Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (16)Книжкові видання та компакт-диски (21)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч424(4ФРА)$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
1.

Харченко Т.Г. 
Взаємодія школи та соціального середовища у вихованні учнів колежів і ліцеїв Франції: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Т.Г. Харченко ; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2002. — 19 с. — укp.

Наведено результати дослідження процесу соціалізації учнів французьких середніх шкіл. Визначено суть та напрямки взаємодії школи та соціального середовища у вихованні. Простежено генезис уявлень французьких філософів і педагогів щодо чинників формування особистості, а також ролі соціального середовища у формуванні особистості. Здійснено порівняльний аналіз сучасних теоретичних основ взаємодії школи та соціального середовища у Франції та в Україні. Виявлено основні напрямки, форми та методи взаємодії школи та соціального середовища у вихованні учнів у Франції. Простежено етапи становлення відносин між французькою середньою школою та сім'єю у справі виховання підлітків. Надано характеристику французької середньої школи як відкритої соціально-педагогічної системи, яка вступає у взаємодію з позакласними та позашкільними, а також громадськими організаціями та державою. Досліджено особливості соціалізації учнів французьких середніх шкіл засобами масової інформації. Визначено можливі шляхи використання позитивного французького досвіду взаємодії школи та соціального середовища в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4ФРА)4 + Ч312(4ФРА)
Шифр НБУВ: РА320937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Матієнко О.С. 
Виховання толерантності у старшокласників середніх загальноосвітніх ліцеїв Франції: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.С. Матієнко ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2006. — 19 с. — укp.

Проаналізовано наукову літературу з проблеми виховання толерантності старшокласників середніх загальноосвітніх ліцеїв Франції. З'ясовано суть поняття "толерантність" у контексті розуміння вченими різних країн світу. Розкрито основні підходи до суті цього феномену в історичних, філософських, психологічних, соціологічних, педагогічних аспектах. Виявлено рівні та критерії оцінювання стану сформованості якостей толерантності у ліцеїстів Франції. Визначено та проаналізовано зміст, форми та методи виховання толерантності у практиці шкіл України та Франції у порівняльному аспекті. Запропоновано шляхи удосконалення вітчизняної системи виховання толерантності, а також методичні рекомендації для учителів України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352 + Ч424(4ФРА) +
Шифр НБУВ: РА341654

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Бажановська О.В. 
Загальнолюдські цінності в контексті громадянського виховання учнів середньої школи у Франції: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.В. Бажановська ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2004. — 20 с. — укp.

Досліджено генезис науковий уявлень французьких учених про розвиток ідеї громадянського виховання в історії педагогічної думки країни. Проаналізовано сучасні теоретичні засади виховання у Франції за умов міжкультурної інтеграції, розглянуто його зміст, цілі та принципи. Визначено громадянське виховання як чинник демократизації французького суспільства. Виявлено основні напрямки формування загальнолюдських ціннісних уявлень і виховання ціннісних орієнтацій у процесі громадянської освіти у позакласній та позашкільній роботі в загальноосвітній школі Франції. Здійснено аналіз програм з навчальних курсів "Громадянське виховання" для французьких коледжів та "Громадянське, юридичне й соціальне виховання" для ліцеїв, розглянуто міжпредметні зв'язки з іншими дисциплінами, виявлено основні шляхи використання позитивного досвіду з питань у даній сфері.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч424(4ФРА) +
Шифр НБУВ: РА328652

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Зверева М.А. 
Професійна соціалізація учнів середніх загальноосвітніх шкіл Франції: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / М.А. Зверева ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2010. — 20 с. — укp.

Висвітлено сутність процесу професійної соціалізації учнів загальноосвітніх шкіл, його характерні риси й особливості, притаманні системі середньої освіти Франції. Розкрито генезис наукових уявлень французьких учених про чинники професійної соціалізації особистості, виявлено теоретичні засади професійної соціалізації учнів середніх загальноосвітніх шкіл у сучасній Франції. Визначено цілі, завдання, форми та методи професійної соціалізації в школах цієї країни, що сприяють успішній інтеграції молодих людей у суспільне та професійне життя. Доведено, що школа як суспільний інститут завдяки цілеспрямованому вихованню здатна здійснювати успішну професійну соціалізацію учнів у взаємодії з провідними агентами - сім'єю, виробничими колективами, місцевою громадою, засобами масової комунікації, позашкільними закладами професійної орієнтації. Висвітлено перспективи використання французького досвіду професійної соціалізації учнів загальноосвітніх середніх шкіл у систему освіти України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4ФРА) + Ч421.204
Шифр НБУВ: РА370238 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Папіжук В. О. 
Реформування змісту загальної середньої освіти у Франції: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / В. О. Папіжук ; Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. — Житомир, 2011. — 20 с. — укp.

Визначено соціокультурні та педагогічні умови реформування змісту загальної середньої освіти, проаналізовано суспільно-політичні й освітньо-культурні чинники та тенденції модернізації змісту шкільної освіти, а також досліджено практику реформування змісту загальної середньої освіти у Франції. Визначено особливості оновлення змісту навчання у початковій школі, колежах і загальноосвітніх ліцеях Франції, наведено результати порівняльного аналізу сучасного реформування змісту загальної середньої освіти у Франції та Україні. Узагальнено прогресивні ідеї щодо модернізації змісту шкільної освіти, висвітлено перспективи їх практичного втілення в процесі розбудови вітчизняної шкільної освіти та вдосконалення її змістового наповнення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4ФРА)
Шифр НБУВ: РА381322 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Алексєєва О.В. 
Теорія і практика виховання громадянськості в школах Франції у контексті європейської інтеграції: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.В. Алексєєва ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2003. — 18 с. — укp.

Зазначено, що головна мета громадянського виховання полягає у формуванні громадянськості як інтегративної якості особистості. Здійснено ретроспективний аналіз історичних традицій навчання та виховання у школах Франції. Вперше виявлено найважливіші складники громадянського виховання у школах Франції у контексті Європейської інтеграції. Введено до наукового обігу невідомі раніше теоретичні положення стосовно практики даного виховання як педагогічної діяльності, у процесі якої здійснюється спеціалізована та систематична підготовка громадян нового типу - мобільних, творчих, підприємливих, демократичних і відповідальних за долю європейського континенту та людства загалом. Зазначено, що до вітчизняного наукового простору введено нові терміни та поняття, які відображають сутність і зміст сучасних зарубіжних наукових теорій у галузі громадянського виховання молоді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч424(4ФРА)01 +
Шифр НБУВ: РА323547

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського