Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Кириченко Г.І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Кириченко Г.І. 
Національний генофонд конопель I(Cannabis sativa L.)/I як вихідний матеріал для селекції: Автореф. дис... канд. с.-г. наук: 06.01.05 / Г.І. Кириченко ; Ін-т рослинництва ім. В.Я.Юр'єва УААН. — Х., 2005. — 17 с. — укp.

Досліджено селекційну цінність сучасного генофонду конопель за тривалістю вегетаційного періоду, статевими типами, продуктивністю, виходом і якістю волокна, вмістом наркотичних речовин, динамікою формування та нагромадження повітряно-сухої маси, волокна та деревини в процесі онтогенезу, стійкістю до шкідників і хвороб. Розроблено методи розмноження й оцінки зразків Національної колекції за біологічними та господарсько-цінними ознаками, проаналізовано взаємозв'язок між показниками якості та виходу волокна. Визначено кращі зразки базової колекції за комплексом господарсько-цінних ознак, зразки-донори для створення нових високопродуктивних сортів однодомних конопель.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П216.2-31 +
Шифр НБУВ: РА336170

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Кириченко Г.І. 
Оперативне розподілення потоків порожніх вагонів на полігоні дирекції перевезень: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / Г.І. Кириченко ; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. — Д., 2002. — 20 с. — укp.

Наведено комплекс математико-технологічних моделей, призначених для розв'язання задачі оперативного оптимального розподілення потоків порожніх вагонів на полігоні дирекції перевезень. Виконано експериментальні дослідження вагонопотоків з урахуванням їх добової та внутрішньодобової нерівномірності. Запропоновано систему удосконалених математичних моделей на базі часових рядів щодо аналізу та прогнозування параметрів вагонопотоків. Досліджено задачу оперативного розподілення вагонопотоків з урахуванням стохастичних властивостей і необхідності коригування планів, а також пріоритетів станцій навантаження. Вперше задачу оперативного розподілення вагонопотоку сформульовано як двоетапну задачу стохастичного програмування, а забезпечення вимог станцій навантаження представлено за допомогою векторної моделі оперативного оптимального планування. Показано, що двоетапна модель планування дозволяє знизити експлуатаційні витрати на 10 %. Створено інформаційно-керувальну систему оперативного оптимального розподілення потоків порожніх вагонів та розроблено її структуру та функції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.021
Шифр НБУВ: РА320674 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського