Бази даних

Книжкові видання та компакт-диски - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (29)Автореферати дисертацій (11)Реферативна база даних (401)Журнали та продовжувані видання (147)
Пошуковий запит: (<.>U=У010.322$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 763
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.
ВА835099

Смарт, Роланд.
Agile-маркетинг. Перетворення досвіду клієнтів на вашу конкурентну перевагу [Текст] / Роланд Смарт ; [пер. з англ. Л. Герасимчука]. - Харків : Клуб Сімейного Дозвілля, 2019. - 206, [1] с. : мал., табл. - Бібліогр.: с. 205-206. - Пер. изд. : The Agile Marketer. Turning Customer Experience into Your Competitive Advantage / Roland Smart. - New Jersey, 2016. - 3000 прим. - ISBN 978-617-12-4659-1. - ISBN 9781119223009 (англ.)
Дод. тит. арк. англ.

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
2.
ІВ198774

Rangan, V. Kasturi.
Business marketing strategy [Text] / V. K. Rangan [a.o.]. - Chicago[etc.] : Irwin, 1995. - XIV, 850 p.:fig. - ISBN 0-256-16911-X

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
3.
ВА848361


Digital-маркетинг: ефективний інструмент для популяризації досягнень наукових установ НААН [Текст] : колект. монографія / [А. В. Балян та ін.] ; Нац. акад. аграр. наук України. - Вінниця : Твори, 2019. - 67 с. - Бібліогр. в кінці розд. та с. 60-64. - 300 прим. - ISBN 978-966-949-384-2

Рубрики:

Географічні рубрики:
  




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
4.
ІВ196680

Holland, Heinrich.
Direktmarketing [Text] / H. Holland. - München : Vahlen, 1992. - 268 S.: Ill. - ISBN 3-8006-1670-X

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
5.
ІВ202800


Forschung erfolgreich vermarkten [Text] : Ein Ratgeber für die Praxis / Red. T. Brand [u.a.] ; Universität Dortmund. - Berlin[etc.] : Springer, 2003. - 158 S.: Tab.

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
6.
ВА632849

Бочарников, Виктор П..
Fuzzi Technology: модальности и принятие решений в маркетинговых коммуникациях [Текст] / В. П. Бочарников. - К. : Эльга : Ника-Центр, 2002. - 221 с.: ил. - ISBN 966-521-180-3

Рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
7.
ІВ201550

Etzel, Michael J..
Internet exercises to accompany Marketing: 1999- 2000 edition [Text] / M. J. Etzel [a.o]. - 11. ed. - Boston[etc.] : Irwin: McGraw-Hill, 1999. - 104 p. - ISBN 0-07-236150-6

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
8.
ІВ201560

Etzel, Michael J..
Marketing [Text] / M. J. Etzel [a.o]. - 11. ed. - Boston, Massachusetts[etc.] : Irwin: McGraw-Hill, 1997. - 618, I-32 p.: fig. - (McGraw-Hill series in marketing). - Бібліогр.: v kinci tekstu. - ISBN 0-07-018954-4

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
9.
ІВ201525

Bearden, William O..
Marketing [Text] : principles and perspectives / W. O. Bearden [a.o]. - Chicago[etc.] : Irwin, 1995. - 631 p.: ill. - (Irwin series in marketing). - ISBN 0-256-11319-X

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
10.
ІВ196692

Koppelmann, Udo.
Marketing [Text] : Einführung in Entscgeidugsprobleme des Absatzes und der Beschaffung / U. Koppelmann. - Düsseldorf : Werner-Verlag, 1991. - 156 S.: Ill. - (wisu-Texte, ISSN 0340-7276). - ISBN 3-8041-2467-4

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
11.
ІВ205514

Bearden, William O..
Marketing [Text] : principles and perspectives / W. O. Bearden [та ін.]. - 3. ed. - Boston[etc.] : Irwin: McGraw-Hill, 2001. - XXXVII, 596 p.: ill. - (McGraw-Hill : irwin series in marketing). - ISBN 0-07-232297-7

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
12.
ІВ196698

Jaspert, Friedhelm.
Marketing [Text] : Intensivkurs: Lehrbuch nach dem Frage-Antwort-Prinzip / F. Jaspert. - München ; Wien : Oldenbourg, 1994. - 303 S.: Abb. - ISBN 3-486-23004-2

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
13.
ІВ196691

Hill, Wilhelm.
Marketing - Management [Text] / W. Hill, I. Rieser. - 2., durchgesehene Aufl. - [s. l.] : Haupt, 1993. - XVII, 568 S. - ISBN 3-258-04717-0

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
14.
ІВ196647

Schwarz, Christian.
Marketing 2000 [Text] : Perspektiven zwischen Theorie und Praxis / C. Schwarz [u.a]. - 2., durchgesehene Aufl. - Wiesbaden : Gabler, 1989. - 394 S.: Abb. - Бібліогр.: v kinci st. - ISBN 3-409-23616-3

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
15.
ІВ207943

Stern, Louis W..
Marketing channels [Text] / L. W. Stern [та ін.]. - 5. ed. - Upper Saddle River (New Jersey) : Prentice-Hall, 1996. - XIV, 576 p.: fig. - (The Prentice Hall series in marketing). - ISBN 0-13-205865-0

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
16.
ІВ207872


Marketing channels [Text] / A. T. Coughlan [та ін.]. - 6. ed. - Upper Saddle River, New Jersey : Prentice Hall, 2001. - XVIII, 590 p.: tab., fig. - (The Prentice Hall international series in marketing). - Бібліогр.: v kinci gl. - ISBN 0-13-012772-8

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
17.
ІВ207949

Lilien, Gary L..
Marketing engineering [Text] : computer-assisted marketing analysis and planning / G. L. Lilien, A. Rangaswamy. - 2 ed. - Upper Saddle River (New Jersey) : Prentice Hall, 2003. - XXIV, 518 p.: fig., tab. - Бібліогр.: p. 481-497. - ISBN 0-13-035549-6

Рубрики:




Видання зберігається у :


      
18.
ВА606216

Бритченко, Игорь Геннадиевич.
Marketing Management организации: потенциал и система [Текст] : учеб. пособие: Для бакалавров, специалистов и магистров всех спец. / И. Г. Бритченко, Г. И. Бритченко ; Донецкий национальный ун-т. - Донецк : ДонНУ, 2001. - 280 с. - Библиогр.: с. 275-279. - ISBN 966-639-023-Х

Рубрики:

Географічні рубрики:




Видання зберігається у :
Основний фонд


      
19.
ІВ209189

Peter, J. Paul.
Marketing management: knowledge and skills [Text] / J. P. Peter, J. H. Donnelly. - 7th ed. - Boston[etc.] : McGraw-Hill/ Irwin, 2004. - XIX, 876 p.: fig. - (McGraw-Hill/ Irwin series in marketing). - Бібліогр.: v kinci st. - ISBN 0-07-255217-4

Рубрики:

Географічні рубрики:
  




Видання зберігається у :


      
20.
ІР6592

Buzikevici, Kazimir.
Marketingul parteneriatului în procesul de distribuţie [Text] : autoref. al tezei de doctor în ştiinţe economice: 08.00.06 / K. Buzikevici ; Academia de studii economice din Moldova. - Chişinău : [б.в.], 2001. - 29 p.

Рубрики:

Географічні рубрики:
  




Видання зберігається у :

...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського