Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (29)Книжкові видання та компакт-диски (34)
Пошуковий запит: (<.>U=Ш141.14-917$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Нізевич О.В. 
Корекція мислення розумово відсталих учнів молодших класів на уроках української мови: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / О.В. Нізевич ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено корекційний вплив системи розвивального навчання Д.Б. Ельконіна - В.В. Давидова на подолання вад і подальший розвиток мислення розумово відсталих учнів молодших уласів. Доведено можливість викладення теоретичних знань способом від абстрактного до конкретного, навчання за принципами провідної ролі теоретичних знань, проходження матеріалу швидким темпом. Обгрунтовано методику впровадження розвивального навчання за системою Д.Б. Ельконіна - В.В. Давидова на уроках української мови за умов допоміжної школи та доведено її ефективну роль у корекції мислення розумово відсталих учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.241.6 + Ш141.14-917
Шифр НБУВ: РА374871 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Кашуба Л.В. 
Розвиток зв'язного мовлення молодших школярів із затримкою психічного розвитку засобами образотворчого мистецтва: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / Л.В. Кашуба ; Ін-т спец. педагогіки АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено актуальну психолого-педагогічну проблему розвитку зв'язного мовлення молодших школярів з затримкою психічного розвитку (ЗПР) засобами образотворчого мистецтва. Визначено компоненти, показники та критерії оцінювання стану сформованості зв'язного мовлення цих школярів, з урахуванням яких розроблено модель, програму та корекційно-розвивальну методику дослідного навчання, спрямовану на використання образотворчих засобів. Відзначено, що розвиток зв'язного мовлення молодших школярів з ЗПР засобами образотворчого мистецтва сприяє особистісному становленню, оптимізації міжособистісних стосунків, відкриває можливості успішної соціальної інтеграції.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.355.22 + Ч435.221 + Ш141.14-917.33 +
Шифр НБУВ: РА364773

Рубрики:

      
3.

Коломієць Ю.В. 
Формування граматико-стилістичних умінь в учнів початкових класів із тяжкими порушеннями мовлення (ТПМ): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / Ю.В. Коломієць ; Ін-т спец. педагогіки АПН України. — К., 2009. — 23 с. — укp.

Досліджено проблему формування граматико-стилістичних умінь у молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення (ТПМ) на основі функціональної стилістики та розвитку комунікативно-мовленнєвих умінь шляхом використання лексичних синонімів і граматичних мовних одиниць української мови. Визначено рівні засвоєння теоретичних знань і сформованості практичних синонімічних, граматико-стилістичних умінь у молодших школярів з ТПМ. Обгрунтовано психолого-педагогічні умови та методичні засади формування у таких школярів основ функціональної стилістики. Розроблено зміст та експериментальну методику розвитку граматико-стилістичних умінь з урахуванням функціонально-стилістичного аспекту даного виду діяльності. Експериментально підтверджено ефективність системи граматико-стилістичних вправ на функціонально-стилістичній основі як засобу розвитку комунікативно-мовленнєвих умінь молодших школярів з ТПМ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.92 + Ю948.27 + Ш141.14-917.32 +
Шифр НБУВ: РА363205

Рубрики:

      
4.

Геращенко С.І. 
Формування комунікативних умінь у розумово відсталих старшокласників у процесі вивчення граматики (на матеріалі вивчення прикметника): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / С.І. Геращенко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2010. — 21 с. — укp.

Досліджено актуальну психолого-педагогічну проблему формування комунікативних умінь розумово відсталих старшокласників у процесі вивчення граматичної теми "Прикметник" засобами використання різних лексичних, стилістичних, лексико-граматичних і граматико-стилістичних вправ. Розроблено показники, критерії та рівні сформованості комунікативних умінь розумово відсталих учнів, розглянуто особливості їх формування. Розроблено методику розвитку моленнєвих і комунікативних умінь таких школярів і встановлено залежності рівня їх сформованості від граматичних знань і мовленнєвих умінь, зокрема, з теми "Прикметник". Обгрунтовано психолого-педагогічні та методичні засади формування комунікативних умінь розумово відсталих учнів як чинника психологічного розвитку школярів, їх особистісного становлення, оптимізації міжособистісних стосунків та успішної соціалізації у суспільстві.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.221 + Ш141.14-917
Шифр НБУВ: РА371780 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського