Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Братанич О.Г.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Братанич О.Г. 
Педагогічні умови диференційованого навчання учнів загальноосвітньої школи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / О.Г. Братанич ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2001. — 19 с. — укp.

Розглянуто питання проблеми визначення педагогічних умов диференційованого навчання в загальноосвітній школі. На основі визначених педагогічних умов розроблено технологію диференційованого навчання, яка є особистісно-орієнтованою та спробою інтеграції технологій диференційованого та індивідуалізованого навчання. Вперше запропоновано графічну технологічну карту організаційної структури комбінованого уроку, яка грунтується на заміщенні етапів уроку відповідно до індивідуально-типологічних особливостей учнів. Обгрунтовано необхідність створення індивідуально-типологічної групи учнів за ситуативно-обумовленим чинником. Встановлено, що визначені умови диференційованого навчання та розроблена на їх основі технологія навчання мають значний позитивний вплив на якість знань, умінь і навичок учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204
Шифр НБУВ: РА314093 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Братанич О.Г. 
Педагогічні умови диференційованого навчання учнів загальноосвітньої школи: автореф... канд. пед. наук. 13.00.09 / О.Г. Братанич ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2008. — 20 с. — укp.

З використанням системно-технологічного підходу вирішено проблему диференційованого навчання учнів загальноосвітньої школи. Обгрунтовано критерії для трирівневої психолого-педагогічної типологізації учнів. Сформульовано принципи варіювання та дозування самостійної роботи відповідно до індивідуально-типологічних особливостей учнів. Визначено форми організації диференційованої групової навчальної діяльності. Доведено необхідність технологізації диференційованого навчального процесу. Розроблено теоретичну модель технології такого навчання на уроці й обгрунтовано її класифікаційні параметри. Розроблено критерії ефективності й експериментально перевірено теоретичну модель технології та систему педагогічних умов диференційованого навчання. Наведено комплект практичних матеріалів щодо реалізації запропонованої технології навчання на уроках математики, української та англійської мов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 +
Шифр НБУВ: РА358939

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського