Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (1)Наукова електронна бібліотека (53)Реферативна база даних (324)Книжкові видання та компакт-диски (890)Журнали та продовжувані видання (18)
Пошуковий запит: (<.>K=ПРИРОДОЗНАВСТВ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 35
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Крутій В.А. 
Активізація навчальної діяльності молодших школярів у процесі використання дидактичних ігор: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / В.А. Крутій ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2001. — 20 с. — укp.

За результатами дослідження визначено поняття "навчальна активність", види та критерії активності, умови та структуру активізації навчальної діяльності молодших школярів. Розглянуто дидактичні ігри як засіб активізації навчальної діяльності. Охарактеризовано види та структуру дидактичних ігор, методику використання їх у навчальному процесі початкової школи. Надано рекомендації вчителям початкових класів щодо керівництва дидактичним іграми на уроках. Розроблено систему дидактичних ігор, які доцільно використовувати на уроках математики та природознавства з метою активізації навчальної діяльності. Визначено основні рівні активності на різних етапах дослідницько-експериментальної роботи. Наведено результати впровадження нових форм і методів навчальної роботи, спрямованої на активізацію навчальної діяльності. Обгрунтовано ефективність використання дидактичних ігор з метою активізації навчальної діяльності молодших школярів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221
Шифр НБУВ: РА315434 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Височан Л.М. 
Дидактичні основи побудови підручників з природничо-математичних дисциплін для початкових шкіл України (1958 - 1991рр.): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Л.М. Височан ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено дидактичні основи побудови підручників з природничо-математичних дисциплін для початкових шкіл України (1958 - 1991 рр.). Проаналізовано основні аспекти теорії підручника, різноманітні підходи до розробки дидактичних засад його створення. Обгрунтовано доцільність використання структурно-функціонального підходу як основи аналізу дидактичних засад навчальних книг природничо-математичного циклу для початкових шкіл України досліджуваного періоду. Охарактеризовано дидактичні засади побудови підручників з природознавства та математики. Визначено основні функції підручників (інформаційну, розвивальну, мотиваційну та виховну), досліжено їх взаємозв'язок та особливості реалізації у структурі навчальних книг. На підставі структурно-функціонального аналізу підручників з предметів природничо-математичного циклу досліджуваного періоду обгрунтовано можливості використання історичного досвіду в сучасній навчальній практиці.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)63 + Ч421.221.215.1 + Б.р(4УКР)2-38,022 +
Шифр НБУВ: РА360242

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Блеч 
Дидактичні умови забезпечення якості знань з природознавства у розумово відсталих учнів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / Ганна Олександрівна Блеч ; Інститут спеціальної педагогіки АПН України. — К., 2007. — 22 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.6
Шифр НБУВ: РА351843

Рубрики:

      
4.

Гузь В. В. 
Дидактичні умови формування екологічної культури старшокласників у процесі навчання предметів природничо-наукового циклу: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / В. В. Гузь ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Визначено дидактичні умови формування екологічної культури старшокласників у процесі навчання предметів природничо-наукового циклу. Вдосконалено компонентний і структурний склад моделі екологічної культури особистості старшокласника, розроблено дидактичну політехнологію її формування. Змістовим ядром компонентів політехнології є безпосередній суб'єктний досвід розпізнавання, постановки (формулювання) та вирішення екологічних проблем у природі під час вивчення природничо-наукових дисциплін. Створено та впроваджено елективні інтегровані екологічні спецкурси для профільної школи: "Фізика й екологія людини у сучасному глобальному світі" та "Природознавство й екологія людини в сучасному глобальному світі".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.27 + Б. р(4УКР)21-3
Шифр НБУВ: РА383831 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Варакута О.М. 
Дидактичні умови формування природничих понять в учнів початкових класів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / О.М. Варакута ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2001. — 23 с. — укp.

Досліджено проблему формування природничих понять в учнів початкових класів. Виявлено дидактичні умови формування природничих понять, розкрито зміст кожної з них. Удосконалено структуру змісту підручників з природознавства для 3(2), 4(3) класів. Виділено комплекс природничих понять (загальноприродничі, біологічні, географічні, екологічні), які утворили систему та є фундаментом природничих знань молодших школярів. Визначено й обгрунтовано етапи формування природничих понять. Розкрито методичні прийоми встановлення міжпредметних зв'язків у процесі формування природничих понять. Удосконалено типологію пізнавальних знань з метою формування природничих понять, до основи якої покладено прийоми розумової діяльності. Сконструйовано систему пізнавальних завдань. Розроблено й експериментально апробовано пошукову модель процесу формування природничих понять відповідно до виявлених дидактичних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Бр(4УКР)210-38
Шифр НБУВ: РА312175 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Географічні рубрики:

      
6.

Онопрієнко М. В. 
Інформатизація в контексті філософсько-методологічного дослідження інформатики: Автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.09 / М. В. Онопрієнко ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — К., 2006. — 16 с. — укp.

Визначено й обгрунтовано роль і механізми реалізації інформатизації в сучасному суспільстві. Розроблено філософську концепцію єдності буття предмета інформатики. Розвинуто концепцію специфіки інформаційної методології, на основі якої здійснено спробу обгрунтування нової загальнонаукової методології. Продемонстровано можливості використання інформаційних методологій у галузях природознавства, гуманітарних та технічних наук.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю252:з970 + З970 в5 +
Шифр НБУВ: РА342827

Рубрики:

      
7.

Бродецький О.Є. 
Ірраціональне в теоретичному знанні: антропологічно-ціннісні параметри та гуманітарно-методологічні потенції: автореф. дис... канд. філос. наук: 09.00.09 / О.Є. Бродецький ; Чернів. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича. — Чернівці, 2007. — 20 с. — укp.

Виявлено евристичний потенціал ірраціонального у науковому пізнанні, його ціннісні потенції, шляхи актуалізації його методологічних можливостей у сучасному соціально-гуманітарному дискурсі. Розглянуто когнітивний потенціал ірраціонального у контексті відкритої раціональності, що розширює зовнішні та внутрішні межі науки, передбачає плюралізм альтернативних картин світу. Ірраціональний потенціал науки висвітлено через її естетичні виміри (краса як один з критеріїв істинності), інтуїтивні й образно-синтетичні потенції свідомості. Етичні та релігійні ірраціональні потенції знань розглянуто як такі, що уможливлюють моральну координацію спрямованості досліджень та їх соціального застосування. Показано, що розуміння людиновимірності наукового знання як прояву єдності у ньому раціонального й ірраціонального - важливий чинник трансформації сучасних уявлень про науковість у напрямку зближення методологій природознавства та гуманітарних наук, виходу за рамки закритої раціональності, що дозволяє з'ясувати процеси інтеграції в науці, її гуманізації та гуманітаризації, ціннісної зумовленості, а також методологічно синтезувати в єдине ціле суперечливі тенденції розвитку науки та реабілітувати її авторитет як один з найважливіших рушіїв прогресу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю225.4 + Ю225.6 + Ю251 +
Шифр НБУВ: РА354673

Рубрики:

      
8.

Фесько Ю.О. 
Історико-науковий аналіз науково-освітньої діяльності німецьких вчених Харківського університету у дореформений період: автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.07 / Ю.О. Фесько ; НАН України. Центр дослідж. наук.-техн. потенціалу та історії науки ім. Г.М.Доброва. — К., 2008. — 20 с. — укp.

На підставі аналізу значного комплексу опублікованих і архівних джерел проаналізовано науково-педагогічну діяльність німецьких вчених Харківського університету у дореформений період. З'ясовано основні фактори, які зумовили прибуття цих науковців до вітчизняного університету та причини їх вибуття з нього. Установлено зв'язок вітчизняної системи університетської освіти на початку XIX ст. з університетською системою Німеччини. Проаналізовано наукову діяльність зазначеного кола науковців у галузі природознавства та медицини у взаємозв'язку з їх педагогічною роботою. Зроблено висновок про значущість наукових досліджень для вирішення важливих завдань науки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч483(4УКР)5 +
Шифр НБУВ: РА359673

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
9.

Шуманська Н.В. 
Історія математично-природописно-лікарської селекції наукового товариства ім. Т.Шевченка (1893 - 1940): Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.07 / Н.В. Шуманська ; Держ. вищ. навч. заклад "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г.Сковороди". — Переяслав-Хмельниц., 2007. — 21 с. — укp.

Здійснено системне дослідження наукової діяльності Математично-природнописно-лікарської секції Наукового товариства ім. Т.Шевченка (МПЛС НТШ) (1893 - 1940 рр.). Висвітлено історіографію та джерельну базу МПЛС НТШ. Охарактеризовано процес її створення та діяльності. Здійснено аналіз знакових природознавчих і медичних праць членів Секції. Розглянуто окремі періоди функціонування Секції, відтворення суспільно-громадської діяльності МПЛС НТШ. З'ясовано генезу МПЛС НТШ, зокрема її генетичну спорідненість з проукраїнськими природознавчими формами. Здійснено опис основних принципів функціонування різних комісій Секції, місце та роль МПЛС НТШ у контексті розвитку українського та європейського природознавства наприкінці XIX - першій половині XX ст. До наукового обігу запроваджено велику кількість матеріалів з різних архівів України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.г(4УКР),022 + Б.е(4УКР) л5,022 +
Шифр НБУВ: РА351871

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
Категорія: Біологічні науки   
10.

Гамалія В.М. 
Історія становлення і розвитку української наукової ботанічної термінології: Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.07 / В.М. Гамалія ; НАН України. Центр дослідж. наук.-техн. потенціалу та історії науки ім. Г.М.Доброва. — К., 2003. — 17 с. — укp.

Вперше показано, що початок розробки вітчизняної наукової ботанічної термінології був спричинений необхідністю викладання медицини, природознавства та агрономії в Україні. Доведено, що колективна робота, яка відчутно прискорила даний процес, була започаткована у надрах недержавних об'єднань: громад, просвіт, студентських гуртків і наукових товариств. Зазначено, що помітні успіхи у справі розробки та впровадження наукового терміну спостерігались у відповідних підрозділах Української академії наук. До наукового обігу введено нові або маловідомі факти з історії української термінотворчості, а також наведено дані про забутих або несправедливо замовчуваних вчених, які працювали у даному напрямку. Проведено порівняльний аналіз номенклатурних і термінологічних ботанічних словників, видрукуваних в Україні протягом ХІХ - ХХ ст.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е5в3(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА323362

Географічні рубрики:

      
11.

Андреєв О.О. 
Логіка і методологія науки в творчості В.І.Вернадського: автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.09 / О.О. Андреєв ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2007. — 17 с. — укp.

Проаналізовано методологічний доробок В.І.Вернадського та його внесок до філософії науки. Зазначено, що вчений розпочав теоретичні дослідження проблем методології науки за перших кроків самостійної наукової творчості, а також після його видатних науково-філософських узагальнень (проблеми радіогеології, стану простору живої речовини, теорії ноосфери). В.І.Вернадський запропоновував тезу, що істотна риса методології науки XX ст. є її якісна неоднорідність, мозаїчність, що відповідає неоднорідності досліджуваної сучасною наукою реальності. Зауважено, що В.І.Вернадський був попередником соціологічних і епістемологічних концепцій науки, розроблених Р.Мертоном, А.Койре, К.Поппером, Т.Куном, І.Лакатосом, П.Фейєрабендом, які створили сучасний соціально-історичний погляд на наукову творчість та її місце у культурі. У його працях вчений запропонував розглядати розвиток наукового знання як нелінійний. Це визначає парадигматику розвитку постнекласичної науки кінця XX - початку XXI ст. Розглянуто проблему обгрунтування специфіки методології емпіричного й описового природознавства, на чому наполягав В.І.Вернадський.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю4 в017:Ю25 + Ю3(4УКР)6-626 + Ч213(4УКР)6-8 Вернадський +
Шифр НБУВ: РА354532

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
12.

Гвоздяк В.М. 
Методологічна роль кількісного підходу в дослідженні біологічних об'єктів: Автореф. дис... канд. філос. наук: 09.00.09 / В.М. Гвоздяк ; Ін-т філос. ім. Г.С.Сковороди НАН України. — К., 2002. — 19 с. — укp.

На підставі узагальнень з історії взаємин біології та напрямків "точного" природознавства, зокрема математики, досліджено особливості генези, розвитку та перспектив кількісного підходу до вивчення природних об'єктів, визначено його евристичні можливості щодо використання математичних методів у біології. Проведено ідентифікацію змісту та пізнавального сенсу кількісного й якісного підходів щодо вивчення природних об'єктів. Розглянуто зміни пізнавальних ролей категорій якості та кількості у процесі розвитку наукового пізнання. З урахуванням сучасних уявлень щодо "біологічної реальності" визначено напрямки впровадження кількісної методології в дослідження процесів живої природи. Обгрунтовано оптимальне встановлення меж компетентності кількісної методології у вивченні біологічних об'єктів. Визначено нові уявлення стосовно механізму взаємної адаптації пізнавальних можливостей математики та біології.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю251.521 + Ю252:Е + Е.в51
Шифр НБУВ: РА317901 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
13.

Аджиєва Л. С. 
Науково-дослідні установи і організації Криму у системі відносин: влада - економіка - довкілля (1861 - 1917 рр.): автореф. дис. ... канд. іст. наук : 07.00.01 / Л. С. Аджиєва ; Запоріз. нац. ун-т. — Запоріжжя, 2011. — 20 с. — укp.

Проаналізовано розвиток і діяльність науково-дослідних установ та організацій Криму у системі відносин: влада - економіка - довкілля 1861 - 1917 рр. Проведено комплексний аналіз соціально-економічної ситуації у Криму, який дозволяє виявити чинники, що сприяли інтенсифікації науково-дослідної роботи в даний хронологічний період. Висвітлено загальні тенденції розвитку світової сільськогосподарської науково-дослідної справи та природознавства. Розкрито внесок Нікітського ботанічного саду та науково-освітнього центру "Магарач" у забезпечення розвитку провідних галузей економіки, модернізацію паркового господарства, виноробної галузі. Визначено роль природничо-наукових товариств та аматорських досліджень у розв'язанні проблем агроекології та розгортанні природоохоронної діяльності. Систематизовано науковий доробок вчених і дослідників-аматорів. Узагальнено та введено до наукового обігу малоз'ясовані та невідомі факти біографій та діяльності низки провідних науковців, що жили та працювали в Криму.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР-6КРМ)5-5 + У03(4УКР-6КРИ)5
Шифр НБУВ: РА381977 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
Категорія: Біологічні науки   
14.

Сидорович М.М. 
Науково-методичні засади формування теоретичних знань з біології в учнів загальноосвітньої школи: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / М.М. Сидорович ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2010. — 38 с. — укp.

Окреслено зміст і структуру теоретичних знань з біології (ТЗБ). Доведено можливість конструювання шкільного курсу біології на базі типолого-атрибутного підходу виокремлення теоретичних конструкцій у біології шляхом поетапного розгортання структури теорії. Обгрунтовано концепцію формування ТБЗ, що базується на методології сучасного природознавства, підходах щодо організації пізнавальної діяльності учнів та їх вікових можливостях розвитку мислення. Показано, що вона складалася з системного, діяльнісного, поліпарадигмального, адаптаційного підходів, дидактичних принципів і педагогічних умов, що впливали на формування ТБЗ. Розроблено методичну систему формування ТБЗ, ефективність якої доведена в процесі експериментального навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е. р(4УКР)2-2
Шифр НБУВ: РА375130 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Географічні рубрики:

      
15.

Коробченко А.А. 
Науково-педагогічна та просвітницька діяльність Олександра Янати: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / А.А. Коробченко ; АПН України. Ін-т педагогіки. — К., 2001. — 22 с. — укp.

Досліджено науково-педагогічну та просвітницьку діяльність видатного ученого-біолога, педагога та громадського діяча Олександра Янати (1888-1938 рр.). Педагогічна творчість науковця відповідала нагальним потребам перебудови системи освіти в Україні і була підпорядкована вирішенню найголовніших соціально-педагогічних завдань. Науково-педагогічний доробок О.Янати є цінним джерелом ідей, думок щодо природознавства, екологічної освіти та виховання. Вчений обстоював думку бережного ставлення до природи, був прихильником активних методів навчання, зробив вагомий внесок у розвиток науки та освіти в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-8 Яната О.А. + П.д (4УКР)А/Я Яната О.А.
Шифр НБУВ: РА313629 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Іовхімчук Н.В. 
Номінації простору в українській народній пісні: автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.01 / Н.В. Іовхімчук ; Волин. нац. ун-т ім. Л.Українки. — Луцьк, 2010. — 20 с. — укp.

Проаналізовано номінації простору в українській народній пісні. Охарактеризовано простір як універсальну мовно-світоглядну структуру. Розкрито специфіку категорії простору в філософії, природознавстві, літературознавстві, лінгвосеміотиці, етнолінгвістиці, а також лінгвофольклористиці. Визначено особливості лексико-семантичного поля "простір" у мовній картині світу української народної пісні. Описано мовні одиниці вираження лексико-семантичного поля "Міфопоетичний простір", "Свій простір" та "Чужий простір" як знаків просторової орієнтації, конкретизації місця дії в усній словесності й елементами мовно-етнічного коду українців.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш3(4УКР)-631
Шифр НБУВ: РА372682 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Козак Л.В. 
Особистісно орієнтоване навчання природознавства майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів у педагогічному коледжі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.В. Козак ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2006. — 22 с. — укp.

Висвітлено проблему особистісно орієнтованого навчання природознавства майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів у педагогічному коледжі. Проаналізовано стан дослідження даного питання у теорії та практиці. Розроблено й обгрунтовано модель особистісно орієнтованого навчання прородознавства, спрямовану на оволодіння професійними знаннями й уміннями, формування позитивного ціннісного ставлення до природи та педагогічної діяльності, розвиток професійно значущих якостей, забезпечення особистісної та професійної самореалізації майбутніх фахівців. Визначено критерії ефективності даного навчання, що відображають мотивацію до майбутньої професійної діяльності, ціннісне особистісне ставлення до навколишньої природи, рівень теоретичних знань та практичних умінь з природознавчої дисципліни, навички до самостійної діяльності. Проаналізовано рівень розвитку емоційно-вольових, креативних, комунікативних особистісних і професійних якостей майбутніх вихователів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4УКР)3,022 + Ч479.511.203 +
Шифр НБУВ: РА347815

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
18.

Самарський А. Ю. 
Парадигма нелінійного мислення та її роль в сучасній науці: автореф. дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.09 / А. Ю. Самарський ; НАН України, Ін-т філос. ім. Г.С. Сковороди. — К., 2010. — 16 с. — укp.

Проаналізовано генезу методологічної свідомості нелінійної науки, що спричинилася до радикального переосмислення фундаментальних концептів науки доби Модерну. Аргументовано, що парадигма нелінійного мислення є методологічною базою міждисциплінарних досліджень. Розкрито світоглядне значення парадигми нелінійності, на базі якої проведено визначення світоглядних орієнтирів сучасного розвитку методології природознавства. Висвітлено роль комп'ютерних засобів дослідження світу нелінійних систем, зокрема, вплив Grid-технологій на сучасний розвиток е-науки (електронної науки). Показано значення культури нелінійного мислення для розвитку соціогуманітарних наук, зокрема, через висвітлення креативного значення концепції самоорганізованої критичності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю251.24 + Ю251.23 + Ю251.525
Шифр НБУВ: РА376571 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
19.

Петрук Н.П. 
Південно-Західний Відділ Російського Географічного Товариства в суспільно-політичному русі України у другій половини ХІХ століття: Автореф. дис. канд... іст. наук: 07.00.01 / Н.П. Петрук ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2002. — 17 с. — укp.

З залученням різноманітних джерел проаналізовано діяльність Південно-Східного Відділу Російського Географічного Товариства, розглянуто внесок його членів у розвиток суспільно-політичного руху в Україні другої половини XIX ст. Визначено чисельність та соціальний склад членів Відділу, висвітлено питання фінансування. Досліджено стосунки Відділу з науковими установами Росії, України та з закордонними товариствами, а також роботу його членів у галузі освіти, географії та природознавства, мовознавства, фольклористки, музикознавства України. Вивчено головні тенденції національної політики царського уряду щодо українців.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)52-7 + Д8,0 е(45) л5 +
Шифр НБУВ: РА321746

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Трубник І.В. 
Підготовка майбутніх вихователів до формування екологічно мотивованої поведінки старших дошкільників: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І.В. Трубник ; Республікан. вищ. навч. закл. "Крим. гуманітар. ун-т". — Ялта, 2009. — 20 с. — укp.

Розглянуто поняття "екологічно мотивована поведінка", зміст, принципи, умови, засоби та методи підготовки маубутніх вихователів до формування такої поведінки в дітей старшого дошкільного віку. Обгрунтовано й експериментально перевірено методику підготовки майбутніх вихователів до формування екологічно мотивованої поведінки старших дошкільників у процесі вивчення дисципліни "Основи природознавства та методика ознайомлення дітей із природою". Подано достовірні результати впровадження експериментальної методики в практику ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.352.27 +
Шифр НБУВ: РА367649

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського