed. - Upper Saddle River (New Jersey) : Prentice Hall, 2003. - XXIV, 518 p.: fig., tab. - Бібліогр.: p. 481-497. - ISBN 0-13-035549-6
Рубрики:
Видання зберігається у :
| |
|
| | |
|
18. | ВА606216
Бритченко, Игорь Геннадиевич. Marketing Management организации: потенциал и система [Текст] : учеб. пособие: Для бакалавров, специалистов и магистров всех спец. / И. Г. Бритченко, Г. И. Бритченко ; Донецкий национальный ун-т. - Донецк : ДонНУ, 2001. - 280 с. - Библиогр.: с. 275-279. - ISBN 966-639-023-Х
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
Основний фонд
| |
|
| | |
|
19. | ІВ209189
Peter, J. Paul. Marketing management: knowledge and skills [Text] / J. P. Peter, J. H. Donnelly. - 7th ed. - Boston[etc.] : McGraw-Hill/ Irwin, 2004. - XIX, 876 p.: fig. - (McGraw-Hill/ Irwin series in marketing). - Бібліогр.: v kinci st. - ISBN 0-07-255217-4
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
| |
|
| | |
|
20. | ІР6592
Buzikevici, Kazimir. Marketingul parteneriatului în procesul de distribuţie [Text] : autoref. al tezei de doctor în ştiinţe economice: 08.00.06 / K. Buzikevici ; Academia de studii economice din Moldova. - Chişinău : [б.в.], 2001. - 29 p.
Рубрики:
Географічні рубрики:
Видання зберігається у :
| |
| |