Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Пошуковий запит: (<.>K=ГРАМАТИК$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Запитує: Іван (19.10.2012) Тема запиту: Структурні та функціональні відмінності граматики Британского та Американського варіантів англійської мови |
Примітка: Статті, диссертації, монографії Ключові слова: Граматика англійської мови -- Британський варіант англійської мови -- Американський варіант англійської мови
Доброго дня! Пропонуємо переглянути наступні матеріали: Видання є в НБУВ: ВА573190 Американский вариант английского языка [Текст] : учеб. пособие для взрослых / отв.ред. Ю. П. Третьяков ; РАН. Санкт-Петербургская кафедра иностранных языков. - СПб. : Академический проект, 1996. - 320 с., ВА687302 Практична граматика англійської мови. Морфологія [Text] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закладів / Є. І. Гороть [та ін.]. - Луцьк : РВВ "Вежа" Волинського держ. ун-ту ім. Лесі Українки, 2007. - 436 с., ВА540635 Бабенко А.П., Христенко Е.В. Американський вариант английского языка. – Харьков. - 1991. , ДС32719 Зацный Ю. А. Особенности влияния американского варианта английского языка на британский вариант на лексико-семантическом уровне. – К. 1975. – 254л. Дис. канд. филол. наук., ДС73400 Поліщук, Ганна Віталіївна. Норма і варіативність у системі дифтонгів британського та американського варіантів англійської мови (на матеріалі лексикографічних джерел) [Текст] : дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Поліщук Ганна Віталіївна ; Київський національний лінгвістичний ун-т. - К., 2001., РА296889 Малюта, Ярослав Олегович. Варіювання ненаголошених голосних у мові та мовленні (експериментально- фонетичне дослідження на матеріалі британського та американського варіантів англійської мови) [Текст] : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Малюта Ярослав Олегович ; Київський держ. лінгвістичний ун-т. - Х., 1997. - 21 с., РА317718 Поліщук, Ганна Віталіївна. Норма і варіативність у системі дифтонгів британського та американського варіантів англійської мови (на матеріалі лексикографічних джерел) [Текст] : автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.04 / Поліщук Ганна Віталіївна ; Київський національний лінгвістичний ун-т. - К., 2002. - 19 с. Миклаш Л.Т. Особливості американського варіанта англійської мови: історичне тло / Л.T. Миклаш // Науковий вісник НЛТУ України. – 2008. - №. 18.6. - C. 298-304., Литвак С. Я. Нові явища в граматичній будові англійської мовиХХ століття [Електронний ресурс] / С. Я. Литвак. – Режим доступу : URL : http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/vdpu/Movozn/2009_15_2/article/13.pdf – Назва з екрану., Жукова Е.С. Основные различия между британским и американским вариантами английского языка [Електронний ресурс] . Е. С. Жукова, А. В. Горбачева. – Режим доступу : URL : http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vdiso/gur/2009/Zhukova%20E.S.,%20Gorbachova%20A.V.pdf – Назва з екрану., Буяр І.Є. ІНВЕНТАРИЗАЦІЯ ЛЕКСИКО-СЕМАНТИЧНОГО ПОЛЯ ОЦІНКИ В БРИТАНСЬКОМУ Й АМЕРИКАНСЬКОМУ ВАРІАНТАХ СУЧАСНОЇ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ // Мовні і концептуальні картини світу. - 2011. - № 33. - С. 106-110.
|
| 2. |
Запитує: Євген (08.01.2013) Тема запиту: Вітаю. Не знаю чи повідомлення надсилаються до одного й того ж бібліотекаря, чи ні, тож повторюсь. Чи є в бібліотеці наступні твори і статті Івана Нечуй-Левицького: "Гориславська ніч", "Граматика української мови", "Жизнь пропив, долю проспав", "З давніх часів: про Богдана Хмельницького", "Історія Русі", "Кельти й їх письменство", "Князь Олег, Святополк Окаянний, Ярослав Мудрий", "Мандрівка на українське підлясся". Може, вони друкувались, просто необхідно запитати в книгарнях, ринках чи бібліотеках. "Перші київські князі Олег, Ігор, Святослав" - знайшов у сканованому генеральному алфавітному каталозі, які подальші дії. Вибачте за необізнаність - вперше відвідую бібліотеку ім. В. І. Вернадського. |
Ключові слова: Нечуй-Левицький
Добрий день! Сподіваємося, підібрані нами джерела стануть Вам у нагоді. Також рекомендуємо самостійно ознайомитись з алфавітним картковим каталогом, відвідати читальний зал довідково-бібліографічного обслуговування, які розташовані у приміщенні Головного корпусу НБУВ за адресою: проспект 40-річчя Жовтня, 3. На все добре! Видання є в НБУВ: В085509 І. Нечуй-Левицький Перші Київські князі , А050521 І. Нечуй-Левицький, Гориславська ніч. , ВИ5234/1 І. Нечуй-Левицький Граматика української мови. , АО21341 І. Нечуй-Левицький, З давніх часів. , АО21315 І.Нечуй-Левицький Історія Русі. , Ж1304 І. Нечуй-Левицький Мандрівка на українське Підлясся // Правда. Львів - 1872. - № 7- 9. Мирослав Олександрович Мороз. Іван Семенович Нечуй-Левицький. Бібліографічний покажчик. [Підготовлений до ювілею, 150-річчя від дня народження Нечуя.] І. С. Нечуй-Левицький. Твори в трьох томах. Київ: Дніпро, 1988. Том 3. ст. 556–641., Зал каталогів, Відділ довідково - бібліографічного обслуговування, ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЮ БІБЛІОТЕКОЮ УКРАЇНИ імені В. І. ВЕРНАДСЬКОГО
|
| 3. |
Запитує: Артем (23.05.2013) Тема запиту: Прошу навести шифри зберігання (за наявності) у фондах НБУВ такої літератури: - Український правопис із словничком. Упор. М. Возняк. - Львів: Накладом книгарні НТШ, 1929. - Український правопис. 2-ге вид. – Х.; К., 1934. - Український правопис. 3-тє вид. – К., 1936. - Український правопис. Проєкт найновішої редакції. - К., 1999. - Гладкий М., Дубровський В. Правописний словник-показчик до офіційного «Українського правопису» Народнього Комісаріяту Освіти УСРР. - К., 1929 (або вид. 2-е. - Х: ДВУ, 1930). - Словник-покажчик до українського правопису. Нарком. Освіти УСРР. - Х.: Радянська школа, 1935. - Підвищений курс української мови. Підручник для педвузів. За ред. Л. Булаховського. - 1931. - Курило О. Паралельні форми в українській мові, їх значення для стилю. - К., 1923. - Ткаченко Б. Нарис української стилістики, випуск 1-5 лекцій з основ мовознавства. - X., 1930. - Культура українського слова. Ред. О. Синявський. - Х.-К., 1931. - За якість художньої мови: Збірник. - X., 1934. - Каганович Н. Стилістичні особливості пролетарської публіцистики. - К.;X., 1934. - Кроткевич Є. Українська мова. Фонетика і правопис. – К., 1930. - Нариси з української синтакси (у зв'язку з фразеологією та стилістикою) / Сергій Смеречинський, Український Вільний університет ; Ред. Олекса Горбач. – Репр.відтворення вид.: Х.: Рад.шк.,1932 . – Мюнхен : Б.в., 1990 . – 383,17 с. – (Українські граматики ; Вип.8) . - Осипов М. Правописний словничок чужих слів. - Х.: Народний учитель, 1930. - Ізюмов О. Правописний словник. - Х.: Радянська школа, 1930. Дякую! |
Ключові слова: Український правопис -- українська мова
Добрий день! У відповідь на Ваш запит пропонуємо переглянути наступний список видань що зберігається у фондах НБУВ: Видання є в НБУВ: ВО330818 Возняк М. Український правопис із словничком. Упоряд. М. Возняк. - Львів: Накладом книгарні НТШ, 1929. - 207 с., РЛ №6845 Український правопис. 2-ге вид. – Х.; К.: Рад. школа. 1934. - 93с., ВА65444 Український правопис. 3-тє вид. – К.: Рад. школа. 1936. - 83с., ВИ13364 Гладкий М. Правописний словник-показчик до офіційного «Українського правопису» Народнього Комісаріяту Освіти УСРР. - К., 1929. - 42 с., ВИ14435 Гладкий М. Правописний словник-показчик до офіційного «Українського правопису» Народнього Комісаріяту Освіти УСРР. - К., 1930. - 42 с., 1935/ С-482; 192640 арх Словник-покажчик до українського правопису. Нарком. Освіти УСРР. - Х.: Радянська школа, 1935. - 64 с. , Білодід І. К №1290 Підвищений курс української мови. Посібник для педвузів / За ред. Л. Булаховського. - Х.: Рад. школа. 1931. - 340 с., РЛ5737 Курило О. Паралельні форми в українській мові, їх значення для стилю/ АН України. Філолог. секція. - К.: Видавництво Вукопспілки, 1923. - 23 с., Білодід №691 Курило О. Паралельні форми в українській мові, їх значення для стилю. - К.: Видавництво Вукопспілки, 1923. - 23 с., Попов 5169-5170 Курило О. Паралельні форми в українській мові, їх значення для стилю: Читано у філологічній секції Академії наук. - К.: Видавництво Вукопспілки, 1923. - 23 с., Білодід № 787/1 Культура українського слова / НДІ Т.Г.Шевченка. Комісія вивчення Шевченківської мови; За ред. О. Синявського. - М.; К.: Літ. мистецтво, 1931. Збірник I. - 123 c., ВО690043 За якість художньої мови: Збірник статей за ред. М. Кагановича. - X.: Рад. літ., 1934. - 95 с., ДХВ1662 Каганович Н. Стилістичні особливості пролетарської публіцистики: Збірка статей. - К.; X.: Рад. література, 1935. - 71 с. , РЛ №3396/1 Кроткевич Є. Українська мова. - Х.; К.: Держвидав України, 1930. - Ч. 1: Ф Фонетика і правопис: з дод. морфології та орфоргаф.словничка чужих слів / За ред. М. К. Грунського. - 88 с.
|
| 4. |
Запитує: Богдан (25.10.2013) Тема запиту: Літературна грамотність тексту |
Примітка: Допоможіть, будь ласка, знайти літературу (в тому числі й електронні джерела) даної статті. Ключові слова: літературна грамотність -- граматика
Доброго дня! У відповідь на Ваш запит пропонуємо переглянути наступні видання. Також радимо здійснити самостійний пошук у систематичному картковому каталозі, розташованому в головному корпусі НБУВ за адресою: м. Київ, проспект 40-річчя Жовтня, 3. Видання є в НБУВ: ВА644571 Іванченко, Роман Григорович. Літературне редагування / Р. Г. Іванченко. - Репр. вид. - К. : [б.в.], 2003. - 248 с., ВА594549 Горпинич В. О. Сучасна українська літературна мова. Морфеміка. Словотвір. Морфонологія: Навч. посіб. для студ. філол. спец. вищ. закл. освіти / В. О. Горпинич. - К. : Вища шк., 1999. - 208 с. - укp. (Відповідно до погляду на дериватологію як самостійну галузь мовознавства, паритетну з лексикологією, фонологією, морфологією, розглянуто морфемні, морфонологічні явища і словотвірні (дериваційні) процеси української мови. Висвітлено деякі питання, які не були об'єктом аналізу в навчальній літературі, зокрема: валентність, морфонологія, словотвірний синтез тощо), ВА656503 Власенко В. В. Сучасна українська літературна мова: Бібліогр. покажч.: Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / В. В. Власенко; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2004. - 508 с. - укp. (Наведено список лексикографічних праць з ХІХ ст. до сьогодення. Розглянуто історію підручників з сучасної української літературної мови для ВНЗ України. Висвітлено питання діалектології, етнолінгвістики, лінгвогеографії, лексикології, фразеології, етимології, ономастики, графіки, орфографії, фоностилістики, морфології, словотворення та морфеміки, синтаксису української мови, а також теоретичного та практичного перекладу. Наведено наукові матеріали про розробку окремих типів словників, принципи їх укладання. Визначено лінгвістичні джерела з історії української графіки та правопису)., ВА611493 Венжинович Н. Ф. Сучасна українська літературна мова: Конспект лекцій для студ. гуманіт. ф-тів / Н. Ф. Венжинович; Ужгород. нац. ун-т. Філол. ф-т. Каф. укр. мови. - Ужгород : Закарпаття, 2001. - 235 с., ВА704072 Проблеми граматики, лінгвостилістики, лінгвометодики української мови [Текст] : зб. наук. праць / С. П. Галаур [та ін.] ; голов. ред М. І. Степаненко ; Полтавський держ. педагогічний ун-т ім. В.Г.Короленка. - Полтава : ПДПУ, 2008. - 176 с., ВА713142 Новий довідник. Українська мова, українська література [Текст] / працювали М. Радишевська [та ін.] ; відп. ред. Н. Крупчан, Т. Корольова. - 5-те вид. - К. : Казка, 2009. - 863 с., ДС93280 Глазова С. М. Пояснювально-ототожнювальні конструкції в українській мові: семантика, граматика, прагматика : дис... канд. філол. наук: 10.02.01 / Глазова Світлана Миколаївна ; Харківський національний педагогічний ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2005. - 220 арк. Ковальова О.В. Формування орфографічної компетенції учнів на уроках української мови / О.В. Ковальова // Таврійський вісник освіти. – 2012. - №2. – С. 226-232., Попович. І. До проблеми підвищення орфографічної та пунктуаційної грамотності учнів / І. Попович // Українська мова і література в школі. – 2010. - № 3. – С. 13-18., Шляхова В. Літературне редагування у системі фахової підготовки філологів / В. Шляхова // Таврійський вісник освіти. – 2012. - №2. – С. 158-163.
|
| 5. |
Запитує: Ольга (25.09.2014) Тема запиту: Добрий день. Чи наявна у Вас книга: Медведєв Ф.П. Історична граматика української мови. Короткий нарис. - Харків. 1955 |
| 6. |
Запитує: Анастасія (13.03.2015) Тема запиту: Мета та зміст навчання граматики іноземної мови в середніх навчальних закладах. Лінгвопсихологічні особливості засвоєння граматичного матеріалу. |
Ключові слова: іноземна мова
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Також рекомендуємо здійснити самостійний пошук за ключовими словами у базі "Наукова періодика України" та Реферативній базі даних "Україніка наукова" (див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА590312 Черноватый Л. Н. Психологические и лингводидактические основы теории педагогической грамматики / Л. Н. Черноватый. - Харьков : Основа, 1998. - 192 c. (В результаті аналізу процесів засвоєння рідної та іноземної мов запропонована інтегративна модель засвоєння іноземної мови.), ВА593310 Панова Л. С. Методика навчання іноземної мови в школі : Навч.-метод. посіб. для студ. ф-ту інозем. мов / Л. С. Панова; Ніжин. держ. пед. ун-т ім. М.Гоголя. - Ніжин, 1999. - 108 c. (Розглядаються теоретичні основи навчання іноземної мови в середній школі, проблеми формування іншомовних мовленнєвих навичок, зокрема, навичок вимови, граматичних та лексичних навичок.), ВА705064 Ніколаєва С. Ю. Основи сучасної методики викладання іноземних мов (схеми і таблиці) : навч. посіб. / С. Ю. Ніколаєва. - Київ : Ленвіт, 2008. - 286 c. , ВС36330 Методика викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах : підруч. для студ. вищ. навч. закладів / С. Ю. Ніколаєва [та ін.] ; ред. К. І. Онищенко. - Київ : Ленвіт, 2002. - 327 с., ВА761043 Методичні та психолого-педагогічні проблеми викладання іноземних мов на сучасному етапі : матеріали V Міжнар. наук.-метод. конф., 22 листоп. 2012 / Харк. нац. ун-т ім. В. Н. Каразіна, Ф-т інозем. мов, Каф. методики та практики викладання інозем. мови. - Харків : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2012. - 227 с., ВА648917 Роман С. В. Планування та аналіз навчального процесу з іноземної мови у початковій школі (на матеріалі англійської мови) : навч. посіб. з методики викладання інозем. мов / С. В. Роман ; відп. ред. Л. Ж. Норкіна ; Горлівський держ. педагогічний ін-т іноземних мов. - Горлівка : ГДПІІМ, 2003. - 106 с., ВА656039 Іноземна мова в середній школі: методичні засади викладання [Текст] : навч. посіб. для студ. вищих навч. закл. / уклад. С. Г. Чиж ; Київський славістичний ун-т. - Київ : [б.в.], 2004. - 123 с., Ж69505 Гаврилова А. И. Об использовании зарубежных методик в преподавании французского языка в Украине / А. И. Гаврилова, И. В. Дюмез // Вч. зап. Харк. гуманіт. ін-ту "Нар. укр. акад.". - 2000. - Т. 6. - С. 218-223., Ж69303/пед Проблеми сучасної методики викладання іноземних мов / ред.: С. Ю. Ніколаєва. - Київ, 1998. - 232 с. Муравйова О. М. Нетрадиційні методики викладання іноземних мов [Електронний ресурс] / О. М. Муравйова // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг . - 2011. - Вип. 1. - С. 765-771. , Райлянова В. Е. Еклектичний підхід викладання іноземної мови у вищій школі [Електронний ресурс] / В. Е. Райлянова, О. М. Знанецька // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки . - 2013. - № 10(4). - С. 131-138. , Кемінь Г. Особливості застосування комунікативного підходу у процесі вивчення іноземної мови молодшими школярами [Електронний ресурс] / Г. Кемінь, І. Волошанська // Молодь і ринок . - 2013. - № 8. - С. 60-64. , Наукова періодика України, Реферативна база даних
|
| 7. |
Запитує: (08.10.2015) Тема запиту: Добрий день! Допоможіть підібрати літературу для написання курсової роботи на тему : "Можливість використання інтерактивних комп'ютерних програм для навчання граматики з англійської мови учнів початкової школи". Зазадалегідь вдячна! |
Ключові слова: Комп'ютерні програми -- Англійська мова -- Початкова школа
Доброго дня! Пропонуємо переглянути наступний список джерел. Також радимо здійснити самостійний пошук у систематичному картковому каталозі, розташованому в Головному корпусі НБУВ за адресою: м. Київ, проспект 40-річчя Жовтня, 3 (Див. посилання). Видання є в НБУВ: ВА606569 Інформатика та комп'ютерно-орієнтовані технології навчання : зб. наук. пр. Всеукр. наук.-практ. конф., Хмельниц., 16 - 18 трав. 2001 р. / упоряд.: Ю. О. Дорошенко; АПН України. Ін-т педагогіки. - Київ : Пед. Думка, 2001. - 282 c., ВА711364 Європейські мови - 2006: інновації та розвиток : зб. наук. пр. за матеріалами IV міжнар. наук. студ. конф., присвяч. Європ. дню мов / ред.: Л. М. Деркач; Нац. гірн. ун-т, "Європейські мови - 2006: інновації та розвиток", міжнародна наукова студентська конференція, присвячена Європейському дню мов (4+ 2006). - Дніпропетровськ, 2008. - 82 c. (Висвітлено актуальні проблеми, психологічні та лінгвістичні аспекти вивчення іноземних мов в Україні. Проаналізовано можливості застосування сучасних інтерактивних та комп'ютерним технологій, а також нейролінгвістичного програмування в навчанні іноземних мов.), ВА765649 Використання інтерактивних технологій навчання в мовній освіті молодших школярів : матеріали Другого регіон. наук.-практ. семінару, 28 берез. 2013 р. / упоряд.: І. А. Нагрибельна, І. В. Валуєва, Л. М. Покорна; Херсон. держ. ун-т. - Херсон : Херсон. міська друк., 2013. - 302 c. (Висвітлено актуальні проблеми навчання української мови та читання в початкових класах в контексті використання інтерактивних технологій навчання. Розкрито специфіку мовної освіти та впровадження самостійної роботи у фаховій підготовці майбутніх учителів початкової школи. Описано проектні технології у мовній підготовці молодших школярів, технологію рольової гри на уроках української мови, особливості організації та проведення нестандартних уроків з рідної мови у четвертому класі. Значну увагу приділено використанню мультимедійних технологій під час навчання англійської мови у початковій школі. Розглянуто особливості навчання аудіювання та англійського монологічного мовлення молодших школярів. Акцентовано на питаннях підготовки вчителя іноземної мови до інновацій у професійній діяльності. Охарактеризовано сучасний стан проблеми формування комунікативної компетентності молодших школярів. Викладено питання формування полікультурної мовної особистості засобами використання інтерактивних технологій. Проаналізовано взаємозв'язок теоретичних досліджень з сучасної лінгводидактики та їх практичне впровадження в початковій мовній освіті.) , ВА788859 Коваль Т. І. Навчання іноземної мови в умовах інформатизації шкільної освіти : колект. монографія / Т. І. Коваль, П. Г. Асоянц, Л. В. Городнича, Н. П. Кочубей, О. М. Кужель; ред.: Т. І. Коваль; Київ. нац. лінгвіст. ун-т. - Київ : Вид. центр КНЛУ, 2014. - 284 c. (Визначено особливості навчання іноземної мови за умов інформатизації освіти. Детально описано зміст навчання іншомовного діалогічного мовлення учнів початкової школи. У контексті особистісно-діяльнісного підходу до учня початкової школи розглянуто молодшого школяра як активного суб'єкта навчальної діяльності, яка спрямована на оволодіння іншомовною мовленнєвою діяльністю. Охарактеризовано інтерактивне навчання іншомовного діалогічного мовлення учнів І - IV класів. З'ясовано етапи інтерактивного навчання такого мовлення зазначених дітей. Розроблено та обгрунтовано підсистему вправ та модель організації інтерактивного навчання англійського діалогічного мовлення учнів І класу. Приділено увагу психолого-педагогічним передумовам диференційованого навчання молодших школярів аудіювання. Досліджено навчання учнів основної школи анголомовного читання з використанням мультимедійних комп'ютерних програм.), ВА700893 Конышева А. В. Игровой метод в обучении иностранному языку : учебное пособие / А. В. Конышева. - СПб. : КАРО ; Минск : Четыре четверти, 2006. - 182 с., ВА638216 Кремень В. Г. Освіта і наука України. Шляхи модернізації. (Факти, роздуми, перспективи) / В. Г. Кремень. - Київ : Грамота, 2003. - 216 с. , Ж23380 Кочубей Н. Інтерактивне навчання англійського діалогічного мовлення учнів початкової школи / Н. Кочубей // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2011. - № 1. - С. 103-108. (Розглянуто етапи навчання англійського діалогічного мовлення молодших школярів з позицій інтерактивного навчання. Охарактеризовано етапи інтерактивного навчання англійського діалогічного мовлення учнів початкової школи. Розглянуто критерії відбору інтерактивних методів та засобів навчання для формування умінь та навичок в англійському діалогічному мовленні відповідно до етапів навчання. Запропоновано систему інтерактивного навчання англійського діалогічного мовлення молодших школярів.), Ж12968/2001/2 Полат Е. С. Интернет на уроках иностранного языка / Е. С. Полат // Иностранные языки в школе. - 2001. - № 2. - С. 14., Ж12968/2002/2 Мильруд Р. П. Коммуникативность языка и обучение разговорной грамматике / Р. П. Мильруд // Иностранные языки в школе. - 2002. - № 2. - С. 15-21., Ж14803/2010/2 Коломінова О. О. Сучасні технології навчання англійської мови у початковій школі / О. О. Коломінова, С. В. Раман // Іноземні мови. - 2010. - №2. - С. 40-47. Савечко Я. В. Використання інноваційних технологій на уроках англійської мови для учнів середньоосвітньої загальної школи [Електронний ресурс]. – Режим доступу : URL : http://конференция.com.ua/files/image/konf%2011/doklad_11_3_2_30.pdf. – Назва з екрана., Тадеєва М. Сучасні інноваційні комп´ютерні технології в іншомовній освіті школярів / М. Тадеєва // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2012. - № 5, Ч. 1. - С. 133-137., Метод використання комп'ютерних технологій у навчанні учнів [Електронний ресурс]. – Режим доступу : URL : http://grigorenkot.io.ua/s945968/rozdil_2. – Назва з екрана., Зал каталогів
|
| 8. |
Запитує: Карина (05.11.2015) Тема запиту: Допоможіть, будь ласка, дібрати літературу для реферату за такою темою "Лексична та граматична виразність усного мовлення". |
Ключові слова: усне мовлення -- виразність мовлення -- лексика -- граматика
Доброго дня! Пропонуємо переглянути наступний список джерел. Також радимо здійснити самостійний пошук у систематичному картковому каталозі, розташованому в Головному корпусі НБУВ за адресою: м. Київ, проспект 40-річчя Жовтня, 3 (Див. посилання). Видання є в НБУВ: ВС30371 Хейкок Руфь. Язык человека: владение языком, чтение, письменность, литература, устная речь, умение слушать, иностранные языки / Р. Хейкок. - Київ : МАХШ, 1995. - 94 с., ВА640761 Бабич Н. Д. Практична стилістика і культура української мови : Навч. посіб. для студ. філол. спец. вищ. навч. закл. / Н. Д. Бабич. - Львів : Світ, 2003. - 432 c. (Розглянуто закономірності формування та засоби структурної організації суспільно-зумовлених різновидів мови, а також питання культури мовлення у різних функціональних стилях літературної мови. Виявлено основні комунікативні ознаки культури мовлення, зокрема, правильність, точність, логічність, різноманітність, чистоту, виразність, достатність та ясність. Охарактеризовано міміку та жест як компоненти виразності)., ВА587449 Зарецкая Е. Н. Риторика: Теория и практика речевой коммуникации / Е. Н. Зарецкая. - Москва : Дело, 1998. - 480 с., ВА578159 Овчинникова А. П. Пять шагов к хорошей речи: Речевая коммуникация: техника речи / А. П. Овчинникова. - Одесса : ОКФА, 1997. - 184 с., ВА642641 Кузнецов И. Н. Современная риторика : учеб. пособие / И. Н. Кузнецов. - Москва : Издательско-торговая корпорация "Дашков и Ко", 2003. - 478 с., Ж24944 Бабенко О. Навчання інтонаційно виразного мовлення як складової успішної комунікативної діяльності старшокласників / О. Бабенко // Післядиплом. освіта в Україні. - 2010. - № 1. - С. 71-75., Ж15641 Баран Н. Формування культури мовлення студентів засобами риторики / Н. Баран // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 2. - С. 83-90. (Обгрунтовано значення риторичних знань і вмінь у житті та професійній діяльності людини. Висвітлено філософсько-історичний аспект даного питання та сформульовано основні завдання викладання сучасного курсу "Риторика". Охарактеризовано основу мовленнєвої майстерності особистості, яку становлять комунікативні якості мовлення: правильність, чистота, точність, багатство і різноманітність лексики, образність, виразність, доступність, доцільність. Подано класичний варіант вивчення риторики, в який включено необхідні компоненти та завдання)., Ж16225 Борова В. Є. Виховання інтонаційної виразності мовлення дітей із недоліками звуковимови / В. Є. Борова // Наука і освіта. - 2011. - № 4. - С. 51-54. (Розглянуто проблему виховання інтонаційної виразності мовлення дітей старшого дошкільного віку. Проаналізовано науково-методичну літературу, присвячену вихованню виразності мовлення у дітей. З'ясовано сутність понять "інтонаційна виразність мовлення","звукова культура мовлення", "загальні мовленнєві навички". Указано, що дошкільники частіше спілкуються у швидкому темпі, ніж сповільненому, що сприяє формуванню нерозбірливого мовлення. Акцентовано увагу на розвитку мовленнєвого дихання дошкільників. Досліджено методику його вдосконалення у дітей із недоліками звуковимови. Зазначено, що подальшого теоретико-методичного обгрунтування вимагають етапи коригування виразності мовлення дітей з недоліками звуковимови, засади розвитку мовленнєвого дихання, як передумови вдосконалення мовлення)., Ж69028 Михайлова Л. Підготовка студентів до розвитку розмовного мовлення дітей / Л. Михайлова // Пед. пошук. - 2009. - № 4. - С. 63-65., Ж16225 Кардаш І. М. Формування навичок виразного читання в майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / І. М. Кардаш // Наука і освіта. - 2011. - № 6. - С. 110-112. (Розглянуто вимоги до професійного мовлення педагога: знання мови, інтелектуальний, емоційно-вольовий, моральний вплив на дітей, спрямованість, зверненість до дітей. Зазначено, що обов'язковою передумовою професійного мовлення є техніка мовлення як показник педагогічної культури, засіб вираження й самоутвердження його особистості. Відзначено актуальність викладання курсу "Культура мовлення та виразне читання" у ВНЗ України. Визначено сутність поняття "виразне читання", виокремлено типи виразності. Зроблено висновок, що виразність мови використовується в процесі комунікації для підсилення дії шляхом впливу на емоційну сферу співрозмовника, який є основним об'єктом спрямованості дії виразності мови). Трифонова О. С. Фонетична виразність мовлення майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів як запорука правильного мовлення їхніх вихованців / О. С. Трифонова // Наук. вісн. Миколаїв. держ. ун-у ім. В. О. Сухомлинського. Сер. Педагогічні науки. – Миколаїв, 2014. - Вип. 1.45. - С. 149-154., Швидків М. Л. Художня виразність мовлення як основа оволодіння технікою співу / М. Л. Швидків // Наук. зап. Тернопіль. нац. пед. ун-у ім. Володимира Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. - Тернопіль, 2014. - № 1. - С. 145-150., Зал каталогів
|
| 9. |
Запитує: Катерина (21.04.2016) Тема запиту: Доброго дня, допоможіть, будь ласка, знайти літературу для написання курсової з теоретичної граматики англійської мови: "Форми та функції умовного способу у сучасній англійській мовіі." |
Ключові слова: умовний спосіб -- сослагательное наклонение -- Subjunctive Mood
Доброго дня! Сподіваємось, наступні джерела стануть Вам у нагоді. Також рекомендуємо, при можливості, здійснити самостійний пошук у систематичному картковому каталозі, розташованого за адресою: м. Київ, проспект 40-річчя Жовтня, 3, перший поверх (див. посилання): Видання є в НБУВ: СО27319 Стеченко Т. О. Навчання умовного способу англійської мови в контексті міжкультурного спілкування : посібник / Т. О. Стеченко. - Чернігів : Вид. центр ЧДПУ ім. Т.Г.Шевченка, 2006. - 152 с., ВА759989 Савенко Т. В. Практична граматика англійської мови : навч. посіб. / Т. В. Савенко. - Кіровоград, 2012. - 173 c. (Розглянуто модальні дієслова, умовний спосіб, неособові форми. Наведено їх загальну характеристику. Висвітлено комунікативні функції на прикладах з художніх творів англійських і американських авторів. Розглянуто основи теоретичних знань структури англійської мови. Поглиблено знання і вдосконалено набуті мовленнєві граматичні навички за допомогою комплексу мовних, умовно-мовленнєвих і мовленнєвих вправ. ), В351916/Ч. 2 Вивчаємо граматику англійської мови: Технологія формування граматичних навичок : [навч. посіб.] / Н. М. Кучина [и др.]. - Ч. 2 : Неособові форми дієслова. Умовний спосіб. - Дніпропетровськ : [б.в.], 2009. - 168 с., ВА570708 Рогатюк А. Є. Практикум з граматики англійської мови : умовній спосіб. Модальні дієслова / А. Є. Рогатюк, Є. І. Гороть ; Ін-т змісту і методів навчання, Волин. держ. ун-т ім. Лесі Українки. - Луцьк : [б.в.], 1996. - 210 с. , ВА562795 Хлебникова И. Б. Сослагательное наклонение в английском языке. Теория и практика : учеб.пособие для студ. вузов, обучающихся по направлению "Филология", спец."Англ.язык" / Хлебникова Ирина Борисовна. - 2. изд. - Саранск : Красный Октябрь, 1994. - 176 с., Бахов І. С. Практикум з граматики англійскої мови. English grammar practice [Електронний ресурс] : навчально-методична розробка / І. С. Бахов ; Міжрегіональна академія управління персоналом. - Київ : [б. в.], 2001. - 128 с. (Практикум містить граматичні вправи з основних тем англійської граматики: часи дієслова, прийменники, модальні дієслова, неособові форми дієслова, інфінітив, герундій, пасивний стан, непряма мова, умовні речення, умовний спосіб після I wish. Практикум передбачає роботу студентів над вправами під керівництвом викладача і самостійно. Вправи можна використовувати для додаткової роботи на практичних заняттях.) - Повний текст доступний у читальних залах НБУВ, ВА743935 The use of the subjunctive mood in modern english : зб. вправ : [навч. посіб.] / [упоряд.] Мойсей Л. Т. - Чернівці : Черемош, 2011. - 72 с., РА405632 Гнатюк А. В. Вербальні та невербальні засоби на позначення сумніву в сучасному англомовному художньому дискурсі : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.04 / А. В. Гнатюк; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - Львів, 2014. - 20 c. (Вперше подано інвентар вербальних та невербальних засобів на позначення епістемічного стану "сумнів" у сучасному англомовному художньому дискурсі та змодельовано лексико-семантичне поле СУМНІВ. Запропоновано терміни дизруптивність (пєрерваність), дізруптив (одиниця перерваності), дизруптивний індекс (кількість одиниць перерваності) для опису комбінованого функціонування та закономірностей взаємодії номінацій невербальної поведінки із їх експліцитним нараторським тлумаченням у межах однієї комунікативної діалогічної єдності. Включено та проаналізовано компоненти категорій епістемічної модальності та умовного способу як засобів вербального представлення сумніву в дискурсі у взаємодії з немовними кодами. ) Черепня Ю. В. Синтагматика та часова віднесеність форм Subjunctive Mood у сучасній англійській мові / Ю. В. Черепня // Нова філологія. - 2012. - № 48. - С. 173-178. , Черепня Ю. В. Особливості парадигматики Subjunctive Mood у сучасній англійській мові / Ю. Черепня // Наук. вісн. Чернів. нац. ун-ту ім. Юрія Федьковича. Германська філологія. - 2012. - Вип. 595-596. - С. 216-226. , Gasparyan S. On domain-specific functions of subjunctive mood across languages / S. Gasparyan, А. Chubaryan, R. Karapetyan // Вісн. Харків. Нац. ун-ту ім. В. Н. Каразіна. Сер. Романо-германська філологія. Методика викладання іноземних мов. - 2013. - № 1051, вип. 73. - С. 139-146. , Зал каталогів
|
| 10. |
Запитує: Товіт (13.07.2022) Тема запиту: Як я можу отримати книгу Пазюк, Л.К. Граматика англійської мови для школярів, абітурієнтів, студентів: Навч. посіб. / Л. К. Пазюк. - К.: Кобза, 2002. - 415 с. ? Можливо вона у вас є доступною в онлайн режимі. |
Добрий день! Потрібне Вам видання зберігається у фондах НБУВ тільки в паперовому варіанті. Звертаємо Вашу увагу, що наразі обслуговування користувачів у читальних залах бібліотеки не здійснюється. З питань отримання сканованих копій фрагментів документів, вартості послуги та форми оплати Ви можете звернутися до сервісу «Електронної доставки документів» (див. посилання): Видання є в НБУВ: ВА633081 Пазюк Л. К. Граматика англійської мови для школярів, абітурієнтів, студентів : навч. посіб. / Л. К. Пазюк. - К. : Кобза, 2002. - 416 с. Електронна доставка документів
|
|
|
|