Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (6)Реферативна база даних (1562)Книжкові видання та компакт-диски (368)Журнали та продовжувані видання (11)
Пошуковий запит: (<.>K=ЕЛЕКТРОПРИВОД$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 169
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія: Транспорт   
1.

Мельнікова Л.В. 
Автоматизація технологічного процесу переміщення механізму з підвішеним вантажем засобами мікропроцесорного керування: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.07 / Л.В. Мельнікова ; Одес. держ. політехн. ун-т. — О., 2000. — 19 с. — укp.

Розроблено оптимальну систему мікропроцесорного керування механізмами поступального руху, яка забезпечила гасіння коливань підвішеного вантажу до кінця пуску та гальмування механізму. Оптимізацію проведено за допомогою принципу максимуму за критерієм швидкодії. Одержано закон керування електроприводом механізму в три етапи. Обгрунтовано можливість аналізувати та досліджувати систему як двомасову. Розглянуто вплив різних факторів на роботу оптимальної системи керування. Доведено, що існує таке значення довжини линви, за якого час перехідного процесу та відповідно гасіння коливань вантажу щонайменший. Наведено рекомендації щодо бажаної довжини линви в процесі експлуатації. Проведено порівняння за швидкодією запропонованого способу керування з іншими, які сприяли гасінню коливань. Викладено умови, за яких даний спосіб мав суттєві переваги. Запропоновано окремі варіанти алгоритмів мікропроцесорного керування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О922-05
Шифр НБУВ: РА311847 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Будівництво   
2.

Помєшкін П.В. 
Автоматизований контроль технологічних параметрів при виготовленні буроін'єкційних паль великого діаметру: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.07 / П.В. Помєшкін ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Визначено оптимальні місця розташування приладів контролю витрат і тиску бетонної суміші у процесі виготовлення буроін'єкційних паль (БІП). Розроблено нові датчики тиску з урахуванням агресивного та абразивного стану бетонної суміші, встановлено їх працездатність та надійність функціонування. Запропоновано математичні моделі дослідження процесів буріння та бетонування під час виготовлення БІП. Розроблено алгоритмічне та програмне забезпечення даного процесу з урахуванням якісних показників БІП. Створено функціональну структуру автоматизованої системи контролю технологічних параметрів під час виготовлення БІП для бурового верстата з електроприводом механізмів. Запропоновано методику вибору технічних засобів автоматизованої системи контролю виготовлення БІП. Вперше застосовано методику багатофакторного планового експерименту для дослідження завадостійкості електронних пристроїв автоматизованої системи контролю до електромагнітних полів, що дозволило підвищити обсяг корисної інформації на базі варіювання всіх факторів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Н582.5-04-06 +
Шифр НБУВ: РА334429

Рубрики:

      
3.

Толочко О.І. 
Аналіз та синтез електромеханічних систем зі спостерігачами стану: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.09.03 / О.І. Толочко ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2004. — 36 с. — укp.

Досліджено науково-технічну проблему підвищення якості керування електромеханічними системами за умов неповної інформації про об'єкт регулювання. Розвинуто теоретичні положення аналізу та синтезу систем електропривода зі спостерігачами стану з урахуванням дії на ідентифіковану частину об'єкта регулювання невимірних збурень. Здійснено спрощення структурних схем систем автоматичного керування зі спостерігачами стану (СС) у загальному вигляді, удосконалено теорему розподілу та методику синтезу СС для випадку, коли зворотний зв'язок за оцінкою деякої координати діє на ідентифіковану частину об'єкта регулювання. Розроблено спрощену методику структурного синтезу редукування СС, запропоновано нові розподіли полюсів та нулів, удосконалено методику синтезу систем підпорядкованого регулювання методом характеристичних співвідношень. Запропоновано методику та програмне забезпечення для автоматизації синтезу модальних регуляторів і спостерігачів стану. Розроблено аналогові та цифрові СС, що відновлюють динамічний і статичний моменти двигуна без додаткового інтегратора. Наведено методики синтезу систем керування двомасовими електромеханічними системами та спостерігачів стану, необхідних для їх реалізації. Узагальнено результати експериментальних досліджень і упровадження у промисловість запропонованих систем електроприводу та методик аналізу, синтезу та налаштування цих систем.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З965.32-01 +
Шифр НБУВ: РА334761

Рубрики:

      
4.

Букілі Хішам 
Асинхронний електропривід з частотним керуванням підйомно-транспортних механізмів за нормальними та аномальними режимами: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.09.03 / Букілі Хішам ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2000. — 20 с. — укp.

Проаналізовано процеси, що відбуваються в приводі за системою ПЧ - АД, яка працює у пуско-гальмових режимах, під час комутації ключів автономного інвертора напруги (АІН) з частотою широтно-імпульсної модуляції (ШІМ), електричних, електромагнітних і електромеханічних процесів в асинхронних електроприводах під впливом вихідної напруги інвертора, що формується за різними варіантами методу ШІМ, широтно-імпульсного й амплітудно-імпульсного регулювання. Особливу увагу приділено дослідженню внутрішніх комутаційних процесів в АІН і аварійних процесів приводу, що відбуваються у разі раптового відключення напруги живлення. Проведено порівняльний аналіз 73 варіантів формування вихідної напруги АІН. Розроблено рекомендації щодо їх ефективного застосування. Запропоновано універсальний програмний комплекс "MCF - Hicham", за допомогою якого досліджено нормальні й аномальні режими приводу в природних трифазних осях без проміжного переходу від двофазного представлення, що широко застосовується, до трифазної системи координат.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З291.63-016
Шифр НБУВ: РА312922 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Йовбак В.Д. 
Асинхронний електропривод з векторним керуванням напругою фазного ротора: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.09.03 / В.Д. Йовбак ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2005. — 19 с. — укp.

Установлено закономірності, притаманні процесам перетворення енергії у машинах подвійного живлення, які дозволяють одержати залежності між струмами фазного ротора, потокозчепленням і струмами статора, а також електромагнітними параметрами асинхронної машини. Відзначено, що виявлені закономірності забезпечують компенсацію поля статора у разі статичних і динамічних режимів роботи за умов векторного керування машиною у колі ротора та надають електроприводу з машиною подвійного живлення властивостей електроприводу з компенсованою машиною постійного струму незалежного збудження. Виведено умови синхронізації сигналів керування з вектором напруги статора, що забезпечило формування керувального впливу у цифрових системах зазначеного керування асинхронним електродвигуном, що має фазний ротор, це дозволило значною мірою покращити експлуатаційні й енергетичні характеристики електроприводу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З291.63-01 + З261.632-042-01 +
Шифр НБУВ: РА342017

Рубрики:

      
6.

Поліщук П.І. 
Асинхронний електропривод з покращеними показниками електромагнітної сумісності у контурах перетворення електричної енергії: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.09.03 / П.І. Поліщук ; Кременчуц. держ. політехн. ун-т ім. М.Остроградського. — Кременчук, 2008. — 21 с. — укp.

Формалізовано підхід, що узагальнює та доповнює теорію створення архітектур сучасних електроприводів (ЕП) і синтезу фільтрокомпенсувальних пристроїв - складових електротехнічних комплексів, для покращання електромагнітної сумісності контуру перетворення електричної енергії з живильною мережею та навантаженням. Проведено градацію рівнів вимог та їх відповідність умовам електромагнітної сумісності ЕП, симетрованих з живильною мережею та навантаженням. Досліджено електромагнітні процеси та підтверджено можливість досягнення необхідного рівня електомагнітної сумісності у разі ШІМ напруги живлення електричного двигуна шляхом застосування електричних фільтрів. На базі методу чотириполюсника розроблено методику формування структур електричних фільтрів, що дозволяє синтезувати їх нові варіанти як комбінації функціональних ланок - суб'єктів фільтрації загальнофільтрувального комплексу. Доведено залежність між якістю перетворення електричної енергії в ЕП змінного струму з контуром імпульсного перетворення напруги живлення асинхронного двигуна (АД) та режимами їх функціонування, що дозволило розробити рекомендації щодо рівня припустимих і можливих відхилень форм кривих струму та напруги від синусоїдних. Запропоновано та досліджено алгоритм компенсації впливу параметрів вихідного фільтра на характеристики ЕП. Досліджено новий ефект, врахування якого дозволяє визначити рівень виконання захисних функцій відповідними пристроями перетворювального контуру. Доведено необхідність та модернізовано імпульсний перетворювач ШІМ-напруги комплектного ЕП елементами захисту від "довгих" імпульсів наднапруг.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З291.63-01 +
Шифр НБУВ: РА357299

Рубрики:

      
7.

Антонов М.Л. 
Асинхронний електропривод зі спрощеним дволанковим безпосереднім перетворювачем частоти: автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.09.03 / М.Л. Антонов ; Одес. нац. політехн. ун-т. — О., 2010. — 20 с. — укp.

Розроблено для асинхронних електроприводів (АЕП) зі спрощеного дволанкового безпосереднього перетворювача частоти (СДБПЧ) системи автоматичного керування (САК), які забезпечують одно- і двозонне регулювання швидкості, а також регулювання положення. Запропоновано ефективну схему пасивного фільтра мережі та методику розрахунку її параметрів, які покращують для АЕП зі СДБПЧ електромагнітну сумісність з мережею живлення. Наведено кількісну оцінку коефіцієнта потужності мережі та гармонійний склад фазного струму мережі. Запропоновано спосіб керування АЕП зі СДБПЧ за провалів напруги мережі, наведено оцінку електромеханічних процесів, які відбуваються у даному режимі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З261.632 +
Шифр НБУВ: РА370888 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія:    
8.

Шуруб Ю.В. 
Асинхронний трифазно-однофазний електропривод з тиристорним керуванням: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.09.03 / Ю.В. Шуруб ; НАН України. Ін-т електродинаміки. — К., 2001. — 19 с. — укp.

Розроблено математичні моделі, проведено аналіз та синтез структур регульованого електроприводу (ЕП) за системою "однофазний тиристорний перетворювач напруги - асинхронний двигун з трифазними обмотками статора малої потужності та фазозсувним конденсатором". Специфіка такої системи полягає у різноманітності простих схемо-технічних рішень і в складності електромагнітних та електромеханічних процесів, обумовлених якістю напруг та струмів в елементах ЕП. Розроблено узагальнену математичну модель, що враховує ЕРС обертання, несиметрію та несинусоїдальність струмів та напруг, дозволяє проводити порівняльний аналіз різних схем силової частини ЕП. На її базі досліджено динамічні, механічні, енергетичні та регулювальні характеристики системи. Обумовлено вибір раціональних схемо-технічних рішень і проведено оптимізацію параметрів силових елементів ЕП. Функціональні можливості даної системи реалізуються за двома основними напрямками - регулюванням швидкості обертання в обмеженому діапазоні та мінімізацію втрат потужності у разі змінного навантаження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: з261.632-01 + з291.63-015
Шифр НБУВ: РА314301 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Гірнича справа   
9.

Ровінський В.А. 
Вдосконалення ватметрографічних методів діагностування штангових глибинно- насосних установок для видобутку нафти та розробка технічних засобів для їх реалізації: Автореф. дис. канд. техн. наук: 05.11.13 / В.А. Ровінський ; Івано-Франків. нац. техн. ун-т нафти і газу. — Івано-Франківськ, 2003. — 20 с. — укp.

Удосконалено статичну діагностичну модель верстата-качалки, що дозволяє підвищити точність отримання динамограм у перерахунку з ватметрограм і тим самим збільшити вірогідність оцінки стану заглибленого насоса штангової глибинно-насосної установки (ШГНУ). Створено динамічну діагностичну модель верстата-качалки, яка враховує моменти інерції зрівноважуючих вантажів верстата-качалки та ротора її привідного електродвигуна, що дозволяє підвищити на 1-5 % точність оцінки стану заглибленого насоса ШГНУ під час її роботи в динамічному режимі. Встановлено взаємозв'язок зміни ковзання ротора електроприводу верстата-качалки від дії навантаження на штангову колону, зумовленого станом заглибленого насоса, на основі якого розроблено метод діагностування ШГНУ за швидкісними характеристиками. Запропоновано непрямий метод визначення маси зрівноважуючих вантажів верстата-качалки, використання якого дозволить підвищити точність перерахунку ватметрограми в динамограму та проводити операції зрівноваження верстата-качалки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: И361.3-5-082.05 +
Шифр НБУВ: РА328362

Рубрики:

      
10.

Чан Тхі Тху Хионг 
Вентильні явнополюсні двигуни з постійними магнітами з покращеними характеристиками: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.09.01 / Чан Тхі Тху Хионг ; Одес. нац. політехн. ун-т. — О., 2009. — 20 с. — укp.

Розроблено ефективні та технологічно прості рішення щодо мінімізації рівня пульсацій електромагнітного моменту у явнополюсних вентильних двигунах з постійними магнітами (ВДПМ). Запропоновано польові математичні моделі (ММ) різних конструктивних виконань ВДПМ, які адекватно враховують специфіку електромагнітних процесів, що виникають у таких двигунах. Створено спеціалізоване програмне забезпечення для проведення багатоваріантних проектних досліджень і оптимізації ВДПМ на основі польових ММ. З застосуванням запропонованого та реалізованого підходу до оптимізаційного проектного синтезу розроблено рекомендації щодо вибору геометрії активної зони ВДПМ, які дозволяють проектувати двигуни з амплітудою зубцевого моменту менше 1 % від номінального електромагнітного моменту. Проведено порівняльний аналіз параметрів і характеристик оптимізованих ВДПМ різних конструктивних виконань. Наведено рекомендації щодо їх використання у складі регульованого електропривода. Результати проведеного дослідження застосовано для створення нових типів спеціалізованих електроприводів з покращаними техніко-економічними показниками.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З264.55-04 +
Шифр НБУВ: РА365604

Рубрики:

      
11.

Лохматов А.Г. 
Визначення та попередження аварійних режимів асинхронних частотно-регульованих електроприводів: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.09.03 / А.Г. Лохматов ; Нац. гірн. ун-т України. — Д., 2007. — 19 с. — укp.

Досліджено електромагнітні процеси, питання ідентифікації та автоматичного керування за аварійних режимів в асинхронному електроприводі (ЕП) на базі автономного інвертора напруги (АІН) з широтно-імпульсною модуляцією (ШІМ). Розроблено математичний опис та імітаційну модель зазначеного ЕП, яка дозволяє враховувати дискретні властивості та несинусоїдну форму вихідної напруги (струму) інвертора, нелінійність кривої намагнічування двигуна. З застосуванням методів операторного зображення, узагальнених векторів, еквівалентних джерел розраховано електромагнітні процеси, які відбуваються в асинхронному ЕП з АІН-ШІМ за аварійних режимів, а саме: внутрішнього короткого замикання в інверторі, провалах і відновленні напруги мережі живлення ЕП, неповнофазних режимів інвертора, спричинених зникнення одного чи декількох керуючих імпульсів на його силових ключах. На підставі результатів проведеного аналізу електромагнітних процесів одержано аналітичні залежності для інженерного розрахунку. Запропоновано ефективні способи ідентифікації та автоматичного керування асинхронним ЕП з АІН-ШІМ за аварійних режимів, що дозволяють запобігти виходу з ладу силових елементів електропривода під час експлуатації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З291.632-016 +
Шифр НБУВ: РА353604

Рубрики:

      
12.

Мартин Є.В. 
Геометрія комплексного простору стосовно формування областей стійкості та оптимізації параметрів регульованих систем: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.01.01 / Є.В. Мартин ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2000. — 36 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З965-01с115
Шифр НБУВ: РА310472 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Будівництво   
13.

Колотило В.Д. 
Динаміка процесу траспортування води по магістральних водопроводах з використанням електроприводу, що регулюється: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.23.16 / В.Д. Колотило ; Харк. держ. техн. ун-т буд-ва та архіт. — Х., 2001. — 19 с.: рис. — укp.

Розглянуто питання управління режимними параметрами (тиском і витратами) за допомогою зміни кутової швидкості обертання ротору насосного агрегату. Наведено результати теоретичних та експериментальних досліджень впливу даної швидкості на режимні параметри магістрального водопроводу на різних відстанях від насосної станції. Розроблено дослідний стенд на діючому водопроводі, що дозволило змінювати кутову швидкість обертання ротора насосного агрегату в значних межах з різним часом, необхідним для даної зміни. За результатами досліджень отримано залежності режимних параметрів від часу за різних змін даної швидкості. Розроблено схему автоматизованого управління режимами роботи насосного агрегату.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Н761.103.112-04
Шифр НБУВ: РА313460 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
14.

Нгуен 
Динамічні режими електромеханічних систем підйомних механізмів кранів з електроприводом "перетворювач напруги - асинхронний двигун": автореф. дис... канд. техн. наук: 05.09.03 / В'єт Хинг Нгуен ; Одеський національний політехнічний ун-т. — О., 2009. — 19 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З264.5-01 + З261.532-01
Шифр НБУВ: РА365660

Рубрики:

      
15.

Волков О.В. 
Електромеханічні процеси та регулювання асинхронних електроприводів з інверторними перетворювачами частоти: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.09.03 / О.В. Волков ; Нац. гірн. акад. України. — Д., 1999. — 35 с. — укp.

Дисертація присвячена дослідженню і розрахунку електромеханічних процесів асинхронних частотно-регульованих (ч-р) електроприводів і керуванню цими електроприводами. Наведено якісний та кількісний аналіз електромеханічних процесів у стаціонарних пускових і робочих режимах асинхронного двигуна під час живлення від різних типів інверторних перетворювачів частоти (ПЧ) з урахуванням несинусоїдальності форми їх вихідних напруг (струмів) та насичення головного магнітного ланцюга двигуна. Розроблені способи керування і структури регулювання асинхронних електроприводів з інверторними ПЧ, що не потребують датчиків усередині і на валу двигуна та забезпечують ефективні режими функціонування, а також нормовані електромеханічні процеси привода.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З291.63-01

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
16.

Зачек О.І. 
Електромеханічні процеси та характеристики тягового частотно-керованого асинхронного електроприводу тролейбуса: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.09.03 / О.І. Зачек ; Держ. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2000. — 19 с. — укp.

Описано тяговий частотно-керований асинхронний електропривід тролейбуса з системою керування, в якій використано функціональний перетворювач, що дозволяє формувати м'які тягові характеристики за частот напруги живлення двигуна, нижчих та рівних номінальній. Розглянуто його математичну і цифрову моделі. Створено експериментальну установку, за допомогою якої перевірено адекватність результатів математичного і фізичного експериментів. На підставі застосування математичних моделей, а також експериментальної установки проведено дослідження електромеханічних процесів та характеристик розробленого електроприводу за робочих та екстремальних режимів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О831.7
Шифр НБУВ: РА309847 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
17.

Лозинський А.О. 
Електромеханічні системи автоматизації технологічних об'єктів з інтелектуальним керуванням: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.09.03 / А.О. Лозинський ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2004. — 41 с. — укp.

Уперше розроблено метод параметричного синтезу асимптотично стійких оптимальних систем керування об'єктами, що перебувають під дією випадкових збурень, що передбачає одночасне розв'язування задачі забезпечення стійкості системи та задачі мінімізації сформованого функціоналу якості та дає змогу уникнути розв'язування матрицевих нерівностей для знаходження параметрів регуляторів системи керування, а також забезпечити покращання техніко-економічних характеристик об'єкта. Створено метод синтезу взаємозв'язаних електромеханічних систем за умови відсутності аналітичного зв'язку між коефіцієнтами регуляторів і сформованим функціоналом якості, тобто відсутності математичної моделі об'єкта в аналітичному вигляді. Удосконалено метод розв'язку оберненої задачі динаміки на базі паралельної структури нейрорегулятора та контролера шляхом використання теорії розривного керування для синтезу контролера, що забезпечує інваріантність системи щодо дії параметричних збурень. Запропоновано метод синтезу нечіткого регулятора на підставі спрощеної бази правил, що реалізує оптимальне керування за комплексним функціоналом якості зі змінними ваговими коефіцієнтами його складових. Наведено метод структурно-параметричного синтезу нечіткого регулятора з використанням штучних нейронних мереж шляхом введення універсальної активаційної функції та застосування на етапі оптимізації гібридного методу оптимізації на базі генетичного алгоритму. Удосконалено метод прямого керування моментом електропривода змінного струму шляхом формування вектора напруги на виході перетворювача частоти на основі принципів теорії нечітких множин та розривного керування, що забезпечує зменшення пульсацій електромагнітного моменту асинхронного двигуна. Розвинуто теорію стійкості нелінійних систем з інтелектуальними регуляторами, зокрема, сформульовано критерій стійкості для системи керування, побудованої на базі принципу керування за повним вектором стану з використанням гравітаційного методу дефаззифікації та вперше доведено стійкість нелінійних систем, побудованих з використанням принципу підпорядкованого керування, з нечітким ПІ-регулятором за умов нормального перекриття функції належності лінгвістичних змінних і гравітаційного методу дефаззифікації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З27-05 +
Шифр НБУВ: РА330860

Рубрики:

      
Категорія:    
18.

Боднар Г.Й. 
Електропривод за схемою "Каскадний інвертор напруги - асинхронний двигун": Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.09.03 / Г.Й. Боднар ; Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Л., 2001. — 21 с. — укp.

Досліджено процес формування квазісинусоїдної напруги в схемах з каскадним з'єднанням інверторів напруги (КІН). Розроблено схеми частотно-керованого електроприводу з КІН у системі "перетворювач частоти - асинхронний двигун" (ПЧ - АД) з урахуванням гармонічного складу напруги живлення АД. Визначено умови забезпечення якості напруги в схемах КІН. Запропоновано нові схеми КІН, які можуть бути використані в частотно-керованих електроприводах для загальнопромислових механізмів у разі регулювання швидкості, особливо в електроприводах з високовольтними АД. Розроблено математичні та фізичну моделі, проведено дослідження електромагнітних і електромеханічних процесів у статичних і динамічних режимах у схемах електроприводу "КІН - АД". Наведено математичну модель замкненої системи автоматичного регулювання швидкості та потокозчеплення з обмеженням струму статора АД у перехідних режимах, яка дає змогу проводити дослідження процесів і характеристик не лише за експлуатаційних режимів роботи електроприводу, а також за аварійних, несиметричних режимів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: з291.63
Шифр НБУВ: РА317846 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
19.

Бойко А.О. 
Електропривод ТПН-АД з мінімізацією втрат при живленні від мережі з несиметричною напругою: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.09.03 / А.О. Бойко ; Одес. нац. політехн. ун-т. — О., 2002. — 21 с. — укp.

Розроблено математичні моделі, адекватні електромагнітним і електромеханічним процесам в електроприводі (ЕП) системи тиристорний перетворювач напруги - асинхронний двигун (ТПН - АД). Виведено передаточну функцію електромагнітної частини АД. Удосконалено розрахункову методику дослідження стійкості розімкнутої системи ЕП ТПН - АД. Описано метод дослідження стійкості, заснований на аналізі сталих часу ЕП. Проведено оцінку впливу на стійкість розімкнутої системи різноманітних параметрів ЕП. Висвітлено несиметрію напруги джерела живлення на характеристики ЕП. Запропоновано схеми системи автоматичного симетрування струмів статора АД, показано алгоритм і особливості управління. Здійснено моделювання системи автоматичного симетрування та визначено показники її роботи. Наведено математичний опис режимів роботи електроприводу ТПН - АД, оптимальних за критерієм мінімуму втрат. Розроблено систему автоматичної мінімізації втрат потужності в АД з одночасними функціями симетрування. Описано функціональну схему, проведено розрахунок елементів системи управління. Визначено кількісні показники зменшення втрат потужності в АД і показники симетрування у процесі живлення ЕП від джерела з несиметричною напругою. Висвітлено шляхи підвищення ефективності системи автоматичної мінімізації втрат за рахунок застосування мікропроцесорних засобів управління. Досліджено вплив вищих гармонік струму АД на систему електропостачання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З291.63-01
Шифр НБУВ: РА318673 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Гірнича справа   
20.

Удовенко О.О. 
Енергозберігаюча система тягового електроприводу рудникового акумуляторного електровозу: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.09.03 / О.О. Удовенко ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2004. — 18 с.: рис. — укp.

Створено концепцію узагальнення енергоощадного підходу до аналізу функціонування електроустаткування рудникових електровозів та розвинуто теорію тягового електроприводу. Удосконалено методи синтезу архітектури схемотехнічних рішень імпульсних перетворювачів з метою збільшення жорсткості енергоекономічних критеріїв, що дає змогу використовувати засоби проектування для нового виду систем тягового електроприводу з двигунами постійного струму послідовного збудження. Уперше формалізовано структуру системи електроприводу рудникового електровозу за допомогою мереж Петрі. Одержано оригінальну причинно-наслідкову модель для дослідження за критеріями структурного та параметричного аналізу електроенергоощадження імпульсних перетворювачів (ІП) у комплексі тягового електроприводу. Розроблено принципово нові схемотехнічні рішення ІП з застосуванням комбінації одноопераційних тиристорів і IGBT, що дає змогу використовувати E-комутацію без додаткових елементів для тягового електроприводу. Одержано залежності коефіцієнту пульсації струму від частоти модуляції, шпаруватості та параметрів тягового ланцюга даного електроприводу з імпульсними перетворювачами за умов плавного паралельно-послідовного з'єднання тягових електродвигунів, що дає змогу визначити оптимальну частоту модуляції ІП. Розроблено та вперше реалізовано методи й алгоритми управління тяговим електроприводом з ІП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: И168.22-048.2 +
Шифр НБУВ: РА328616

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського