Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (72)Книжкові видання та компакт-диски (68)
Пошуковий запит: (<.>U=О188.4$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія: Транспорт   
1.

Лямзін А.О. 
Ефективність транспортної системи промислового району в припортовому логістичному ланцюгу поставки зернових: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / А.О. Лямзін ; Харк. нац. акад. міськ. госп-ва. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему забезпечення ефективності транспортної системи промислового району у припортовому логістичному ланцюзі постачання зерна шляхом впровадження методів і алгоритмів скоординованої взаємодії ланцюгів її мережі за показниками переробної здатності та пропускної спроможності логістичного розподільчого центру (ЛРЦ). Запропоновано метод синтезу процесу взаємодії залізничного, автомобільного транспорту та портової інфраструктури, який передбачає використання матричної моделі та вагових коефіцієнтів чинників вантажопотоку, що дозволило одержати комплексну оцінку завантаженості припортових ланок системи. За критерієм реверсивності уточнено потокову модель ЛРЦ, що забезпечило стабільне функціонування центру за умов динаміки ринку зернових і олійних культур. Розвинуто метод моніторингу функціонування складних об'єктів, за яким є необхідною заміна моніторингу зернових і олійних культур проведенням кількісної оцінки. Запропоновано методику визначення рівня взаємодії припортових ланок у промислово-транспортній системі зернових і олійних культур.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О188.4 + О184.891.1 +
Шифр НБУВ: РА358311

Рубрики:
  

      
Категорія: Транспорт   
2.

Нефьодова Я. І. 
Логістичне управління транспортним обслуговуванням системи "металургійне підприємство - порт" у реальному режимі часу: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.01 / Я. І. Нефьодова ; Харк. нац. акад. міськ. госп-ва. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Проведено аналіз впливу факторів, які формують ефективність функціонування логістичних систем транспортних вузлів, які обслуговують металопотоки. Визначено аналіз і вибір методів прийняття рішень за логістичного управління матеріальними потоками в системі "металургійне підприємство - порт". Розроблено модель побудови структури організаційно-технологічного варіанта процесу перевалки металу в портових комплексах. Встановлено модель і метод вибору маршрутів доставки, раціонального складу елементів організаційно-технологічного варіанта у процесі перевалки металовантажів у портах, що забезпечують ефективне просування металопотоків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О188.4
Шифр НБУВ: РА374540 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Смрковська В.Ю. 
Методичні основи організації систем доставки вантажів з використанням засобів укрупнення: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / В.Ю. Смрковська ; Одес. нац. мор. ун-т. — О., 2008. — 22 с. — укp.

Розроблено методичні засади організації систем доставки генеральних вантажів з метою підвищення ефективності їх функціонування. Досліджено особливості та виявлено основні структурні елементи такої системи. Запропоновано класифікацію систем доставки, яка характеризує кожний рівень структури. Проаналізовано параметри даних систем та виявлено принципові види залежностей між основними параметрами - витратами, часом і розміром партії вантажу. На базі одержаних результатів запропоновано комплекс математичних моделей для визначення оптимального варіанта системи доставки, які враховують можливість варіювання витратами на доставку у разі зміни параметрів часу й обсягу партії вантажу. Запропоновано механізм формування та використання синергетичного ефекту, спричиненого інтеграцією декількох систем доставки від різних вантажовідправників в єдину інтегровану систему доставки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)370-591 + О188.4 +
Шифр НБУВ: РА358245

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
Категорія: Транспорт   
4.

Заборський Л.О. 
Методичні основи організації транспортно-технологічних процесів у системах доставки вантажів: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / Л.О. Заборський ; Одес. нац. мор. ун-т. — О., 2008. — 20 с. — укp.

Розроблено методичні положення стосовно організації транспортно-технологічних процесів систем доставки вантажів за участі морського транспорту з метою підвищення ефективності роботи систем. Досліджено сучасний стан теорії та практики організації та ефективного функціонування систем доставки вантажів. Побудовано структуру системи доставки вантажів, що реалізує змішане сполучення за участі морського транспорту. Обгрунтовано основні параметри транспортно-технологічних процесів таких систем. Розв'язано задачу оптимізації взаємодії суміжних видів транспорту на морському терміналі у системі доставки вантажів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О188.4 +
Шифр НБУВ: РА361918

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Прокудін Г.С. 
Моделі та методи оптимізації вантажних перевезень в транспортних системах: автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.22.01 / Г.С. Прокудін ; Нац. трансп. ун-т. — К., 2009. — 44 с. — укp.

Розроблено теоретичні основи та практичні методи оптимального планування та маршрутизації вантажних перевезень у транспортних системах, які враховують обмеження та пропускні здатності їх транспортних вузлів і комунікацій, незбалансованість обсягів вантажів, що перевозяться, взаємодію за різних комбінацій усіх видів транспорту у разі здійснення сумісних перевезень вантажу, розмірність розв'язуваних транспортних завдань. Проведено комплекс науково-практичних досліджень, результати яких дозволяють вирішити проблему оптимального управління вантажними перевезеннями в транспортних системах шляхом використання нових матрично-мережевої моделі та методів здійснення оптимальних перевезень вантажів у транспортних системах з урахуванням їх пропускних можливостей. Запропоновано матрично-мережеву модель управління вантажними перевезеннями у транспортній системі України та відповідну інструментальну базу даних про характеристики її транспортних вузлів і комунікацій. Наведену модель реалізовано у вигляді програмного забезпечення, а також апробовано та впроваджено на окремих транспортних підприємствах Міністерства транспорту та зв'язку України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О188.4 +
Шифр НБУВ: РА363502

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
6.

Сторожев В.В. 
Оптимізація параметрів транспортних засобів в мультимодальних системах доставки вантажів: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / В.В. Сторожев ; Одес. нац. мор. ун-т. — О., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретичні та прикладні проблеми оптимізації техніко-експлуатаційних параметрів транспортних засобів, що забезпечують доставку вантажу в інтермодальних перевезеннях за детермінованої постановки, а також за умов невизначеності та ризику. Проаналізовано технічні та комерційні передумови виникнення мульти- та інтермодальних перевезень. Виявлено особливості їх організації. Визначено функції та задачі оператора даних перевезень. Розглянуто чинне міжнародне законодавство, що регламентує інтермодальні перевезення. Виявлено роль державної підтримки у розвитку цих перевезень і міжнародної торгівлі. Відзначено, що лібералізація транспортного сектора сприяє розвитку інтермодальних перевезень, оскільки оператор має можливість вибирати субпідрядників і партнерів на комерційні основі. Сформульовано умови, що забезпечують ефективність мультимодальних перевезень. Проаналізовано західноєвропейський досвід розробки проектів створення мультимодальних транспортно-логістичних систем доставки вантажів і наведено класифікацію можливих типів проектів створення та розвитку мультимодальних систем. Обгрунтовано доцільність і необхідність використання для постановки завдання оптимізації техніко-експлуатаційних параметрів транспортних засобів у мультимодальних системах ідей і методів теорії геометричного програмування. У термінах цієї теорії сформульовано та розв'язано задачу визначення оптимальних значень вантажопідйомностей і швидкостей транспортних засобів та їх чисельностей на різних ділянках транспортного ланцюга доставки вантажу. Запропоновано узагальнену постановку транспортної задачі лінійного та нелінійного програмування для оптимізації параметрів транспортних засобів, зайнятих за різних схем перевезення. Сформульовано оптимізаційні задачі за двома критеріями оптимізації: мінімуму сумарних витрат на перевезення та мінімуму часу доставки вантажу за всім транспортним ланцюгом. Розроблено імовірнісні моделі роботи мультимодальних систем, що враховують чинники невизначеності та ризику, наявні за процесів перевезення та перевалювання вантажу, які базуються на методах теорії масового обслуговування та теорії запасів. Розглянуто проблеми організації інформаційного забезпечення інтермодальних перевезень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О188.4 +
Шифр НБУВ: РА360159

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
7.

Козак В. В. 
Удосконалення організації функціонування мережі міжнародних транспортних коридорів на основі вимог інтероперабельності: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.01 / В. В. Козак ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2011. — 20 с.: рис. — укp.

Вперше сформовано оптимізаційну динамічну модель стратегічного розвитку інтероперабельності мережі міжнародних транспортних коридорів (МТК), яка на відміну від існуючих дозволяє визначити послідовність впровадження множини можливих заходів (спорудження другої колії, спрощення митних операцій тощо) з урахуванням їх життєвого циклу, що надає можливість створити та впровадити високоефективну систему просування транзитивних вантажопотоків. Формалізовано процес функціонування технічних і прикордонних передавальних станцій у межах транспортних коридорів на тактичному рівні у термінах апарату мереж Петрі, яка на відміну від існуючих дозволяє змоделювати роботу станцій в єдиній мережі з урахуванням їх взаємовпливу. Розроблено імітаційну модель керування пропускою спроможністю транспортних коридорів, яка дозволяє надати гнучкість системі МТК, за рахунок використання топології мережі для внутрішньодержавних перевезень. Удосконалено інформаційно-керувальну систему Укрзалізниці шляхом інтегрування розробленого комплексу моделей на АРМ працівників Головного управління перевезень (ЦД) УЗ, що забезпечує інтелектуальне супроводження процесу управління МТК на стратегічному та практичному рівнях.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О188.402
Шифр НБУВ: РА384191 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
8.

Обухова А. Л. 
Удосконалення технології функціонування передавальних залізничних станцій в умовах змішаних та інтермодальних перевезень: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.01 / А. Л. Обухова ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано доцільність та необхідність дослідження задачі вдосконалення технології роботи прикордонної передавальної станції з необхідністю зміни ширини колії. Розроблено комплекс технологічних моделей обробки вагонопотоків на прикордонній станції під час виконання змішаних та інтермодальних перевезень. Визначено, що комплекс містить можливі технологічні варіанти рішення переходу з однієї ширини колії на іншу й ураховує фактори, які впливають. Розглянуто проблеми організації інформаційного забезпечення змішаних та інтермодальних перевезень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О188.4
Шифр НБУВ: РА373371 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського