Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (22)Книжкові видання та компакт-диски (17)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч424(4УКР)714.9$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Дмітренко Н.Є. 
Дидактичні засади профільного навчання учнів приватних загальноосвітніх навчальних закладів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Н.Є. Дмітренко ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему профільного навчання учнів приватних загальноосвітніх навчальних закладів. Розкрито сутність і проаналізовано етапи розвитку профільного навчання у вітчизняній педагогіці та досвід провідних країн світу щодо його організації. Виявлено соціально-педагогічні особливості функціонування приватної загальноосвітньої школи, які обумовлюють специфіку організації профільного навчання в ній. Обгрунтовано дидактичні засади профільного навчання учнів приватної школи. Встановлено критерії, показники й рівні ефективності профільного навчання учнів приватної загальноосвітньої школи. Розроблено й експериментально перевірено дидактичну модель профільного навчання у приватній загальноосвітній школі, яка забезпечує варіативний різнорівневий зміст освіти, створює можливості для реалізації індивідуальної освітньої траєкторії учнів у навчально-виховному середовищі школи та позашкільних установ і враховує соціальні-педагогічні особливості функціонування приватної школи. Розроблено методичні рекомендації щодо організації та моніторингу профільного навчання учнів у приватній загальноосвітній школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ч424(4УКР)714.9 +
Шифр НБУВ: РА362283

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Федорова Н.Ф. 
Організаційно-педагогічні умови діяльності школи-лабораторії наукової установи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.Ф. Федорова ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 1999. — 15 с. — укp.

Обгрунтовано організаційні, змістові, технологічні та матеріально-технічні нововведення, які забезпечують функціонування школи-лабораторії наукової установи. Розкрито сутність та специфіку діяльності школи-лабораторії; компоненти, які характеризують її діяльність. Запропоновано модель організаційної структури школи-лабораторії, структура управління науково-дослідної діяльності, розроблено концепцію та положення про школу-лабораторію наукової установи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.9

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Бурим О.В. 
Соціальне виховання молодших школярів у приватних загальноосвітніх навчальних закладах: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / О.В. Бурим ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему соціального виховання молодших школярів у приватних загальноосвітніх навчальних закладах, розкрито сутність і специфіку даного процесу. Визначено характерні риси й особливості соціального виховання молодших школярів у контексті суб'єкт - суб 'єктних стосунків. Обгрунтовано й експериментально перевірено соціально-педагогічні умови, що забезпечують ефективність досліджуваного процесу в приватній школі, якими є: створення освітньо-виховного середовища, що сприяє формуванню ціннісних орієнтацій як інтегративної характеристики особистості молодшого школяра, що є сукупним результатом її соціалізації; залучення учнів до різних видів діяльності з метою розвитку їх соціального досвіду; забезпечення комфортності навчально-виховного процесу. Уточнено сучасні наукові уявлення про приватну школу як навчальний заклад з достатньо високим інноваційно-освітнім, кадрово-управлінським і фінансово-організаційним потенціалом. Удосконалено зміст і технології соціального виховання дітей молодшого шкільного віку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.0 + Ч424(4УКР)714.9 +
Шифр НБУВ: РА355263

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Коміссаров В.О. 
Формування соціально-культурного простору середнього навчально-виховного закладу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.О. Коміссаров ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Здійснено науково-парадигмальне та методологічне обгрунтування перспектив розвитку соціально-культурних аспектів у сфері національної освіти. Запропоновано програму дослідно-експериментальної роботи "Школа здібностей", охарактеризовано змістові компоненти та відповідні новаційні методичні засоби експериментальної школи. Проаналізовано динаміку зростання загальної культури та психолого-педагогічної грамотності учителів-дослідників, а також розумового та особистісного розвитку учнів. Зазначено, що керування соціально-культурним простором загальноосвітнього навчального закладу полягає у науковому обгрунтуванні, структурованому виділенні та досвідному моделюванні низки системних інноваційних умов, яких поетапно, упродовж шести років наукового пошуку, введено відповідно цілям і завданням програми дослідно-експериментальної роботи. Наведено програмово-методичні засоби (граф-схеми навчальних курсів, культурно-змістові матриці, наукові проекти навчальних модулів, освітні сценарії, міні-підручники, освітні програми самореалізації), які сприяють налагодженню розвивальної взаємодії вчителя та учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.9 +
Шифр НБУВ: РА328268

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського