Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Реферативна база даних (113)Книжкові видання та компакт-диски (112)Журнали та продовжувані видання (50)
Пошуковий запит: (<.>U=О484$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12

      
Категорія: Транспорт   
1.

Попович С.М. 
Забезпечення збереження елементів транспортного обладнання при морських перевезеннях: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.20 / С.М. Попович ; Одес. нац. мор. акад. — О., 2010. — 19 с. — укp.

Розглянуто проблеми адаптації морських суден до перевезення ракетно-космічної техніки (РКТ). Увагу приділено створенню системного контролю (контролінгу) життєвого циклу елементів транспортного обладнання (ЕлТО), які мінімізують механічний вплив на РКТ під час вантажно-розвантажувальних і морських операцій. На основі розробленої схеми силової взаємодії під час кручення палуби судна за умов бортової та кільової хитавиці встановлено, що залежність демпфірувального впливу ЕлТО на РКТ від зовнішніх навантажень носить нелінійний характер. Доведено, що для формування демпфірувальних зусиль ЕлТО необхідно використовувати пружні середовища з нелійною характеристикою під час досягнення зовнішніми зусиллями гранично-припустимих значень. Наведено рекомендації щодо підвищення якості, надійності й ефективності експлуатації ЕлТО під час перевезень РКТ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О484.042
Шифр НБУВ: РА373093 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Боделан І.В. 
Методичні основи управління транспортуванням і складуванням вантажів у логістичних системах (на прикладі Українського Причорномор'я): Автореф. дис... канд. техн. наук.: 05.22.01 / І.В. Боделан ; Одес. нац. мор. ун-т. — О., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Вперше зроблено комплексний аналіз тенденцій розвитку існуючих логістичних систем та їх застосування щодо розподілу вантажопотоків (на прикладі країн Західної Європи). Розроблено логістичну концепцію керування діяльністю порту. Запропоновано нову логістичну інтерпретацію двоехтапної транспортної задачі лінійного програмування з неоднорідним вантажем та узагальнено її на стохастичний випадок. На основі цього розроблено нову, більш точну математичну модель логістичного розподільного центру (ЛРЦ). Досліджено аналітичними засобами за допомогою теорії марковських процесів зі знесенням вплив ступеня регулярності руху транспорту на рівень запасу вантажу у різних транспортних логістичних системах (ТЛС). Знайдено узагальнення класичної залежності місткості складу у перевантажувальному пункті від його вантажообміну на випадок непуассонівських потоків навантаженого та порожнього транспорту. Наведено динамічну модель стохастичної оптимізації розподілу вантажопотоків між ЛРЦ і пунктами призначення, яка враховує завоз вантажів на ЛРЦ маршрутними потягами. Зазначено, що подальший розвиток одержали науково-методичні принципи побудови концепції регіональної ТЛС (на прикладі Українського Причорномор'я) на основі принципів логістики та інтермодалізму.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О484.03 +
Шифр НБУВ: РА324498

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Марецький Я. 
Моделювання та оптимізація комплексу операцій обслуговування кораблів у порту: Автореф. дис... канд. техн. наук: 01.05.02 / Я. Марецький ; Держ. ком. зв'язку та інформатизації України, НАН України. Держ. НДІ інформац. інфраструктури. — Л., 2004. — 20 с. — укp.

Розроблено математичні моделі, алгоритми та програмні засоби для оптимізації сукупності операцій обслуговування кораблів у портах. З метою відображення типових структур порту розроблено семантичні мережі для моделювання та оптимізації сукупності операцій, в яких мережеві вузли представлено матрицями, залежними від структури порту. Запропоновано інтелектуальні алгоритми проходження сематичних мереж на базі використання рекурсивних методів генерування їх нових вузлів. Нові алгоритми дають можливість знаходити часткові розв'язки загальної проблеми оптимізації обслуговування кораблів. Обгрунтовано процедури генерування вузлів семантичної мережі (станів системи) з урахуванням хронологічного порядку, що дозволяє синхронно генерувати послідовні стани процесу, враховувати обмеження портових басейнів і уникнути повторного формування вже знайдених часткових розв'язків. Розроблено методи паралельного проходження семантичних мереж, які відповідають послідовним, синхронним або паралельним процесам обслуговування та дають можливість розпаралелити обчислення у процесі знаходження оптимального розв'язку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О480.25 + О484.04 +
Шифр НБУВ: РА333933

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Кондратенко Г.В. 
Нечіткі моделі та алгоритми для оптимізації маршрутів і траєкторій в умовах невизначеності: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Г.В. Кондратенко ; Одес. нац. політехн. ун-т. — о., 2003. — 19 с. — укp.

Розроблено стохастичні імітаційні моделі прогнозних та реальних параметрів вузлів для моделювання та оптимізації маршрутів і траєкторій за умов невизначеності. Узагальнено алгоритми фаззифікації відносних якісних сигналів, що характеризують нечіткі параметри вузлів. Синтезовано комбіновані алгоритми для прийняття рішень щодо включення вузлів-претендентів до відповідної траєкторії. Розроблено структури баз правил нечітких експертних систем для формування значень рівня сатисфакції параметрів вузлів на траєкторіях. Запропоновано методи підвищення ефективності процесів оптимізації маршрутів і траєкторій за умов невизначеності шляхом настроювання критичного рівня сатисфакції та глибини пошуку найближчих вузлів-претендентів у конфліктних ситуаціях. Розроблено критерії оцінки ефективності планування маршрутів і траєкторій за умов невизначеності, а також уніфіковане програмно-алгоритмічне забезпечення систем підтримки прйняття рішень на базі об'єктно-орієнтованих інформаційних технологій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О484.026с11 +
Шифр НБУВ: РА322973

      
Категорія: Транспорт   
5.

Васьков Ю.Ю. 
Оптимізація процесу вантажних операцій навалювальних суден: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.16 / Ю.Ю. Васьков ; Одес. нац. мор. акад. — О., 2005. — 24 с. — укp.

Розглянуто актуальну проблему забезпечення морехідної безпеки суден на етапі експлуатації шляхом оптимізації їх вантажних операцій. З урахуванням специфіки вантажних операцій навалювальних суден розглянуто питання удосконалення процесу їх завантаження. Для формалізації поставленої задачі виконано аналітичний опис проведення вантажних робіт судна з викорстанням методів теорії дослідження операцій. Формалізовано поняття стратегії завантаження навалювального судна та знайдено аналітичні вирази залежності величини критеріїв оптимальності від парамтерів стратегії завантаження. Обгрунтовано процедуру формування множини допустимих завантажень судна, кожна з яких задовольняє вимоги морехідної безпеки. Розроблено спосіб синтезу оптимальної стратегії завантаження судна, який дозволяє проводити даний процес, використовуючи мінімальне можливе число вантажних трюмів і зменшуючи кількість етапів завантаження шляхом прийому максимальної кількості вантажу на кожному етапі. Коректність теоретичних результатів перевірено за допомогою імітаційного моделювання та одержано добру збіжність параметрів стандартних завантажень т/х "Скай Джемені" та відповідних модельованих завантажень судна.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О484.820.4 +
Шифр НБУВ: РА337015

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
6.

Щедролосєв О.В. 
Основи удосконалювання енерговикористання в спеціальних енергетичних системах універсальних наливних суден: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.08.05 / О.В. Щедролосєв ; Нац. ун-т кораблебудування ім. Макарова. — Миколаїв, 2004. — 37 с. — укp.

З метою оптимізації процесу енерговикористання у спеціальних енергетичних ситемах "підігрів - вивантаження" наливних суден удосконалено теорію спільної роботи систем підігріву та вивантаження високов'язких вантажів, що перевозяться, поліпшено технічні засоби, технологічні процеси та режими їх роботи, що підвищують економічність експлуатації та надійність запропонованих методів проектування. Вперше застосовано системний підхід та імітаційне математичне моделювання функціонування технічних засобів і технологічних процесів у загальній взаємозалежній системі з судновою енергетичною установкою, корпусом судна, вантажем і зовнішнім середовищем. Вирішено науково-прикладну проблему підвищення енергоефективності систем "підігрів - вивантаження" і в цілому суднової енергетичної установки універсальних і спеціальних наливних суден, що має суттєве значення для галузей суднобудування, морського та річкового флотів, а також транспорту та інших видів господарської діяльності, пов'язаної з перевезенням, збереженням та вивантаженням високов'язких рідких продуктів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О425.144.1-082-32 + О484.84 +
Шифр НБУВ: РА332945

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
7.

Голіков А.О. 
Підвищення безпеки мореплавства при транспортуванні небезпечних навалювальних вантажів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.16 / А.О. Голіков ; Одес. нац. мор. акад. — О., 2006. — 24 с. — укp.

З використанням методів системного аналізу розв'язано проблему забезпечення безпеки мореплавства у разі перевезення небезпечних навалювальних вантажів (ННВ). Досліджено інформаційні потоки у системі "трюм - вантаж - навколишнє середовище" під час завантаження, розвантаження судна та транспортування ННВ. На базі математичного моделювання процесів пилоутворення та пилопоглинання, розробки критеріїв оцінки прийняття рішень досліджено й розроблено метод забезпечення безпеки людей, судна та вантажу, а також сконструйовано та побудовано систему пилопоглинання. Наведено певні практичні організаційні та технологічні заходи. Розроблено аналітичні моделі динаміки процесів генерації дисперсної фази вантажу у відкритому просторі та замкнутих об'ємах вантажних приміщень, які визначають висоту підйому частинок пилу та швидкість їх унесення у момент виходу за межі трюму під час падіння вантажу, а також необхідну енергію та швидкість руху частинок абсорбенту для створення поглинального ефекту. Розроблено імітаційні моделі розповсюдження дисперсної фази вантажу у повітряному просторі та речовини, що поглинає, які визначають взаємозв'язок між конструктивними та режимними характеристиками розпилювачів рідини та розміром частинок взаємодіючих середовищ. Розроблено емпіричну модель динаміки накопичення пилу комової сірки в атмосфері трюмного простору залежно від висоти падіння вантажу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О484.82 +
Шифр НБУВ: РА343199

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
8.

Підопригора Д.М. 
Система підтримки прийняття рішень для управління процесами передавання рідинних вантажів в умовах динамічних обмежень: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.07 / Д.М. Підопригора ; Одес. нац. політехн. ун-т. — О., 2003. — 19 с.: рис. — укp.

Досліджено питання підвищення рівня автоматизації технологічних процесів передавання рідинних вантажів за умов нестаціонарних збурень шляхом розробки ієрархічної системи підтримки прийняття рішень. Для довготривалих технологічних процесів бункерування суден запропоновано концепцію та розроблено алгоритм поточної корекції динамічних обмежень на параметри об'єкту управління. Розроблено багаторівневу структуру, алгоритмічно-програмне забезпечення та програмно-технічні засоби системи підтримки прийняття рішень, що забезпечують на стратегічному рівні формування оптимальних вантажних планів, на тактичному - синтез і поточну корекцію технологічних карт (часових діаграм) реалізації технологічного процесу, на виконавчому - корекцію керуючих сигналів за умов управління ділянками регулювання витрат з урахуванням змін параметрів рідинного вантажу та ідентифікацію пошкоджень елементів вантажних магістралей. Розроблено статичну та динамічну моделі технологічного об'єкту управління для дослідження різних режимів роботи автоматизованої системи, а також експериментальний стенд з мікропроцесорним управлінням для імітації процесів завантаження танкерів за реальних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О484.84 +
Шифр НБУВ: РА327645

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
9.

Корнієць Т. Є. 
Система управління надійністю парка портового перевантажувального обладнання при перемінних експлуатаційних режимах: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.20 / Т. Є. Корнієць ; Одес. нац. мор. ун-т. — О., 2011. — 20 с.: рис. — укp.

Запропоновано системний підхід до забезпечення експлуатаційної надійності портового перевантажувального обладнання (ППО) на основі методів математичної теорії надійності та системи автоматизації оперативного обліку показників технічного стану обладнання з метою підвищення конкурентоздатності й ефективності роботи порту. Визначено поняття "експлуатаційна надійність портового перевантажувального комплексу", розглянуто його як єдиний об'єкт, що відображає одночасно технічні й організаційно-технологічні особливості експлуатації ППО. Розроблено методичні положення з проектного управління експлуатаційною надійністю ППО та її прогнозування, а також з оцінювання показників експлуатаційної надійності ППО за перемінних режимів його експлуатації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О484.04-5-021.1
Шифр НБУВ: РА386037 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
10.

Бичков Д.В. 
Удосконалення і оптимізація схеми кріплення контейнерів для підвищення збереження вантажу при перевезенні: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / Д.В. Бичков ; Одес. нац. мор. акад. — О., 2008. — 18 с. — укp.

Вивчено сили, що діють на контейнери під час руху судна, міцність і стійкість кріплення контейнерів під час їх перевезення за несприятливих гідрометеорологічних умов. Розроблено методику розрахунку оптимального кріплення вантажів. З використанням запропонованого способу розраховано максимальні значення складових сил інерції, які відрізняються від результатів розрахунку за іншими методиками на 4 - 28 %, що підтверджує коректність одержаного способу. Зазначено, що одержаний спосіб розрахунку максимальних значень сил інерції є гнучким, оскільки передбачає врахування можливих погодніх умов на відміну від інших методик, орієнтованих на розрахунок сил інерції за найбільш несприятливих умов. Розроблений спосіб дозволяє здійснювати найбільш точний прогноз можливих максимальних сил інерції і, отже, забезпечити безпечне й економічно ефективне кріплення вантажу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О484.042 +
Шифр НБУВ: РА356975

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
11.

Смаді Ісам Ахмед Мохаммад 
Удосконалення технології перевезень цукру-піску морськими суднами: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.16 / Смаді Ісам Ахмед Мохаммад ; Одес. нац. мор. акад.. — О., 2005. — 18 с. — укp.

Обгрунтовано шляхи розв'язання актуальної наукової проблеми забезпечення якості морських перевезень харчових продуктів, зокрема цукру-піску, за допомогою методів теорії термостатики вологих матеріалів, пристосовану В.А.Загоруйко до мікроклімату грузових приміщень. Виявлено домінуючий вплив такого фізичного параметра вантажу, як вологість, на якість продукції, що перевозиться. Встановлено кількісну закономірність процесу взаємодії цукру-піску та вологого повітря зовнішнього та внутрішнього середовища. Створено математичну модель та алгоритм оптимальної технології доставки цукру-піску до порту Акаба, які є універсальними на всіх напрямках руху суден. На підставі апробації та практичного застосування результатів дослідження здійснено прогнозування гарантованої якості доставки вологих продуктів водними шляхами за умов виконання вимог розробленої карти технологічного режиму цілісного перевезення цукру-піску та рекомендацій для капітанів універсальних суден.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О484.898.1 +
Шифр НБУВ: РА335206

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
12.

Коскіна Ю.О. 
Фрахтування суден при транспортно-експедиторському обслуговуванні масових вантажів: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / Ю.О. Коскіна ; Одес. нац. мор. ун-т. — О., 2008. — 21 с. — укp.

Розроблено теоретичні основи та методичні положення з фрахтування трампових суден для перевезень вантажів. Визначено роль і місце експедиторських компаній у даному процесі, визначено основні види їх діяльності. Розроблено модель організації перевезення вантажів, в якій враховано виробничі можливості елементів транспортних систем, що дозволяє ухвалювати обгрунтовані рішення щодо вибору базисів поставки товару. Запропоновано алгоритм оцінювання відповідності судна, яке фрахтується, особливостям виконання перевезення. Систематизовано фактори, що визначають рівень морських фрахтів. Розроблено методику визначення рівня питомих витрат на перевезення та модель їх коригування залежно від умов чартера.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О484.405 +
Шифр НБУВ: РА360331

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського