Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (65)Книжкові видання та компакт-диски (37)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=ДОРОФЄЄВА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
1.

Дорофєєва О.Є. 
Механізми адаптації, рання діагностика та корекція їх порушень у спорті вищих досягнень: Автореф. дис... д-ра мед. наук: 14.01.24 / О.Є. Дорофєєва ; Дніпропетр. держ. мед. акад. — Д., 2006. — 39 с. — укp.

Наведено теоретичні узагальнення та нові шляхи розв'язання актуальної наукової проблеми вдосконалення диспансеризації та підвищення ефективності фармакологічної підтримки спортсменів високого класу, розвинуто уявлення про фізіологічні механізми адаптації до великих фізичних навантажень. Розроблено класифікацію ступеня напруження адаптації, на її основі запропоновано диференційований підхід до обстеження та реабілітації спортсменів. Одержано комплексні дані про сполучення модифікації метаболізму, цитокінового й імунного статусу у різні фази напруження адаптації. У спортсменів високого класу у процесі термінової та довготривалої адаптації до великих фізичних навантажень проведено порівняння інструментальних критеріїв напруження адаптації з метаболічними та імунологічними зрушеннями. Виявлено залежність частоти розвитку напруження адаптації від типологічних особливостей вищої нервової діяльності, наявності стигм дисплазії сполучної тканини. Уперше доведено роль дисплазії сполучної тканини як одного з факторів, що сприяє виникненню напруження адаптації. Розвинуто теоретичні уявлення про особливості енергозабезпечення, нейрогуморальної регуляції та стан системи перекисного окиснення ліпідів і антиоксидантного захисту у спортсменів високого класу у різні тренувальні періоди. З'ясовано характер модифікації імунного статусу та цитокінової регуляції у спортсменів. З використанням виявлених критеріїв напруження адаптації виділено три групи спортсменів з різним рівнем напруження адаптаційних механізмів. Розроблено алгоритм обстеження цих груп та запропоновано диференційовану схему фармакологічної підтримки. Доведено ефективність наведеної схеми фармакологічної реабілітації та фармакологічної підтримки спортсменів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч510.9 + Р410-541 +
Шифр НБУВ: РА340846

Рубрики:

      
2.

Дорофєєва О.М. 
Оказіональне слово в сучасній російськомовній газетно-журнальній комунікації (комунікативно-прагматичний та соціокогнітивний аспекти): Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.02.02 / О.М. Дорофєєва ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т філол. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Надано характеристику російськомовної газетно-журнальної комунікації в аспекті специфіки її прагматичної спрямованості. Введено поняття "прагматичний потенціал оказіонального слова", розкрито його суть і структуру. Розглянуто оказіоналізми з погляду їх комунікативної ефективності, показано залежність їхньої прагматики оказіональної одиниці від комунікативної ціленастанови мовця. Описано прагматичні настанови, що реалізуються завдяки вживанню інновацій в газетно-журнальній комунікації. Виявлено характерні тенденції утворення та функціонування оказіоналізмів, визначено основні моделі їх конструювання у періодиці кінця XX - початку XXI ст. Розглянуто досліджувану лексику в межах когнітивної соціолінгвістики та визначено понятійні сфери-джерела її поповнення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.2-321 + Ш141.2-715 +
Шифр НБУВ: РА324590

      
3.

Дорофєєва Т.І. 
Оцінка та корекція спеціальної підготовленості юних лижниць-гонщиць на етапах річного циклу: автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.01 / Т.І. Дорофєєва ; Харк. держ. акад. фіз. культури. — Х., 2008. — 21 с. — укp.

Досліджено проблему удосконалення методики оцінювання та корекції спеціальної підготовленості лижниць-гонщиць на етапах річного циклу. Вперше одержано нові дані про статистичні взаємозв'язки спортивної результативності у перегонах різними стилями. Встановлено показники спеціальної підготовленості лижниць-гонщиць різної кваліфікації. Розроблено математичні моделі прогнозування спортивних результатів спортсменок у гонках різними стилями на етапах річного макроциклу. Із використанням методики інтегрального оцінювання визначено особливості спеціальної підготовленості юних лижниць-гонщиць залежно від вікової та кваліфікаційної динаміки становлення їх спортивної майстерності, основного стилю пересування та розвитку фізичних якостей. Встановлено значимість факторів, які впливають на динаміку спеціальної підготовленості лижниць-гонщиць.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч517.195 +
Шифр НБУВ: РА357611

Рубрики:

      
4.

Дорофєєва Н. Г. 
Патогенетичне обгрунтування способу лікування загострень хронічного періодонтиту: автореф. дис. ... канд. мед. наук : 14.03.04 / Н. Г. Дорофєєва ; Луган. держ. мед. ун-т. — Луганськ, 2010. — 16 с. — укp.

Вивчено імунний і метаболічний статус пацієнтів з хронічним періодонтитом у стадії загострення. Запропоновано спосіб лікування таких пацієнтів з використанням комбінації кліндаміцину (внутрішньо по 150 мг 4 рази на добу протягом 7-ми днів), атоксилу (внутрішньо тричі на день по 4 г, розчиненого у половині склянки води за 1 годину до прийому їжі, протягом 7-ми днів) і диклоберлу (внутрішньо по 50 мг тричі на день після їжі, протягом 7-ми днів). Зазначено, що під впливом такого комплексного лікування відбувається найбільш швидка ліквідація основних його симптомів, вторинного імунодефіцитного стану, а також метаболічних порушень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р661.210.12
Шифр НБУВ: РА383397 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Дорофєєва В.Ю. 
Полістилізм у творчості Євгена Станковича як семіотичний феномен: автореф. дис. ... канд. мистецтвознав. : 26.00.01 / В.Ю. Дорофєєва ; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Охарактеризовано феномен "полістилізму" й інтерпретовано його як динамічну реальність музичної композиції. Виявлено моделі й іншомистецькі вектори полістилізму. Надано цілісну характеристику інтертекстуальності музичної творчості композитора як методу художнього мислення й особливого способу організації текстів. Проведено багатовекторну інтерпретацію музичної творчості Є. Станковича як полістилітичної єдності за допомогою узагальнювальних категорій "діалог", "полілог", "артефакт", "сакральний етос".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ313(4УКР)6-81 Станкович Є. + Щ310.712.5
Шифр НБУВ: РА373810 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Дорофєєва Г.А. 
Управління державним сектором промисловості в Україні: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / Г.А. Дорофєєва ; НАН України. Ін-т економіки пром-сті. — Донецьк, 2005. — 20 с. — укp.

Розвинуто теоретичні засади функціонування державного сектору економіки й оцінки ефективності управління. Розкрито суть понять "державний сектор" і "державна власність". Вивчено вітчизняний і зарубіжний досвід формування ефективної системи управління державним сектором, еволюцію складу державного сектора промисловості України. Подано аналіз засобів трансформації підприємств державної власності у період реформування економіки у аспекті їх роздержавлення. Проаналізовано результати діяльності державних промислових підприємств і обсяги державного сектору у промисловості України. Визначено відносні показники ефективності державного та недержавного секторів промисловості. Розглянуто механізм управління державним сектором промисловості. Розроблено методичне забезпечення ефективного управління промисловими підприємствами на базі функціональності, тобто одночасного поєднання функцій управління (аналізу, планування, організації, регулювання, контролю) з функціями організації (виробничою, маркетинговою, фінансовою, інвестиційною, управління персоналом). Зазначено, що здійснення певних управлінських рішень залежить від факту перебування підприємства у державній власності та умови володіння державою певного пакета акцій окремого підприємства. На прикладі державного підприємства з використанням розробленого методичного забезпечення запропоновано ряд ефективних функціональних управлінських рішень. Розроблено низку напрямів щодо управлінського впливу на розвиток державного сектору промисловості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)300-21 +
Шифр НБУВ: РА340102

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Дорофєєва 
Фінансові ризики лізингових компаній України: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.04.01 / Ольга Вікторівна Дорофєєва ; Тернопільська академія народного господарства. — Тернопіль, 2004. — 19 с.: рис. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)293-93-99
Шифр НБУВ: РА331558

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
8.

Бондаренко А. І. 
Електронна музика в Україні останньої третини XX – початку XXI століття / А. І. Бондаренко. — Б.м., 2021 — укp.

У роботі досліджується електронна музика, її поява та розвиток в культурному просторі України. Представлено особливості звукового матеріалу електронної музики, методів її аналізу, розмаїття її напрямів в академічному і неакадемічному середовищі. Показано, що на ранніх етапах розвиток електронної музики в Україні відбувався в умовах переважання периферизаційних явищ. Попри це українським композиторам вдавалося знаходити індивідуальні творчі підходи, а на рубежі століть – віднайти можливості поєднання електронних звучань з фольклорними, що ознаменувало появу нового напряму – фольк-електроніка, а також тенденцію до подолання периферизаційних процесів та залучення українського національного мистецтва до світової музичної культури. Ключові слова: електронна музика, електроакустична музика, українська культура, фольк-електроніка, електронна танцювальна музика, електромузичні інструменти, українська музика.^UThe paper examines electronic music, its emergence and development in the cultural space of Ukraine. The peculiarities of the sound material, analytical methods, and the variety of existence forms of electronic music in the academic and non-academic environment against the background of globalization and peripheral processes in Ukrainian culture are presented. Based on the analysis of the "electronic music" concepts, the following definition is proposed: electronic music as a kind of art, which medium is mainly characteristic electronically synthesized or electronically prepared sounds. The study of the electronic music classification principles allows to state its conditional division into academic and non-academic art according to the purpose - academic electronic music is designed for concentrated listening and motivated by experimental goals, while non-academic has utilitarian value and motivated by commercial goals.Academic electronic music is generally classified according to its performance which allows distinguishing its following forms: «tape music», music for acoustic instrument(s) accompanied by tape and «live electronics» (music for acoustic instruments with real-time electronic audio processing).At the same time, the classification of non-academic electronic music is not established. Dynamic development of non-academic electronic music, the variety of factors favouring its new forms emergence makes building its explicit classification system impossible. Different ways of its classifying by «genres» or «styles» used by commercial structures and in journalism differ from each other and characterized by confusion of «genre» and «style» terms. At this stage, it is proposed to use the term "trend" instead and to distinguish dance (techno, house, trance, drum'n'bass, etc.) and non-dance (ambient and its varieties, industrial, IDM, etc.) trends of electronic music.In Ukraine, electronic music emergence was delayed relatively to Europe and the United States - the first composer's experiments in electronic music date back to the "thaw" of the 1960s, while the systemic development starts as late as in 1990s. The reason for this delay is socio-historical in its nature - the ideological guidelines of the Soviet era and the peripheral position of Ukrainian cities in relation to Moscow caused an unfavourable climate for artistic experiments.Ukraine's independence has allowed Ukrainian composers to develop closer ties with foreign artists, to acquire Western European experience and technology, to organize concerts, workshops and electronic music festivals in Ukraine. In the academic environment, such activities include "Electroacoustics" (since 1997), "EM-VISIA" projects (since 2005), "Vox Electronia" festival (since 2013), in the non-academic - festivals "Republic of Kazantip" (1997–2013), "Ideology" (2003–2013), "Ultrasonic" (2011–2014), "Hamselyt" (2014–2019) and others.In its early stages the electronic music in Ukraine developed under conditions of the predominance of peripheral phenomena. In the academic sphere, peripheral tendencies appear in the predominance of English-language titles of works and rear appeals to Ukrainian national motives by Ukrainian composers. In the non-academic sphere, in the 2000s, peripheral tendencies appear in electronic music festivals orientation to Western European and Russian traditions: the organizers rely on well-known Western artists and prefer Russian-language PR technologies. However, the emergence of more local-oriented festivals "Ultrasonic" and, especially, "Hamselyt" in 2014, indicate a certain shift to the regional centre emergence in Ukraine.Since the end of the 1990s, new trends related to searching for combinations of electronic sounds with musical folklore sound universe arose in Ukraine. The aesthetic basis of these trends was the neo-folklore creative achievements of Ukrainian composers of the last third of the XX century. These searches, different by the implementation and the ratio of electronic and folklore components, in the 2010s, received a general name – folk electronics. Emergence and further development of folk-electronics marked the trend to overcome peripheral processes in Ukrainian culture and to involve Ukrainian national art into the world cultural space.Key words: electronic music, electroacoustic music, Ukrainian culture, folk electronics, electronic dance music, electronic musical instruments, Ukrainian music.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
9.

Шеремет В. В. 
Народно-інструментальне мистецтво Півдня України (ХХ – початок ХХІ століття) / В. В. Шеремет. — Б.м., 2021 — укp.

У дисертації досліджено становлення та розвиток народно-інструментального мистецтва Півдня України в контексті специфіки культури регіону. Здійснено історичну періодизацію і простежено розвиток традицій-ного, самодіяльного та академічного векторів народно-інструментального мистецтва ХХ – початку ХХІ ст. З'ясовано, що більшість народно-інструментальних традицій формувалися в контексті полікультурності регіону. Проаналізовано діяльність миколаївського оркестру під орудою Г. Манілова у контексті розвитку аматорського народно-інструментального мистецтва. Академічне народно-інструментальне мистецтво регіону уособлене освітньою, композиторською та виконавською діяльністю Одеської національної музичної академії ім. А. Нежданової та обласних філармоній Херсона, Миколаєва, Одеси.Ключові слова: народно-інструментальне мистецтво, музична культура, культура Півдня України, фольклор, аматорське мистецтво, академічне музичне мистецтво.^UIt is studied a formation and development of folk instrumental art of the South of Ukraine in the context of the specifics of the region's culture in a dissertation. The factors of formation of the South of Ukraine culture, and social and historical preconditions of evolution of the specified genre of art are reviewed. The historical periodization of the evolution of folk instrumental art during XX – XXI century is proposed in a work. The vectors of development of traditional and academic branches of folk instrumental art are highlighted. Their forms, artistic significance and functions are revealed. A crisis of the second half of 80 – early 90 years and a choice of independent path of development of Ukraine had caused a necessity of radical change in a content of many types of art. A feature of revival of national values in this period was the introduction of bandura classes in art educational schools, the opening of a bandura class in Odessa Conservatory, in 1987. Foundation of the Folk Bug Youth Bandura Band «Kobzarskyi Peredzvin» (1992) on the basis of Mykolaiv Municipal Collegium, in which a bandurist-innovator Georgy Matviyiv participated, became a significant phenomenon. The beginning of XXI century was marked by an interest of scientists to the traditional musical culture of the South of Ukraine, that was embodied in the work of folklore expeditions. It is important to signalize an activity of local historian, folklorist V. Kysil as an organizer of the student folk ensemble «Vencerado», where the participants were played on the authentic Ukrainian instruments: banduras, violins, cymbals, panpipes, ocarinas and others. The ensemble's repertoire consists of folklore samples, recorded by V. Kysil in Kherson region.Academic performance on folk instruments in XXI century was distinguished by their entry to a family of recognized academic instruments of the world, which has created the new forms of performance and set the new tasks for composers.Results of the research. A history of formation and development of folk instrumental art of the South of Ukraine of the region is comprehensively studied for the first time. An unsystematic, fragmentary character of the problem research was revealed. Influence of a region's culture on the genre's development is characterized.The dynamics of socio-cultural functions of folk instrumental art at the different stages of development is studied. The achievements of the genre during XX – beginning of XXI century are summarized. The materials of the discovered manuscripts of V. Kysil and O. Makarenko were included into scientific circulation. The structure of the genre and a concept of amateur art are specified. The definition of folk instrumental art is proposed. The tendencies and prospects of its development are outlined.Key words: folk-instrumental art, musical сulture, culture of the South of Ukraine, folklore, amateur art, academic musical art.


Шифр НБУВ: 05 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського