Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>K=ТЕЛЕБАЧЕНН$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
|
1. |
Запитує: Добра (09.02.2011) Тема запиту: Ток-шоу на українському телебаченні |
Ключові слова: Ток-шоу -- телебачення Видання є в НБУВ: Ж68774/Літ.Журн. Вісник Дніпропетровського університету / Ред.: М.В. Поляков. — Д., 2005. — 182 с. — (Літературознавство. Журналістика; N 4, вип. 7). — укp., ВА723121 Телевізійна журналістика. Теорія і практика: навч. посіб. / А.В. Яковець. — 2-ге вид., доповн. і переробл. — К.: Києво-Могилян. акад., 2009. — 262 с. , ВА687346 . Телевізійна журналістика: теорія і практика: підруч. / А.В. Яковець. — К.: Вид. дім "Києво-Могилян. акад.", 2007. — 240 с. — Бібліогр.: с. 235-239. , РА372555 Мовленнєві чинники формування дискурсивного простору телевізійного ток-шоу (на матеріалі сучасної італійської мови): автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.05 / М.В. Крижановська; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2010. — 20 с. ТОК-ШОУ “ПОЛІТВЕЧЕРЯ” ЯК НОВИЙ ФОРМАТ ПРОГРАМИ ЗОДТРК “ЗАПОРІЖЖЯ”, РОЛЬ СУСПІЛЬНО-ПОЛІТИЧНИХ ТОК-ШОУ В ПЕРЕДВИБОРЧИЙ ПЕРІОД, Карнавальні аспекти політичного ток-шоу : соціально-філософський аналіз, ОСОБЛИВОСТІ КОМУНІКАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ УЧАСНИКІВ ПРЯМОГО ТЕЛЕВІЗІЙНОГО ЕФІРУ, МАНІПУЛЯТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ В СУЧАСНОМУ ТЕЛЕВІЗІЙНОМУ МЕДІАПРОСТОРІ, ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА «ШОУ ОКСАНИ МАРЧЕНКО» ТА «ШОУ ОПРИ ВІНФРІ»: ДО ПРОБЛЕМИ ЖАНРОВОЇ СВОЄРІДНОСТІ ТОК-ШОУ, КОМУНІКАЦІЙНІ ЕФЕКТИ ВЗАЄМОДІЇ ТЕЛЕВЕДУЧОГО З АУДИТОРІЄЮ: СУЧАСНІ УКРАЇНСЬКІ РЕАЛІЇ, ОСОБИСТІСНИЙ ПРАГМАТИЗМ ЯК ФАКТОР ФОРМУВАННЯ МЕДІАПРОСТОРУ СУЧАСНОЇ УКРАЇНИ, Криза телебаченню на користь , Екранні рецепти жіночого щастя
|
| 2. |
Запитує: Олександра (06.03.2012) Тема запиту: Вплив (медіаефект) відеоряду (візуального образу, зображення) сучасних медіа (телебачення) на глядача (аудиторію). Дякую! |
Примітка: Будь-яка інформація українською, англійською, російською мовою Ключові слова: медіаефект -- відеоряд -- візуальний образ -- зображення -- медіа -- глядач -- аудиторія
Доброго дня! Маємо надію, що наступна інформація Вам допоможе. Видання є в НБУВ: ВА658995 Брайант, Дженнингз. Основы воздействия СМИ [Текст] / Д. Брайант, С. Томпсон ; пер. с англ. В. В. Кулеба, Я. А. Лебеденко. - М. ; СПб. ; К. : Издательский дом "Вильямс", 2004. - 425 с., ВА726290 Петрунько, Ольга Володимирівна. Діти і медіа: соціалізація в агресивному медіасередовищі [Текст] : монографія / Петрунько О. В. - Полтава : Укрпромторсервіс, 2010. - 480 с., ВА701311 Кара-Мурза, Сергей Георгиевич. Манипуляция сознанием [Текст] / С. Г. Кара-Мурза. - [Изд. юбилейн., доп. послесл., именным и предмет. указ.]. - М. : Эксмо ; М. : Алгоритм, 2007. - 863 с., ВА564923 Мащенко, Іван Гаврилович. Українське телебачення: Штрихи до портрета [Текст] / І. Г. Мащенко. - К. : Ай-Пі-Київ, Фірма "Чорлі", Посредник Ltd, 1995. - 294 с., ВА735158 Луман, Ніклас. Реальність мас-медіа [Текст] / Ніклас Луман ; [ред., передм.: Іванова В. та Мінакова М.] . - К. : Акад. Укр. Преси : ЦВП, 2010. - 158 с. , ВА656782 Потятиник, Борис. Медіа: ключі до розуміння [Текст] / Б. Потятиник. - Л. : ПАІС, 2004. - 312 с. МЕДІАОСВІТА ЯК ВАЖЛИВИЙ КОМПОНЕНТ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРОФІЛАКТИКИ ДЕСТРУКТИВНОГО ВПЛИВУ ЗМІ НА ОСОБИСТІСТЬ, ТЕЛЕБАЧЕННЯ У ПОВСЯКДЕННОМУ ЖИТТІ ІНДИВІДА, МАНІПУЛЯТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ В СУЧАСНОМУ ТЕЛЕВІЗІЙНОМУ МЕДІАПРОСТОРІ , АНАЛІЗ ВПЛИВУ ЗМІ НА ОСОБИСТІСТЬ ПІДЛІТКІВ, Особливості впливу на аудиторію електронних ЗМК: медіапедагогічний аспект, РОЛЬ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ЗАСОБІВ КОМУНІКАЦІЇ У ФОРМУВАННІ СВІТОГЛЯДУ СУЧАСНОЇ ЛЮДИНИ, ВПЛИВ МАС-МЕДІА НА ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ ОСОБИСТОСТІ
|
| 3. |
Запитує: Галина (21.11.2012) Тема запиту: Прошу допогти мені із літературою на тему "Культура мови у ЗМІ (преса, радіо, телебачення, інтернет)". Дякую. |
Ключові слова: культура мови -- мова -- ЗМІ
Доброго дня! Рекомендуємо переглянути наступні джерела. Видання є в НБУВ: ВА752026 Інформація, комунікація, суспільство: матеріали І Міжнар. наук. конф. (ІКС-2012), 25 - 28 квіт. 2012 р. / МОНМС України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л.: Вид-во Львів. політехніки, 2012. — 283 с. (Оцінено культуру мови як запоруку успішної професійної комунікації.), Непокупний А.П./ВА256 Культура української мови [Текст] : довідник / С. Я. Єрмоленко [та ін.] ; ред. В. М. Русанівський. - К. : Либідь, 1990. - 303 с., ВА732293 Проблеми культури мови і стилістики в журналістській практиці [Текст] : навч.-метод. посіб. / Чернів. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича ; уклад.: проф. Бабич Надія Денисівна, асист. Жук Олеся Олександрівна. - Чернівці : Рута, 2007. - 160 с., ВА575435 Одарченко, Петро. Про культуру української мови [Текст] : збірник ст. / П. Одарченко. - К. : Смолоскип, 1997. - 319 с., ВА656507 Яцимірська, Марія Григорівна. Культура фахової мови журналіста [Текст] : навч. посіб. для студ. ін-ту та ф-тів і від-нь журналістики / М. Г. Яцимірська ; Львівський національний ун-т ім. Івана Франка. - Л. : ПАІС, 2004. - 336 с. , ВА712686 Чемеркін, Сергій Григорович. Українська мова в інтернеті: позамовні та внутрішньоструктурні процеси [Текст] / С. Г. Чемеркін ; НАН України, Інститут української мови. - К. : [б.в.], 2009. - 240 с. Барвіна Н. О. Вплив інформаційного простору на формування мовної культури студентів університету / Н. О. Барвіна // Лінгвістика. - Луганськ, 2011. - № 3, Ч. 2. - С. 5-9. , Лаврик О. В. Ненормативна лексика в сучасній українській молодіжній пресі: морально-етичний аспект (за матеріалами журналу «Шо») / О. В. Лаврик // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. (Сер. Соціальні комунікації) - 2010. - Вип. 2. , Євсєєва Г. П. До питань культури мовлення в ЗМІ (на прикладі видань Дніпропетровщини) / Г. П. Євсєєва, В. С. Єгорова // Вісник Дніпропетровського університету. Сер. Мовознавство. - 2011. - Вип. 17. т. 3., Супрун Л. В. Сучасне мовлення ЗМІ: зони ризику / Л. В. Супрун // Ученые записки Таврического национального университета им. В.И. Вернадского. Сер. Филология. Социальные коммуникации. - 2008. - № 1. - С. 154-159., Волошина Г. А. Питання культури мови на сторінках «Літературної України» (1963-1965 рр.) / Г. А. Волошина // Гуманітарний вісник.- Черкаси, 2007. - № 11, Т. 2. - С. 293-297., Голубець М. А. Про чистоту рідної мови та культуру мовлення / М. А. Голубець // Вісник Львівської комерційної академії. Сер. Гуманітарні науки. - 2011. - Вип. 10. - С. 538-549.
|
| 4. |
Запитує: Анастасія (27.03.2013) Тема запиту: Пишу дипломну роботу за темою: "Інтерактивність на сучасному телебаченні". Допоможіть, будь ласка з джерелами до цієї роботи! |
Примітка: Необхідні різні види джерел, але монографії - у першу чергу Ключові слова: Телебачення -- інтерактивність
Доброго дня! Пропонуємо переглянути наступний список джерел, а також рекомендуємо, при можливості, опрацювати самостійно систематичний каталог НБУВ. Радимо переглянути архів виконаних довідок за ключовими словами " телебачення" та скористатися комплексним пошуком у каталогах НБУВ. (Див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА747051 Технології цифрового мовлення: стратегія впровадження (DBT-2011): матеріали 6-ї міжнар. наук.-техн. конф., 20 - 22 черв. 2011 р., Одеса / Держадмін. зв'язку, Одес. нац. акад. зв'язку ім. О.С. Попова. — О., 2011. — 304 с.: рис., табл. — англ. (Висвітлено проблеми та завдання упровадження цифрового телевізійного, звукового та мультимедійного мовлення. Розглянуто принципи побудови й основні характеристики адаптивних телевізійних систем, заснованих на сучасних досягненнях колориметричної науки. Розкрито основні проблеми реалізації переходу на цифрове телебачення в Україні. Проаналізовано тенденції розвитку технологій наземного ефірного мовлення. Показано стан і можливості супутникових технологій мовлення. Розглянуто визначальні принципи, форми й основні тенденції технічного регулювання в Україні, роль стандартизації у досягненні його цілей)., ВА714829 Омелянюк І.В. Цифрове ефірне телебачення. Практика, нові напрямки розвитку цифрового ефірного телебачення та створення цифрових ефірних телемереж: посібник / І.В. Омелянюк. — К.: ЗАО "Телерадіокур'єр", 2009. — 192 с. — (Б-ка медіафахівця). — укp. (Висвітлено проблеми впровадження цифрового телевізійного мовлення. Описано ринкові та техніко-технологічні моделі розвитку цифрового ефірного телебачення. Особливу увагу приділено багатоканальним цифровим ефірним телемережам стандарту DVB-T, особливостям мобільного й інтерактивного телебачення, розподілу діапазонів частот для цифрового мовлення, методиці трансформації існуючих аналогових національних телемереж у мережі синхронного цифрового мовлення)., РА345075 Усенко Ю.В. Становлення та розвиток українського телебачення як засобу масової комунікації: Автореф. дис... канд. іст. наук: 17.00.01 / Ю.В. Усенко ; Київ. нац. ун-т культури і мистец. — К., 2006. — 20 с. — укp. (На підставі історико-порівняльного аналізу вперше здійснено комплексне дослідження становлення та розвитку українського телебачення як засобу масової комунікації, виділено етапи його розвитку. Розкрито суть понять " телебачення", "українське телебачення", "комунікація", "засоби комунікації", "масова комунікація". Виявлено особливості розвитку електронного телебачення в Україні як засобу масової інформації та комунікації. Проаналізовано сучасні тенденції у розвитку українського телебачення)., ДС92882 Усенко, Юлія В'ячеславівна. Становлення та розвиток українського телебачення як засобу масової комунікації [Текст] : дис... канд. іст. наук: 17.00.01 / Усенко Юлія В'ячеславівна ; Київський національний ун-т культури і мистецтв. - К., 2006. - 170 арк. - арк. 154-170. Ятчук О. М. Текст інтерактивного телебачення. Загальні напрями розвитку / О. М. Ятчук // Інформаційне суспільство: науковий журнал - 2010. – Вип. 12. - C 10-12., Владислав Ковалевський. Сучасний стан і тенденції розвитку медіа-сфери України / // Політичний менеджмент. Науковий журнал. -- 2009 – №5 (38). – С 109-119., Фролов П.Д. Інформаційний простір та інтерактивні технології формування громадської думки: точки дотику / П.Д. Фролов // Ученые записки Таврического национального университета им. В.И. Вернадского серия «Филология. Социальные коммуникации». – 2008. Том 21 (60), № 1. – С 90-95., Городенко Л. М. Телевізійна ера інтернету / Л. М. Городенко // Наукові записки Інституту журналістики. - 2012. Т. 46, Січень–березень. – С 13-17., Шальман Т. М. Специфіка й особливості ранкових телепрограм в українському медіа просторі / Т. М. Шальман // Наукові записки Інституту журналістики. - 2012. Т. 47, Квітень–червень. – С 42- 46., Потятиник Б. Мережеві ЗМІ в Україні: прогноз розвитку [Електронний ресурс] / Б. Потятиник. – Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Tir/2009_8/visnyk08-9.pdf. – Назва з екрану., Артамонова І.М. Жанри онлайнової журналістики / І.М. Артамонова // Ученые записки Таврического национального университета им. В.И. Вернадского серия «Филология. Социальные коммуникации» - 2008. Том 21 (60), № 1. – С 302-309., Мельничук М. В. Телевізійна аудиторія як одна з проблем сучасного телебачення [Електронний ресурс] / М. В. Мельничук. – Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/vdakk/2010_2/42.pdf. – Назва з екрану., Тенденція переходу до інтерактивного телебачення. , Комплексний пошук у каталогах Бібліотеки, Віртуальна бібліографічна довідка - простий пошук (архів)
|
| 5. |
Запитує: Оля (11.04.2013) Тема запиту: Визначення телевізійної культури та її стан на сучасному телебаченні. |
Ключові слова: телевізійна культура
Доброго дня! Перегляньте наступні матеріали. Видання є в НБУВ: ВА717226 Комунікативно-мовні процеси в сучасному медіапросторі: за матеріалами ХІІІ міжнар. наук.-практ. конф. з пробл. функціонування і розв. укр. мови "Мовні процеси в сучасному медіапросторі", присвяч. 60-річчю Ін-ту журналістики та 30-річчю каф. мови і стилістики, 29 берез. 2007 р., Київ / Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка, Ін-т журналістики / Ред.: В.В. Різун. — К., 2008. — 300 с. (исвітлено питання розвитку культури мовлення у засобах масової комунікації.), ВА678687 Безклубенко С.Д. Відеологія. Основи теорії екранних мистецтв / С.Д. Безклубенко. — К.: Альтерпрес, 2004. — 328 с. (Розглянуто особливості екранного мистецтва (кіно, телебачення, відео) в контексті найближчих, "споріднених" з ним явищ художньої культури, зокрема, видовищ, живопису, музики, театру, літературних джерел.), РА366637 Дячук В.П. Комунікативна культура прямого телевізійного ефіру: автореф. дис... канд. культурології / В.П. Дячук ; Київ. нац. ун-т культури і мистец. — К., 2009. — 19 с. , РА336213 Андрющенко М.Ю. Творення іміджу телебачення України: Автореф. дис... канд. філол. наук / М.Ю. Андрющенко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2005. — 17 с., РА335200 Побєдоносцева І.Є. Телевізійний дискурс у культурному просторі постмодернізму: Автореф. дис... канд. мистецтвознав. / І.Є. Побєдоносцева ; НАН України. Ін-т мистецтвознав., фольклористики та етнології ім. М.Т.Рильського. — К., 2005. — 21 с. , Ж22799 Сапенько Р. Взаємодія реклами і телебачення: еволюція відчуттєвої культури / Р. Сапенько // Вісн. Держ. акад. керів. кадрів культури і мистец . — 2005. — N 3. — С. 11-16. , Ж70253 Телевізійна й радіожурналістика: зб. наук.-метод. пр. Вип. 7 / Львів. нац. ун-т ім. І. Франка / Ред.: В.В. Лизанчук. — Л., 2007. — 255 с. (Розглянуто теоретичні та практичні аспекти телевізійної та радіожурналістики, культури ефірного мовлення.) Дячук В. П. Особливості комунікативної культури учасників прямого телевізійного ефіру [Електронний ресурс] / В. П. Дячук. – Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/kis/2010_2/16.pdf . – Назва з екрану., Набокова Г. Феномен видовищності у телевізійній культурі [Електронний ресурс] / Г.Набокова. – Режим доступу : URL : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/Uk_msshr/2011_17_2/nabokova.pdf . – Назва з екрану.
|
| 6. |
Запитує: Владислава (06.10.2014) Тема запиту: Допоможіть, будь ласка, підібрати літературу для написання курсової роботи, що стосується теми розважальної журналістики, а саме розважальних телепрограм. Буду дуже вдячна за надану допомогу! |
Ключові слова: розважальне телебачення -- розважальна журналістика
Доброго дня! Сподіваємось, Вам стануть у нагоді наступні джерела. Також радимо здійснити самостійний пошук у каталогах та інформаційних ресурсах, розміщених на сайті НБУВ (див. посилання) та у систематичному картковому каталозі, розташованому в головному корпусі НБУВ за адресою: м. Київ, проспект 40-річчя. Видання є в НБУВ: ВА634985 Гоян В. В. Типові та жанрові особливості інформаційної телепрограми : Посіб. для студ. Ін-ту журналістики / В. В. Гоян; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. - К., 2001. - 53 c. (Розглянуто типи програм сучасного інформаційного телемовлення. Охарактеризовано жанрові особливості інформаційних, інформаційно-аналітичних та інформаційно-розважальних телепрограм. Визначено логіку, тенденції та напрями перспективного розвитку українського інформаційного телебачення.) , ВА748651 Гоян В. В. Журналістська творчість на телебаченні : монографія / В. В. Гоян ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. - К. : Київ. ун-т, 2011. - 320 с., В353529/2 Козюпа І. Проблематика ЗМІ : навч. посіб.: у 2 т. Т. 2 / І. Козюпа, І. Костенко, О. Холод; ред.: О. Холод; Київ. міжнар. ун-т, Ін-т журналістики. - К., 2011. - 468 c. , В353888/1 Регіональні ЗМІ: історія, сучасний стан та перспективи розвитку : матеріали ІІ Міжнар. наук. конф., 23 берез. 2012 р., Луганськ: у 3 т. Т. 1 / ред.: В. М. Галич; МОНМС України, Київ. міжнар. ун-т, Класич. приват. ун-т, ДЗ "Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка". - Луганськ, 2012. - 213 c., ВА706152 Невмержицька О. Розважальні програми основних каналів телебачення України як чинник морального виховання підлітків : монографія / О. Невмержицька ; Дрогобицький держ. педагогічний ун-т ім. Івана Франка. - Дрогобич, 2007. - 196 с., В354613/4 Актуальні питання екранної творчості : колектив. моногр. Т. 4 / [наук. ред. : О. В. Безручко, Г. О. Десятник] ; Київ. міжнар. ун-т, Ін-т телебачення, кіно і театру, Каф. кіно-, телемистец. - К., 2013. - 267 c. , РА400094 Біланчук С. М. Інформаційна інтенсифікація як домінанта сучасного телевізійного дискурсу : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.04 / С. М. Біланчук; Класич. приват. ун-т. - Запоріжжя, 2013. - 20 c., РА307169 Гоян В. В. Інформаційна телевізійна програма: типологічна характеристика, параметри діяльності журналіста : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Гоян Віта Володимирівна ; Київський ун-т ім. Тараса Шевченка. Ін-т журналістики. - К., 1999. - 19 с., РА343040 Розважальні програми центральних каналів телебачення України як чинник морального виховання підлітків : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Невмержицька Олена Василівна ; Херсонський держ. ун-т. - Херсон, 2006. - 20 с., ДС93086 Невмержицька О. В. Розважальні програми центральних каналів телебачення України як чинник морального виховання підлітків : дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Невмержицька Олена Василівна ; Дрогобицький держ. педагогічний ун-т ім. Івана Франка. - Дрогобич, 2006. - 254 арк. Юсипович А. В. Типи програм розважального телебачення України [Електронний ресурс] / А. В. Юсипович. - Режим доступу : URL : http://journlib.univ.kiev.ua/index.php?act=article&article=2122. - Назва з екрана., Набокова Г. В. Розважальне телебачення: історіографія проблеми / Г. В. Набокова // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв . - 2013. - № 4. - С. 190-195. , Набокова Г. В. Розважальні програми на українському телебаченні як ігрові соціальні практики / Г. В. Набокова // Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку . - 2013. - Вип. 19(1). - С. 72-77. , Сімашова А. І. Інформаційно-розважальні програми італійського телебачення в аспекті глобальної тенденції інфотейнменту / А. І. Сімашова // Наукові записки Ін-ту журналістики . - 2013. - Т. 53. - С. 119-123. , Каталоги
|
| 7. |
Запитує: Поліна (30.01.2017) Тема запиту: Доброго вечора, чи маєте Ви інформацію щодо ліцензіарів та франшизи у телебаченні? Якщо Ви маєте дану інформацію, прошу, будь ласка, надати її мені. |
Примітка: Інформація щодо ліцензіарів та франшизи у телебаченні. Ключові слова: франшиза -- ліцензіар -- телебачення -- франчайзинг
Доброго дня! Сподіваємось, Вам стануть у нагоді наступні джерела. Також рекомендуємо здійснити додатковий самостійний пошук у базі "Наукова періодика України" (див. посилання) та реферативній базі даних НБУВ (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВС41488 Шейн С. А. От мороженого к Интернету. Франчайзинг как инструмент развития и повышения прибыльности вашей компании / С. А. Шейн. - Днепропетровск : Баланс Бизнес Букс, 2006. - 184 c. (Рассмотрен франчайзинг как важная бизнес-модель, которую используют некоторые компании, осуществляющие деятельность в определенных отраслях. Раскрыт организационный аспект франчайзинга, изложены вопросы об организации рекламы франшизы на выставках, внесении бизнесовых предложений в Единый циркуляр франчайзинговых предложений (UFOC). Приведены рекомендации по созданию эффективной системы франчайзинга, которая содержит различные правила, в частности, достижения успеха, разработанные на основе научных исследований, принятия решения о его применимости и эффективности в конкретной отрасли, определения соотношения доходов от франчайзинга и затрат на его организацию, соответствия концепции бизнеса, выбора успешной тактики и стратегии с помощью которых определяются размеры первоначальной франшизной платы и роялти для конкретной франшизной системы.), ВА603243 Шевченко Л. С. Введение в маркетинг : учеб.-практ. пособие / Л. С. Шевченко. - Харьков : Консум, 2000. - 671 c. - (Деловая кн.). (Рассмотрены сущность и основные концепции маркетинга, особенности проведения маркетинговых исследований, а также важнейшие приемы изучения покупательского поведения. Определены главные направления практической маркетинговой деятельности фирмы, связанные с разработкой товарной, ценовой, сбытовой и коммуникационной политики фирмы. Значительное внимание уделено развитию договорных систем распространения товаров и услуг, прежде всего сетевого (многоуровневого) маркетинга, франчайзинга и лизинга, а также особенностям реализации продукции через товарные биржи, товарные аукционы и конкурсы.), ВА628992 Цират А. В. Франчайзинг и франчайзинговый договор : учеб.-практ. пособие / А. В. Цират. - Киев : Истина, 2002. - 246 c. (Представлены теоретические разработки, имеющие непосредственное отношение к практике франчайзинговых операций. Особое внимание уделено заключению франчайзинговых договоров разных видов (договора развития, генерального договора развития, генерального франчайзингового договора). Рассмотрен типовой франчайзинговый договор.), ВА691922 Новітній маркетинг : навч. посіб. / Є. В. Савельєв, С. І. Чеботар, Д. А. Штефанич [та ін.]. - Київ : Знання, 2008. - 420 c. - (Вища освіта XXI ст.). (Висвітлено новітні підходи щодо маркетингу як науки та навчальної дисципліни, розглянуто основні напрями його розвитку за сучасних умов. Охарактеризовано маркетингові інтегровані системи розподілу, викладено концепцію соціально-етичного маркетингу. Розкрито наукові засади, цілі та види маркетингу знань, визначено зміст поняття брендингу, описано процес створення та розширення бренда. Розглянуто основні принципи та характеристики бенчмаркінгу, показано переваги та недоліки маркетингового аутсорсингу. Обгрунтовано можливості впровадження франчайзингу в Україні. Встановлено основні вимоги щодо планування торговельного залу супермаркету. Описано технології мерчандайзингу, структуру туристичного продукту та методи його продажу. Проаналізовано особливості управління маркетингом у шоу-бізнесі, стратегії та форми ведення маркетингових воєн, запропоновано засоби протидії. Охарактеризовано соціально-культурне середовище міжнародного маркетингу. Розглянуто процес формування національного іміджу продукту на іноземному ринку. Розкрито методологічні засади формування системи глобальної маркетингової діяльності.), Р87768 Шклярук Г. С. Лицензионное соглашение. Соглашение франчайзинга : метод. пособие / С. Г. Шклярук. - Киев : Нора-принт, 1999. - 48 c. (Рассмотрены понятия "лицензирование", "лицензия", "лицензионное соглашение", виды лицензионных соглашений. Проанализированы структура лицензионного соглашения на передачу "ноу-хау", природа товарных знаков (торговых марок) и знаков обслуживания, понятие "товарный знак" и его виды, а также понятие и измерение стоимости товарного знака, управление товарными знаками. Особое внимание уделено понятию "франчайзинг", структуре лицензионного соглашения на использование товарного знака и структуре соглашения франчайзинга.), Ж29409/А Мирончук Т. В. Модель ранжування франшиз потенційними франчайзі / Т. В. Мирончук // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2005. - № 527. - С. 36-44. (На базі методичних рекомендацій з оцінювання економічної ефективності створення та діяльності франчайзингових підприємств розроблено модель ранжування франшиз потенційними франчайзі. В результаті використання розглянутої моделі сформовано перелік франшиз. Пріоритетність певних галузей для франчайзі має корегуватись досвідом роботи. Рекомендовано обмежити оцінювання лише кількома франшизами, які посіли перші місця. Це значно спростить процес проведення та узагальнення результатів такого оцінювання.), Ж23291 Ногачевський О. Ф. Франчайзинг в Україні: вибір і купівля франшизи / О. Ф. Ногачевський // Акт. проблеми економіки. - 2010. - № 12. - С. 63-69. (Розглянуто розвиток франчайзингу в Україні. Висвітлено основні етапи купівлі франшизи. Детально описано всі кроки ефективного вибору франшизи.), Ж24982 Тевельов Б. Франчайзингові відносини: суть і проблеми розвитку в українському бізнесі / Б. Тевельов // Молодь і ринок. - 2012. - № 11. - С. 147-151. (Розкрито зміст франчайзингових відносин, сутність та мотиви фінансово-економічного механізму франчайзингу. Охарактеризовано стан розвитку та значення франчайзингу для України. Зроблено висновок, що для його успішного функціонування необхідна стабільна політична та економічна ситуація, комплекс законів про регулювання відносин у сфері інтелектуальної власності та дотримання цих законів.), Ж69299 Фірман А. М. Перспективи розвитку франчайзингу в Україні / А. М. Фірман // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Ринк. трансформація України: пробл. та перспективи : зб. наук. праць. - 2004. - Вип. 1. - С. 487-492., Ж29409/А Петришин Н. Я. Франчайзинг в Україні: стан та перспективи розвитку / Н. Я. Петришин, В. Й. Жежуха // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2006. - № 575. - С. 87-90. (Визначено категорію "франчайзинг". Проаналізовано стан розвитку франчайзингових відносин у світі та в Україні; виявлено стимулювальні та стримувальні фактори, що впливають на розвиток франчайзингу в Україні.) Цірат Г. В. Договори франчайзингу : автореф. дис... канд. юрид. наук : 12.00.03 / Г. В. Цірат ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Киїа, 2003. - 22 с. (Визначено поняття договору франчайзингу в різних юрисдикціях. Розкрито природу та проаналізовано його зміст та структуру. Зроблено висновок, що специфічним об'єктом договору франчайзингу є франшиза. Залежно від виду франшизи дані договори поділено на договори експлуатації франшизи з одного приміщення, численних приміщень, розвитку, генеральні договори розвитку та генеральні договори франчайзингу. Проведено дослідження міжнародної уніфікації норм щодо регулювання договорів франчайзингу та колізійного регулювання договорів міжнародного франчайзингу у законодавстві та судовій практиці різних держав.), Мирончук Т. В. Формування та розвиток франчайзингових відносин підприємств : автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.01 / Т. В. Мирончук ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Львів, 2006. - 24 с. (Досліджено проблему розробки теоретичних положень і прикладних рекомендацій щодо вдосконалення процесу формування та розвитку франчайзингових відносин підприємств. Удосконалено та доповнено класифікацію видів франчайзингу, сформульовано та систематизовано внутрішні чинники формування та розвитку франчайзингових відносин підприємств. Проаналізовано доцільність, стан і перспективи розвитку франчайзингу в Україні. Удосконалено процес установлення розміру, структури та порядку сплати франчайзингової винагороди, зокрема, систематизовано форми здійснення періодичних франчайзингових платежів. Розвинуто методичні положення щодо визначення граничних (мінімальної та максимальної) меж розміру франчайзингової винагороди. Розроблено методичні рекомендації щодо економічного оцінювання пріоритетності франшиз потенційним франчайзі, що передбачають формування переліку пропонованих до продажу франшиз у порядку спадання рівня економічної ефективності їх використання.), Гамбарата Р. Р. Дизайн трансмедиа проектов: теоретические и аналитические аспекты [Электронный ресурс] / Р. Р. Гамбарато. - Режим доступа : URL : http://cultlook.org/rrg_transmedia_storytelling . - Название с экрана., Дзюба Д. Жанровий аспект сучасного телевізійного контенту. Постановка проблеми [Електронний ресурс] / Д. Дзюба. - Режим доступу : URL : http://um.etnolog.org.ua/zmist/2012/167.pdf . - Назва з екрана., Алексеев И. В. Оценка системы продвижения франчайзингового продукта [Электронный ресурс] / И. В. Алексеев. - Режим доступа : URL : http://e-notabene.ru/etc/article_15119.html . - Название с экрана., Наукова періодика України, Реферативна база даних
|
| 8. |
Запитує: Ірина (27.04.2017) Тема запиту: Доброго вечора! Допоможіть, будь ласка, знайти літературу за темою: "Аудіовізуальне мислення та формування звукозорової мови телебачення". Заздалегідь вдячна за допомогу. |
Ключові слова: Аудіовізуальне мислення -- аудіовізуальний матеріал -- звуко-зоровість -- звуко-зорова мова -- формування звукозорової мови телебачення
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Рекомендуємо здійснити самостійний пошук за ключовими словами у базі "Наукова періодика України", реферативній базі даних та у каталозі книжкових видань (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА646868 Чміль Г. П. Екранна культура: плюральність проявів / Г. П. Чміль ; Харків. держ. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Харків : Крук, 2003. - 336 с., ВА648259 Шаповал Ю. Г. Поетика телевізійної журналістики / Ю. Г. Шаповал. - Костопіль : Редакційно-видавниче підприємство "РОСА", 2003. - 202 с., ВА684000 Дмитровський З. Є. Телевізійна журналістика [Текст] : матеріали для вивчення основ тележурналістики: навч. посібник / З. Є. Дмитровський. - 2. вид. - Львів : ПАІС, 2006. - 206 с., Р97151 Кольористика та зображальна естетика телевізійних програм: світовий досвід : метод. рекомендації / Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. Інститут журналістики ; уклад. В. В. Гоян. - Київ, 2002. - 39 с. Грубич К. В. Комунікаційні телевізійні технології шоу-програм / К. В. Грубич // Наук. зап. [Укр. акад. друкарства]. Сер. Соц. комунікації. - 2015. - № 2. - С. 40-48., Гоян В. В. Журналістська творчість у процесі аудіовізуальної комунікації: досвід українського ефіру / В. В. Гоян // Акт. питання масової комунікації. - 2007. - Вип. 8. - С. 23-30. , Бабенко В. Фігуральна мова аудіовізуального контенту / В. Бабенко // Теле- та радіожурналістика : зб. наук. праць. - Львів, 2014. - Вип. 13. - С. 140-149. , Заря С. В. Рекламні відеоролики як вид аудіовізуальної продукції / С. В. Заря // Вісн. Нац. акад. керів. кадрів культури і мистецтв. - 2016. - № 2. - С. 94-98., Лішафай О. О. Звукозоровий синтез у кіно і на телебаченні та мистецтво європейської звукорежисури / О. О. Лішафай // Вісн. КНУКіМ. Сер. Мистецтвознавство. - 2015. - Вип. 33. - С. 66-74., Крилова В. О. Соціокультурні особливості телебачення як явища екранної культури [Електронний ресурс] / В. О. Крилова. - Режим доступу : URL : http://enpuir.npu.edu.ua/bitstream/123456789/4429/1/Krylova.pdf. - Назва з екрана., Лісневська А. Режисерсько-операторські аспекти фахової підготовки телевізійних репортерів [Електронний ресурс] / А. Лісневська. - Режим доступу : URL : http://elibrary.kubg.edu.ua/13683/1/A_LISNEVSKA_S_1%289%29_KZNM.pdf. - Назва з екрана., Іванова О. Екранна мова та екранна культура: зброя VS обладунки телереклами [Електронний ресурс] / О. Іванова. - Режим доступу : URL : http://dspace.onu.edu.ua:8080/bitstream/123456789/4909/1/158-165.pdf. - Назва з екрана., Реферативна база даних, Наукова періодика України, Книжкові видання
|
| 9. |
Запитує: Ірина (02.10.2017) Тема запиту: Доброго дня! Допоможіть, будь ласка, знайти літературу за темою "Шоу на телебаченні - історія, розвиток та сьогодення" Заздалегідь вдячна за допомогу. |
Ключові слова: шоу
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Для додаткового пошуку літератури скористайтесь проектом " Наукова періодика" та реферативною базою даних НБУВ. Видання є в НБУВ: ВА723121 Яковець А. В. Телевізійна журналістика. Теорія і практика : навч. посіб. / А. В. Яковець. - 2-ге вид., доповн. і переробл. - Київ : Києво-Могилян. акад., 2009. - 262 c. (Розкрито концептуально-теоретичні засади функціонування телевізійної журналістики у системі ЗМІ. Висвітлено діяльність інформаційної служби телевізійних новин, описано структуру інформаційної редакції, технологію інформаційного телевиробництва, методи проведення інтерв'ю, наведено визначення та класифікацію ток-шоу.), РА372520 Скрипка А. О. Шоу-технології як форма соціальної комунікації : автореф. дис... канд. соцiол. наук : 22.00.04 / Скрипка Анна Олегівна ; Харк. нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна. - Харків, 2010. - 20 с., Ж68774/Літ.Журн. Вісник Дніпропетровського університету. - Сер. Літературознавство. Журналістика. - Донецьк, 2005. - Вип. 7, № 4. - 182 с. (Висвітлено питання історії розвитку жанру ток-шоу на українському телебаченні, специфіку сучасного радіомовлення та розвиток теорії радіопубліцистики.), Ж16622/мист. Голубенков А. Г. Танцевальное шоу в системе жанров сценической хореографии / А. Г. Голубенков // Вісн. Міжнар. Слов'ян. ун-ту. Сер. Мистецтвознавство. - 2008. - 11, № 1. - С. 56-61. (Досліджено специфіку танцювального шоу як жанру сучасного хореографічного мистецтва. Проаналізовано сутність та жанротвірні ознаки шоу. Охарактеризовано витоки та соціокультурні передумови виникнення жанру, а також розглянуто сучасний етап модернізації художніх традицій танцювального шоу як процес подальшого розвитку жанру.) Мітчук О. Ток-шоу в українському ефірі як конфліктогенне середовище / О. Мітчук // Теле- та радіожурналістика. - 2013. - Вип. 12. - С. 340-345. , Станіславська К. І. Феномен талант-шоу на сучасному телебаченні / К. І. Станіславська // Культура і сучасність. - 2013. - № 2. - С. 89-96., Дергач Д. В. Мас-медійний жанр ток-шоу: природа, функції, аспектологія дослідницького пошуку / Д. В. Дергач // Актуальні проблеми української лінгвістики: теорія і практика. - 2013. - Вип. 26. - С. 41-47., Островська Н. Характерні риси і критерії моделі політичних ток-шоу / Н. Островська // Теле- та радіожурналістика. - 2014. - Вип. 13. - С. 282-290. , Цімох Н. І. Політичні ток-шоу в українському телевізійному просторі / Н. І. Цімох // Вісн. Маріупол. держ. ун-ту. Сер. Філософія, культурологія, соціологія. - 2013. - Вип. 6. - С. 106-112. , Дубовик Н. Шоутизация современной культуры / Н. Дубовик // МІСТ: Мистецтво, історія, сучасність, теорія. - 2010. - Вип. 7. - С. 224-233., Алфьорова З. І. Фантазми культури у "дзеркалі" телевізійних шоу / З. І. Алфьорова // Наук. зап. Тернопіл. нац. пед. ун-ту імені Володимира Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. - 2012. - № 2. - С. 160-164., Наукова періодика України, Реферативна база даних "Україніка наукова"
|
| 10. |
Запитує: Любов (09.01.2018) Тема запиту: Вітаю, у вас є література, котра стосується дослідження телевізійного нарису, автор немає значення! Для магістерської роботи досліджую нарис на телебаченні. Дякую!!! |
Ключові слова: телевізійний нарис -- нарис на телебаченні -- телевізійна журналістика -- медіатекст
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Для додаткового пошуку літератури скористайтесь проектом " Наукова періодика", реферативною базою даних НБУВ. Видання є в НБУВ: ВА748651 Гоян В. В. Журналістська творчість на телебаченні / В. В. Гоян; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ, 2011. - 320 c., ВА727719 Кузнєцова Т. В. Аксіологічні моделі мас-медійної інформації / Т. В. Кузнєцова. - Суми : Унів. кн., 2010. - 304 c., ВА782359 Полякова Т. О. Телевізійна журналістика в умовах інформаційного суспільства (структурно-функціональні трансформації) : навч. посіб. / Т. О. Полякова, В. Д. Демченко; Дніпропетр. нац. ун-т ім. О. Гончара. - Дніпропетровськ : Середняк Т.К., 2013. - 170 c., ВА668015 Яцимірська М. Г. Сучасний медіатекст : Слов.-довід. / М. Г. Яцимірська. - Львів : ПАІС, 2005. - 126 c., РА346749 Поліщук Л. Д. Структура телевізійного інформаційного тексту (за матеріалами загальнонаціональних каналів) : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Л. Д. Поліщук; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - Київ, 2006. - 20 c., РА390444 Гоян В. В. Телебачення як вид журналістської творчості: візуально-вербальні компоненти екранної комунікації : автореф. дис. ... д-ра наук із соц. комунікацій : 27.00.01 / В. В. Гоян; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. - Київ, 2012. - 36 c., РА411856 Стєкольщикова В. А. Образні засоби підвищення ефективності сучасного медіатексту : автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.04 / В. А. Стєкольщикова; Дніпропетр. нац. ун-т ім. О. Гончара. - Дніпропетровськ, 2014. - 19 c., РА420430 Черниш О. А. Медіажанр "слово редактора": лінгвостилістичний та лінгвокомунікативний аспекти (на матеріалі сучасних англомовних глянцевих журналів) : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.04 / О. А. Черниш; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ, 2015. - 20 c., Ж69017 Яцимірська М. Медіатекст з погляду сучасної лінгвістичної парадигми / М. Яцимірська // Зб. пр. Н.-д. центру періодики. - 2003. - Вип. 11. - С. 489-497 РА307169 Гоян В. В. Інформаційна телевізійна програма: типологічна характеристика, параметри діяльності журналіста : автореф. дис... канд. філол. наук : 10.01.08 / В. В. Гоян; Київ. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. - Київ, 1999. - 19 c., Маринчак Н. В. Жанрова парадигма анімалістичної тележурналістики / Н. В. Маринчак // Держава та регіони. Сер. : Гуманітарні науки. - 2013. - № 4. - С. 123-129. Т.К., 2013. - 170 c., Симоніна Н. В. "Сюжет" як форма журналістського телевізійного матеріалу / Н. В. Симоніна // Наук. зап. Ін-ту журналістики: зб. наук. праць. - Київ, 2013. - Т. 51. - С. 87-90., РА328068 Шаповалова Г. В. Інноваційні процеси в сучасному медіатексті (функціонально-лінгвістичні аспекти) : автореф. дис... канд. філол. наук : 10.01.08 / Г. В. Шаповалова; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - Київ, 2003. - 20 c., Реферативна база даних , Наукова періодика України
|
| 11. |
Запитує: Марія (15.08.2019) Тема запиту: Доброго дня! Необхідна література на тему "PR-технології на політичних ток-шоу українського телебачення". Підійде література яка стосується сучасного телебачення, ток-шоу як окремого виду медіа, та інформація про PR. Дякую! |
Ключові слова: ток-шоу -- політичні ток-шоу -- телебачення -- технології PR
Добрий день! Перегляньте, будь ласка, наступні матеріали. Видання є в НБУВ: ВА787231 Зубарєва М. А. Прикладні антикризові PR-технології : навч. посіб. / Марія Зубарєва ; Нац. ун-т "Остроз. акад.", Ін-т глобал. стратегій упр. - Острог : Вид-во Нац. ун-ту "Остроз. акад.", 2014. - 161 с. , ВА629291 PR-технологии / сост. И. А. Илюшин ; Дальневосточный гос. ун-т, Институт массовых коммуникаций. - Владивосток : Издательство Дальневосточного ун-та, 2001. - 124 с. , ВА688481 Маркони Джо. PR. Полное руководство / Д. Маркони ; пер. с англ. Д. Р. Геренав, Ю. П. Леонова ; ред. пер. ЕрБ. Л. Еремин. - М. : Вершина, 2007. - 255 с. , ВА769006 Березенко В. В. PR в Україні: наукове осмислення феномену : монографія / Березенко В. В. ; Київ. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. - К. : Академія української преси : Центр вільної преси, 2013. - 360 с. Островська Н. Характерні риси і критерії моделі політичних ток-шоу / Н. Островська // Теле- та радіожурналістика. - 2014. - Вип. 13. - С. 282-290., Косачова О. О. Специфіка ведення дискусій у політичних ток-шоу на вітчизняному телебаченні / О. О. Косачова // Культура України. - 2014. - Вип. 45. - С. 193-201., Цімох Н. І. Політичні ток-шоу в українському телевізійному просторі / Н. І. Цімох // Вісн. Маріупол. держ. університету. Сер. Філософія, культурологія, соціологія. - 2013. - Вип. 6. - С. 106-112. , Кит І. Г. Концептуальні моделі образу автора громадсько-політичного ток-шоу (на прикладі програм Л. Кінга та С. Шустера) / І. Г. Кит // Вісн. Дніпропетров. університету. Сер. Соціальні комунікації. - 2013. - Т. 21, Вип. 13. - С. 67-71. , Ісаєва Н. О. Рецептивність, емотивність та конвенціональність у драматургії політичного ток-шоу / Н. О. Ісаєва // Вісн. Дніпропетров. університету. Сер. Соціальні комунікації. - 2015. - Т. 23, Вип. 15. - С. 62-67. , Писаренко Л. М. Дискурс політичного ток-шоу як гібридний тип дискурсу / Л. М. Писаренко // Наук. вісн. Чернів. університету. Германська філологія. - 2014. - Вип. 692-693. - С. 165-169. , Цімох Н. І. Маніпуляція суспільною свідомістю в політичних ток-шоу на телебаченні України / Н. І. Цімох // Вісн. [Київ. нац. ун-ту культури і мистецтв]. Мистецтвознавство. - 2015. - Вип. 32. - С. 140-147., Майорова М. Є. Поняття політичного ток-шоу як розважального стилю / М. Є. Майорова, О. В. Чекмишев // Молодий вчений. - 2016. - № 7. - С. 335-338. , Цибко А. В. Лінгвостилістичні особливості ток-шоу як жанру телевізійного дискурсу / А. В. Цибко // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологічна. - 2016. - Вип. 63. - С. 240-243. , Мазур В. С. PR технології – ефективний інструмент сучасного управління [Монографія] // ТНЕУ, 2017. – 18 с., Примак Т. О. PR для менеджерів і маркетологів. [Навчальний посібник] // К.: «Центр учбової літератури», 2013. – 202 с., Курбан О.В. PR у маркетингових комунікаціях. [Навчальний посібник] // К.: «Кондор-Видавництво», 2014. – 246 с., Курбан О.В. Діагностика та моделювання PR процесів. [Монографія] // К.: «Українська конфедерація журналістів», 2012. – 160 с.
|
|
|
|