Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Реферативна база даних (380)Книжкові видання та компакт-диски (330)Журнали та продовжувані видання (111)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.21$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 39
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Фізеші О.Й. 
Виховна спрямованість змісту букварів в українських школах Закарпаття (друга половина ХІХ - кінець ХХ століття): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.Й. Фізеші ; Прикарпат. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2004. — 20 с.: рис. — укp.

Виявлено особливості процесу розвитку українського національного букварства на різних історичних етапах (творення букварів за умов глибокого занепаду культурного життя закарпатоукраїнського народу, коли політичною домінантою був великодержавний шовінізм у ставленні до представників неугорських національностей; утвердження суспільного ідеалу - загальнолюдської солідарності, рівності, доброчесності, працьовитості; збереження родинних традицій і неухильного дотримання релігійних постулатів у вихованні дітей; популяризація різних жанрів українського народного дитячого фольклору). Проаналізовано освітні пріоритети змісту українських букварів другої половини XIX - кінця XX ст., а також видрукуваних у першому десятилітті незалежності України. Обгрунтовано та доповнено дидактичні принципи структурування змісту шкільних підручників (природовідповідності, народності, краєзнавчості), запропоновано добір їх змісту з урахуванням напрацювань українських і зарубіжних учених у галузі дидактики початкової школи (енциклопедичності, сезонності, єдності загальнолюдського, національного й етнічного).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР3)5/6 + Ш141.4-920 + Ч421.215.1
Шифр НБУВ: РА330955

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
2.

Семенов М.А. 
Гуманізація навчально-виховного процесу в старших класах загальноосвітніх середніх шкіл в умовах інформаційних технологій: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / М.А. Семенов ; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2001. — 20 с.: рис. — укp.

Розроблено теоретичні засади гуманізації навчально-виховного процесу в старших класах з використанням комп'ютерних технологій. Розроблено та запропоновано систему гуманізації навчально-виховного процесу з залученням інформаційних технологій, реалізовану в системі адаптованого вибору методів навчання залежно від індивідуальних особливостей учня. Встановлено ефективність різних методів навчання для учнів з різними рівнями пам'яті, уваги та мислення. Запропоновано схему використання інформаційних технологій у вихованні учнів старших класів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.210 + Ч421.253
Шифр НБУВ: РА315193 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Родигіна 
Гуманізація та гуманітаризація природничо- наукової освіти школярів: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Ірина Вікторівна Родигіна ; Луганський держ. педагогічний ун-т ім. Тараса Шевченка. — Луганськ, 2000. — 18 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.210 + Б.р(4УКР)21-3,022
Шифр НБУВ: РА311393

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Лаврентьєва О.О. 
Дидактичні умови формування інтелектуальних умінь старшокласників при вивченні науково-природничих дисциплін: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / О.О. Лаврентьєва ; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. — Луцьк, 2005. — 28 с. — укp.

Вперше теоретично обгрунтовано дидактичні умови формування інтелектуальних умінь старшокласників на уроках науково-природничих дисциплін. Уточнено зміст поняття "інтелектуальні уміння", конкретизовано їх перелік, структурні компоненти, критерії та рівні сформованості, а також місце, роль і специфічні ознаки та взаємозв'язок з іншими групами умінь. Створено організаційну модель формування інтелектуальних умінь засобами науково-природничих дисциплін і розроблено новий підхід щодо діагностування наявного рівня їх сформованості у старшокласників. Експериментально доведено ефективність запропонованих дидактичних методів і засобів формування інтелектуальних умінь на уроках науково-природничих дисциплін.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.210 + Б.р(4УКР)21-38,022 +
Шифр НБУВ: РА336797

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Соколовська А.П. 
Діяльність закладів післядипломної освіти з удосконалення педагогічного процесу в загальноосвітній школі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / А.П. Соколовська ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2000. — 16 с. — укp.

Викладено авторські позиції щодо вдосконалення шкільного педагогічного процесу за рахунок подолання вузькопредметного підходу в системі підвищення кваліфікації освітян. Розкрито фактори, які під час післядипломного навчання вчителів сприяють ефективному розвиткові шкільної практики, або, навпаки, гальмують цей процес. Обгрунтовано важливі теоретико-методологічні положення, на яких базується дієвий вплив закладів післядипломної освіти на вдосконалення шкільного педагогічного процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.21 + Ч489.514(4Укр)78
Шифр НБУВ: РА308373 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Одарченко Н.І. 
Засоби відеоінформації на лекційних і семінарських заняттях при вивченні природничих предметів у школах нового типу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.І. Одарченко ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 1999. — 25 с. — укp.

На підставі аналізу результатів проведених педагогічних, психологічних досліджень визначаються і доводяться можливості засобів відеоінформації в підвищенні якості знань, умінь і навичок учнів при проведенні лекційних та семінарських занять у школах нового типу. Розроблена методика застосування засобів відеоінформації і модель проведення лекційних і семінарських занять. Визначені особливості впливу застосування засобів відеоінформації на динаміку розумової працездатності учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215.71

Рубрики:

      
7.

Розлуцька Г.М. 
Зміст шкільних підручників як фактор полікультурного виховання молодших школярів у Закарпатті (1919 - 1939 рр.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Г.М. Розлуцька ; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2006. — 19 с. — укp.

Здійснено аналіз змісту україномовних букварів і читанок, шкільних підручників з мови, природничого циклу, історії, громадянознавства. Обгрунтовано їх роль та значення у полікультурному вихованні молодших школярів Закарпаття міжвоєнного періоду. Розкрито полікультурну спрямованість змісту шкільної освіти у вітчизняній і зарубіжній теорії та практиці. З'ясовано провідні чинники сприяння українському підручникотворенню (соціально-економічний, суспільно-політичний, культурно-освітній). Виявлено закономірності й етапи у розвитку підручників. Розкрито зміст поняття "полікультурність". Визначено можливості творчого використання історичного досвіду виховання учнів молодшого шкільного віку у сучасному полікультурному просторі України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215.1 + Ч33(4УКР3)61 + Ч421.350.1 +
Шифр НБУВ: РА341660

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
8.

Мельник С. А. 
Інтегрований урок як засіб формування загальнокультурної компетентності учнів основної школи: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / С. А. Мельник ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Визначено суть понять "компетентність", "загальнокультурна компетентність", розкрито роль і значення інтегрованого уроку для формування загальнокультурної компетентності учнів основної школи. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови впровадження інтегрованого уроку як засобу формування загальнокультурної компетентності учнів основної школи: забезпечення добору змісту інтегрованих уроків; оволодіння учнями на інтегрованих уроках культурними традиціями як засобом збереження, передачі та відтворення культурної спадщини свого народу з метою формування в них емоційно-ціннісного ставлення щодо опанування загальної культури. Доведено, що дотримання визначених умов посилює ефективність інтегрованого уроку як засобу формування загальнокультурної компетентності учнів основної школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.211.5 + Ч421.352.25
Шифр НБУВ: РА376509 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
9.

Козак І.І. 
Історико-педагогічна характеристика українських букварів кінця XIX - початку XX ст.: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І.І. Козак ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Проаналізовано соціально-економічні умови та лінгводидактичні проблеми становлення українського букваря як основного засобу навчання дітей грамоти, висвітлено особливості вітчизняної букварної традиції кінця XIX - початку XX ст. Визначено внесок окремих педагогів (зокрема, А.Воронця) у справу становлення та розвитку методики навчання грамоти та підручникотворення, встановлено основні етапи даного процесу, охарактеризовано наукові ідеї в мовознавстві, психології та педагогіці досліджуваного періоду. Вперше виявлено альтернативні способи структурування навчального матеріалу у вітчизняній практиці букваротворення кінця XIX - початку XX ст., відомий алгоритм аналізу книг для навчання грамоти доповнено характеристикою мікро- та макроструктурних елементів букваря й поширено на новий клас підручників даної епохи та створених у період незалежності Української Народної Республіки (до 1920 р.)

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-920 + Ч421.215.1 +
Шифр НБУВ: РА331939

Рубрики:

      
10.

Желіба О.В. 
Методичні засади використання умовно-графічної наочності у процесі навчання всесвітньої історії в X - XI класах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / О.В. Желіба ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Запропоновано нову класифікацію наочних засобів навчання та поділу на її основі засобів умовно-графічної наочності на картографічні та власне умовно-графічні. Розроблено поділ умовно-графічної наочності на види та підвиди, зважаючи на їх дидактичні можливості: виділено в окремий вид умовно-графічної наочності та визначено складові стрічки часу та правила її побудови; розподілено логічні, технічні схеми та картосхеми між різними підгрупами наочності, що дозволило більш чітко виділити дидактичні можливості цих засобів; визначено складові логічної піраміди та правила її побудови, які грунтуються на основі кількості порівнюваних об'єктів. Проведене дослідження дало змогу вдосконалити правила побудови схеми "політична система" через уведення сталих кольорових позначок елементів схеми, методику побудови графіків, діаграм, схем, таблиць шляхом виділення особливостей структурної побудови даних засобів. Розроблено класифікацію методів роботи з засобами умовно-графічної наочності на основі дидактичної мети, визначено ефективність запропонованих класифікацій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т.р(4УКР) + Ч421.215.5 +
Шифр НБУВ: РА326220

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
11.

Смагін І. І. 
Методичні засади створення і функціонування підручників із суспільствознавчих предметів у загальноосвітній школі України (1920 - 1990 рр.): автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / І. І. Смагін ; Ін-т педагогіки НАПН України. — К., 2011. — 40 с. — укp.

Досліджено методичні засади створення та функціонування шкільних підручників із суспільствознавчих предметів на тлі розвитку вітчизняної шкільної суспільствознавчої освіти радянського періоду. Визначено освітні системи радянських шкільних навчальних предметів із суспільствознавства. Розроблено методику оцінювання підручника як засобу навчання з позицій критеріїв конкретно-історичних освітніх систем навчальних предметів і здійснено оцінювання основних радянських підручників із суспільствознавства та сучасних шкільних підручників із правознавства для основної школи за розробленою методикою.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С. р(4УКР)2 + Ч421.215.1
Шифр НБУВ: РА379546 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
12.

Мороз П.В. 
Методичні засади шкільного підручника історії стародавнього світу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / П.В. Мороз ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Розглянуто методичні засади шкільного підручника (ШП) історії стародавнього світу (ІСС) для учнів VI класу. Охарактеризовано основні етапи й особливості підручникотворення з ІСС середини ХІХ - початку ХХІ ст. Розроблено модель сучасного підручника ІСС, яка охоплює дидактичні (функції та структуру підручника, принципи відбору та побудови його змісту) та психологічні аспекти (побудову змісту навчального матеріалу відповідно до етапів процесу навчання, забезпечення процесуальних аспектів навчання ІСС у VI класі, врахування вікових особливостей шестикласників). У процесі експерименту з'ясовано, як впливають розроблені методичні засади ШП ІСС на якісні показники навчальних досягнень даних учнів. Доведено, що завдяки впровадженню в навчальний процес результатів дослідження підвищується ефективність засвоєння знань шестикласниками.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т.р(4УКР) + Ч421.215.1 +
Шифр НБУВ: РА343022

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
13.

Вембер В.П. 
Методичні основи проектування та використання електронного підручника з інформатики для загальноосвітньої школи: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / В.П. Вембер ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Науково обгрунтовано методику проектування та використання електронних підручників (ЕП) у навчальному процесі загальноосвітньої школи за умов класно-урочної системи навчання на прикладі вивчення дисципліни "Інформатика". Розкрито сутність поняття ЕП, визначено рівні його інтерактивності. Проаналізовано стан розробки ЕП для загальноосвітньої школи та їх впровадження у навчальний процес. Створено модель ЕП. Встановлено науково-методичні вимоги та наведено рекомендації щодо проектування ЕП для загальноосвітньої школи. Обгрунтовано умови ефективного використання розроблених електронних засобів навчального призначення (ЕЗНП) учителями й учнями. Показано переваги існуючих ЕЗНП, які використовуються у загальноосвітніх навчальних закладах, виділено типові недоліки й обгрунтовано шляхи їх подолання. Визначено дидактичну роль ЕП у навчально-методичному комплекті навчання шкільних дисциплін. Розроблено методичні рекомендації щодо використання ЕП з інформатики, побудованого на основі запропонованої моделі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215.7 +
Шифр НБУВ: РА362645

Рубрики:

      
14.

Войтович О. П. 
Міжпредметні зв'язки у навчанні фізики як засіб розвитку творчих здібностей учнів основної школи: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. П. Войтович ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано актуальність проблеми впровадження та використання міжпредметних зв'язків у навчанні фізики для розвитку творчих здібностей учнів основної школи. Визначено зміст поняття "творчі здібності", виявлено психолого-педагогічні умови ефективного використання міжпредметних зв'язків у навчальному процесі з фізики для розвитку творчих здібностей учнів. Розроблено систему дидактичних засобів міжпредметного змісту (задачі, додаткові завдання міжпредметного змісту для фронтальних лабораторних робіт, уроки, проекти, факультативи). Розглянуто можливості міжпредметних зв'язків фізики та сучасних комп'ютерних технологій у формуванні творчих здібностей на підставі застосування методу проектів. Доведено, що розроблена методика використання дидактичних засобів міжпредметного змісту дозволяє підвищити рівень розвитку творчих здібностей учнів основної школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)2-3, 022 + Ч421.211.5 + Ю984.51-724
Шифр НБУВ: РА375879 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
15.

Кузьменко Н.М. 
Національна спрямованість змісту українських шкільних підручників з читання для молодших школярів (1857-1997): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.М. Кузьменко ; Київ. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 1999. — 20 с. — укp.

Дисертація містить дослідження генезису національного компоненту в українських шкільних підручниках з читання для молодших школярів за період 1857-1997 рр. У роботі висвітлено принципи відбору і структурування змісту навчальної літератури з читання для дітей молодшого шкільного віку. Визначено періоди підручникотворення на даному відрізку часу. Обгрунтовано мету і завдання створення нового покоління підручників для української початкової школи, що додало аргументів на користь стрижневого авторського положення про інтегруючу роль українознавства у процесі засвоєння національного компоненту змісту освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215.1 + Ч311.1

Рубрики:

      
16.

Вербицька П.В. 
Організаційно-педагогічні засади громадянської освіти старшокласників: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / П.В. Вербицька ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Досліджено актуальну проблему організаційно-педагогічних засад розвитку громадянської освіти старшокласників у навчально-виховному процесі загальнооосвітньої школи. Узагальнено вітчизняний та зарубіжний досвід щодо реалізації системи громадянської освіти. Проаналізовано стан даної освіти в Україні та перспективи її розгортання. З'ясовано її концептуальні положення та зміст. Висвітлено основні засади реалізації системи громадянської освіти у навчально-виховній діяльності загальноосвітнього навчального закладу. Розглянуто сучасні технології громадянської освіти. Запропоновано оптимальні підходи до організації процесу демократичного виховання старшокласників. Визначено й експериментально перевірено організаційно-педагогічні умови активізації процесу розвитку громадянської освіти. Досліджено й обгрунтовано доцільність запровадження громадянської освіти у навчально-виховний процес вітчизняної школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.210
Шифр НБУВ: РА312353 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
17.

Носова Н.В. 
Особистісні детермінанти гуманізації взаємин у педагогічному процесі: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н.В. Носова ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2007. — 21 с. — укp.

Вивчено роль особистісних детермінант у гуманізації педагогічного процесу, розкрито вплив особистісних якостей педагога на його готовність до реалізації фасилітативної діяльності у навчально-виховному процесі. Проаналізовано сучасний стан досліжень з проблеми гуманізації навчально-виховного процесу та роль фасилітації у даному контексті. Виокремлено основні складові готовності педагогів до здійснення фасилітативної діяльності й особистісні детермінанти, що впливають на її розвиток. Проаналізовано сучасні методи підготовки педагогів і розроблено оптимальну програму, спрямовану на формування готовності педагогів до фасилітативної діяльності. Проведено кількісний і якісний аналіз результатів дослідження, інтерпретацій власних звітів педагогів, інтерв'ювання учнів та їх батьків і встановлено, що готовність педагога до здійснення фасилітації - інтегральна якість, яка включає декілька складових: орієнтацію на співпрацю, емпатійність, конгруентність. Виявлено, що формування даної якості обумовлено особистісними детермінатами, зокрема, характерологічними особливостями особистості педагога, а також методами підготовки педагогів-фасилітаторів. Встановлено, що безпосередньо готовність до здійснення фасилітативної діяльності можна успішно формувати за допомогою спеціально розробленого психологічного тренінгу. Обгрунтовано, що для збереження стійкого тренінгового ефекту необхідно реалізувати відповідну програму підтримки-супроводу для педагогів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.91 + Ю984.030.2-994 + Ч421.21 +
Шифр НБУВ: РА350565

Рубрики:

      
18.

Царенко О.М. 
Педагогічні основи формування у майбутніх учителів умінь застосовувати ТЗН у навчально-виховному процесі: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / О.М. Царенко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2000. — 19 с. — укp.

Дисертацію присвячено питанням формування готовності майбутніх учителів до застосування технічних засобів у навчально-виховному процесі, які вирішуються комплексно з використанням сучасних технічних засобів, зокрема, комп'ютерної техніки. Простежено розвиток технічних засобів навчання (ТЗН) в історико-педагогічному аспекті та виявлено умови їх ефективного використання у сучасній школі. Визначено основні компоненти готовності вчителя до застосування ТЗН та виявлено педагогічні умови їх формування. Створено модель оволодіння ТЗН майбутніми вчителями молодших класів. Систему підготовки студентів педагогічних факультетів доповнено спецкурсом "ТЗН у навчально-виховному процесі початкової школи", який містить лекційний матеріал, лабораторний практикум, тематику індивідуальних завдань та рефератів, тестові завдання і програму контролю знань студентів на ПЕОМ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215.7 + Ч489.511.203
Шифр НБУВ: РА310308 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
19.

Гашенко І.О. 
Педагогічні умови гуманітаризації природничо-наукової освіти старшокласників у загальноосвітніх навчальних закладах України: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / І.О. Гашенко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Вперше здійснено науково-теоретичне обгрунтування загальнопедагогічних умов гуманітаризації природничо-наукової освіти старшокласників у загальноосвітніх навчальних закладах. Теоретично обгрунтовано принципи проектування технології гуманітаризації природничо-наукової освіти. Уточнено роль, місце, сутність і співвідношення понять "гуманітаризації" та "гуманізації" природничо-наукової освіти в загальнодидактичній системі. Удосконалено методи та принципи гуманітаризації природничо-наукової освіти у старшій школі, виявлено провідні тенденції даного процесу у практиці загальноосвітніх навчальних закладів України. Простежено співвідношення та взаємодію природничо-наукового, технічного та гуманітарного знання, наведено характеристику відповідних методів оволодіння ними у навчанні природничих дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р.(4УКР)2-3,022 + Ч421.210 +
Шифр НБУВ: РА341791

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
20.

Іванова О.Ю. 
Педагогічні умови забезпечення якості освіти старшокласників ліцею в особистісно-орієнтованій системі навчання: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / О.Ю. Іванова ; Криворіз. держ. пед. ун-т. — Кривий Ріг, 2008. — 20 с. — укp.

Проведено теоретико-експериментальні дослідження педагогічних умов забезпечення якості освіти старшокласників ліцею за умов особистісно-орієнтованої системи навчання. Обгрунтовано педагогічні умови, що сприяють розвитку ефективності якості освіти за даних умов (забезпечення ціннісних орієнтирів, урахування часового ресурсу, здійснення моделювання навчального простору, становлення професіоналізму вчителя). На основі дитиноцентристського підходу розроблено модель випускника ліцею, елементами якої є вимоги до освіченості випускника ліцею, його загальнокультурної підготовки, розвитку найважливіших властивостей особистості, що забезпечують позитивну "Я-концепцію". Розкрито суть понять "особистісно-орієнтована система навчання", "якість освіти", "показники якості оцінки знань випускників." Розвинуто засоби активізації учнів та їх підготовки до самореалізації за нових соціально-економічних умов. Досліджено функції та особливості професійного розвитку особистості вчителя за умов особистісно-орієнтованої системи навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.7 + Ч421.21 + Ч424(4УКР)714.5 +
Шифр НБУВ: РА360591

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського