Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (18)Тематичний інтернет-навігатор (1)Наукова електронна бібліотека (156)Реферативна база даних (2401)Книжкові видання та компакт-диски (367)Журнали та продовжувані видання (24)
Пошуковий запит: (<.>K=ОСОБИСТІСТЬ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 249
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Пєтков В.П. 
Управління виховно-виправним процесом: Автореф. дис... д-ра юрид. наук: 12.00.07 / В.П. Пєтков ; Ун-т внутріш. справ. — Х., 1998. — 40 с. — укp.

Дисертація присвячена дослідженню питань, які сприяють підвищенню ефективності управлінської діяльності, стосовно прийняття правильних, обгрунтованих рішень органами державного управління з профілактики порушень дисципліни. На теоретичному та емпіричному матеріалах, а також даних статистики розглянуті проблеми організованої і рецидивної злочинності, її профілактики. Досліджені: особистість злочинця, вплив на неї алкоголізму і наркотизму, аналізуються основні напрямки профілактики злочинів, пов'язаних з наркотизмом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х884.9(4УКР)02

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Корнієнко О.М. 
Національні цінності особистості: сутність та особливості формування: Автореф. дис... канд. філос. наук: 09.00.03 / О.М. Корнієнко ; Київ. ун-т ім.Т.Шевченка. — К., 1998. — 18 с. — укp.

Дисертацію присвячено питанням формування національної визначеності особистості. Встановлено, що передумовою національної самовизначеності особистості є вироблення нею національної самосвідомості. Разом з тим, особистість отримує національну визначеність, лише включаючись у внутрішню структуру спільноти, враховуючи діалектику етнічних і соціальних ролей особистості, яка реалізується за допомогою культури взагалі, мови, релігії, мистецтва, історії, ідеології зокрема.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю217.1

Рубрики:

      
3.

Рождественська І.Є. 
О.С.Пушкін у літературній свідомості кінця XIX-початку XX століття: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.06 / І.Є. Рождественська ; Дніпропетр. держ. ун-т. — Д., 1998. — 16 с. — укp.

У дисертації вивчаються проблеми розвитку літературної свідомості і формування репутації письменника, особливістю якої є реакція всіх учасників літературного життя на літературну особистість. Системність, що виявляється у формуванні літературної репутації, розглядається на матеріалі освоєння феномена О.С. Пушкіна літературною громадськістю початку ХХ століття. Визначається місце і роль філософської критики у контексті різноманітних уявлень про популярність письменника, виділяється пушкініанство як вектор літературного життя початку століття, відзначається значущість цього явища у теоретико-літературному плані. Становлення літературної особистості як літературного факту відбиває специфіку рецептивного механізму певної епохи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4РОС)5-4 Пушкін 06

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Лисодєд О.В. 
Кримінологічні проблеми шахрайства: Автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.08 / О.В. Лисодєд ; Нац. юрид. акад. України ім. Я.Мудрого. — Х., 1999. — 17 с. — укp.

Дисертацію присвячено кримінологічним проблемам сучасного шахрайства проти приватної власності громадян в Україні. Досліджуються його кримінально-правова та кримінологічна характеристики, особистість шахрая, фактори, причини та умови вчинення цього виду злочинів, особливості механізму злочинної поведінки. Запропоновано заходи попередження шахрайства, розглядається система суб'єктів його попередження, даються пропозиції та рекомендації щодо активізації та вдосконалення їх діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х881.122.4

Рубрики:

      
5.

Литвиненко Т.М. 
Історіософічна концепція пенталогії Б.Лепкого "Мазепа" та її художня реалізація: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.01 / Т.М. Литвиненко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 1999. — 19 с. — укp.

У дисертації досліджується феномен історіософічної концепції Б.Лепкого, особливості її художнього втілення в історичній пенталогії "Мазепа". Проводиться філологічний аналіз твору з застосуванням порівняльно-історичного і герменевтичного методів та реалізацією феноменологічного і системно-функціонального підходів, завдяки чому з'ясовуються основні історіософські погляди письменника, його самобутність і новаторство в ідейно-естетичній реалізації історіософічної концепції та її стильових компонентів, відбивається художня ідеософія автора. Вирішується проблема співвідношення в епопеї історичної і художньої правди; висвітлюється взаємозв'язок теологічного і антропологічного факторів історії; розглядається ідейно-естетичне функціонування концептуальної тріади "народ - держава - особистість". У роботі формулюється історіософський модус письменника-полігістора. На основі своєрідного аналітико-синтетичного дослідження проблеми особливостей художньої історіософії Б.Лепкого робиться висновок: історіософічна концепція пенталогії "Мазепа" являє собою "антропологічну метафізику історії", її художня реалізація тісно пов'язана з символіко-реалістичною стильовою манерою прозаїка, яка має елементи неоромантизму та імпресіонізму.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(УК=4ПОЛ)-4 Лепкий 534 + Ш5(4ПОЛ=УК)-4 Лепкий 534

Рубрики:

      
6.

Лабур О.В. 
Жіночий фактор в системі суспільних відносин в Україні (XVI-XVIII ст.): Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.01 / О.В. Лабур ; Одес. держ. ун-т ім. І.І.Мечникова. — О., 1999. — 15 с. — укp.

В дисертації розкривається громадсько-політична діяльність українських жінок, їх активність у національно-визвольних та соціальних рухах, участь у суспільному виробництві та розподілі матеріальних благ, вплив на процеси культурно-просвітницького та релігійного життя України ХVІ - ХVІІІ ст. Підкреслюється, що соціальний статус, життєва позиція та можливість впливу жінок на процеси суспільного життя залежали від феодально-станової стратифікації тогочасного українського суспільства. Зазначається, що українська жінка доби пізнього середньовіччя являла собою соціально-творчу особистість, мала широкі права і свободи, виступала активним суб'єктом суспільного розвитку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)4-2

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Курбатов О.Г. 
Проблема душевної гармонії особистості в умовах духовної кризи суспільства: Автореф. дис... канд. філос. наук: 09.00.03 / О.Г. Курбатов ; Запоріз. держ. ун-т. — Запоріжжя, 2000. — 19 с. — укp.

Визначено душевну гармонію особистості як відповідність та узгодженість усіх її проявів з логікою саморозвитку буття сущого. На основі антропогенезу доведено іманентність душевної гармонії людини як мікрокосму, подібного Макрокосму. Чинники душевного складу особистості висвітлено крізь призму забезпечення ними узгодженості людини з загальносвітовим об'єктивним соціумом в індивідуальному та суспільному аспектах її буття. Особливу роль відведено колективному підсвідомому. Досліджено прояви духовної кризи суспільства як невідповідність суспільного розвитку логіці Світового Розуму та прояви дисгармонії людини на тілесному, душевному та духовному рівнях як особистісна невідповідність даній логіці. Керуючись виявленими закономірностями саморозвитку буття сущого, накреслено найбільш відповідні об'єктивній логіці шляхи подальшого розвитку суспільства та особистості (зокрема, в Україні), які повинні призвести до створення суспільства, в якому особистість - найвища цінність, що закономірно для розвитку самоусвідомлення людини як найвищої видової якості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*622*31 + Ю216.2
Шифр НБУВ: РА311864 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
8.

Симоненко Т.В. 
Формування національно-мовної особистості на уроках української мови в 5 - 7 класах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Т.В. Симоненко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2000. — 16 с. — укp.

Докладно проаналізовано погляди мовознавців, психологів та методистів на суть поняття "національно-мовна особистість", шляхи і засоби мовного розвитку учнів. Запропоновано чітку систему роботи, ефективність яких обгрунтовано теоретично та підтверджено практикою.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-912.0
Шифр НБУВ: РА310373 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
9.

Синявська Л.І. 
Художньо-естетична концепція активної особистості в українській літературі кінця XIX - початку XX століття (на матеріалі драматургії Лесі Українки та В.Винниченка): Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.01 / Л.І. Синявська ; Одес. держ. ун-т ім. І.І.Мечникова. — О., 2000. — 17 с. — укp.

Досліджено художньо-естетичну концепцію активної особистоті на матеріалі драматургії Лесі Українки та Володимира Винниченка, де особистість розуміється як неповторна індивідуальність у поєднанні соціально-специфічних та індивідуально неповторних рис, активність якої спрямована на власне самовизначення. Це особистість, що протиставляє себе загалу, слідує власним законам буття, дає змогу говорити про індивідуалізм даних літературних персонажів, який, однак, специфічно трактується кожним з митців.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4Укр) Українка Л. 536 + Ш5(Ук=4Фра)-4 Винниченко В. 536
Шифр НБУВ: РА308380 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
10.

Ляхоцька Л.Л. 
Виховний потенціал рідної мови в творчій спадщині Івана Огієнка: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Л.Л. Ляхоцька ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2000. — 22 с. — укp.

Висвітлено проблеми національно-мовного виховання особистості в процесі вивчення творчої спадщини українського вченого та педагога Івана Огієнка. На підставі дослідження маловідомих архівних джерел, історико-педагогічної літератури першої третини XX ст. та сьогодення, раритетних мовно-освітніх видань розглянуто суспільно-політичні та соціально-педагогічні умови становлення І.Огієнка як педагога-мовознавця, визначено провідні напрями культурно-освітньої діяльності науковця, здійснено ретроспективний аналіз його поглядів на розвиток національної освіти, одним із шляхів реформування якої є рідномовне виховання українського шкільництва. На прикладі підручників і методик ученого проаналізовано виховний вплив лінгвістичних знань на формування високоосвіченої культурної особистості та розкрито пріоритетні напрями рідномовного виховання учнівської молоді. Висвітлено педагогічну спадщину І.Огієнка в аспекті рідномовного виховання: з погляду вивчення української мови як навчального предмета, у контексті аналізу його підручників і посібників з метою визначення ефективності виховного впливу на вияв національно-мовних почуттів і свідомості, визначення інноваційної технології навчання рідної мови за підручником; виявлення конкретних рекомендацій вченого щодо використання та посилення виховного потенціалу рідної мови як навчального предмета. Зважаючи на фундаментальну працю І. Огієнка "Наука про рідномовні обов'язки" проаналізовано погляди вченого на сутність людини та вплив на її формування рідномовного виховання, визначено принципи, методи та форми впливу на особистість у процесі засвоєння знань з рідної мови та обов'язків щодо її збереження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш.г(4УКР)6д Огієнко І. + Ч33(7КАН=УК)-8 Огієнко І.
Шифр НБУВ: РА312091 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
11.

Голубнича Л.О. 
Принципи навчання і виховання в педагогічній спадщині С.І.Миропольського: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Л.О. Голубнича ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2000. — 20 с. — укp.

Виявлено витоки педагогічних поглядів С.І.Миропольського. Встановлено та розкрито загальнопедагогічні принципи, покладені в основу педагогічної концепції педагога (демократизм, гуманізм, природовідповідність, народність). У науковий обіг введено нові історико-педагогічні документи, які характеризують особистість С.І.Миропольського: наведено дані, які доповнюють та уточнюють біографічні відомості про педагога. Висвітлено ідеї С.І.Миропольського про загальну освіту народу, його моральне, економічне та правове виховання. Підкреслено, що С.І.Миропольський перший у вітчизняній педагогіці всебічно вивчив педагогічну спадщину Я.А.Коменського та активно використовував її.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)5-8 Миропольський С.І.
Шифр НБУВ: РА311616 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
12.

Шинкаренко О.Д. 
Особистісні особливості жінок-жертв подружнього насильства (Синдром побитої жінки): Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.04 / О.Д. Шинкаренко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2001. — 20 с.: рис. — укp.

Вивчено особистісні особливості та сімейні стосунки жінок, що страждають від подружнього насильства. Сімейні стосунки за наявності синдрому побитої жінки розглянуто з точки зору теорії сімейних систем. Сім'ю вивчено як цілісний організм, в якому всі члени складають єдину систему взаємодії, тому поведінка одного неминуче впливає на поведінку іншого. Визначено, що даний синдром (Battered Woman Syndrome) проявляється специфічними порушеннями в афективній та когнітивній сферах, а також самосприйнятті. Розкрито механізм віктимізуючого впливу психотравмуючих факторів батьківсько-дитячих стосунків на особистість жінки та прийняття нею ролі жертви. Досліджено крос-культурні відмінності у сприйнятті, переживанні та використанні образливої поведінки у сім'ї в Україні та Польщі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю956-994-06 + Ю948.28 + С5*644
Шифр НБУВ: РА313332 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
13.

Мирошниченко В.І. 
Підготовка вчителів до естетичного виховання школярів у сучасному інформаційному просторі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.І. Мирошниченко ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Науково обгрунтовано й експериментально перевірено модель підготовки вчителів гуманітарного профілю до естетичного виховання школярів у сучасному інформаційному просторі. Визначено умови ефективної підготовки вчителів до естетичного виховання, зокрема: оволодіння інформаційною грамотністю, усвідомлення творчого характеру інформаційної продукції та суб'єктивного підходу до оцінювання її естетичних якостей; формування вмінь реалізувати дієвий естетико-педагогічний вплив завуальованого характеру (педагогічні технології формування естетично грамотної особистості: "виховання сумнівів", "пошук множинних розв'язань проблеми", "розкриття комерційної природи шоу-бізнесу"). Розроблено авторський курс "Естетично грамотна особистість у сучасному інформаційному просторі".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 687
Шифр НБУВ: РА312868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
14.

Бучківська Г.В. 
Розвиток В.О.Сухомлинським теорії і практики виховання в учнівському колективі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Г.В. Бучківська ; Прикарпатс. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2001. — 20 с. — укp.

Досліджено філософські та історико-педагогічні передумови становлення гуманістичної концепції В.О.Сухомлинського щодо виховання особистості у колективі. Дослідження еволюцію поглядів видатного педагога, який пройшов складний шлях від безумовного прийняття постулатів А.С.Макаренка та офіційних поглядів 1950-х років на дану проблему до їх критичного аналізу й створення фактично нової концепції на грунті гуманізму. Внаслідок теоретичного та логічного аналізу досвіду та теоретичних висновків В.О.Сухомлинського визначено тлумачення ним головних ознак колективу,яки виховує, шляхів його створення та педагогічних умов впливу на особистість. Розкрито технологію виховання особистості у колективі, зокрема, механізм його впливу на особистість, умови та технологію організації колективного обговорення вчинків учня, структуру функцій педагогів у спрямуванні діяльності учнівського колективу як суб'єкта виховання особисті.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214
Шифр НБУВ: РА314610 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
15.

Макаренко С.С. 
Психологічні умови розвитку комунікативної компетентності учителя: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / С.С. Макаренко ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2001. — 18 с. — укp.

Вивчено психологічні умови розвитку комунікативної компетентності учителя. Теоретично обгрунтовано й експериментально виявлено залежність розвитку комунікативної компетентності від сформованості у вчителів рефлексивного ставлення до себе як до суб'єктів професійно-педагогічної діяльності, адекватності та повноти їх уявлень про власну особистість, специфіки їх "імпліцитної концепції особистості", на підставі якої оцінено партнерів у спілкуванні, за наявністю в них умінь диференціювати й адекватно виражати власні почуття та психоемоційні стани. Розроблено й апробовано методику розвитку у вчителів продуктивного рівня комунікативної компетентності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-994 + Ю940.91 + Ч421.430
Шифр НБУВ: РА312542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
16.

Бідненко Н.П. 
Драма в аспекті художнього перекладу (на матеріалі українських і російських перекладів п'єси Б.Шоу "Учень Диявола": Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.05 / Н.П. Бідненко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2001. — 15 с. — укp.

Досліджено специфіку перекладу драми, літературний текст якої розглянуто у функціональному та комунікативному аспектах у системі "автор - художня дійсність - твір - реципієнт", зважаючи на особистість перекладача і процес трансформації художнього тексту засобами іноземної мови. Визначено фактори, що впливають на процес перекладу драматичних творів, а також закономірності, що виникають за даних умов. Теоретичне дослідження підтверджено аналізом українських та російських варіантів перекладів драми Б.Шоу "Учень диявола". Дослідження виконано на стику порівняльного літературознавства та теорії перекладу. Здійснено спробу синтезувати літературознавчі та перекладознавчі ідеї систематизувати специфіку перекладу драматичного тексту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш407 + Ш5(4ВЕЛ)-4Шоу Б.418.7
Шифр НБУВ: РА314375 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
17.

Рошко М.М. 
Особистість і система в романах Кена Кізі: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.04 / М.М. Рошко ; НАН України; Ін-т л-ри ім. Т.Г.Шевченка. — К., 2001. — 19 с. — укp.

Досліджено сутність художнього осмислення проблеми "особистість і система" у романах сучасного американського письменника Кена Кізі на тлі американського роману другої половини ХХ ст. Проаналізовано специфіку художнього світу романіста, з'ясовано його бачення сучасної цивілізації як споживацької уніфікуючої системи, яка нівелює особистість. Досліджено концепцію особистості, втіленої в образах волелюбних сильних індивідуалістів - нонконформістів, західників з рисами героїв коміксів, вестернів, фольклору фронтиру, насичених месіанською та міфологічною символікою. Обгрунтовано, що тексти творів, сповнені іронії та пародіювання звичних міфологем і літературних і фольклорних стереотипів, базуються на використанні карнавально-сміхової поетики та пронизані ідеями відносності будь-якої кінцевої істини, є зразками постмодерністського художнього стилю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(7СОЕ)-4 Кізі К.534
Шифр НБУВ: РА314014 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
18.

Гарькавець С.О. 
Психологічні особливості системи цінностей правопорушника: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.06 / С.О. Гарькавець ; Нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2001. — 17 с. — укp.

Здійснено теоретичне й експериментальне дослідження системи цінностей неповнолітніх і дорослих правопорушників з визначенням особливостей її деформації та зв'язку з ранніми етапами формування деструктивного світогляду особистості. За результатами дослідження визначено, що в системі цінностей делінквента домінують цінності конформістської спрямованості, а деформація полягає в тому, що в його ціннісно-смисловій сфері переважає емоційно-негативне забарвлення. Отриманий у дитинстві перший соціально-негативний досвід, який актуалізувався в деструктивних проявах особистості, став специфічним елементом її світогляду. Відсутність осмисленості життя тьа залежність від вузького оточення прирікають особистість правопорушника до дезадаптації та все більше відокремлюють її від просоціально-орієнтованого існування. За умов соціальної ізоляції використання технік логотерапії сприяє реконструкції системи цінностей особистості, запобігає поглибленню дезадаптаційних тенденцій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю947.31
Шифр НБУВ: РА314970 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
19.

Зайцева І.Є. 
Розвиток естетичної культури майбутніх учителів засобами театрального мистецтва: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І.Є. Зайцева ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему розвитку естетичної культури майбутніх учителів у історико-педагогічному контексті, розглянуто практичну діяльність вищих педагогічних закладів, визначено сутність і взаємозв'язок педагогічної, естетичної та театральної культур. Проаналізовано поліфункціональну природу і виховний вплив театрального мистецтва на особистість. Уточнено сутність поняття "естетичне виховання засобами театрального мистецтва", його теоретичний та практичний зміст. Обгрунтовано педагогічні умови, критерії, показники рівнів розвитку естетичної культури майбутніх учителів засобами театрального мистецтва в навчально-виховному процесі в педагогічних інститутах та університетах. Запропоновано продуктивну методику розвитку естетичної культури майбутніх вчителів засобами театрального мистецтва як складової професійної підготовки, обгрунтовано доцільність її впровадження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.355
Шифр НБУВ: РА315644 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
20.

Гарбузенко Л.В. 
Формування естетичної культури майбутніх учителів початкових класів засобами декоративно-ужиткового мистецтва: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.В. Гарбузенко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Проаналізовано сутність естетичної культури та її компонентів (інформаційного, емоційно-почуттєвого, діяльнісного). Обгрунтовано виховний вплив декоративно-ужиткового мистецтва на особистість майбутнього вчителя. Визначено критерії та рівні сформованості естетичної культури майбутніх учителів початкових класів з урахуванням рівня сформованості кожного компонента. Розроблено й апробовано педагогічні умови, досліджено етапи методики формування естетичної культури засобами декоративно-ужиткового мистецтва. Висвітлено етапи: підготовчий, ціннісно-орієнтаційний, інформаційно-пізнавальний, художньо-творчий, діяльнісно-творчий.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ю817.2:Щ12
Шифр НБУВ: РА312899 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського