Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (13)Реферативна база даних (262)Книжкові видання та компакт-диски (379)Журнали та продовжувані видання (25)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч313$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 27
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Семенова М.О. 
Виховання учнів основної і старшої школи засобами фольклористично-етнографічної діяльності: Автореф. дис. канд. пед. наук: 13.00.07 / М.О. Семенова ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2005. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблему всебічного виховання учнів основної та старшої школи на основі вивчення, засвоєння та дослідження української традиційної народної культури та відтворення найкращих зразків народного мистецтва. Розроблено методологічні засади процесу засвоєння традиційної народної культури. Проведено історико-теоретичне дослідження сутності фольклористично-етнографічної діяльності й обгрунтовано вимоги щодо її організації. Розроблено й експериментально апробовано методику виховання школярів засобами фольклористично-етнографічної діяльності. Обгрунтовано необхідність проведення навчально-пізнавальної, експедиційної, науково-дослідної та творчої роботи, що сприяє всебічному розвитку школярів та забезпечує їх етнізацію.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч313(4УКР) + Ч421.355.21 +
Шифр НБУВ: РА337600

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Страшний В.І. 
Виховання учнів початкових класів загальноосвітньої школи на родинних традиціях українського народу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / В.І. Страшний ; АПН України. Ін-т пробл. виховання. — К., 2004. — 19 с. — укp.

Розкрито суть поняття "традиція", розглянуто різні підходи до його тлумачення. З'ясовано типи традицій, вплив української родинної звичаєвості на формування та розвиток дитячої особистості. Визначено критерії та показники вихованості молодших школярів, рівні сформованості цієї особистісної якості, наведено їх характеристику. Спрогнозовано та апробовано організаційно-педагогічні умови підвищення ефективності виховання учнів початкових класів на родинних традиціях українського народу. Розроблено та експериментально перевірено змістову модель вихованості учнів на цих традиціях, розкрито суть її компонентів та процедуру впровадження у виховний процес початкової школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч313(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА333862

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Боднар М.Б. 
Вплив етнопсихологічних життєвих орієнтацій на самоактуалізацію студентської молоді: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / М.Б. Боднар ; Ін-т соц. та політ. психології АПН України. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Досліджено вплив етнопсихологічних життєвих орієнтацій на самоактуалізацію студентської молоді різних регіонів України. Встановлено, що психологічними чинниками підвищення самоактуалізації є відповідальність за своє майбутнє та за майбутнє країни, ставлення до себе та часу життя. Обгрунтовано взаємозв'язок даних факторів з домінантними рисами українського психотипу. Зазначено, що такі чинники як оптимізація локусу контролю у бік інтернальності, гармонізація ставлення до минулого, теперішнього та майбутнього часу, об'єктивація самооцінки сприяють підвищенню самоактуалізації студентської молоді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.231 + Ю958 + Ч313(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА331251

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
4.

Левицька Л.Я. 
Етнопедагогічні аспекти виховання характеру в українській педагогіці Галичини (1919 - 1939 рр.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Л.Я. Левицька ; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2007. — 20 с. — укp.

Вперше цілісно систематизовано етнопедагогічні аспекти виховання характеру в українській педагогіці Галичини. Визначено й охарактеризовано етапи виникнення та розвитку проблеми виховання характеру в українській педагогічній думці краю міжвоєнної доби (1919 - 1939 рр.), кожен з яких відображає сутність поняття "виховання характеру" та позначений відповідними тенденціями. Доповнено педагогічну теорію науковими знаннями про еволюцію поняття "характер" та його етнопедагогічні аспекти виховання. Подальшого розвитку набули положення та висновки про працю як народно-педагогічний засіб виховання характеру. Уточнено етнопедагогічний інструментарій виховання характеру української молоді у досліджуваний період. Показано можливості творчого застосування історичного досвіду виховання характеру на сучасному етапі українського державотворення. До наукового обігу введено невідомі раніше факти, здійснено комплексний аналіз вітчизняних і зарубіжних педагогічних праць, присвячених проблемі виховання характеру.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР3)61 + Ч313(4УКР) + Ч421.352.21 +
Шифр НБУВ: РА349942

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Редькіна Л.І. 
Етнопедагогічні традиції виховання підростаючого покоління у караїмів Криму: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / Л.І. Редькіна ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2006. — 40 с. — укp.

Висвітлено народнопедагогічні традиції виховання підростаючого покоління у караїмів Криму, джерела зародження караїмської народної педагогіки, зокрема, фольклору, релігійної та морально-дидактичної літератури, традицій, звичаїв. Викладено основні положення виховання в караїмській етнопедагогіці в аспекті загальнолюдських цінностей та національних особливостей народу. Розкрито зміст народнопедагогічних традицій підготовки підростаючого покоління караїмів Криму до життя, досліджено їх спільні та відмінні риси з народнопедагогічними традиціями виховання кримських татар, євреїв та українців. Визначено основні тенденції становлення та розвитку караїмської школи на основі народних традицій виховання і навчання дітей та її утвердження в даному регіоні. Проаналізовано просвітницьку та педагогічну діяльність кримської інтелігенції в ХІХ - на початку ХХ ст., її роль у відродженні духовної спадщини народу, а також значущість ідей і цінностей караїмської етнопедагогіки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч313(4УКР) + Ч421.352.13 + Т52(23=УКР6 А/Я)-52 +
Шифр НБУВ: РА341709

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
6.

Геркерова О. М. 
Ідеї сімейного виховання на засадах єврейської етнопедагогіки (кінець XIX - початок XX століття): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / О. М. Геркерова ; Республік. ВНЗ "Крим. гуманіт. ун-т". — Ялта, 2011. — 20 с. — укp.

Розглянуто народно-педагогічні традиції виховання підростаючого покоління єврейського народу, досліджено джерела виникнення єврейської народної педагогіки, до яких належать фольклор, релігійна, морально-дидактична література, традиції, звичаї. Сформульовано основні положення виховання єврейської етнопедагогіки у контексті загальнолюдських цінностей і національних особливостей народу. Досліджено зміст народно-педагогічних традицій підготовки підростаючого покоління до життя. Визначено внесок єврейської інтелігенції в становлення та розвиток педагогічної науки на основі народних традицій виховання та навчання дітей. Проаналізовано просвітницьку та педагогічну діяльність єврейської інтелігенції в XIX - на початку XX ст., її роль у відродженні духовної спадщини народу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч493(4УКР=9Є)52 + Ч313(4УКР=9Є)52
Шифр НБУВ: РА383003 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Самоха Р.А. 
Інноваційні технології фізичного виховання студентів педагогічних університетів із застосуванням народних традицій: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Р.А. Самоха ; АПН України. Ін-т пробл. виховання. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено питання провадження у діяльність педагогічних університетів інноваційних технологій фізичного виховання студентів з застосуванням народних традицій. З'ясовано сучасний стан дослідженої проблеми у теорії та практиці діяльності кафедр фізичного виховання педагогічних університетів. Визначено суть поняття "інноваційні технології фізичного виховання", критерії та показники сформованості відповідних компонентів у студентів. Розкрито роль народних традицій у фізичному вихованні студентів. Обгрунтовано зміст, форми, методи та засоби інноваційних технологій фізичного виховання студентів. Розроблено й експериментально перевірено ефективність педагогічної моделі впровадження даних технологій з застосуванням народних традицій. Визначено й експериментально досліджено умови виховання студентів з застосуванням народних традицій. Доведено ефективність інноваційних технологій виховання студентів педагогічних університетів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.354 + Ч313 +
Шифр НБУВ: РА353957

Рубрики:

      
8.

Хоружа О.В. 
Методичні засади формування етнопедагогічного мислення майбутнього вчителя музики: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О.В. Хоружа ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2010. — 21 с. — укp.

Розкрито сутність і зміст етнопедагогічного мислення майбутнього вчителя музики у контексті сучасного розвитку освіти. Визначено специфіку та компонентну структуру означеного феномену. Розроблено критерії, показники та рівні сформованості етнопедагогічного мислення студентів. Визначено поняття етнопедагогічного мислення вчителя музики та поняття етнопедагогічного потребово-цільового конструкту. Розроблено методичні засади його формування у контексті зорієнтованості вчителя на цінності української народної педагогіки. Виявлено динаміку та послідовність формування етнопедагогічного мислення студентів у процесі фахового навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р (4Укр)31-3 + Ч313
Шифр НБУВ: РА375186 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
9.

Кадирова Л.І. 
Моральне виховання дітей старшого дошкільного віку на традиціях етнопедагогіки кримських татар: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / Л.І. Кадирова ; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2009. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему морального виховання дітей старшого дошкільного віку на традиціях етнопедагогіки кримських татар. Наведено результати теоретичного аналізу сутності та взаємозв'язку базових понять дослідженння. Обгрунтовано зміст поняття "народні традиції морального виховання кримських татар". Визначено критерії: нормативний, з показником знань про моральні норми спілкування, взаємодії та ставлення до довкілля відповідно до народних традицій кримських татар; ціннісно-орієнтаційний, з показником уміння оцінювати власні дії та вчинки однолітків згідно з морально-етичними нормами народних традицій; поведінковий, з показником уміння спілкуватися, взаємодіяти з дорослими та однолітками відповідно до моральних норм. Охарактеризовано рівні моральної вихованості старших дошкільників (високий, середній, низький), уточнено зміст і форми морального виховання дітей старшого дошкільного віку на засадах народних традицій кримських татар.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352 + Ч411.334 + Ч313(4УКР-6КРМ) +
Шифр НБУВ: РА367979

Рубрики:

      
10.

Гордійчук 
Моральне виховання молодших школярів засобами етнопедагогіки: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Оксана Євгенівна Гордійчук ; Тернопільський національний педагогічний ун-т ім. Володимира Гнатюка. — Т., 2008. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352 + Ч421.331.1 + Ч313(4УКР)
Шифр НБУВ: РА359186

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
11.

Жмуд Н.В. 
Народна педагогіка як етноформуючий чинник: Автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.05 / Н.В. Жмуд ; НАН України. Ін-т мистецтвознав., фольклористики та етнології ім. М.Рильського. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Систематизовано й узагальнено народно-педагогічний досвід українців як важливого компонента етнокультури. Це дало змогу з використанням методологічних засад сучасної етнологічної науки дослідити еволюцію етнопедагогіки та її роль у процесах етно- та культуротворення. Розкрито механізм творення національного виховання ідеалу на підставі аналізу основних ментальних структур, розроблених у процесі взаємодії родини та громадських соціальних інститутів. До наукового обігу вперше залучено різноманітну джерельну інформацію: матеріали Рукописного архіву Інституту мистецтвознавства, фольклористики й етнології ім. М. Рильського НАН України, Рукописного фонду Народознавчого центру Вінницького державного педагогічного університету ім. М.Коцюбинського та матеріали, одержані внаслідок проведених польових досліджень, які забезпечують всебічне вивчення ролі народної педагогіки (сім'ї, громади та інших соціальних інститутів як об'єктів і суб'єктів звичаєвого права, компонентів народної педагогіки) в етноформувальних і етноконсолідувальних процесах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т595.221 + Ч313 +
Шифр НБУВ: РА340520

Рубрики:

      
12.

Сливка Л.В. 
Народні традиції у вихованні здорового способу життя учнів початкових шкіл Західної України (1919 - 1939 рр.): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Л.В. Сливка ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2010. — 20 с. — укp.

Розкрито теоретичні основи та практику застосування народних традицій у вихованні здорового способу життя молодших школярів Західної України міжвоєнного періоду XX ст. Охарактеризовано низку праць педагогів, науковців, громадсько-просвітницьких діячів, лікарів західного регіону держави в 1919 - 1939 рр. з проблем гігієнічного й антиалкогольного виховання. Проаналізовано етновалеологічний зміст українських букварів і читанок, позанавчальної літератури, які в 1920 - 1930-х рр. XX ст. були засобом формування основ здорового способу життя дітей та юнацтва Галичини, Волині, Буковини, Підкарпатської Русі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР3)61 + Ч421.354.5 + Ч313(4УКР)
Шифр НБУВ: РА373795 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
13.

Красильник Ю.С. 
Патріотичне виховання військовослужбовців Збройних Сил України засобами української етнопедагогіки: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Ю.С. Красильник ; Ін-т вищ. освіти Акад. пед. наук України. — К., 2002. — 20 с.: рис. — укp.

Обгрунтовано концептуальне положення щодо суті, змісту, структури патріотизму особистості воїна та його виховання. Розроблено систему патріотичного виховання військовослужбовців Збройних Сил України на засадах української етнопедагогіки. Здійснено науковий аналіз педагогічних умов використання даної науки у патріотичному вихованні воїнів. Експериментально перевірено методику педагогічної діагностики патріотичної вихованості воїнів. Упроваджено у військово-педагогічний процес технологію патріотичного виховання воїнів засобами української етнопедагогіки. Наведено практичні рекомендації військовим педагогам щодо впровадження технології патріотичного виховання воїнів засобами української етнопедагогіки у військово-педагогічний процес.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч313(4УКР) + Ц4,8(4УКР)422.11
Шифр НБУВ: РА320959 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
14.

Ледняк Ю.В. 
Педагогічний потенціал фольклору Східного регіону України: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Ю.В. Ледняк ; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2002. — 20 с. — укp.

Фольклор розглянуто як один із регуляторів суспільної свідомості. Проаналізовано педагогічний зміст і виховні можливості української та російської усної народної творчості Східного регіону України у зв'язку із специфікою історичного розвитку, духовністю та ментальністю місцевого соціуму. Введено в науковий обіг невідомі фольклорні тексти педагогічної спрямованості. Зазначено, що різноманітність засобів художньо-виховного впливу допомагає у вихованні національно свідомої, інтелектуально та емоційно багатої, фізично здорової особистості. На регіональному фольклорному матеріалі розроблено систему вправ та практичних завдань. Запропоновано програму спецкурсу "Виховні можливості фольклору Донбасу".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш3(2=1УК)-304 + Ш3(2=1Р)-304 + Ч313(4УКР5)
Шифр НБУВ: РА321305

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
15.

Гутник І.М. 
Педагогічні засади організації дозвілля підлітків засобами української народної педагогіки: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.06 / І.М. Гутник ; Київ. нац. ун-т культури та мистецтв. — К., 2006. — 19 с. — укp.

Узагальнено теоретичні засади та вітчизняний досвід національного виховання підлітків засобами української народної педагогіки за умов дозвілля. Визначено показники сформованості національної вихованості підлітків, зокрема встановлено критерії рівня знань, а також емоційно-ціннісні та практично-діяльнісні. Обгрунтовано педагогічні умови, що сприяють підвищенню ефективності національного виховання підлітків на засадах народної педагогіки у дозвіллєвій діяльності, що реалізуються на основі використання комплексу засобів навчально-виховного впливу та впровадження запропонованих культурно-дозвіллєвих програм. Обгрунтовано й експериментально перевірено методику організації дозвілля підлітків на засадах народної педагогіки для гуртків поліхудожнього спрямування, яку рекомендовано використовувати у роботі творчих об'єднань різних напрямів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч313(4УКР) + Ч421.38 +
Шифр НБУВ: РА346559

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
16.

Видолоб Н.О. 
Психолого-педагогічні умови формування української ментальності учнів основної школи (на матеріалі уроків української літератури): Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н.О. Видолоб ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2003. — 20 с.: табл. — укp.

Розкрито суть та зміст української національної ментальності як психологічного та педагогічного поняття. Проаналізовано основні теоретичні здобутки у її вивченні. Експериментально досліджено психолого-педагогічні умови ефективного формування української ментальності на базі використання в навчально-виховному процесі особистісно зорієнтованих технологій розвитку кращих рис українського народу. Обгрунтовано зміст зразків української літератури та фольклору та психолого-педагогічні умови їх ефективного використання на уроках гуманітарного циклу та в позаурочний час, розглянуто суть необхідних для цього засобів з метою формування в учнів основної школи української національної ментальності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю958(4УКР) + Ч313(4УКР) + Ш5(4УКР) р20 +
Шифр НБУВ: РА326013

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
17.

Ярошинська О.О. 
Розвиток поглядів на інститут батьківства в історії української етнопедагогіки: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.О. Ярошинська ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2005. — 18 с. — укp.

Здійснено системний аналіз розвитку поглядів щодо інституту батьківства в історії української етнопедагогіки. Теоретично обгрунтовано феномен інституту батьківства та досліджено процес формування засад і вдосконалення ролі цього виховного інституту в історії вітчизняної педагогіки (IX - XX ст.). Розкрито роль, значення та функції батьків у контексті народної культури українців. Узагальнено та систематизовано міркування вчених щодо інституту батьківства. Виділено періоди становлення та розвитку виховного інституту у вітчизняній етнопедагоічній теорії та практиці виховної діяльності української сім'ї. Досліджено роль і значення української жінки-матері в родині та у загальному процесі національно-культурного розвитку нації. Проаналізовано сучасний стан і проблеми української сім'ї та інституту батьківства, вивчено механізм реалізації його функцій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч313(4УКР) + Ч493(4УКР) + С5*644.1 +
Шифр НБУВ: РА337515

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
18.

Хайруддінов М.А. 
Становлення і тенденції розвитку етнопедагогіки кримськотатарського народу: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / М.А. Хайруддінов ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2003. — 37 с. — укp.

Надано результати теоретико-методологічного аналізу етнопедагогічних ідей і традицій кримськотатарського народу в контексті цілісного вчення про засади формування та розвитку етнопедагогіки як науки про народну педагогіку, а також розуміння їх як своєрідного механізму передачі, засвоєння та розвитку національної культури. На прикладі кримських татар показано, що локальний педагогічний досвід має величезну цінність. Розроблено теоретичні та методологічні засади етнопедагогіки даного народу як системи знань про джерела, структуру, принципи, світоглядні позиції та способи одержання знань, що являє педагогічну дійсність народу, визначено зв'язки з іншими науками, з'ясовано науково-педагогічну термінологію. Розкрито суть, зміст і форми народного виховання, науково обгрунтовано педагогічні умови ефективного виховання учнівської молоді засобами етнопедагогіки. Визначено шляхи оптимального використання етнопедагогіки у сучасному суспільстві та тенденції його розвитку відповідно до культури та збереження різноманітності етносів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч313(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА327140

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
19.

Борисов В.В. 
Теоретико-методологічні засади формування національної самосвідомості учнівської та студентської молоді: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.07 / В.В. Борисов ; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2006. — 40 с. — укp.

Здійснено дослідження теоретико-методологічних засад формування національної самосвідомості учнівської та студентської молоді. Визначено її загальну структуру та зміст. Науково обгрунтовано, що національне виховання можливе у загальноосвітніх і вищих навчальних закладах за умови реалізації навчальних інтеркультурних програм і напрямів виховної роботи, яка передбачає врахування принципів полікультурності та введення в самобутні культурні світи. Запропоновано систему формування національної самосвідомості учнівської та студентської молоді. Розроблено та перевірено методики дослідження розвитку елементів структури національної самосвідомості особистості. На підставі результатів педагогічного експерименту підтверджено ефективність запропонованих методик діагностики та системи формування національної самосвідомості учнівської та студентської молоді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч313(4УКР) + Ч313(4УКР) + Ч313(4УКР)
Шифр НБУВ: РА341961

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
20.

Домніч В.Г. 
Традиції виховання в народній педагогіці Іспанії: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.Г. Домніч ; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2001. — 20 с. — укp.

Досліджено джерела виникнення іспанської народної педагогіки - фольклор, клерикальну та міську літературу, традиції та звичаї, в яких відображено ідеї та виховні цінності іспанського народу. Розглянуто процес збагачення народної педагогіки Іспанії видатними вченими, педагогами, мислителями в різні історичні епохи розвитку країни. З'ясовано, що їх теоретичні погляди створили міцне підгрунтя для становлення народної педагогіки. Розкрито сутність народної педагогіки, проаналізовано її принципи, методи та засоби, встановлено зв'язок між аспектами виховання: розумовим, моральним, трудовим, фізичним та естетичним. Ідеалом іспанської народної педагогіки визначено виховання гармонійно розвиненої особистості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч313(4ИСП)
Шифр НБУВ: РА315863 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського