Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Реферативна база даних (41)Книжкові видання та компакт-диски (32)
Пошуковий запит: (<.>A=Султанова$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія: Біологічні науки   
1.

Султанова 
Вплив емоційно- больового стресу та інтероцептивного подразнення на вміст компонентів шлункового слизу та інтенсивність вільнорадикальних процесів: Автореф. дис... канд. біол. наук: 03.00.13 / Ірина Дмитрівна Султанова ; Львівський національний ун-т ім. Івана Франка. — Л., 2000. — 18 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е60*734.26*112.6,022 + Р252.51
Шифр НБУВ: РА308594

Рубрики:

      
Категорія: Біологічні науки   
2.

Султанова І.Д. 
Вплив емоційно-больового стресу та інтероцептивного подразнення на вміст компонентів шлункового слизу та інтенсивність вільнорадикальних процесів: Автореф. дис... канд. біол. наук: 03.00.13 / І.Д. Султанова ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2000. — 18 с. — укp.

Виявлено кореляційні взаємозв'язки між змінами вмісту N-ацетилнейрамінової кислоти, гексоз, загальних і пов'язаних із сульфатованими глікопротеїнами (ГП) шлункового слизу та інтенсивністю процесів перекисного окислення ліпідів (ПОЛ) у слизовій оболонці шлунка (СОШ), стовбурі, проміжному, передньому мозку та активністю антиоксидантної системи. Встановлено зниження захисних властивостей слизового бар'єру шлунка на фоні емоційно-больового стресу та інтероцептивного подразнення 0,5% розчином HCl, яке спричинено інтенсифікацією процесів ПОЛ у СОШ та досліджуваних структурах мозку. Визначено роль механічного подразнення шлунка у підвищенні концентрації гексоз, загальних та пов'язаних із сульфатованими ГП у СОШ, тобто у підсиленні її резистентності до дії факторів агресії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е60*734.26*112.6,022 + Р252.51
Шифр НБУВ: РА308594 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Султанова Е. В. 
Педагогічні умови самоактуалізації майбутнього вчителя музики в процесі професійної підготовки: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Е. В. Султанова ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. — Вінниця, 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Висвітлено проблему самоактуалізації майбутніх учителів музики в процесі професійної підготовки. Визначено, обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови самоактуалізації студентів-педагогів, зокрема, стимулювання у майбутніх учителів музики потреби в самоактуалізації, активізація самостійної творчо-пошукової діяльності майбутнього вчителя, забезпечення ціннісного ставлення майбутнього педагога до процесу та результатів своєї навчально-професійної діяльності. Визначено компоненти, критерії та рівні самоактуалізації майбутніх учителів музики. Запропоновано модель сприяння самоактуалізації майбутнього вчителя музики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР)31-3 + Ч489.511.328
Шифр НБУВ: РА384511 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Султанова Л.Ю. 
Формування готовності студентів психолого-педагогічних факультетів до науково-дослідної діяльності: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.Ю. Султанова ; Ін-т пед. освіти і освіти доросл. АПН України. — К., 2007. — 22 с. — укp.

Обгрунтовано педагогічні умови формування готовності студентів психолого-педагогічних факультетів до науково-дослідної діяльності. Визначено теоретичні засади професійної підготовки даних студентів до цієї діяльності. Розкрито суть поняття "готовність до науково-дослідної діяльності". На підставі визначених компонентів, критеріїв і рівнів такої готовності проведено діагностування її фактичного рівня. Розроблено й експериментально перевірено психолого-педагогічну модель та методичні рекомендації щодо формування готовності студетів до науково-дослідної діяльності. На підставі результатів експериментального дослідження показано, що ефективність даного формування залежить від визначення основних компонентів, критеріїв і рівнів готовності студентів, обраних теоретичних положень щодо побудови психолого-педагогічної моделі формування готовності студентів психолого-педагогічних факультетів до науково-дослідної діяльності та методичного забезпечення такого процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.268 + Ю9р(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА354140

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського