Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (184)Книжкові видання та компакт-диски (176)Журнали та продовжувані видання (106)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.34$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Шаповалова Т.Г. 
Валеологічне виховання старших підлітків у позашкільних навчальних закладах еколого-натуралістичного профілю: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Т.Г. Шаповалова ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблему валеологічного виховання старших підлітків у позашкільних навчальних закладах еколого-натуралістичного профілю. Визначено концепцію особистісно-зорієнтованого підходу до виховання на основі валеологічного виховання старших підлітків. Вивчено теоретичні засади та практичний стан даної проблеми. Проаналізовано ефективність організаційно-педагогічних умов, змісту, форм та методів формування валеологічної культури. Описано особистісно зорієнтовану модель формування валеологічної культури старших підлітків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.34 + Ч421.385.2 +
Шифр НБУВ: РА342706

Рубрики:

      
2.

Марущак В.С. 
Виховання позитивного ставлення до праці в учнів 5 - 7 класів шкіл-інтернатів у позаурочній діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / В.С. Марущак ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Розвинуто теоретичні засади та з'ясовано практичний стан проблеми ставлення до праці учнів V - VII класів загальноосвітніх шкіл-інтернатів. Розкрито суть і структуру позитивного ставлення, розроблено критерії оцінювання та показники її сформованості. Визначено й експериментально перевірено організаційно-педагогічні умови, що сприяють підвищенню сформованості позитивного ставлення до праці даних учнів у позаурочній діяльності, якими є раціональна організація різних видів трудової діяльності, застосування відповідних форм і методів трудового виховання, використання трудових традицій українського народу та школи-інтернату, побудова співробітництва педагогів і учнів за принципами особистісно орієнтованого виховання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.344 + Ч421.351 +
Шифр НБУВ: РА341999

Рубрики:

      
3.

Бернадська Л.В. 
Виховання толерантності в учнів 5 - 7 класів шкіл-інтернатів у позаурочній діяльності: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Л.В. Бернадська ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Визначено теоретичні засади і практичний стан проблеми виховання толерантності. Розкрито суть і уточнено структуру виховання толерантності як особистісного утворення. Визначено специфіку такого виховання в учнів V - VII класів шкіл-інтернатів. Розроблено критерії оцінювання та показники сформованості толерантності. Запропоновано й експериментально перевірено структурно-функціональну модель її виховання у даних учнів у позаурочній діяльності. Визначено й експериментально перевірено педагогічні умови, які сприяють підвищенню ефективності такого виховання, а саме: оптимізацію форм і методів виховання толерантності; організацію спільної діяльності учнів з метою розвитку толерантних емоцій, формуванню досвіду толерантної поведінки; побудову взаємин педагогів з учнями на підставі педагогічної підтримки; організаційно-методичну підготовку педагогів шкіл-інтернатів з питань виховання толерантності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч421.341 + Ч421.382 +
Шифр НБУВ: РА363551

Рубрики:

      
4.

Чигирин О.Г. 
Культурно-просвітня діяльність як засіб адаптації дітей в інтернатних закладах спортивного профілю: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.06 / О.Г. Чигирин ; Київ. нац. ун-т культури і мистец. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано значення культурно-просвітницької діяльності як засобу адаптації дітей в спортивних інтернатних закладах. Розроблено двовекторну модель дослідження адаптаційного процесу. Визначено зовнішні та внутрішні чинники, що впливають на специфіку адаптаційного процесу в інтернатних спортивних закладах. Обгрунтовано педагогічні умови та системи культурно-просвітніх засобів, що сприяють успішній адаптації дітей до нових умов життєдіяльності. Наведено методичні рекомендації щодо удосконалення навчально-виховної роботи з новачками інтернатних закладів спортивного профілю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.341 + Ч710.032 +
Шифр НБУВ: РА348645

Рубрики:

      
5.

Степаненко Л.М. 
Моральне виховання учнів початкових класів шкіл-інтернатів засобами народної педагогіки: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Л.М. Степаненко ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 1999. — 19 с. — укp.

У дисертації досліджена проблема морального виховання засобами народної педагогіки учнів початкових класів шкіл-інтернатів у позаурочний час. Автором виявлені основні педагогічні умови, що забезпечують ефективність морального виховання молодших школярів. Визначені зміст, форми і методи морального виховання учнів початкових класів шкіл-інтернатів у позаурочний час, а також моральна вихованість молодших школярів, що передбачає систему моральних знань, умінь, навичок, переконань і виявляється в їхній поведінці, у конкретних вчинках, ситуаціях, у ставленні до природи, до оточуючих, до себе. Особливу увагу приділено діяльності молодших школярів у позаурочний час.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.344

Рубрики:

      
6.

Жданович Ю.М. 
Організаційно-педагогічні засади виховного процесу у скаутській організації Пласт: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Ю.М. Жданович ; АПН України. Ін-т проблем виховання. — К., 2004. — 21 с. — укp.

Вперше здійснено цілісне дослідження виховного поцесу в скаутській організації Пласт. Проаналізовано зміст, форми, методи та організаційно-педагогічні умови виховання пластунів, розроблено критерії їх вихованості й оцінювання ефективності виховного процесу. Представлено рівні та соціально-педагогічну характеристику вихованості пластунів. Експериментально перевірено ефективність пластової методики виховання особистості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.34 + Ч422(4УКР)3 +
Шифр НБУВ: РА331875

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Погоріла І.О. 
Організаційно-педагогічні умови становлення виховних систем сучасних гімназій: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / І.О. Погоріла ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2005. — 18 с. — укp.

Розкрито історико-педагогічний аспект проблеми виховної системи сучасної гімназії. Проаналізовано понятійно-категоріальний апарат дослідження. Виявлено стан розробки проблеми у науковій теорії та педагогічній практиці загальноосвітніх навчально-виховних закладів, зокрема, гімназій. Розглянуто концептуальні засади становлення виховних систем сучасних гімназій. Досліджено та теоретично обгрунтовано цілісну модель даної системи, розроблено критерії її ефективності, розкрито зміст, форми та методи виховання гімназистів. Наведено рівні вихованості учнів та їх соціально-педагогічну характеристику.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.34 +
Шифр НБУВ: РА337327

Рубрики:

      
8.

Дорогіна О.В. 
Особливості превентивної роботи з важковиховуваними дітьми молодшого шкільного віку в загальноосвітніх школах-інтернатах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.В. Дорогіна ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2004. — 20 с. — укp.

Досліджено проблеми превентивної роботи з важковиховуваними молодшими школярами у загальноосвітніх школах-інтернатах. Проаналізовано вітчизняний і зарубіжний досвід соціальної опіки дітей, позбавлених батьківського піклування, виявлено недоліки функціонування даної системи. З'ясовано специфіку психічного розвитку і поведінки дітей молодшого шкільного віку в інтернатних закладах і визначено найбільш характерні відхилення, які зумовлюють важковиховуваність учнів. Встановлено роль і значення психологічної служби в системі превентивного виховання дітей в інтернатних закладах. Розроблено й апробовано методику превентивної роботи з важковиховуваними дітьми.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.344 +
Шифр НБУВ: РА332914

Рубрики:

      
9.

Коношенко С.В. 
Особливості роботи вихователя в умовах реабілітаційного центру: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / С.В. Коношенко ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2002. — 23 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено зміст, форми та методи підвищення ефективності діяльності вихователя за умов реабілітаційного центру. Розроблено ефективні форми та технології, які можуть забезпечити підготовку вихователів до реабілітаційної діяльності з урахуванням специфіки контингенту дітей та інноваційного закладу. Створено й експериментально перевірено модель діяльності вихователя з реабілітації дітей, які залишилися без піклування батьків, за умов реабілітаційного центру. Перевірено умови ефективності педагогічної діяльності у реабілітаційних центрах для дітей-сиріт та дітей, які залишилися без опіки батьків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4Укр)714.4 + Ч421.344
Шифр НБУВ: РА318903 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
10.

Пушкар В.А. 
Особливості розвитку образу "Я" дітей-сиріт у навчальному закладі інтернатного типу: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / В.А. Пушкар ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Визначено, що в системі "Я"-образів підлітків шкіл-інтернатів актуальними є статусно-рольові категорії. Підліткам загальноосвітніх шкіл притаманна наявність соціально-діяльнісних категорій окрім статусно-рольових. Показано, що у підлітків шкіл-інтернатів структура "Я"-концепції малодиференційована, а система їх уявлень про себе узалежнюється уявленням і нормативними приписами значимих інших. З'ясовано, що в ідентифікаційній матриці підлітків шкіл-інтернатів більш значущими є суб'єктивні характеристики. Об'єктивній інформації про себе протистоять суб'єктивні категорії, констатація загально поширених якостей поступається пошуку особливих, неповторних особистісних проявів. Відмінності в емоційно-цінісній складовій системи "Я"-образів менш виражені, ніж у когнітивній. Зокрема, у підлітків шкіл-інтернатів, у зв'язку з браком позитивних оцінок та позитивної підтримки людей з найближчого оточення, відбувається формування емоційної залежності. Відсутність самосхвалення, поблажливості до себе, позитивних рефлексивних очікувань щодо ставлення значимих інших призводять до внутрішньої конфліктності та самозвинувачення. Розроблено й апробовано соціально-психологічний тренінг з метою інтеграції "Я"-образів в єдину "Я"-концепцію. За допомогою статистичних методів показано, що запропонована система впливів є ефективним засобом психокорекційної роботи з підлітками, позбавленими батьківськго піклування за умов деприваційного середовища.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2-734 + Ю984.010.2-993 + Ч421.344 +
Шифр НБУВ: РА348573

Рубрики:

      
11.

Платонова О. Г. 
Підготовка майбутніх соціальних педагогів до застосування особистісно орієнтованих виховних технологій в спеціальних установах для дітей: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. Г. Платонова ; Черніг. нац. пед. ун-т ім. Т.Г. Шевченка. — Чернігів, 2010. — 20 с. — укp.

Визначено компоненти готовності соціальних педагогів, а також показники та рівні їх сформованості до діяльності з оптимізації особистісно орієнтованого виховання у спеціальних установах для дітей. Обгрунтовано сутність і зміст особистісно орієнтованого виховання у спеціальних установах для дітей в системі базової підготовки майбутніх соціальних педагогів. Уточнено етапи формування готовності соціальних педагогів до діяльності з оптимізації особистісно орієнтованого виховання у спеціальних установах для дітей та розроблено методику підготовки майбутніх соціальних педагогів до даної роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р (4УКР)3 + Ч421.342
Шифр НБУВ: РА375862 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
12.

Хоптяна О.В. 
Правове виховання учнів 5-6 класів у навчально-виховному процесі шкіл-інтернатів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.В. Хоптяна ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2009. — 20 с. — укp.

У дослідженні розкрито сутність, зміст, специфіку правового виховання молодших підлітків - вихованців інтернатних закладів, обгрунтовано й апробовано організаційні та психолого-педагогічні умови підвищення його ефективності. Уточнено сутність правової вихованості учнів V - VI класів шкіл-інтернатів, розроблено компоненти, критерії та показники такої вихованості. Зроблено висновок, що дієвий вплив на ефективність правового виховання даних учнів мали такі організаційні умови: науково-методичне забезпечення правового виховання, набуття педагогами необхідних знань і умінь, демократизація та відкритість процесу виховання, організація суспільно значущої діяльності дітей, в якій вони можуть свідомо реалізувати свої права та обов'язки, опора на діагностування, здійснення науково обгрунтованого прогнозування, планування, організацію, координацію діяльності учасників навчально-виховного процесу. Зауважено, що ефективність процесу правового виховання учнів V - VI класів залежить від психолого-педагогічних умов, а саме: забезпечення позитивної мотивації педагогів і вихованців до реалізації спільної мети взаємодії, опори на особистісно орієнтований підхід, орієнтації педагога на особистість вихованця як мету, суб'єкт, результат правового виховання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.26 + Ч421.341 +
Шифр НБУВ: РА368077

Рубрики:

      
13.

Улунова Г.Є. 
Психологічна корекція ускладненого спілкування в учнів шкіл-інтернатів: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Г.Є. Улунова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблему корекції ускладненого спілкування в учнів шкіл-інтернатів. Висвітлено психодіагностичний інструментарій, розроблено опитувальники з вивчення комунікабельних ускладнень спілкування та егоїзму в учнів шкіл-інтернатів. Визначено залежність між специфікою розвитку дитини у певному соціальному середовищі та формуванням специфічних особистісних утворень. Проаналізовано шляхи та методи корекції ускладненого спілкування в учнів шкіл-інтернатів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.010.2-993 + Ю984.92 + Ч421.344 +
Шифр НБУВ: РА342257

Рубрики:

      
14.

Лялюк Г.М. 
Психологічні особливості соціалізації підлітків в умовах родинної депривації: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Г.М. Лялюк ; Прикарп. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2007. — 20 с. — укp.

Вивчено особливості соціалізації підлітків, позбавлених батьківського піклування. Проаналізовано теоретичні підходи до існуючих уявлень про зміст, механізми та чинники соціалізації підлітків за умов родинної депривації. Установлено відмінності у структурі соціалізації підлітків-вихованців дитячих будинків та підлітків з родин. З'ясовано, що у підлітків-вихованців дитячих будинків вищий рівень тривожності, почування самотності, інтенсивності функціонування механізмів захисту, а саме: регресії, заміщення, компенсації у порівнянні з їх ровесниками з родин. Показано необхідність ресоціалізації депривованих підлітків, завдяки чому вони зможуть підвищити свою самооцінку та самоповагу, гармонізувати Я-концепцію та самосвідомість. Обгрунтовано засоби оптимізації особистісного зростання підлітків дитячих будинків і шляхи процесу їх успішної соціалізації. Впроваджено "Програму роботи практичного психолога з оптимізації особистісного зростання підлітків-вихованців дитячих будинків", яка є ефективним психологічним засобом особистісного зростання підлітків, сприяє розвитку успішності соціалізації у цілому.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2-734 + Ю952.1 + Ч421.342 +
Шифр НБУВ: РА350126

Рубрики:

      
15.

Коберник О.М. 
Психолого-педагогічне проектування виховного процесу в сільській загальноосвітній школі: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.07 / О.М. Коберник ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2000. — 34 с. — укp.

Обгрунтовано об'єктивну необхідність психолого-педагогічного проектування виховного процесу в загальноосвітній школі як умови та засобу забезпечення особистісно-розвивального підходу у вихованні підростаючого покоління. Визначено сутність, місце, роль, принципи та об'єкти психолого-педагогічного проектування, особливості проектування й організації виховного процесу в сільській загальноосвітній школі. Розкрито систему психолого-педагогічного проектування, основними структурними компонентами якої є: психолого-педагогічна діагностика вихідного стану об'єкта педагогічної діяльності, визначення та обгрунтування педагогічних способів впливу на процес досягнення бажаного стану об'єкта з конкретизацією педагогічних задач, прогнозування динаміки активності об'єкта педагогічного управління та його динаміки, визначення етапів контрольної діагностики, моделювання, планування й організація діяльності об'єкта, моніторинг динаміки активності об'єкта педагогічного управління, поточне регулювання та корекція шляхів управління виховним процесом, підсумкова діагностика рівня розвитку об'єкта, співставлення його з прогнозованим, розробка проекту для нового етапу його розвитку. На основі розроблених індикаторів подано показники фізичного, психічного, соціального і духовного розвитку учнів сільської школи. Обгрунтовано модель психолого-педагогічної діагностики та життєдіяльності вихованців у сільській загальноосвітній школі, на основі результатів дослідно-експериментальної роботи доведено ефективність виховного процесу, що здійснюється за заздалегідь розробленим проектом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.343
Шифр НБУВ: РА310413 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
16.

Малков Д.Ю. 
Соціалізація підлітків у клубних об'єднаннях за місцем проживання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / Д.Ю. Малков ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Досліджено аспект соціалізації підлітків у клубних об'єднаннях за місцем проживання, які розглянуто як соціальне мікросередовище, що сприяє успішному вирішенню даної проблеми, а також здійснено теоретичний аналіз психолого-педагогічних, соціально-педагогічних концепцій. З'ясовано основні функції клубної форми за місцем проживання та розкрито їх зміст. Визначено педагогічні принципи соціально-виховного процесу за умов клубного об'єднання, його динаміку, зміст і форми. Визначено шляхи та умови підвищення ефективності соціально-педагогічного впливу на формування особистісних якостей підлітків, що сприяють їх успішній соціалізації. Розкрито особливості клубної форми за місцем проживання як соціально-педагогічного середовища. Виявлено умови та механізми, що сприяють підвищенню рівня соціалізації підлітків у клубних об'єднаннях за місцем проживання. Розроблено методику формування соціально-педагогічних знань керівників клубних об'єднань та комплекс навчально-методичних матеріалів для соціально-педагогічного забезпечення діяльності клубних об'єднань за місцем проживання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ч421.346 +
Шифр НБУВ: РА341063

Рубрики:

      
17.

Герлянд Т.М. 
Соціальний розвиток молодших школярів у групах подовженого дня: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Т.М. Герлянд ; АПН України. Ін-т пробл. виховання. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено теоретичні та практичні питання соціального розвитку молодшого школяра у групах подовженого дня. Розкрито суть поняття "соціальний розвиток особистості", уточнено його зміст щодо молодших школярів та запропоновано структуру. Висвітлено історичний аспект становлення та розвитку мережі груп подовженого дня за кордоном та в Україні. Проаналізовано нормативно-законодавчу базу, специфіку функціонування даних груп, стан, функції та потенційні можливості у соціальному розвитку. Розроблено критерії та визначено рівні даного розвитку сучасних молодших школярів. Створено та впроваджено методику його оптимізації за умов груп подовженого дня. Обгрунтовано динаміку змін рівнів соціального розвитку протягом експериментального дослідження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.341 + Ч421.350.0 + Ч421.331.1 + Ю952.2-734 +
Шифр НБУВ: РА354579

Рубрики:

      
18.

Комісаренко Н.О. 
Творча самореалізація учнів у позакласній діяльності сільської школи: Автореф. дис. канд. пед. наук: 13.00.07 / Н.О. Комісаренко ; Ін-т проблем виховання АПН України. — К., 2003. — 16 с. — укp.

Визначено зміст і сутність поняття "творча самореалізація особистості" та структурні компоненти творчої особистості школяра. Запропоновано комплекс організаційно-педагогічних умов, що сприяють активній творчій самореалізації учнів. Виявлено, що творчі можливості учнів розвиваються й змінюються залежно від умов організації навчально-виховного процесу та врахування інтересів дітей. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено психолого-педагогічні умови та закономірності, висвітлено масові, групові, індивідуальні форми і методи роботи, що сприяють творчій самореалізації учнів сільської школи у позакласній діяльності. Обгрунтовано подальший напрям розвитку творчості учнів у системі сучасної позакласної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.38 + Ч421.343 +
Шифр НБУВ: РА327935

Рубрики:

      
19.

Коношенко С. В. 
Теоретико-методичні основи реабілітаційної роботи з соціально дезадаптованими підлітками в умовах індустріального регіону: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.05 / С. В. Коношенко ; Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — Луганськ, 2010. — 44 с. — укp.

Проаналізовано організацію реабілітаційної роботи з соціально дезадаптованими підлітками в історії та теорії педагогіки. Визначено сутність реабілітації соціально дезадаптованої особистості як виду соціально-педагогічної діяльності та розкрито причини та прояви дезадаптації в сучасних підлітків. Розкрито організаційні основи діяльності реабілітаційного центру по роботі з соціально дезадаптованими підлітками. Обгрунтовано методику організації соціально-педагогічної роботи з батьками як необхідної умови ефективної реабілітаційної роботи з соціально дезадаптованими підлітками та визначено специфіку формування в педагогів готовності до реабілітаційної роботи з соціально дезадаптованими підлітками.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.344 + Ч312(4УКР) + С5*148:Ч30 + С5*423.121.3
Шифр НБУВ: РА375698 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
  

      
20.

Кулик І.В. 
Формування основ культури родинних взаємин учнів 1-4 класів шкіл-інтернатів у позаурочній діяльності: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / І.В. Кулик ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Визначено теоретичні засади та практичний стан проблеми культури родинних взаємин. Розроблено критерії оцінювання та показники сформованості культури таких взаємин в учнів I - IV класів шкіл-інтернатів. За результатами проведеного теоретичного аналізу виявлено її компоненти, а саме: цільовий, змістовий, організаційно-процесуальний, які у реальному виховному процесі є взаємопов'язаними та взаємозалежними. Визначено й експериментально перевірено умови, які сприяють підвищенню сформованості культури родинних взаємин у позаурочній діяльності, до яких належать: усвідомлення вихованцями норм і цінностей культури родинних взаємин, збагачення змісту позаурочної діяльності вихованців у процесі включення їх у родинні взаємини: формування елементів культури родинних взаємин у взаємостосунках брати - сестри, теоретична та методична підготовка вчителів і вихователів початкових класів до роботи з родичами вихованців, організації їх педагогічної співпраці. На підставі результатів проведеного педагогічного експериментального дослідження підтверджено ефективність застосування запропонованих умов формування культури родинних взаємин учнів I - IV класів шкіл-інтернатів у позаурочній діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.341 + Ч421.352.25 + Ч421.331.1 + Ч421.385 +
Шифр НБУВ: РА362707

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського