Ключові слова: модулі --
бібліотечне навчання --
підвищення кваліфікації
Доброго дня! Перегляньте наступні видання. Також рекомендуємо самостійно опрацювати каталог залу бібліотекознавчої літератури (див. посилання):
Видання є в НБУВ: В345647/1 Шевченко І. О. Сучасні освітні технології в системі підвищення кваліфікації бібліотекарів / І. О. Шевченко // Библиотеки и ассоциации в меняющемся мире: новые технологии и новые формы сотрудничества : 8-я междунар. конф. "Крым-2001". - 2001. - 1. - С. 436-439. (Висвітлено освітні технології у системі підвищення кваліфікації працівників бібліотек України. Приділено увагу діяльності Державної академії керівних кадрів культури та мистецтв як головного методичного, навчального та наукового центру організації післядипломної бібліотечної освіти. Узагальнено досвід використання проблемно-
модульного навчання. Досліджено
модуль як самостійну дидактичну одиницю навчального матеріалу, орієнтовану на різні рівні професійної кваліфікації бібліотекарів, і таку, що передбачає формування змісту навчального матеріалу за проблемним принципом. Існування широкого кола проблем діяльності сучасних бібліотек дозволяє активно використовувати технологію проблемно-
модульного навчання, оперативно реагувати на потреби бібліотекарів-практиків. Проблемне навчання дозволяє активізувати навчальний процес та досягти під час навчання конкретних результатів, спрямованих на наступне впровадження. Розглянуто етапи засвоєння навчального матеріалу. Приділено увагу невирішеним проблемам організації дистанційної освіти бібліотекарів, спрогнозовано можливі шляхи її розвитку.),
В347001/1 Шевченко І. О. Новий підхід до змісту безперервної освіти бібліотекарів України / І. О. Шевченко // Библиотеки и ассоциации в меняющемся мире: новые технологии и новые формы сотрудничества : 9-я Междунар. конф. "Крым 2002". - 2002. - 1. - С. 340-342. ,
ВА656479 Організація проблемно-
модульного навчання бібліотечний кадрів у системі підвищення кваліфікації : навч.-метод. посіб. / Н. Г. Ашаренкова [и др.] ; Ін-т підвищення кваліфікації працівників культури. - Київ : ІПК ПК, 1997. - 74 с.,
В345647/1 Скнарь В. К. Гибридные библиотеки в системе непрерывного образования / В. К. Скнарь // Библиотеки и ассоциации в меняющемся мире: новые технологии и новые формы сотрудничества : 8-я междунар. конф. "Крым-2001". - 2001. - 1. - С. 470-473. (Висвітлено особливості проблемно-
модульного навчання в Центрі безперервної інформаційно-бібліотечної освіти, яка передбачає використання можливостей Інтернет-технологій, орієнтує на формування у бібліотечних працівників навичок створення інформаційних продуктів для мережі Інтернет, підвищення їх інформаційної культури, уміння працювати з електронними виданнями, удосконалення якості інформаційно-бібліотечного обслуговування в цілому.),
В355193/10 Матеріали на допомогу підвищенню кваліфікації бібліотечних працівників області [Текст] / Упр. культури Херсон. облдержадмін., Обл. бібл. т-во, Обл. універс. наук. б-ка ім. Олеся Гончара, Наук.-метод. від. - Херсон, 2013. - Вип. 10. - 62 с.,
РА301892 Шевченко І. О. Функціонування та організація системи підвищення кваліфікації бібліотечних кадрів України : автореф. дис... канд. пед. наук: 07.00.08 / І. О. Шевченко; Київ. держ. ун-т культури і мистецтв. - Київ, 1998. - 16 c. (Дисертація присвячена комплексному дослідженню проблем функціонування та організації системи підвищення кваліфікації бібліотечних кадрів України на сучасному етапі. Досліджено структуру та форми діяльності, здійснено аналіз сучасних технологій навчання в системі підвищення кваліфікації та методики формування його змісту. Узагальнено досвід організації проблемно-
модульного навчання бібліотечних працівників та запропоновано шляхи інтенсифікації процесу підвищення кваліфікації. Визначені загальні вимоги до інформаційно-методичного забезпечення навчання бібліотечних кадрів.),
Р108958 Інноваційні форми підвищення кваліфікації бібліотечних працівників : метод. поради / уклад. І. А. Пилипенко ; Дон. обл. універ. наук. б-ка ім. Н.К.Крупської. Відділ науково-методичної роботи і соціологічних досліджень. - Донецьк : [б.в.], 2006. - 20 с.,
Ж14595 Пилко И. Технологическая составляющая библиотечного образования / И. Пилко // Бібл. вісн. - 2002. - № 5. - С. 7-12. (Викладено основні напрями технологізації професійної освіти, орієнтованої на формування технологічного менталітету майбутнього бібліотечного фахівця. Охарактеризовано дидактичний потенціал технологічного підходу до бібліотечної діяльності. Запропоновано використання гнучкої технології проблемно-
модульного навчання за умов розробки педагогічної технології бібліотечної освіти, що зумовлено впровадженням сучасних інформаційних технологій у бібліотечну практику.),
Ж14595 Васильченко С. Гібридна бібліотека: досвід Сполученого Королівства / С. Васильченко // Бібл. вісн. - 2001. - № 4. - С. 55-59. (Розглянуто основні проблеми створення
модулів гібридної бібліотеки: конструювання інформаційного ландшафту, авторське право, менеджмент і кадрові питання у бібліотеці даного виду, захист даних, контроль доступу, дизайн та інтерфейс контенту (змісту), доступ до інформації (портали, тематичні шлюзи, ресурси, персоналізація, МБА), відкриті стандарти тощо. ),
Ж295630/2007/6 Рыжова Н. А. Что может дать библиотечному образованию кредитно-
модульная система? / Рыжова Н.А. // Библиотековедение. - 2007. - № 6. - С. 118-121,
Ж14595 Макеєва І. Форми і методи професійного навчання співробітників бібліотек вищих навчальних закладів / І. Макеєва // Бібл. вісн. - 2009. - № 4. - С. 37-43.
Каталог залу бібліотекознавчої літератури