Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (10)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>K=АВТОЦИСТЕРН$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Бережанський Т. Г. 
Формування вторинних структур при зношуванні евтектичних покриттів / Т. Г. Бережанський. — Б.м., 2020 — укp.

Дисертація присвячена розв'язанню важливого науково-технічного завдання – дослідження фізико-хімічних процесів, які відбуваються під час контактної взаємодії евтектичних покриттів системи Fe-Mn-C-B-Si легованих Cr. У роботі проведено дослідження для визначення оптимального складу захисного зносостійкого покриття. Проведено трибологічні дослідження, а також твердості, мікротвердості, нанотвердості, топографії поверхні тертя і дослідження SIMS та XPS для визначення кількісного та якісного складу технологічного та експлуатаційного поверхневого шару. Було встановлено зміну складу поверхні тертя внаслідок сегрегації атомів C, B та Si на поверхню тертя та утворення внаслідок трибосинтезу вторинних структур (наноструктур), які підвищують зносостійкість поверхневого шару. Захисне евтектичне покриття на основі системи Fe-Mn-C-B-Si леговане Cr дозволило підвищити зносостійкість ножів аварійно-рятувальних ножиць «Гідрум Н-32» у ~ 1,8 разів, насосу пожежної автоцистерни у ~2,4 рази та міжремонтний інтервал компресора LB50 в ~ 3 рази. Запропоновано схему узагальненої трибохімічної моделі зношування. поверхневого шару евтектичних покриттів системи Fe-Mn-C-B-Si легованих Cr.^UIn thesis actual scientific and technical problem was solved – phase composition of friction-induced layer was determined (in depth from the friction surface towards the core) and a new eutectic coating based on Fe-Mn-CB-Si alloy doped with Cr was invented. This alloy may be used for formation of surface layers of special purpose equipment parts. A generalized tribochemical models of these eutectic coatings wear was proposed. The tribological researches, as well as hardness, microhardness, nanoscale, topography of the friction surface, and the study of SIMS and XPS for determining the quantitative and qualitative composition of the technological and operational surface layer have been carried out. The change in the composition of the friction surface was determined by the segregation of the atoms C, B and Si on the surface of friction and formation as a result of the tribosynthesis of secondary structures (nanostructures), which increase the wear resistance of the surface layer. The protective eutectic coating on the basis of the Fe-Mn-C-B-Si system, doped with Cr, allowed to increase the durability of the hydraulic rescue knives "Hydrum H-32" by ~ 1.8 times, the pump of a fire truck by ~ 2.4 times and the compressor LB50 repair interval by ~ 3 times. A generalized model of deterioration of the surface layer is proposed.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
2.

Зінько Р. В. 
Наукові основи формування шасі спеціальних автомобілів та технологічних колісних і гусеничних машин / Р. В. Зінько. — Б.м., 2021 — укp.

Дисертація присвячена вирішенню проблеми формування шасі спеціальних автомобілів та технологічних колісних і гусеничних машин на основі тріади взаємовпливів: умов експлуатації, технологічного процесу, в якому задіяні такі машини, і їх конструкції. На базі використання методу почленної диз'юнкції, секційності та модульності конструкцій розроблено теоретичні засади диверсифікації сфер використання спеціальних шасі. Розроблено практичні засади формування колісних схем та масогабаритних характеристик сімейств 2-, 3-, та 4-вісних спеціальних шасі для будівельної, комунальної та інших сфер використання нормативних вимог обмежень законодавчої нормативної бази України. Розроблено теоретичні засади і проведені дослідження впливу динаміки роботи навісного обладнання в процесі руху на шасі/раму низки СТКМ (бетонозмішувача, автовоза, комунальної машини, автоцистерни, БРЕМ), що дозволило визначати збільшення пікових (з умов динаміки руху) навантажень на раму та запропонувати конструктивні пропозиції щодо компонування забудови навісного обладнання з метою зменшення таких навантажень з урахуванням обмежень законодавчої нормативної бази України.Практичне значення отриманих результатів підтверджено впровадженням запропонованої методології у конструкторських і науково-дослідних організаціях.^UThe dissertation is devoted to the solution of the problem of chassis forming of the special cars and technological wheeled and tracked vehicles on the basis of a triad of mutual influences: operating conditions, the technological process in which such cars are involved, and their structures. Theoretical basics of diversification of use spheres of special chassis are developed on the basis of a members disjunctions method use, sectionality and modularity of structures. There were developed practical principles of formation of wheel schemes and mass-dimensional characteristics of 2-, 3-, and 4-axle special chassis for building, municipal and other use spheres of normative requirements-restrictions of the legislative normative base of Ukraine. Theoretical principles are developed and the influence of the hinged equipment operation dynamics during the motion on the chassis/frame of a number of Special Cars and Technological Wheeled and Tracked Vehicles (concrete mixer, truck, municipal car, tank truck, Combat Repair Evacuation Vehicle) is researched, that allowed defining the increase of peak (from motion dynamics conditions) loads on the frame and to propose design suggestions for the hinged equipment construction arrangement with the aim to reduce such loads, taking into account the limitations of the legislative framework of Ukraine. The practical value of the obtained results is confirmed by the implementation of the proposed methodology in design and research organizations.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського