Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (93)Книжкові видання та компакт-диски (59)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.223.7$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
1.

Пушкарьова Т.Е. 
Дидактичні умови організації особистісно орієнтованої навчально-пізнавальної діяльності шестирічних першокласників: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / Т.Е. Пушкарьова ; Ін-т педагогіки НАПН України. — К., 2010. — 22 с. — укp.

Обгрунтовано дидактичні умови організації навчально-пізнавальної діяльності шестирічних першокласників. Проаналізовано досліджувану проблему, розкрито суть і зміст поняття "особистісно орієнтована навчально-пізнавальна діяльність шестирічних першокласників". Удосконалено організацію навчально-виховного процесу початкової школи. Розроблено технологію проведення особистісно орієнтованого уроку в першому класі. Вдосконалено методи й організаційні форми навчально-пізнавальної діяльності шестирічних першокласників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 + Ч421.223.7
Шифр НБУВ: РА373536 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Конкіна О.Ю. 
Особистісно орієнтовані технології навчання учнів початкової школи: автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09 / О.Ю. Конкіна ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2009. — 21 с. — укp.

Проаналізовано психолого-педагогічну літературу з проблеми дослідження, визначено сутність, ознаки та структуру особистісно орієнтованої технології навчання. Виявлено особливості сучасного процесу навчання учнів початкової школи, обгрунтовано механізм розробки технології навчання шляхом поетапного опрацювання її компонентів і зв'язків між ними, здійснено їх змістове наповнення. Визначено напрям розробки особистісно орієнтованих технологій навчання в контексті цього дослідження, зокрема, спрямованість на формування комунікативної й інформаційної компетентностей. Розроблено та втілено в практику школи особистісно орієнтовану комп'ютеризовану технологію й інформаційно-комунікаційну технологію навчання учнів початкової школи. Обгрунтовано та реалізовано інтеграцію особистісно орієнтованого та технологічного підходів до навчання. Експериментально перевірено створені особистісно орієнтовані технології навчання учнів початкової школи та підтверджено їх ефективність у досягненні поставленої мети - сформованість комунікативної й інформаційної компетентностей учнів початкової школи й особистісне спрямування процесу навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 + Ч421.223.7 +
Шифр НБУВ: РА367139

Рубрики:

      
3.

Нечволод Л.І. 
Педагогічні умови впровадження робочих зошитів з друкованою основою в процес індивідуалізації навчання школярів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Л.І. Нечволод ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2002. — 20 с. — укp.

На підставі результатів аналізу теоретичних джерел уточнено місце робочих зошитів як засобу індивідуалізації процесу навчання, функції зошитів, а також розроблено класифікацію завдань стосовно робочих зошитів з друкованою основою (РЗДО) відповідно до рівнів навченості. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови успішності використання РЗДО в індивідуальному процесі навчання, які забезпечують позитивні зміни в характері мотивації навчання, сприяють підвищенню якості знань, формуванню загальноінтелектуальних умінь, розвитку пізнавальної активності та самостійності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.7 + Ч421.252.2 +
Шифр НБУВ: РА321342

Рубрики:

      
4.

Іванова О.Ю. 
Педагогічні умови забезпечення якості освіти старшокласників ліцею в особистісно-орієнтованій системі навчання: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / О.Ю. Іванова ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2008. — 20 с. — укp.

Проведено теоретико-експериментальні дослідження педагогічних умов забезпечення якості освіти старшокласників ліцею за умов особистісно-орієнтованої системи навчання. Обгрунтовано педагогічні умови, що сприяють розвитку ефективності якості освіти за даних умов (забезпечення ціннісних орієнтирів, урахування часового ресурсу, здійснення моделювання навчального простору, становлення професіоналізму вчителя). На основі дитиноцентристського підходу розроблено модель випускника ліцею, елементами якої є вимоги до освіченості випускника ліцею, його загальнокультурної підготовки, розвитку найважливіших властивостей особистості, що забезпечують позитивну "Я-концепцію". Розкрито суть понять "особистісно-орієнтована система навчання", "якість освіти", "показники якості оцінки знань випускників." Розвинуто засоби активізації учнів та їх підготовки до самореалізації за нових соціально-економічних умов. Досліджено функції та особливості професійного розвитку особистості вчителя за умов особистісно-орієнтованої системи навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.7 + Ч421.21 + Ч424(4УКР)714.5 +
Шифр НБУВ: РА360591

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
5.

Обух О.С. 
Педагогічні умови реалізації індивідуального підходу до учнів 5 - 6 класів у процесі проектування та виготовлення виробів з текстильних матеріалів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / О.С. Обух ; Ін-т проф.-техн. освіти АПН України. — К., 2007. — 19 с. — укp.

Удосконалено методику навчання учнів V - VI класів на уроках трудового навчання, яка передбачає врахування особистісних якостей школяра. Визначено педагогічні умови реалізації індивідуального підходу до учнів у процесі проектування та виготовлення виробів з текстильних матеріалів і експериментально перевірено їх ефективність. Виявлено й обгрунтовано домінувальні індивідуальні особливості школярів, які проявляються у процесі проектування та виготовлення виробів з текстильних матеріалів. Розроблено типологію школярів загальноосвітніх шкіл залежно від рівня засвоєння навчального матеріалу. Запропоновано комплекс засобів диференційованого навчання для реалізації індивідуального підходу до учнів, який містить завдання різного рівня складності, дидактичні ігри, комп'ютерне забезпечення додатковою інформацією, картки-завдання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.7 + Ч421.266.0 +
Шифр НБУВ: РА354617

Рубрики:

      
6.

Береснєв А.А. 
Підготовка майбутніх вчителів іноземних мов до застосування особистісно орієнтованих технологій навчання: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / А.А. Береснєв ; Республік. вищ. навч. закл. "Крим. гуманіт. ун-т". — Ялта, 2009. — 20 с. — укp.

Вперше обгрунтовано й експериментально перевірено ефективну модель підготовки майбутніх учителів іноземної мови до застосування особистісно орієнтованих технологій навчання, визначено критеріальні характеристики у структурі професійно-особистісного становлення майбутніх учителів іноземної мови. Визначено рівні підготовки майбутніх учителів іноземної мови до застосування особистісно орієнтованих технологій навчання. Запропоновано методику констатувального та формувального експериментів, наведено рекомендації щодо їх використання у практиці роботи вищої та середньої школи та ВНЗ з метою створення комплексу навчально-методичного забезпечення системи професійної педагогічної підготовки майбутніх учителів іноземної мови. Удосконалено науково-методичне забезпечення навчального процесу фахової підготовки майбутніх педагогів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.7 + Ю984.030.2-7 + Ш12-913-1 +
Шифр НБУВ: РА367295

Рубрики:

      
7.

Вожегова Т.В. 
Проблема індивідуалізації і диференціації початкового навчання у вітчизняній дидактиці 50 - 90-х рр. ХХ ст.: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Т.В. Вожегова ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2008. — 20 с. — укp.

Здійснено цілісне історико-педагогічне дослідження проблеми індивідуалізації та диференціації початкового навчання у вітчизняній дидактиці другої половини XX ст., визначено специфіку, стан і загальні тенденції її розробки. Розкрито суть понять індивідуалізації та диференціації навчання у процесі їх становлення у дидактиці зазначеного періоду. Обгрунтовано та поетапно розкрито процеси становлення принципів індивідуалізації та диференціації у вітчизняній теорії та практиці початкового навчання (у 1950 - 1970-ті рр.) та розробки проблем на концептуальних засадах (у 1980 - 1990-ті рр.). Узагальнено та систематизовано конкретні підходи вчених до вирішення цієї проблеми у теорії та практиці навчання молодших школярів 1959 - 1990-х рр. Розглянуто її специфіку та розвиток в історії вітчизняної педагогіки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.7 + Ч421.204 + Ч33(4УКР)63 +
Шифр НБУВ: РА355177

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
8.

Ціось 
Проблема індивідуального підходу у процесі навчання молодших школярів у вітчизняній педагогіці (кінець XIX - початок ХХ ст.): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Наталія Володимирівна Ціось ; Житомирський держ. ун-т ім. Івана Франка. — Житомир, 2008. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + Ч421.221 + Ч421.223.7
Шифр НБУВ: РА359160

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
9.

Лупаренко С.Є. 
Розвиток пізнавальної активності молодших школярів засобами вальдорфської педагогіки: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / С.Є. Лупаренко ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Розкрито сутність пізнавальної активності молодших школярів, розглянуто сучасні засоби розвитку даної якості. З'ясовано, що характерними особливостями розвитку учнів у даний віковий період є емоційно-образне мислення, мимовільні пам'ять та увага, зацікавленість, потреба активних дій. Визначено специфіку вальдорфських засобів розвитку пізнавальної активності школярів, якими є ритмічна організація та художньо-образне навчання, метод активно-практичних проектів, диференційовані вправи для дітей з різними типами темпераментів й експериментально визначено ефективність технологій їх використання в сучасній школі. Уточнено показники та критерії сформованості пізнавальної активності молодших школярів. Експериментально доведено доцільність й обгрунтовано умови ефективного застосування вальдорфських засобів розвитку даної якості в учнів молодшої школи. Розроблено навчально-методичні матеріали для вчителів початкової школи, студентів і викладачів педагогічних ВНЗ щодо використання вальдорфських засобів розвитку пізнавальної активності молодших школярів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.7 + Ч421.221 + Ю983.51 +
Шифр НБУВ: РА355431

Рубрики:

      
10.

Дубровська Л.О. 
Розвиток принципу індивідуального підходу у вітчизняній педагогічній думці другої половини XIX століття: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Л.О. Дубровська ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2001. — 22 с. — укp.

На підставі узагальнення теоретико-практичної спадщини відомих представників вітчизняної педагогічної думки, історико-педагогічної літератури, матеріалів законодавчого характеру та педагогічної періодики встановлено витоки, динаміку розвитку теорії та практики індивідуального підходу в історії вітчизняної педагогіки. Висвітлено внесок вітчизняних і зарубіжних педагогів в обгрунтування принципу індивідуального підходу. Визначено напрями творчого використання здобутків прогресивної педагогіки для реального проникнення особистісно-орієнтованої педагогіки у шкільну практику.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)5 + Ч421.223.7
Шифр НБУВ: РА315737 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського