Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (27)Реферативна база даних (245)Книжкові видання та компакт-диски (237)Журнали та продовжувані видання (43)
Пошуковий запит: (<.>U=О471$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15

      
Категорія: Транспорт   
1.

Рахмуни М. 
Алгоритмічні методи підвищення точності коректованого гіроскопічного компаса: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.11.03 / М. Рахмуни ; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". — К., 2003. — 19 с.: рис. — укp.

На підставі результатів проведених досліджень показано, що існуючі закономірності поведінки динамічно настроюваного гіроскопа (ДНГ) у нестаціонарних теплових полях дають змогу встановити взаємозв'язок між його дрейфами у двох вимірювальних каналах і знайти функцію цього взаємозв'язку. Виявлення цих закономірностей дало змогу використати метод калмановської фільтрації для розробки та реалізації алгоритму підвищення точності коректованого гірокомпаса (КГК), побудованого на базі ДНГ. Установлено, що використання функції зв'язку між дрейфами ДНГ призводить до повної спостережливості системи, що дає змогу оцінити похибку курсовказання та компенсувати її алгоритмічно. Зазначено, що застосування як функцію зв'язку нейромережі встановленої структури може мати перевагу, яка зумовлена відсутністю необхідності визначення та збереження безлічі функцій зв'язку інших видів, що залежать від положення гіроскопа у просторі. Показано, що розроблений алгоритм підвищення точності КГК стійкий до помилок завдання параметрів системи та шумів збурень і вимірювань. Запропонований алгоритм надав змогу ефективно компенсувати одну з головних похибок КГК, зумовлену власними дрейфами ДНГ за змінних теплових полів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О471-521.106
Шифр НБУВ: РА326439

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Чапчай Є.П. 
Вдосконалення методів управління судном у вузькості: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.16 / Є.П. Чапчай ; Одес. нац. мор. акад. — О., 2006. — 26 с. — укp.

Розглянуто актуальну проблему забезпечення безпечного судноводіння за стислих умов шляхом удосконалення методів управління суднами у вузькостях за рахунок зниження траєкторних похибок за допомогою урахування часу перекладання пера керма в процесі повороту судна та вибору для розрахунку найбільш повної моделі динаміки судна під час повороту. Одержано модель використання характерстик поворотності судна під час плавання у вузькостях і запропоновано процедуру урахування часу перекладання пера керма у процесі виконання повороту. Досліджено залежність безпеки повороту судна від траєкторної похибки та одержано спосіб оцінки навігаційної безпеки повороту судна в стислому районі плавання. Наведено експериментальні результати наукового дослідження, зокрема натурних спостережень поворотності судна. Здійснено їх обробку та імітаційне моделювання, якими підтверджено достовірність теоретичних розробок.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О471.9 +
Шифр НБУВ: РА345649

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Онищук 
Методи і засоби обробки та вимірювання частоти заповнення ехосигналів доплерівського лага: автореф. дис... канд. техн. наук : 05.11.08 / Олег Володимирович Онищук ; Вінницький національний технічний ун-т. — Вінниця, 2009. — 19 с. : рис. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О471-521.2
Шифр НБУВ: РА365200

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Жеребятьєв Д.П. 
Методи обробки динамічних сцен при впливі нестаціонарних завад у радіотехнічних системах супроводження надводних протяжних об'єктів: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.12.17 / Д.П. Жеребятьєв ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 2008. — 21 с. — укp.

Запропоновано та досліджено метод оптимального оцінювання комплексного коефіцієнта розсіювання на фоні нестаціонарних завад з урахуванням просторової довжини об'єкта. Наведено рекомендації щодо застосування вейвлет-перетворення у разі вирішення завдань локалізації протяжних об'єктів за умов складної динамічної радіолокаційної обстановки на підставі порівняльного аналізу коефіцієнтів деталізації та трешолдингу. Одержано ефективні алгоритми обробки динамічнх зображень за умов параметричної апріорної невизначеності відносно електрофізичних і геометричних характеристик просторово-протяжних об'єктів (ППО). Розвинуто метод оцінювання координат такого об'єкта. Розроблено рекомендації щодо застосування вагових і зрізаючих функцій для підвищення робасності запропонованого методу. З застосуванням розробленого методу локалізації ППО на фоні заважаючих відбиттів від морської поверхні для функціонально-детермінованої та стохастичної моделей прийнятих сигналів запропоновано алгоритм обробки динамічних зображень з використанням нейромережі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О471.55 +
Шифр НБУВ: РА356586

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Тихонов І.В. 
Методика підвищення ефективності навігаційного обслуговування безпеки судноплавства в умовах підвищеного ризику плавання на внутрішніх водних шляхах : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.13 / І.В. Тихонов ; Центр. н.-д. ін-т навігації і упр. — К., 2010. — 24 с. — укp.

Досліджено, що цілеспрямоване зниження навігаційної аварійності у зонах підвищеного ризику плавання досягається шляхом побудови додаткового віртуального навігаційного обслуговування безпеки (НОБ) плавання. Розроблено інформаційно-аналітичне забезпечення методики підвищення ефективності (НОБ) руху об'єктів водного транспорту. Доведено роботоздатність методики, моделей, методів і інструментальних засобів результатами комп'ютерного та напівнатурного моделювання експериментної ділянки навігаційного обслуговування за участю агентів і каналів зв'язку, які забезпечують режим безперервної корекції точності координатно-часового місцевизначення з метою підвищення рівня безпеки судноплавства в зонах підвищеного ризику плавання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О471.5
Шифр НБУВ: РА372079 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
6.

Мсаллам К.П. 
Оптимізація цифрової обробки координатної інформації при радіолокаційному зондуванні протяжних морських об'єктів в умовах впливу пасивних завад: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.12.17 / К.П. Мсаллам ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 2007. — 20 с. — укp.

З використанням методу максимальної правдоподібності одержано цифрові алгоритми оцінки координат статистичного центра віддзеркалення просторово-протяжного об'єкта за його багатоточечним радіолокаційним зображенням. Запропоновано метод визначення координат "умовного" геометричного центра протяжного морського об'єкта за його радіолокаційним зображенням, що дозволяє підвищити точність визначення його місця розташування за умов впливу пасивних завад. На евристичному рівні розроблено цифрові тестові моделі пасивних завад, що дозволяють об'єктивно оцінювати точність і ефективність функціонування різних методів і алгоритмів цифрової обробки координатної інформації. Досліджено методи та цифрові алгоритми побудови регулярних далекомірних профілів інтенсивності пасивних завад, що створюються морською поверхнею та дощовими опадами. Запропоновано та досліджено метод цифрового виділення корисного сигналу, що грунтується на формуванні адаптивного шумового порогу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О471.55-51 +
Шифр НБУВ: РА350972

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
7.

Іванов 
Особливості динаміки коректованих гірокомпасів на базі ДНГ: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.11.03 / Сергій Вікторович Іванов ; Національний технічний ун-т України "Київський політехнічний ін-т". — К., 2003. — 17 с.: рис. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О471-521.106
Шифр НБУВ: РА325077

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
8.

Цірук В. Г. 
Підвищення точності навігаційних систем за рахунок удосконалення методів їх корекції та технологічного відпрацювання: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.11.03 / В. Г. Цірук ; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". — К., 2011. — 20 с.: рис. — укp.

Розроблено та науково обгрунтовано новий метод послідовної компенсації похибок шляхом їх коригування у надводних навігаційних системах (НС) за допомогою інформації, одержаної від супутникових навігаційних систем (СНС), з врахуванням можливості відсутності інформації від СНС у процесі роботи НС. Визначено основні похибки, що впливають на роботу НС, одержано нову математичну модель інтегрованої НС, і на базі розробленого нового методу їх компенсації одержано можливість значно підвищити якісні показники навігаційних систем з динамічно настроюваним гіроскопом (ДНГ). На основі аналізу чутливих елементів НС, зокрема ДНГ, одержано нові результати розрахунку основних технічних характеристик і шляхи підвищення точності роботи цих елементів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О471.5-53
Шифр НБУВ: РА381393 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
9.

Алексішин В.Г. 
Розробка методу синтезу локальних систем навігаційного обладнання стислого району: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.16 / В.Г. Алексішин ; Одес. нац. мор. акад. — О., 2004. — 24 с. — укp.

Створено алгоритм формування оптимальної системи навігаційного обладнання для стислих районів плавання суден. Запропоновано новий спосіб оптимального синтезу системи навігаційного обладання обмежених районів, який дозволяє поетапно формувати її фрагменти з урахуванням формалізованих характеристик стислого району, а також зсуву осьової лінії та рівня інформаційного навігаційного потенціалу даної території. Розроблено метод обчислення кількісної оцінки ефективності системи навігаційного обладнання стислого району та частотний спосіб його формалізації. Створено процедуру визначення характеристик точності бічного відхилення судна залежно від структури системи навігаційного обладнання стислого району та показників точності її компонентів. Запропоновано новий спосіб послідовного синтезу оптимальної за вартістю системи навігаційного обладнання стислого району.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О42-082.022.5 + О471-5 +
Шифр НБУВ: РА333655

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
10.

Бузовський Д.О. 
Розробка способу контролю місця судна багатопозиційною радіолокаційною системою: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.13 / Д.О. Бузовський ; Одес. нац. мор. акад. (ОНМА). — О., 2008. — 24 с. — укp.

Вперше розроблено новий спосіб високоточного визначення місця судна в стислих водах, побудований на використанні надмірних навігаційних параметрів (пеленгів і відстаней), які оброблюються методом максимальної правдоподібності. Запропоновано засіб проведення даної процедури - багатопозиційну радіолокаційну систему, що складається з декількох радіолокаційних станцій, одна з яких є головною та приймає виміряні навігаційні параметри з допоміжних станцій та оброблює їх запропонованим методом з наступною передачею високоточних координат на судно, що супроводжується. Одержано та використано як цільову функцію, скалярний показник точності, який залежить від кількості навігаційних параметрів, їх точності та геометричного розташування станцій. Розроблено математичну модель для визначення оптимальної геометричної конфігурації розташування станцій, яка складається з цільової функції, критеріїв оптимальності й обмеження та процедури реалізації методу максимальної правдоподібності. Одержано оптимальну конфігурацію багатопозиційної радіолокаційної системи, що забезпечує одержання максимальної точності місцезнаходження судна, для реалізації якої необхідно розташувати станції системи у вершинах правильних багатокутників. удосконалено процедуру визначення точності сучасних багатопозиційних навігаційних систем, що складаються з декількох незалежних підсистем для визначення місця судна, яка враховує характеристики точності та надійності підсистем та їх взаємне геометричне розташування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О471.55-5 +
Шифр НБУВ: РА361163

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
11.

Прохорчук О.В. 
Розробка та дослідження інтегрованої системи визначення координат і курсу судна: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.11.03 / О.В. Прохорчук ; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". — К., 2001. — 16 с. — укp.

Розроблено інтегровану систему визначення координат і курсу судна, до складу якої входить коректований гірокомпас, приймач сигналів супутникових навігаційних систем і лаг. Досліджено особливості конструкції та основні похибки інтегрованої системи визначення, координат і курсу судна. Запропоновано алгоритм функціонування інтегрованої навігаційної системи з використанням оптимального фільтра Калмана, що підвищує точність і надійність видачі навігаційної інформації за довільного руху судна.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О471.112
Шифр НБУВ: РА319943 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
12.

Михайлов В.С. 
Розроблення методологічних засад та принципів побудови радіонавігаційного забезпечення на внутрішніх водних шляхах України: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.12.04 / В.С. Михайлов ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2004. — 35 с. — укp.

Запропоновано вирішення наукової проблеми підвищення безпеки судноплавства на внутрішніх судноплавних шляхах (ВВШ) України на основі використання єдиної методології формування та розвитку ефективного радіонавігаційного забезпечення суден за допомогою диференціальних систем. Запропоновано концепцію сучасного інженерно-кібернетичного підходу щодо створення комплексу радіонавігаційних засобів на базі використання диференціального режиму супутникових систем їх забезпечення для якісного нового рівня вирішення проблеми підвищення безпеки судноплавства на ВВШ країни. Розроблено структуру системи радіонавігаційного забезпечення безпеки плавання на ВВШ України. Запропоновано комлпекс рішень з удосконалення технічних і технологічних характеристик інформаційних каналів і засобів диференціальної системи радіонавігаційного забезпечення. Розроблено теоретичні засади та виконано розрахунки зон і радіусів дії контрольно-коректуючих станцій системи радіонавігаційного забезпечення для двох найважливіших діапазонів передачі диференціальних поправок - середніх і ультракоротких хвиль. Запропоновано рішенння для топологічної структури побудови системи контрольно-коректуючих станцій на ВВШ країни у зазначених діапазонах. Розроблено нові способи побудови, стратегію використання, розвитку та удосконалення локальних і регіональних диференціальних підсистем, а також державної диференціальної радіонавігаційної системи в інтересах річкового флоту України. Одержані результати впроваджено в практичну діяльність Центрального науково-дослідного інституту навігації та управління, а також учбовий процес Київської державної академії водного транспорту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О471.112.5 +
Шифр НБУВ: РА334855

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
13.

Мазуренко О.В. 
Розширення можливостей та підвищення точнісних характеристик радіотехнічних систем проводки суден по фарватеру методами радіокерування: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.12.17 / О.В. Мазуренко ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 2005. — 18 с. — укp.

Розглянуто питання розробки радіотехнічних систем керування рухом суден, які застосовуються під час розв'язання задачі проводки суден фарватером у зонах обмеженого маневрування. Розв'язано задачу розробки методів радіокерування та синтезу алгоритмів оптимального керування на підставі застосування поверхонь положення з вертикальною твірною, які формуються з використанням вимірювань радіолокаційних засобів. Проведено імітаційне моделювання роботи радіотехнічної системи керування, що підтвердило коректність й адекватність розроблених методів і синтезованих алгоритмів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О471.9 +
Шифр НБУВ: РА342505

Рубрики:

      
14.

Ярова Л.В. 
Російська морська термінологія судноводіння (лінгвістичний аналіз): Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.02 / Л.В. Ярова ; Дніпропетр. держ. ун-т. — Д., 2000. — 20 с. — укp.

Вперше досліджено росйську термінологію морського судноводіння як цілісну систему (ТСМС). Визначено закономірності її структурної, семантичної та функціональної організації, шляхи й спроби її формування. На відміну від багатьох сучасних терміносистем, ТСМС містить рівну кількість однослівних та складених термінів, крім непредикативних, у сферах функціонування та фіксації знайдено напіпредикативні та предикативні одиниці. Доведено, що 2/3 інвентаря однослівних термінів морського судноводіння (МС) - автохтонні терміни, 1/3 - містять терміноелементи, запозичені на різних етапах розвитку вітчизняного флоту з голландської, італійської, англійської, німецької, грецької, сербської, хорватської та інших мов. В процесі аналізу парадигматичних відношень (гіпонімія, синонімія, полісемія, антонімія, тематична та функціонально-семантична організація) і синтагматичних відношень (лексична й синтаксична сполучність термінів) визначено шляхи організації ТСМС. Основні семасіологічні характеристики терміна - моносемія, відсутність синонімії та омонімії, експресивна й стилістична нейтральність - в ТСМС є провідними тенденціями, які функціонують як закономірності лише у сфері фіксації, а у сфері функціонування порушуються. Причини асиметрії - екстралінгвальні (історичні, географічні, соціальні, психологічні) та внутрішньомовні (використання різних словотвірних та синтаксичних моделей). Визначено продуктивні та непродуктивні способи утворення й моделі термінів МС.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.2-34:0 + О471в4
Шифр НБУВ: РА311027 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
15.

Голодов М. Ф. 
Удосконалення методів визначення глибин на шельфі: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.13 / М. Ф. Голодов ; Одес. нац. мор. акад. — О., 2010. — 20 с. — укp.

Розроблено метод вимірювання морських глибин з підвищеною точністю, відмінного тим, що враховує залежність похибок вимірювання глибин від позиційних похибок судна та таким чином уточнює параметри характеристик моря та швидкості звуку. Вперше одержано спосіб розрахунку похибок вимірювання глибин і визначення їх законів розподілу залежно від закону розподілу позиційних похибок судна. Запропоновано процедуру оцінювання довірчих інтервалів похибок вимірювання глибин за змішаних законів розподілу похибок вимірювань навігаційних параметрів. Вдосконалено розвиток метод оптимальної інтерполяції гідрологічних параметрів моря та швидкості звуку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О411-021.6 + О471.11
Шифр НБУВ: РА375099 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського