Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (33)Книжкові видання та компакт-диски (36)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч33(4УКР)46$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
1.

Потапенко О.Б. 
Ідея виховання моральної особистості у спадщині українських педагогів-мислителів другої половини XVIII ст.: автореф. дис... канд. пед. наук.: 13.00.01 / О.Б. Потапенко ; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. — Кіровоград, 2009. — 20 с. — укp.

Проаналізовано розвиток ідеї виховання моральної особистості у спадщині українських мислителів другої половини XVIII ст. Досліджено шляхи вирішення цієї проблеми у межах європейської філософсько-педагогічної думки до другої половини XVIII ст. Визначено мету й основні завдання та принципи морального виховання, розкрито його зміст і перспективи подальшого реформування. Досліджено основні підходи щодо вирішення проблеми виховання моральної особистості у працях українських мислителів. Висвітлено безпосередній зв'язок української філософсько-педагогічної думки з кращими європейськими традиціями у вирішенні даного питання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)464 + Ч311.352 + Ю3(4УКР)46 +
Шифр НБУВ: РА362605

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Матвієнко С.І. 
Музична освіта та виховання дітей і молоді на Чернігівщині (XVIII - XIX ст.): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / С.І. Матвієнко ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено історію розвитку музичної освіти на Чернігівщині протягом XVIII - XIX ст. Охарактеризовано основні етапи та тенденції даного процесу. Визначено роль громадськості та духовенства краю щодо підтримки регіональних традицій у сфері музичного виховання дітей і молоді. Розкрито особливості навчально-виховної роботи у навчальних закладах різних типів щодо навчання учнів церковного співу, залучення їх до музично-етнографічної, концертної та музично-просвітницької діяльності, організації дозвілля дітей та учнівської молоді засобами музики. Розглянуто форми та методи музичної освіти та виховання дітей і молоді на Чернігівщині у даний період. Обгрунтовано рекомендації щодо використання позитивних тенденцій регіональної музичної освіти у структурі підготовки сучасного вчителя музики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)46 + Ч33(4УКР)5 + Щ31р(4УКР-4ЧЕР) + Щ313(4УКР-4ЧЕР)4/5-6 +
Шифр НБУВ: РА370521 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Бакай С.Ю. 
Музично-педагогічні ідеї та просвітницька діяльність Г.С.Сковороди на Слобожанщині: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / С.Ю. Бакай ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2004. — 19 с. — укp.

Проведено цілісний аналіз музично-педагогічних ідей та досвіду практичної музично-просвітницької діяльності Г.С.Сковороди в регіональному аспекті. Висвітлено основні етапи становлення і розвитку музично-педагогічних ідей просвітянина. Встановлено, що на відміну від своїх попередників, Г.С.Сковорода вперше дав визначення мети музично-педагогічного виховання та провідних музично-педагогічних понять: музики як "філософії педагогіки", українського фольклору як "тритисячолітньої печі" та філософії як "всеозброєння" і "найдосконалішої музики". Визначено та обгрунтовано принципи музично-педагогічного виховання особистості в спадщині Г.С.Сковороди, в основу яких покладено розуміння даних понять та їх ролі в духовному формуванні "істинної" гуманної розвиненої особистості. Охарактеризовано основні напрями музично-просвітницької діяльності педагога-наставника на Слобожанщині: музично-педагогічну викладацьку роботу з учнівською молоддю на Переяславщині та Харківщині; національну музично-просвітницьку діяльність серед різних соціальних верств населення; розвиток національної музичної культури українського народу засобами народнопісенної творчості. Встановлено перспективи використання музично-педагогічних ідей та досвіду Г.С.Сковороди за умов розвитку системи національної освіти в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)464-8 Сковорода Г.С. + Щ310 г(4УКР)4д Сковорода Г. +
Шифр НБУВ: РА329195

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Панчук Г.А. 
Науково-педагогічна спадщина Іоанникія Галятовського (бл. 1620 - 1689 рр.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Г.А. Панчук ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2004. — 19 с. — укp.

Досліджено науково-педагогічну діяльність І.Галятовського - українського педагога, науковця, архімандрита Єлецького монастиря, що жив у XVII ст. Проаналізовано теоретико-методологічну базу його наукової, педагогічної діяльності, з'ясовано проблеми освіти та науки XVII - XVIII ст. в Україні, висвітлені у працях І.Галятовського. Розглянуто наукові та педагогічні погляди просвітителя, а також досліджену ним систему національного українського виховання, наскрізним принципом якої є християнський гуманізм. Оцінено внесок І.Галятовського у риторичне мистецтво. Доведено актуальність його наукової та педагогічної спадщини для виховання української молоді на сучаному етапі розвитку України, особливо - майбутніх учителів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)46-8 Галятовський І. + Э372.27-462.13 +
Шифр НБУВ: РА333697

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Навольська Г. І. 
Педагогічна діяльність ордену єзуїтів в Україні (XVII - перша половина XVIII ст.): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Г. І. Навольська ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. — Т., 2011. — 20 с.: рис. — укp.

Досліджено генезу педагогічної діяльності ордену єзуїтів в Україні в даний період. Визначено основні періоди та тенденції її розвитку: становлення єзуїтської освіти на українських землях (1600 - 1648 рр.); корекція освітньої політики ордену єзуїтів за нових історичних умов (1648 - 1686 рр.); удосконалення навчальних програм і введення нових шкільних предметів - історії, математики, німецької та французької мов (1686 - 1773 рр.). З'ясовано особливості змісту й організації навчально-виховного процесу (розвиток розумових здібностей учнів під час вивчення предметів гуманітарного циклу, забезпечення грунтовності знань за допомогою повторення вивченого, опанування класичними мовами, формування безперервної освіти тощо). Охарактеризовано структуру навчально-виховного процесу в освітніх закладах ордену, основними складовими якої є цільовий, змістовний, процесуальний, результативний компоненти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)46 + Э375.09(4УКР)-647.315
Шифр НБУВ: РА382479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Кулик І.О. 
Творча спадщина Г. Сковороди в педагогічній історіографії: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / І.О. Кулик ; Полтав. держ. пед. ун-т ім. В.Г.Короленка. — Полтава, 2009. — 20 с. — укp.

Вперше здійснено історіографічний аналіз творчої спадщини Г. Сковороди у широких хронологічних межах: з XIX ст. до сучасного періоду. На підставі вивчення історіографічних праць виокремлено чотири етапи дослідження творчої спадщини філософа, встановлено провідні тенденції дослідження проблеми. Розглянуто методолого-теоретичні підходи щодо аналізу творчої спащини Г. Сковороди, систематизовано її інтерпретації. Розглянуто найбільш актуальні та малодосліджені аспекти педагогічного доробку мислителя й обгрунтовано шляхи використання теоретичних ідей і практичних рекомендацій Г. Сковороди за сучасних умов реформування системи освіти в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)46-8 Сковорода, Г.С. + Ю3(4УКР)46-8 Сковорода, Г.С. +
Шифр НБУВ: РА367689

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського