Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Алік Н.А.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Алік Н.А. 
Допрофесійна підготовка майбутніх учителів освітньої галузі "технологія" в умовах профільного навчання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.А. Алік ; Ін-т проф.-техн. освіти АПН України. — К., 2007. — 18 с. — укp.

Обгрунтовано та розроблено методику допрофесійної підготовки учителів освітньої галузі "Технологія" за умов профільного навчання до вступу у педагогічні ВНЗ. Описано структурно-функціональну модель підготовки учителів даної освітньої галузі, етапи процесу допрофесійної підготовки учителів, зокрема, в школах, на курсах підготовки до вступу у ВНЗ. Викладено методику допрофесійної підготовки учителів освітньої галузі, визначено основні етапи діяльності вчителя та учня, викладача й абітурієнта.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ч421.266.23 + Ю941.19-734 + Ж6.р(4УКР)3-2 +
Шифр НБУВ: РА350648

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
  

      
2.

Алік Н.А. 
Допрофесійна підготовка майбутніх учителів освітньої галузі "Технологія" в умовах профільного навчання: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.А. Алік ; Черніг. держ. пед. ун-т ім. Т.Г.Шевченка. — Чернігів, 2009. — 19 с. — укp.

Обгрунтовано та розроблено методику допрофесійної підготовки майбутніх учителів освітньої галузі "Технологія" за умов профільного навчання з метою успішної адаптації до педагогічного ВНЗ. Розкрито різні підходи до трактування понять "технологія", "абітурієнт", "готовність майбутніх студентів до системи навчання", "пізнавальна активність", "організаційно-методична самостійність", обгрунтовано суть допрофесійної підготовки. Розроблено структурно-функціональну модель підготовки майбутніх учителів освітньої галузі "Технологія", яка передбачає етапи даного процесу, а саме: навчання у школі, на факультеті довузівської підготовки, у педагогічному ВНЗ. Розроблено методику допрофесійної підготовки майбутніх учителів освітньої галузі "Технологія", яка дозволяє визначити основні етапи діяльності вчителя й учня, викладача й абітурієнта. Результати дослідження експериментально апробовано у процесі допрофесійної підготовки майбутнього вчителя освітньої галузі "Технологія".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ч489.518.5 + Ж6 р(4УКР)3-2 +
Шифр НБУВ: РА363820

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського