Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (11)Реферативна база даних (68)Книжкові видання та компакт-диски (123)Журнали та продовжувані видання (12)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю953.2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
1.

Сімак А. А. 
Аксіопсихологічні чинники вибору копінг-стратегій у підлітків-акцентуантів: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / А. А. Сімак ; ДВНЗ "Прикарпат. нац. ун-т ім. Василя Стефаника". — Івано-Франківськ, 2011. — 22 с.: рис. — укp.

Визначено та експериментально верифіковано режими самоорганізації копінг-стратегій. Розкрито психологічні механізми комплектації цих стратегій у копінг-стилі в процесі подолання критичної ситуації та тригерні механізми переходу / виходу із кризової зони. Встановлено механізми розпаду та трансформації структури та функцій копінг-стилів. Пояснено механізми флуктуації, вибору та реалізації цих стилів. Виявлено нові інклюзивно-релевантні копінг-стилі з використанням наявних і нових комбінацій копінг-стратегій та копінг-стилів у молодших та старших підлітків з урахуванням їх генези, релевантного ситуаційного контекту та плану психічних дій, на якому вони реалізуються. Вивчено особливості контамінованих копінг-стратегій, що здатні змінювати динаміку всього копінг-стилю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.726-953.6 + Ю983.402.2 + Ю953.2-734
Шифр НБУВ: РА380141 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Єфімов Г. М. 
Інформаційна технологія для моделювання та розпізнавання мімічних проявів емоцій на обличчі людини: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.23 / Г. М. Єфімов ; Держ. ун-т інформатики і штуч. інтелекту. — Донецьк, 2010. — 20 с. — укp.

На базі формальної психологічної моделі емоційних станів розроблено формальну модель мімічних проявів даних емоційних станів - зроблено перехід від простору ознак, що описують базові емоції з точки зору ситуацій, в яких вони виникають, до простору ознак, які характеризують візуальну, мімічну складову для базових емоційних станів. Для уникнення неоднозначностей під час аналізу, зроблено перехід від феноменологічного визначення характеристичних мімічних ознак до певної їх формалізації за допомогою NURBS-кривих. Запропоновано загальну формальну модель мімічних проявів емоційних станів у вигляді простору ознак, визначено базис цього простору. Запропоновано нову мультимедійну технологію та засіб штучного інтелекту для аналізу мімічних проявів емоцій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.54-01 + Ю953.2 + Ю935.21
Шифр НБУВ: РА376106 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Ляховець Л. О. 
Особливості формування соціального інтелекту у майбутніх психологів: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.05 / Л. О. Ляховець ; Інститут соціальної та політичної психології АПН України. — К., 2009. — 18 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953.2-513 + Ю9 р(4УКР)
Шифр НБУВ: РА369499 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Ожубко Г.В. 
Психологічні засоби формування соціального інтелекту в майбутніх менеджерів: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Г.В. Ожубко ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2009. — 19 с. — укp.

У дослідженні соціальний інтелект визначено як здатність людини розуміти не лише інших, а й самого себе у постійній зміні психічних станів та міжособистісних стосунків, розуміти та пронозувати результати як власної поведінки, так і поведінки партнерів по взаємодії. З'ясовано, що загальні показники розвитку соціального інтелекту в майбутніх менеджерів є нижчими за середній рівень. Зроблено аналіз програми розвитку соціального інтелекту в майбутніх менеджерів, що складається з теоретичної та прикладної частин. Теоретичний блок формує в студентів знання про поняття "соціальний інтелект", його функції та особливості його прояву в професійній діяльності менеджера. Прикладна частина спрямована на розвиток і стимуляцію в студентів здібностей, які складають потенційний рівень соціального інтелекту: точність рефлексії, здатність до емпатії, соціальна сензитивність, прийнятність групи. Апробація програми розвитку соціального інтелекту показала її високу ефективність. Виявлено значущі відмінності у розвитку потенційних здібностей соціального інтелекту: прийнятності групи, здатності до емпатії та точності рефлексії, а також у достовірному зростанні оцінок за методикою Дж. Гілфорда та композитної оцінки соціального інтелекту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953.2-513 + У9(4УКР)212.14 р +
Шифр НБУВ: РА368289

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Ставицька О.Г. 
Психологічні особливості використання невербальних засобів спілкування у діяльності вчителя: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.Г. Ставицька ; Держ. вищ. навч. закл. "Ун-т менеджм. освіти". — К., 2009. — 20 с. — укp.

Вивчено психологічні особливості використання невербальних засобів спілкування у діяльності вчителя. Проаналізовано сучасний стан теоретичних і прикладних досліджень невербальної комунікації та показано суперечливість, неоднозначність у трактуванні особливостей використання даних засобів у діяльності вчителя. Розглянуто вплив невербальної поведінки вчителя на емоційні стани учнів у міжособистісній взаємодії. Обгрунтовано методики їх дослідження й апробовано програму професійно орієнтованого навчання з розвитку й оволодіння педагогами вміннями та навичками використання невербальних засобів комунікації у професійній діяльності. Доведено, що осмислення вчителем власних невербальних проявів, їх критична самооцінка й усвідомлення можливостей розвитку вмінь і навичок їх продукування та використання сприяють ефективності педагогічної взаємодії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953.2 + Ч314 +
Шифр НБУВ: РА364589

Рубрики:

      
6.

Олексієнко С.Б. 
Психологічні особливості інтерпретації невербальної поведінки особистості, яка здійснює протиправну діяльність: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.09 / С.Б. Олексієнко ; Нац. акад. держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. — Хмельницький, 2004. — 18 с. — укp.

Досліджено феномен інтерпретації як соціально-психологічного явища за умов правоохоронної діяльності. Виділено та описано основні види змістовних компонентів характеристики інтерпретації невербальної поведінки особистості, яка здійснює протиправну діяльність. Розкрито роль і значення процесу інтерпретації в структурі соціального пізнання особистості, яка здійснює протиправну діяльність. Обгрунтовано доцільність введення інтерпретації як повноправної категорії до психології праці за особливих умов. Встановлено особливості інтерпретації в зв'язку з соціально-психологічними характеристиками особистості оперативного співробітника.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953.2 +
Шифр НБУВ: РА330478

Рубрики:

      
7.

Сасько О. О. 
Психолого-педагогічні умови розвитку соціального інтелекту у студентів, схильних до адиктивної поведінки: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / О. О. Сасько ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Визначено характер взаємозв'язку між рівнем розвитку соціального інтелекту, його особливостями та вираженістю схильності до алкогольної та наркотичної залежності. Встановлено особливості взаємозв'язків між різними видами узалежненої поведінки. Визначено зв'язки між невротичними потребами, ранніми дитячими рішеннями та схильністю до узалежнення різних видів з урахуванням статевих відмінностей. Розроблено розвивально-корекційнуц програму для студентів з розвитку соціального інтелекту та корекції схильності до узалежнення, ефективність якої експериментально підтверджена.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953.2-513 + Ю937.42
Шифр НБУВ: РА377419 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
8.

Руденко С.В. 
Соціальний інтелект як чинник успішності педагогічної діяльності: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / С.В. Руденко ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2008. — 19 с. — укp.

Досліджено проблему соціального інтелекту як чинника успішності педагогічної діяльності. Розкрито основні характеристики та погляди на суть соціального інтелекту, що склалися у вітчизняній і зарубіжній психології. Наведено основні підходи до дослідження соціального інтелекту. Розглянуто загальну характеристику педагогічної діяльності. Описано та проаналізовано основні підходи до оцінювання її успішності. Виділено критерії успішності педагогічної діяльності, стосовно яких розглянуто соціальний інтелект учителів. Проведено емпіричне дослідження та проаналізовано взаємозв'язок рівня розвитку соціального інтелекту й успішності даної діяльності. Побудовано модель соціального інтелекту в його функціях, які мають значення стосовно перебігу та результатів педагогічної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953.2-513 + Ч314 +
Шифр НБУВ: РА361104

Рубрики:

      
9.

Ханецька Т.І. 
Формування культури мовленнєвого спілкування у професійній діяльності майбутніх психологів: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т.І. Ханецька ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Проведено теоретико-експериментальне вивчення культури мовленнєвого спілкування у майбутніх психологів. Розкрито суть поняття "культура мовленнєвого спілкування". Проведено інтегроване вивчення даної культури у контексті її взаємозв'язку з професійно важливими особистісними детермінантами. Досліджено психологічну суть і зміст культури мовленнєвого спілкування психолога як комплексного системного формування особистості фахівця, що є складовою поведінкового компонента культури його спілкування та має місце на фазі реалізації ним мовленнєвих дій у зовнішньому плані за допомогою мовленнєвих засобів, адекватних цілям професійного спілкування. Виявлено психологічні особливості культури мовленнєвого спілкування студентів-психологів, визначено її структурні компоненти та встановлено особистісні детермінанти розвитку за умов застосування активних методів навчання, наближених до реальних умов професійної діяльності психолога.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9р(4УКР) + Ю953.2 +
Шифр НБУВ: РА364080

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
10.

Гудим І.М. 
Формування невербальних засобів комунікації у дошкільників з порушеннями зору: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / І.М. Гудим ; Ін-т спец. педагогіки АПН України. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Визначено компоненти, показники та критерії оцінювання невербальних засобів комунікації та виявлено особливості процесів їх формування у дошкільників з порушеннями зору, з урахуванням яких розроблено модель і корекційно-розвивальну методику дослідного навчання, спрямовану на соціально-емоційний розвиток дітей з застосуванням різних видів комунікативно-творчої та художньо-ігрової діяльності з використанням різних видів мистецтва. Формування адекватних невербальних засобів комунікації, доступних для сприймання та відтворення дошкільниками з порушеннями зору, забезпечує розвиток у них комунікативних навичок, сприяє особистісному становленню, оптимізації міжособистісних стосунків, відкриває можливості успішної соціальної інтеграції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433.91 + Ю953.2 +
Шифр НБУВ: РА361605

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського