Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (7)Реферативна база даних (190)Книжкові видання та компакт-диски (211)Журнали та продовжувані видання (365)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю949.244$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
1.

Попов М.А. 
Педагогічні умови корекції поведінки важковиховуваних старшокласників у навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / М.А. Попов ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2006. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблему корекції поведінки важковиховуваних старшокласників у навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи. Визначено основні етапи розвитку проблеми корекції їх поведінки. Розкрито сутність, структуру та зміст даної корекції, а також концептуальну своєрідність поняття "важковиховуваність" в його історичній ретроспективі. Обгруновано та перевірено педагогічні умови корекції поведінки таких учнів. Створено й апробовано цільову програму, реалізація якої забезпечує успішну корекцію поведінки даних старшокласників. Розроблено проблемний семінар з питань діяльності класного керівника та наведено методичні рекомендації щодо організації виховної роботи з даною категорією школярів та їх сім'ями.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.334 + Ю983.620.2-81 + Ю949.244 +
Шифр НБУВ: РА344659

Рубрики:

      
2.

Овдієнко І. М. 
Психологічна підготовка керівників загальноосвітніх навчальних закладів до взаємодії зі шкільною психологічною службою: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / І. М. Овдієнко ; ДВНЗ "Ун-т менедж. освіти". — К., 2011. — 20 с.: рис. — укp.

Проведено аналіз основних наукових підходів до вивчення проблеми взаємодії, на основі яких визначено зміст, структуру та показники ефективної взаємодії керівників ЗНЗ зі шкільною психологічною службою (ШПС). Висвітлено проблеми психологічної підготовки управлінців до взаємодії з цією службою. Розроблено модель психологічної готовності керівників ЗНЗ до цієї взаємодії як результату їх психологічної підготовки. Встановлено особливості та чинники готовності керівників ЗНЗ до взаємодії з ШПС. Апробовано авторську програму психологічної підготовки керівників ЗНЗ до взаємодії з ШПС та доведено ефективність її використання за умов професійного навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181:Ч30 + Ю949.244
Шифр НБУВ: РА380061 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Кажарська О. М. 
Психологічна підготовка молодого вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / О. М. Кажарська ; Ун-т менедж. освіти. — К., 2010. — 19 с. — укp.

Виявлено й описано групи психологічних труднощів молодого вчителя на початковому етапі професійної діяльності, що негативно позначаються на здійсненні професійних функцій педагога. Розроблено теоретичну модель психологічної підготовки (ПП) молодого вчителя, обгрунтовано форми її реалізації у процесі післядипломної педагогічної освіти. Визначено організаційно-методичні та психологічні умови ефективної ПП, які сприяють підвищенню рівня психологічної готовності молодого вчителя до його професійно-педагогічної діяльності. Розроблено й апробовано програму ПП молодих учителів у системі післядипломної педагогічної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.244 + Ч489.514(4УКР)78
Шифр НБУВ: РА374666 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Афанасьєва Т. О. 
Психологічний супровід професійного розвитку майбутнього психолога у вищому навчальному закладі: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Т. О. Афанасьєва ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2011. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Досліджено проблему професійного розвитку майбутніх психологів у ВНЗ. Визначено сутність цього явища як складової динамічної структури. Розкрито структуру готовності до професійної діяльності. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено технологію психологічного супроводу професійного розвитку майбутніх психологів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 р(4УКР)3 + Ю949.244
Шифр НБУВ: РА385961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Бабак К. В. 
Психологічний супровід професійного розвитку студентів педагогічного коледжу: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / К. В. Бабак ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2011. — 21 с. — укp.

Здійснено системне теоретико-експериментальне вивчення змісту, структури й особливостей професійного розвитку студентів педагогічного коледжу в контексті психології життєтворчості особистості. Запропоновано структурно-інтегративний підхід до розуміння змісту первинної професіоналізації як одночасного розгортування особистісних, професійних і процесуальних компонентів онтогенетичного розвитку особистості та набуття статусу суб'єкта власної життєтворчої активності. Обгрунтовано необхідність запровадження системи психологічного супроводу професійного розвитку студентів педагогічного коледжу, розроблено його теоретичну модель. Визначено провідні комплекси особистісних характеристик, розвитком яких забезпечується процес первинної професіоналізації педагога. Розкрито сутність та особливості психологічного супроводу професійного розвитку студентів педагогічного коледжу на етапі первинної професіоналізації, розроблено, апробовано та доведено ефективність комплексної програми психологічного супроводу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.244 + Ч479.511.203
Шифр НБУВ: РА381865 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Фальова О.Є. 
Психологічні особливості особистісного розвитку студентів різних спеціальностей у навчальному процесі вищого навчального закладу: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.Є. Фальова ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2006. — 20 с. — укp.

Досліджено динаміку психологічних особливостей особистісного розвитку студентів технічних і економічних спеціальностей за звичайних умов навчання та в процесі порівневого психологічного супроводу (ПС) студентів у аспекті психологічної служби ВНЗ. На підставі аналізу основних теорій особистості, різноманітних підходів до визначення її структури та структурних компонентів виділено блоки особистісних якісних показників студентів: характерологічного, мотиваційного, комунікативного й емоційно-вольового. Наведено загальну характеристику програми ПС студентів ВНЗ, розглянуто специфіку студентства як особливу вікову та соціально-психологічну категорії, студентів як суб'єктів учбово-професійної діяльності. З використанням одержаних даних доведено, що ефективність ПС досягається, коли він має порівневу організацію та здійснюється за умов безпосередньої взаємодії психолога зі студентами й опосередковано - через викладачів у процесі цілісного та безперервного процесу вивчення, аналізу, розвитку та корекції психологічних особливостей студентів ВНЗ протягом усіх років навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ю949.244 + Ч481.22 +
Шифр НБУВ: РА342905

Рубрики:

      
7.

Соколова І.М. 
Психофізіологічні основи попередження дезадаптації студентів перших років навчання: автореф. дис... д-ра психол. наук: 19.00.02 / І.М. Соколова ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2008. — 31 с. — укp.

Досліджено актуальну проблему визначення психофізіологічних основ запобігання дезадаптації студентів перших років навчання у ВНЗ з використанням системного підходу. Визначено зміст і характер структурно-функціональних взаємозв'язків різних рівнів психофізіологічного стану (ПФС) студентів: психофізіолгічного, психічного та соціально-психологічного. Виявлено чинники ризику дезадаптації студентів різної статі та терміну навчання. На підставі результатів дослідження динаміки проявів психофізіологічної дезадаптації студентів на різних рівнях ПФС установлено базові психологічні кореляти. Запропоновано й обгрунтовано метод комплексної динамічної оцінки проявів дезадаптації студентів і характеру їх змін. Використання розробленого методу кількісного аналізу дозволяє визначити нормативні показники, вірогідність проявів дезадаптації у студентів та визначити групи ризику й адаптивні "зони". Розроблено програму запобігання дезадаптації студентів, складовими якої є первинна та вторинна профілактика. Апробовано систему психокорекційних прийомів, що передбачають поетапне введення відповідних методик залежно від психофізіологічних, психічних і соціально-психологічних особливостей перебігу зазначеного явища.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.21-69 + Ю952.14 + Ю949.244 + Р124.04 +
Шифр НБУВ: РА359314

Рубрики:

      
8.

Бессонова Т.І. 
Система психолого-педагогічного захисту соціально занедбаних дітей і підлітків: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т.І. Бессонова ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2006. — 21 с. — укp.

Обгрунтовано, розроблено та впроваджено систему психолого-педагогічного захисту соціально занедбаних дітей і підлітків. Проаналізовано теоретичні підходи та сформульовано психолого-педагогічні принципи побудови концептуальної моделі системи психолого-педагогічного захисту, яка містить певні компоненти, а саме: концептуальний (теоретичне уявлення про психолого-педагогічний захист дітей і підлітків за ситуації соціальної занедбаності), діагностичний (виявлення їх соціальної занедбаності й особистісної проблематики дітей та підлітків за допомогою психодіагностичного комплексу), практичний (програма поетапного захисту зовнішнього та внутрішнього світу людини з покращенням її особистісних динамічних і змістових показників розвитку), професійно-методичний (активація здібностей особистості фахівців до роботи з соціально занедбаними дітьми та підлітками). Виконання комплексної поетапної програми стосовно кожної дитини сприяє позитивній динаміці щодо зниження рівня прояву показників соціальної занедбаності, підвищення рівня соціально-психологічної адаптації, покращення соціальних умінь і навичок, поліпшення значень показників особистісної тривожності, міжособистісних взаємин.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.244 + Ч312 +
Шифр НБУВ: РА343845

Рубрики:

      
9.

Лучинкіна А.І. 
Соціально-психологічні засоби корекції особистості школярів з соціально дезадаптованою поведінкою: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / А.І. Лучинкіна ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено вплив рівня розвитку шкільного соціального середовища на процес корекції особистості школярів з соціально-дезадаптовною поведінкою. Розкрито зміст поняття соціального середовища школи як сукупності взаємовпливів учнів, педагогів, батьків під час навчально-виховного процесу, що передбачає поширення соціального досвіду усіх зазначених груп на основі взаємопроникнення їх субкультур. З'ясовано, що наявність дітей з соціально дезадаптованою поведінкою безпосередньо пов'язана з рівнем розвитку соціального середовища класу: найбільшу кількість учнів з соціально дезадаптованою поведінкою зафіксовано на рівні розвитку "розпад на групи", найменшу - на рівні "об'єднання". Встановлено, що ступінь дезадаптації учнів також зростає відповідно до рівня розвитку соціального середовища класу. Доведено, що найбільше посилюється ступінь дезадаптації на рівні розвитку "розпад на групи". Зроблено висновок, що соціальна дезадаптація учнів достовірно пов'язана з їх низьким соціометричним статусом і високим рівнем тривожності, а також низьким соціометричним статусом і неадекватною (заниженою або завищеною) самооцінкою. Розроблено модель соціально-психологічної корекції особистості соціально дезадаптованих учнів, яка базується на роботі з шкільним соціальним середовищем в цілому із застосуванням спеціальних технологій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.14 + Ю949.244 с +
Шифр НБУВ: РА362646

Рубрики:

      
10.

Алєксєєва Ю.А. 
Становлення моральної самосвідомості підлітків у процесі психологічного консультування: Автореф. дис... канд. пед. наук: 19.00.07 / Ю.А. Алєксєєва ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 21 с. — укp.

Розкрито зміст, структуру та вікові особливості формування моральної самосвідомості підлітків, визначено шляхи та запропоновано засоби консультативного впливу на її розвиток. Проаналізовано існуючі теоретичні підходи щодо вивчення проблем розвитку моральної самосвідомості та психологічного консультування пілітків у зарубіжній і вітчизняній психології, обгрунтовано методичні засади вивчення зазначеного утворення. Представлено результати дослідження структурних компонентів моральної самосвідомості (когнітивного, емоційно-ціннісного та поведінкового), визначено критерії її оцінки, якими є осмислення моральних якостей, моральна рефлексія, інтроспекція, моральні цінності, почуття відповідальності, емпатія, самоконтроль, моральні дії, вчинки та рівні (високий, середній, низький) розвитку. Уточнено сутність поняття "моральна самосвідомість" і "моральна рефлексія". Обгрунтовано й апробовано модель консультативної роботи з розвитку моральної самосвідомості підлітків, що включає різні форми консультування (групову та індивідуальну, домашні завдання). На підставі впровадження моделі консультативної роботи виявлено динаміку розвитку компонентів моральної самосвідомості підлітків, що доводить ефективність її застосування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю702.12 + Ю983.723 + Ю949.244 + Ч421.352 +
Шифр НБУВ: РА345639

Рубрики:

      
11.

Чаплак Я.В. 
Формування готовності майбутніх практичних психологів до консультативної роботи із старшокласниками: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Я.В. Чаплак ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2006. — 22 с. — укp.

Досліджено проблему формування готовності майбутніх психологів до консультативної роботи з учнівською молоддю. Проаналізовано стан цієї проблеми у сучасній психолого-педагогічній науці. Розглянуто базові поняття дослідження, конкретизовано основні проблеми та труднощі, з якими зустічаються психологи у процесі консультативної взаємодії зі старшокласниками. Розроблено особистісно-акмеологічний підхід і описано шляхи його застосування у фаховій підготовці психологів-практиків з метою формування готовності до консультування учнівської молоді. Обгрунтовано концептуальну модель особистісно-акмеологічної готовності особистості майбутнього психолога-практика до консультативної взаємодії зі старшокласниками та вивчено особливості формування особистісно-професійного, теоретичного та практичного компонентів даного виду готовності студентів-психологів у вищому навчальному закладі. Обгрунтовано методичні рекомендації щодо її формування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2р(4УКР) + Ю949.244 +
Шифр НБУВ: РА345274

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського