Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (177)Книжкові видання та компакт-диски (162)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.334$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13

      
1.

Товканець Г.В. 
Корекція відхилень у поведінці важковиховуваних учнів молодшого шкільного віку засобами професійно-педагогічного спілкування: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Г.В. Товканець ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 1999. — 18 с. — укp.

Розглядаються історико-педагогічні, теоретико-методологічні та науково-методичні аспекти корекційної роботи з важковиховуваними учнями молодшого шкільного віку, в процесі професійно-педагогічного спілкування. Розкрито зміст понять "норма" і "відхилення" у формуванні особистості молодшого школяра та його поведінці і обгрунтовані у відповідності з цим теоретичні підходи до визначення суті "важковиховуваності" дітей. Досліджені корекційно-реабілітаційні можливості професійно-педагогічного спілкування, особливості стратегії, тактики і техніки спілкування з важковиховуваними дітьми. Теоретично обгрунтовані та експериментально апробовані організаційно-методичні умови оптимізації процесу педагогічного спілкування з метою забезпечення корекції відхилень у формуванні особистості і поведінці важковиховуваних учнів молодшого шкільного віку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.334

Рубрики:

      
2.

Онищенко Н.П. 
Корекція девіантної поведінки молодших школярів у процесі діяльності дитячих громадських організацій: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Н.П. Онищенко ; Херсон. держ. ун-т. — Херсон, 2003. — 20 с.: табл. — укp.

На підставі аналізу педагогічної теорії та практики визначено суть девіантної поведінки молодших школярів, комплекс біологічних, психологічних, соціальних, криміногенних і педагогічних чинників, які детермінують девіантну поведінку учнів початкових класів. Розкрито особливості виховної діяльності дитячих громадських організацій щодо корекції девіантної поведінки молодших школярів. Визначено критерії (активності, культури поведінки і гуманності), показники та рівні вияву девіантної поведінки учнів початкових класів. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено організаційно-педагогічні умови корекції девіантної поведінки молодших школярів у процесі діяльності дитячих громадських організацій. Враховано мету, основні завдання та функції корекції даної поведінки молодших школярів. Основну увагу приділено дотриманню у процесі корекційної роботи з учнями найважливіших принципів діяльності дитячих громадських організацій, залученню учнів до особистісно-значущої та соціально-позитивної діяльності, поетапній організації самовиховання учнів з девіантною поведінкою. Упроваджено комплексну методику педагогічної корекції зазначеної поведінки молодших школярів. Розроблено й апробовано методику корекції девіантної поведінки молодших школярів у процесі діяльності дитячих громадських організацій, доцільність та ефективність якої засвідчено отриманими експериментальними даними.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.334 + Ч422(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА326073

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Немченко С.Г. 
Педагогічна корекція девіантної поведінки старшокласників загальноосвітньої школи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / С.Г. Немченко ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено нові методи та форми педагогічної корекції девіантної поведінки старшокласників загальноосвітньої школи. Розкрито сутність понять "поведінка", "девіантна поведінка", "норма", "реабілітаційний простір", "модель корекції девіантної поведінки". Проаналізовано проблему виникнення даного явища у психолого-педагогічному контексті. Обгрунтовано модель педагогічної корекції девіантної поведінки старшокласників, зокрема наведено характеристику суб'єктів корекційної роботи, визначено мету, педагогічні завдання, принципи, зміст, форми та методи, критерії ефективності, педагогічні умови реалізації та проаналізовано результати даного виду діяльності на регіональному рівні та на рівні освітніх закладів. Розроблено й експериментально апробовано програму педагогічної корекції девіантної поведінки у старшокласників загальноосвітніх шкіл. Виявлено деякі специфічні особливості та умови переростання процесу педагогічної корекції девіантної поведінки старшокласників у самокорекцію.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.334 +
Шифр НБУВ: РА345710

Рубрики:

      
4.

Попов М.А. 
Педагогічні умови корекції поведінки важковиховуваних старшокласників у навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / М.А. Попов ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2006. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблему корекції поведінки важковиховуваних старшокласників у навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи. Визначено основні етапи розвитку проблеми корекції їх поведінки. Розкрито сутність, структуру та зміст даної корекції, а також концептуальну своєрідність поняття "важковиховуваність" в його історичній ретроспективі. Обгруновано та перевірено педагогічні умови корекції поведінки таких учнів. Створено й апробовано цільову програму, реалізація якої забезпечує успішну корекцію поведінки даних старшокласників. Розроблено проблемний семінар з питань діяльності класного керівника та наведено методичні рекомендації щодо організації виховної роботи з даною категорією школярів та їх сім'ями.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.334 + Ю983.620.2-81 + Ю949.244 +
Шифр НБУВ: РА344659

Рубрики:

      
5.

Приходько В.М. 
Підготовка майбутніх педагогів до превентивного виховання дітей із неблагополучних сімей: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.М. Приходько ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2004. — 21 с. — укp.

Проаналізовано сучасні педагогічні, соціально-психологічні та практичні підходи щодо визначення сутності поняття "превентивне виховання". Запропоновано методологічну та психолого-педагогічну класифікацію феномену "неблагополучна сім'я". Визначено місце і роль особистісно-орієнтованої підготовки майбутніх педагогів до превентивного виховання дітей з неблагополучних сімей. З'ясовано потенційні можливості соціально-гуманітарних, фундаментальних і базових професійно-орієнтованих дисциплін та спеціальної підготовки щодо ефективної реалізації виховного процесу. Обгрунтовано педагогічні умови професійної підготовки студентів до превентивного виховання дітей з неблагополучних сімей. Експериментально підтверджено ефективність запропонованих технологій підготовки майбутніх педагогів до превентивного виховання. Доведено, що формуванню професійної готовності студентів до реалізації виховного процесу сприяє методичне забезпечення та творче використання найбільш дієвих і корисних прийомів, наближених до професійної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч421.334 +
Шифр НБУВ: РА334406

Рубрики:

      
6.

Колісніченко 
Підготовка майбутніх працівників правоохоронних органів до роботи з підлітками "групи ризику": автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Владислав Васильович Колісніченко ; Класичний приватний ун-т. — Запоріжжя, 2009. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.011.013.31р + Ч421.334
Шифр НБУВ: РА365991

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
7.

Островська-Бугайчук І. М. 
Підготовка майбутніх учителів правознавства до роботи з підлітками девіантної поведінки: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. М. Островська-Бугайчук ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. — Х., 2011. — 21 с. — укp.

Розкрито сутність поняття "підліток девіантної форми поведінки", охарактеризовано особливості підготовки майбутнього вчителя правознавства до роботи з підлітками девіантної форми поведінки, визначено зміст структурних компонентів готовності до даної роботи як результату професійної підготовки. Обгрунтовано й експериментально перевірено поетапну технологію підготовки майбутніх вчителів правознавства до роботи з підлітками девіантної форми поведінки в процесі професійної підготовки. Уточнено критерії та показники рівнів готовності майбутніх вчителів правознавства до роботи з девіантними підлітками.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.334 + Х8 р(4УКР)3-3
Шифр НБУВ: РА381088 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Бадьора С.М. 
Проблеми попередження девіантної поведінки вихованців режимних установ для неповнолітніх в історії вітчизняної педагогіки (друга половина ХХ ст.): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / С.М. Бадьора ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 19 с. — укp.

Розкрито сутність поняття девіантної поведінки особи, висвітлено її генезис і з'ясовано причини виникнення. Проаналізовано чинники, що формують поведінку особистості, яка характеризується різного роду соціальними девіаціями, описано систему профілактичних заходів вітчизняної педагогічної практики. Визначено місце християнської етики та християнського віровчення у педагогічному процесі корекційно-профілактичної роботи з асоціальною молоддю. Проаналізовано систему організації навчально-виховної роботи в пенітенціарних установах, вивчено проблеми ресоціалізації підлітків з девіантною поведінкою. Визначено чинники ефективності впровадження результатів новітніх педагогічних досліджень з проблем девіантної поведінки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)63 + Ч421.334 + Ю983.620.2-81 + Х884.9(4УКР)024 +
Шифр НБУВ: РА363577

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
9.

Андронюк Т.А. 
Пропедевтична робота з підлітками, схильними до девіантної поведінки, на уроках трудового навчання в загальноосвітній школі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Т.А. Андронюк ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2002. — 18 с. — укp.

Проаналізовано загальні психолого-педагогічні умови впливу ігрової діяльності на пропедевтику агресивної поведінки підлітків. Розроблено методику пропедевтики агресивності учнів, яка передбачає включення комплекс ділових ігор на уроках трудового навчання. Процес пропедевтики агресивності поведінки підлітків базується на наявності об'єктивної інформації щодо причин та форм прояву відхилень у поведінці учнів, зацікавленості учнів в результатах навчальної діяльності, самостійності та значущості своєї трудової діяльності, а також відповідальності за виконану роботу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.334
Шифр НБУВ: РА320465 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
10.

Ярошко М. М. 
Професійна підготовка майбутніх соціальних педагогів до профілактично-корекційної роботи з педагогічно занедбаними підлітками: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / М. М. Ярошко ; Хмельниц. нац. ун-т. — Хмельницький, 2011. — 20 с.: рис. — укp.

Охарактеризовано проблему педагогічної занедбаності підлітків. Визначено компоненти, критерії та рівні сформованості професійної готовності майбутніх соціальних педагогів до роботи з такими дітьми. Розроблено структурно-функціональну модель професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з педагогічно занедбаними підлітками, яка містить такі складники: мету, завдання, компоненти підготовки, суб'єкти й об'єкт підготовки, критерії, показники та рівні професійної готовності, концептуальні підходи, принципи, результат. Експериментально перевірено дієвість цієї моделі в роботі з педагогічно занедбаними підлітками.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р(4УКР) + Ч421.334
Шифр НБУВ: РА384213 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
11.

Зобенько Н.А. 
Профілактика девіантної поведінки неповнолітніх у Російській Федерації (1990 - 2005 рр.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.А. Зобенько ; Прикарп. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено організаційно-педагогічну діяльність навчальних, позашкільних, реабілітаційно-виховних закладів, соціальних служб Російської Федерації з профілактики девіантної поведінки неповнолітніх, розкрито її сутність, причини та основні прояви, проаналізовано сучасну систему профілактики, а також зміст і педагогічні технології корекційно-реабілітаційної роботи з дезадаптованими дітьми як важливої складової системи профілактики девіантної поведінки. Обрунтовано ефективність профілактичної роботи, концептуальні положення щодо удосконалення системи профілактики девіантної поведінки неповнолітніх у Російській Федерації та Україні, результати аналізу джерельної бази дослідження, зокрема чинного законодавства. Визначено шляхи використання системи профілактики правопорушень серед неповнолітніх Росії в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.334 + Ю983.620.2-81 + Ч33(4РОС)64 + С5*36 +
Шифр НБУВ: РА350758

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
  

      
12.

Пономаренко І.Л. 
Розвиток рефлексивності у підлітків з відхиленою поведінкою: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / І.Л. Пономаренко ; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. — О., 2003. — 16 с.: рис., табл. — укp.

Досліджено когнітивні підстави формування та корекції відхиленої поведінки. На підставі аналізу уявлень про рефлексію, у теоріях наукової раціональності та теоріях навчання, а також підходів до розуміння джерел девіантності теоретично типологізовано можливі варіанти взаємозв'язку між формами поведінки підлітків у період кризи дорослішання та їх рефлексивністю. Відокремлено групу підлітків, відхилена поведінка яких зумовлена низьким рівнем рефлексивності. На підставі розуміння уявлень про ієрархію потреб у рефлексії та її механізми, а також з урахуванням необхідності формування у підлітків психологічного запиту розроблено тренінг, що містить етапи: актуалізації когнітивного компоненту переживання, ініціації когнітивного дисонансу, формування навичок рефлексивного переносу. Запропоновано розуміння змістовної рефлексії як маркера високої рефлексивності, а також відокремлення компонентів рефлексивності. Розроблено процедуру перманентної та підсумкової діагностики ефективності корекційної програми розвитку рефлексивності. Констатовано, що зниження рівня агресивності та негативізму в підлітків корекційної групи зумовлені цими когнітивними змінами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.620.2-81 + Ю983.510.2 + Ч421.334 +
Шифр НБУВ: РА326420

Рубрики:

      
13.

Афанасьєва В. В. 
Соціально-педагогічна профілактика девіантної поведінки підлітків у діяльності загальноосвітньої школи: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / В. В. Афанасьєва ; ДЗ "Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка". — Луганськ, 2011. — 20 с.: табл., рис. — укp.

Вперше розроблено цілісну систему соціально-педагогічної профілактики девіантної поведінки підлітків у діяльності загальноосвітньої школи (система об'єднала традиційні, спеціально адаптовані методи профілактики одночасно всіх найактуальніших видів девіантної поведінки підлітків). Розглянуто соціально-педагогічні, психологічні форми та методи профілактичної роботи з підлітками. Подальшого розвитку набули соціально-педагогічні положення щодо системного підходу в організації профілактики девіантної поведінки підлітків загальноосвітньої школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ч421.334 + Ю983.620.2- 81
Шифр НБУВ: РА384896 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського