Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (3)Книжкові видання та компакт-диски (6)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.266.23$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Алік Н.А. 
Допрофесійна підготовка майбутніх учителів освітньої галузі "технологія" в умовах профільного навчання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.А. Алік ; Ін-т проф.-техн. освіти АПН України. — К., 2007. — 18 с. — укp.

Обгрунтовано та розроблено методику допрофесійної підготовки учителів освітньої галузі "Технологія" за умов профільного навчання до вступу у педагогічні ВНЗ. Описано структурно-функціональну модель підготовки учителів даної освітньої галузі, етапи процесу допрофесійної підготовки учителів, зокрема, в школах, на курсах підготовки до вступу у ВНЗ. Викладено методику допрофесійної підготовки учителів освітньої галузі, визначено основні етапи діяльності вчителя та учня, викладача й абітурієнта.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ч421.266.23 + Ю941.19-734 + Ж6.р(4УКР)3-2 +
Шифр НБУВ: РА350648

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
  

      
2.

Осипов О.В. 
Формування в учнів 8-9 класів інтересу до технічних професій у процесі трудової підготовки: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / О.В. Осипов ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 1999. — 19 с. — укp.

Дисертаційне дослідження присвячене проблемі формування в учнів інтересу до технічніх професій у процесі трудової підготовки. У ході роботи виділені основні компоненти інтересу, які включають і підсвідомий рівень емоційного сприйняття об'єкта, і усвідомлений, обгрунтований аспект вибору тієї чи іншої технічної професії випускником неповної середньої школи на основі сформоаваного інтересу. Запропоновані рівні сформованості інтересу до технічних професій, критерії їх визначення. Враховуючи багатокомпонентну природу інтересу, розроблені етапи його формування, що являють собою структурно-сукупний опис змін окремих критеріїв, що сприймаються як ціле, тобто інтерес до технічних професій: етап уваги, зацікавленості, вибору, дії. Обгрунтовано та апробовано сутність педагогічних засобів підвищення ефективності профорієнтаційної роботи щодо формування інтересу до технічних професій, запропонована методика реалізації даних педагогічних засобів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266.23

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського