Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (59)Книжкові видання та компакт-диски (71)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю941.19-734$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13

      
1.

Алік Н.А. 
Допрофесійна підготовка майбутніх учителів освітньої галузі "технологія" в умовах профільного навчання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.А. Алік ; Ін-т проф.-техн. освіти АПН України. — К., 2007. — 18 с. — укp.

Обгрунтовано та розроблено методику допрофесійної підготовки учителів освітньої галузі "Технологія" за умов профільного навчання до вступу у педагогічні ВНЗ. Описано структурно-функціональну модель підготовки учителів даної освітньої галузі, етапи процесу допрофесійної підготовки учителів, зокрема, в школах, на курсах підготовки до вступу у ВНЗ. Викладено методику допрофесійної підготовки учителів освітньої галузі, визначено основні етапи діяльності вчителя та учня, викладача й абітурієнта.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ч421.266.23 + Ю941.19-734 + Ж6.р(4УКР)3-2 +
Шифр НБУВ: РА350648

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
  

      
2.

Колісник Т.П. 
Організаційно-педагогічні умови професійної орієнтації старшокласників на службу в органах внутрішніх справ України: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Т.П. Колісник ; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. — Кіровоград, 2005. — 20 с. — укp.

Уперше у вітчизняній педагогіці обгрунтовано організаційно-педагогічні умови профорієнтації старшокласників на службу в органах внутрішніх справ. Розроблено модель науково-методичного забезпечення процесу реалізації цих умов в урочній і позаурочній навчально-виховній роботі у загальноосвітніх навчальних закладах II - III ступенів і ліцеях юридичного профілю. Розглянуто питання щодо професійного самовизначення старшокласників у правоохоронній галузі. Наведено систему критеріїв, показників і рівнів готовності старшокласників до свідомого вибору професії правоохоронця.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.69 + Ю941.19-734 +
Шифр НБУВ: РА337135

Рубрики:

      
3.

Рибалка В.В. 
Особистісний підхід у профільному навчанні старшокласників: Автореф. дис... д-ра психол. наук: 19.00.07 / В.В. Рибалка ; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України. — К., 1998. — 40 с. — Бібліогр.: с. 32-40. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6 + Ю941.19-734

Рубрики:

      
4.

Назарчук А.А. 
Педагогічні умови формування у старшокласників готовності до вибору професії офіцера-прикордонника: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / А.А. Назарчук ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Проаналізовано проблему формування у старшокласників готовності до вибору військової професії у психолого-педагогічній теорії та виховній практиці, уточнено сутність поняття "готовність старшокласника до вибору професії офіцера-прикордонника", визначено його структуру, критерії, показники та рівні прояву в учнів старшого шкільного віку. Розроблено методику пошукової професіографічної діяльності та професійного випробування суб'єкта вибору професії офіцера-прикордонника в процесі вивчення факультативного курсу профорієнтаційного спрямування, навчальних предметів і віськово-патріотичного виховання. Зазначено, що важливими напрямками досліджень є виявлення ефективного змісту та дієвих педагогічних засобів професійного самовизначення особистості у сфері військових професій у процесі профілізації старшої школи та застосування інформаційно-комунікаційних технологій у військово-професійній орієнтації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6 + Ч421.352.133 + Ю941.19-734 +
Шифр НБУВ: РА367377

Рубрики:

      
5.

Пащенко О.Ю. 
Підготовка старшокласників до вибору майбутньої професії працівника міліції: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.Ю. Пащенко ; Терноп. держ. пед. ун-т ім. Володимира Гнатюка. — Т., 2000. — 18 с. — укp.

Досліджено процес професійного самовизначення учнівської молоді. На основі теоретичного та дослідно-експериментального вивчення проблеми висвітлено сутність і структуру професійного вибору, фактори впливу на вибір старшокласниками професії працівника міліції, розкрито особливості професійного самовизначення учнів старшого шкільного віку у сфері правоохоронної діяльності. Обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови підготовки учнів до вибору майбутньої професії працівника міліції. Обгрунтовано шляхи залучення старшокласників до освоєння цієї професії в системі позашкільної роботи, а також у процесі самовиховання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.011п + Ю941.19-734 + Ч421.351.6
Шифр НБУВ: РА312266 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
6.

Гончарова Н.О. 
Психологічні особливості старших підлітків з низьким рівнем навчальних досягнень в умовах профорієнтації: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н.О. Гончарова ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2007. — 22 с. — укp.

Розроблено й експериментально перевірено структурно-функціональну схему взаємозв'язку умов профорієнтації, розвитку психологічних особливостей і навчальних досягнень старших підлітків. Доведено, що проведення профорієнтаційної роботи впливає на розвиток даних особливостей учнів основної школи та рівень їх навчальних досягнень. За умов спеціально організованого профорієнтаційного психолого-консультативного тренінгу можна забезпечити позитивну динаміку розвитку психологічних особливостей старших підлітків і рівня їх навчальних досягнень. Це створює нову, більш перспективну ситуацію для професійного самовизначення, дозволяє розв'язати проблеми, зумовлені наявністю системи: психологічні особливості - низький рівень досягнень - неефективна профорієнтація та професійне самовизначення, сприяє розвитку взаємозумовлених компонентів системи: профорієнтаційний психолого-консультативний тренінг - розвиток психологічних особливостей - зростання навчальних досягнень - більш ефективне професійне самовизначення. Запропоновано методичні рекомендації для психологів і вчителів загальноосвітніх навчальних закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.19-734 + Ю983.402.3 + Ч421.351.6 +
Шифр НБУВ: РА349212

Рубрики:

      
7.

Білоус Р. М. 
Психологічні особливості формування професійних намірів у старшокласників в умовах профільного навчання: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Р. М. Білоус ; Ун-т менедж. освіти. — К., 2010. — 21 с. — укp.

Розроблено теоретичну модель наміру. Визначено поняття професійного наміру як різновиду намірів особистості, його структуру з вказівкою на емоційно-вольову, пізнавально-мотиваційну, діяльнісно-практичну складові. Досліджено етапи формування професійних намірів у ході професійного самовизначення. Встановлено показники рівнів сформованості професійного наміру школярів. Експериментально доведено, що на формування професійних намірів старшокласників впливає стан профорієнтаційної роботи в школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.19-734 + Ч421.204
Шифр НБУВ: РА372709 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
8.

Вітковська О.І. 
Психологічні умови професійного самовизначення випускників середніх шкіл у процесі профконсультації: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.І. Вітковська ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2002. — 21 с. — укp.

Проведено теоретичний аналіз підходів до вивчення та визначення змісту поняття "самовизначення особистості" у його аспектах, з'ясовано психологічний зміст професійного самовизначення в контексті цілісного самовизначення особистості в раньому юнацькому віці. Запропоновано концептуальну модель професійного самовизначення особистості як її життєвої проблеми. В структурі проблеми професійного самовизначення особистості виділено головні компоненти: проблему самореалізації особистості, вибору та адаптації. Розроблено методику індивідуальної клієнто-орієтованої профконсультаційної бесіди, спрямованої на допомогу старшокласникам у розв'язанні психологічних проблем, що ускладнюють процес його професійного самовизначення. Виявлено, що клієнто-орієнтована профконсультаційна бесіда є суттєвим чинником професійного самовизначення через сприяння позитивним змінам у суб'єктивному сприйнятті клієнтами проблемної профорієнтаційної ситуації. Виявлено інтегративні ціннісно-мотиваційні чинники, які обумовлюють успішне професійне самовизначення особистості у клієнто-орієнтованій профконсультації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.19-734 с + Ч421.351.6 +
Шифр НБУВ: РА321689

Рубрики:

      
9.

Становських З.Л. 
Рефлексивні компоненти професійного самовизначення старшокласників: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / З.Л. Становських ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2005. — 22 с. — укp.

Вивчено особливості змістово-функціональних особливостей рефлексивної регуляції професійного самовизначення старшокласників. Обгрунтовано положення про рефлексивну ситуацію як сукупність психологічних умов для входження самосвідомості у "рефлексивний режим". Розроблено модель функціонування рефлексивних компонентів професійного самовизначення старшокласників. Розглянуто психологічні критерії прояву рефлексії у його структурі. Запропоновано й апробовано психодіагностичний інструментарій. Виявлено індивідуальні профілі даних компонентів професійного самовизначення та його види (проблемний, адаптивний, рефлексивно-гармонійний). Створено навчально-розвивальну програму розвитку здатності старшокласників до рефлексивної регуляції професійного самовизначення, яка містить навчальні діалоги, індивідуальне консультування та психологічний тренінг. Зауважено, що методичні рекомендації, що пропонуються вчителям, практичним психологам, батькам, дають змогу визначити шляхи розвитку рефлексивних механізмів самосвідомості старшокласників, які є необхідними умовами ефективного професійного самовизначення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2-734 + Ю941.19-734 + Ч421.351.6 +
Шифр НБУВ: РА338041

Рубрики:

      
10.

Піддячий М.І. 
Теоретико-методичні засади підготовки старшокласників до професійної діяльності в умовах профільного навчання: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / М.І. Піддячий ; Ін-т педагогіки НАПН України. — К., 2010. — 40 с. — укp.

Обгрунтовано наукові положення про організацію діяльності системи загальної середньої освіти у підготовці старшокласників до професійної діяльності за умов профільного навчання за технологічним напрямом. Запропоновано теоретико-методологічні засади модернізації змісту профільного навчання старшокласників, структуру їх профільної діяльності з урахуванням напряму майбутньої професії. Розроблено управлінсько-організаційні умови впровадження удосконаленої моделі профільного навчання старшокласників і системи заходів з підвищення ефективності такого навчання за технологічним напрямом, методику профорієнтаційної роботи, систему підготовки старшокласників до професійної діяльності за умов профільного навчання. Запропоновано методику та навчально-методичні матеріали підготовки старшокласників до професійної діяльності за умов профільного навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ч421.351.6 + Ю941.19-734
Шифр НБУВ: РА375041 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
11.

Мосол Н.О. 
Формування особистісної готовності старшокласників до вибору професії психолога: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н.О. Мосол ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Проведено теоретичний аналіз стану дослідження питання особистісного та професійного самовизначення особистості. Запропоновано концептуальні підходи до вивчення проблеми особистісної готовності старшокласників до вибору професії психолога. Особистісну готовність розглянуто як інтегральне утворення особистості, структуру якого наведено як сукупність когнітивної, мотиваційно-цілепокладальної та суб'єктно-особистісної компонент. Визначено критерії та показники особистісної готовності старшокласників до вибору професії психолога. Наведено дані про рівні сформованості особистісної готовності старшокласників до вибору цієї професії. Досліджено особливості становлення особистості майбутнього психолога на етапі допрофесійної підготовки. Визначено психолого-педагогічні умови формування особистісної готовності старшокласників до даного вибору. Розроблено й апробовано програму психолого-педагогічного супроводу становлення особистісної готовності старшокласників до вибору професії психолога.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.19-734:Ю9 + Ю952.2-734 + Ю983.402.3 +
Шифр НБУВ: РА364173

Рубрики:

      
12.

Ковтуненко Н.О. 
Формування у старшокласників готовності до вибору інженерно-технічних професій: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.О. Ковтуненко ; Ін-т проф.-техн. освіти АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено організаційно-педагогічні умови формування готовності старшокласників до вибору інженерно-технічних професій на базі взаємодії середніх загальноосвітніх і вищих навчальних закладів. На підставі аналізу теоретичних джерел визначено структуру, показники, рівні сформованості та методику оцінювання готовності учнів старших класів загальноосвітніх шкіл до вибору інженерно-технічних професій. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено організаційно-педагогічні умови формування даної готовності, якими є створення у структурі ВНЗ формальної підструктури, що має організовувати взаємодію середнього загальноосвітнього та вищого навчальних закладів з метою розв'язання педагогічних проблем, взаємопов'язаних з формуванням готовності старшокласників до вибору майбутньої професії та їх підготовки до вступу до ВНЗ, узгодження змісту та методики викладання загальноосвітніх дисциплін, які є профілювальні для певних спеціальностей ВНЗ, здійснення профорієнтаційних заходів, спрямованих на формування в учнів структурних компонентів готовності до професій, за якими здійснює підготовку ВНЗ, створення умов для набуття учнями практичного досвіду, адекватного майбутній фаховій діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6 + Ю941.19-734 +
Шифр НБУВ: РА354170

Рубрики:

      
13.

Губенко О.В. 
Формування у старшокласників готовності до вибору професій у сфері творчої технічної діяльності (психологічний аспект): Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.В. Губенко ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 1998. — 24 с. — укp.

Аналізується психологічный аспект формування у старшокласників готовності до вибору професій у сфері творчої технічної діяльності як у суб'єктивному відношенні (розвиток психологічних компонентів особистості, які визначають готовність до вибору), так і в об'єктивному - визначення психолого-педагогічних чинників та засобів формування готовності. Формування потрібнісно-мотиваційних, операційно-технічних, інтелектуальних та вольових компонентів особистості, які визначають суб'єктивну готовність до вибору, досягається застосуванням науково обгрунтованої, особистісно орієнтованої системи психодіагностики, профконсультації та початкового профпідбору старшокласників у поєднанні з вивченням спеціалізованого навчально-розвиваючого курсу з евристики, раціоналізаторства, винахідництва та патентознавства, а також шляхом залучення учнів до активної творчої навчально-практичної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.19-734

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського