Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (7)Книжкові видання та компакт-диски (13)
Пошуковий запит: (<.>U=Щ310.27$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
1.

Чжу Чанлей 
Конвергенція східної та західної художньої традиції в композиторській практиці: автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / Чжу Чанлей ; Ін-т мистецтвознав., фольклористики та етнології ім. М.Т.Рильського НАН України. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему інтеграції культурних цінностей та прояви синкретичних художніх традицій у культурній парадигмі Схід - Захід. Розглянуто культурну спадщину (культурні універсалії), філософію музичної культури, семантику та семасіологію (аспекти музичного тезауруса й артефакту). Проаналізовано розвиток музичної естетики та загальної теорії музичного мистецтва (постмодернізму, традиції та новаторства, стилю, музичного змісту, синтаксису, законів формотворення). Розкрито текстово-семантичний і змістовно-логічний аспекти окремих симфонічних творів композиторів Бао Юань Кея (Китай), та Є.Станковича (Україна). Зроблено висновок про існування у двох індивідуальних авторських системах (що деяким чином окреслюють тенденції розвитку сучасних національних композиторських шкіл - як високі зразки узагальнення художньої традиції на сучасному етапі) певних рис паралельності та подібності. Новий напрям трактування конвергенції як перспективи сучасного мислення, що поглиблює розуміння синкретизму як інтелектуальної основи східної й західної музичної традиції, пов'язано зі смисловими поняттями діалогу (самодіалогу), метафоричності, цілісності. На підставі аналізу музичного матеріалу двох полярних композиторських шкіл, визначено домінантну тенденцію щодо проростання музично-культурних аналогій, особливо, у галузі інструментальної музики, та про їх конвергентний зв'язок: поєднання філософічності та декоративності, узагальненості та деталізованості, циклічності та фазовості, класичної сонатності та варіаційної імпровізаційності, що у єдиному творі можуть виступати нормами досягнення художньої цілісності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.27 + Щ313(0)6-81 +
Шифр НБУВ: РА355401

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Стронько Б.Ю. 
Статус буттєвого часу в музиці: Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / Б.Ю. Стронько ; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. — К., 2003. — 14 с. — укp.

Розглянуто прояви часу у різних сферах музичного мислення: композиції, драматургії, музичних засобах. Час осмислено, згідно з філософією буття М. Хайдеггера як онтологічний взаємозв'язок минулого, теперішнього, майбутнього, що має чотири основні види (виміри), яким відповідають певні типи подієвості, тобто загального характеру подій щодо структури часу. Розглянуто різні види взаємодії вимірів часу, роль часу у взаємозбагаченні композиції, драматургії, музичних засобів. Показано можливості нового підходу до проблеми "час та музика" на прикладах порівняльного аналізу як окремих музичних засобів у стилях різних епох і творів сучасних українських композиторів - В.В. Сильвестрова та Ю.Я. Іщенка.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.27 + Щ310.712 +
Шифр НБУВ: РА324366

Рубрики:

      
3.

Гармель О.В. 
Феномен "чужого" тексту в сучасній музиці. Аспект неоміфологічних інтенцій художнього мислення: Автореф. дис... канд. мистецтвознавства: 17.00.03 / О.В. Гармель ; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. — К., 2005. — 19 с. — укp.

Розроблено новий аспект дослідження семантики "чужого" тексту в сучасній музиці. Вивлено сутність і рівні прояву неоміфологічних інтенцій художнього мислення в музичних композиціях XX - початку XXI ст. з включенням "чужого" тексту. Досліджено особливості взаємодії неоміфологічних і ксенологічних тенденцій сучасної культури. Проаналізовано прояви феномену "чужого" тексту в сучасній музиці у широкому філософському, культурологічному та літературознавчому контексті. Виділено новий аспект композиторської інтерпретації "чужий" текст як генетичний код твору, розроблено його типологію та досліджено подібність зі структурними принципами неоміфологічної прози. У науковий обіг введено поняття неоміфологічних інтенцій художнього мислення. На прикладах творів Л.Грабовського, Д.Лігеті, О.Грінберга, В.Сильвестрова, О.Нарбутайте, В.Балея розглянуто їх відображення в індивідуальних композиторських концепціях на структурному, семантичному та естетичному рівнях.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ313(0)6-2 + Щ310.27 +
Шифр НБУВ: РА337765

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського