Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (117)Книжкові видання та компакт-диски (100)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ф055.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 24
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Бабак М.П. 
Використання комунікативних методів побудови політичного іміджу в засобах масової інформації: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / М.П. Бабак ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Ш. Ін-т журналістики. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Визначено та класифіковано комунікативні методи побудови політичного іміджу в ЗМІ, відокремлено новітні від вже відомих. Проаналізовано стан і перспективи розвитку комунікативних методів впливу в журналістиці, політичному консультуванні, паблік рілейшиз та іміджелогії. Розглянуто особливості використання вітчизняними засобами масової інформації комунікативних методів для привернення уваги читачів до діяльності політика або партії та формування громадської думки щодо окремих політичних сил. Досліджено деякі групи комунікативних методів побудови політичного іміджу в ЗМІ за типологічними ознаками. Особливу увагу приділено новітнім методам, показано перспективи їх сталого використання у ЗМІ як засобу створення іміджу. Розглянуто питання "первинності" іміджу та PR. Розроблено дворівневу класифікацію комунікативних методів, пристосовану для практичного використання в рекламних і PR-агенціях з метою формування у суспільній свідомості певних політичних настанов і фіксування іміджу політика або політичної партії. Простежено тенденції розвитку українського іміджевого та PR-консультування у контексті співпраці з засобами масової інформації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в05 + Ф018 + Ф055.1 +
Шифр НБУВ: РА349597

Рубрики:

      
2.

Гайворонська О.М. 
Вікові та гендерні особливості уявлень студентської молоді про імідж політичного діяча: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.М. Гайворонська ; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. — Хмельниц., 2008. — 20 с. — укp.

Проаналізовано основні напрямки дослідження проблеми формування уявлень про імідж політичної діяльності й особистості політика у психологічному аспекті. Запропоновано структурну модель іміджу політичного діяча. Встановлено, що в уявленнях студентської молоді про імідж політичного діяча існують значні вікові та гендерні відмінності, що базуються на особливостях вікової динаміки та гендерної соціалізації, які безпосередньо впливають на електоральний вибір. Розроблено спосіб моделювання іміджу політичного діяча, застосування якого дозволяє вивчити особливості електоральних уподобань щодо іміджу політичного діяча. Обгрунтовано шляхи поглиблення уявлень студентської молоді про зміст, методи та технології формування іміджу політичного діяча за рахунок включення до переліку гуманітарних дисциплін ВНЗ спеціального курсу, спрямованого на формування у студентів політичних уявлень, орієнтацій та установок, навичок участі у політичному житті суспільства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953 + Ю937.4 + Ф055.1 +
Шифр НБУВ: РА362642

Рубрики:

      
3.

Новожилов Б.В. 
Духовна культура як чинник формування іміджу політичного лідера: автореф. дис. ... канд. політ. наук : 23.00.03 / Б.В. Новожилов ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Проаналізовано різні підходи розуміння природи іміджу політичного лідера та доведено, що найбільш розповсюдженими трактовками іміджу є онтологічна та ціннісна. Розглянуто структурні елементи іміджу та визначено основні чинники, які сприяють утвердженню іміджу політичного лідера, тобто, спосіб життя людини, ціннісний контекст середовища, освіта та виховання, засоби масової комунікації та культури. Визначено інтегративну роль духовної культури як могутнього та невичерпного джерела позитивних, визнаних суспільством норм поведінки, спілкування та діяльності. Доведено, що духовна культура надає лідеру соціально-політичний та життєвий досвід, багатство духовних цінностей і є одним з домінантних чинників формування іміджу політичного лідера.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф055.1 + Ф038.4 + Ф015.29
Шифр НБУВ: РА371862 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Дашкевич А.В. 
Еволюція системи доктринального забезпечення зовнішньої політики США повоєнного періоду: Автореф. дис... д-ра політ. наук: 23.00.04 / А.В. Дашкевич ; НАН України. Ін-т світ. економіки і міжнар. відносин. — К., 1998. — 32 с. — укp.

У дисертації досліджено спонуки і причини вибору змістовної спрямованості, цілей, принципів і наслідків реалізації зовнішньополітичних доктрин США від часів Г.Трумена до другого президентства Б.Клінтона включно. Відтворено системну еволюцію доктрин повоєнної зовнішньополітичної стратегії США та на основі їх співставлення з політичною практикою з'ясовано спрямованість і зміст глобальної стратегії цієї держави. Розкрито спільне й особливе у міжнародній ідеології США; класифіковано доктрини доби "холодної війни"; вивчено суть створюваної нині нової зовнішньополітичної ідеології; відтворено еволюцію "американізму" як ідеологічної основи американської міжнародної стратегії; відстежено співвідношення і рівні взаємовпливів глобальних, регіональних і локальних інтересів у зовнішній політиці США у ретроспективі та в контексті радикальних змін наприкінці 20-го століття; виявлено спонуки, причини і наслідки ідеології зовнішньої політики щодо СРСР на останньому етапі його існування; проаналізовано базові аспекти впливу США на здобуття незалежності Україною; критично переосмислено доктрину Б.Клінтона, еволюцію концепцій і практичної позиції США щодо розвитку американо-українських відносин.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф055.1

Рубрики:

      
5.

Денисюк С.Г. 
Імідж політичного лідера в контексті розвитку української політичної культури: особливості формування та механізми реалізації: Автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.03 / С.Г. Денисюк ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2007. — 18 с. — укp.

Розроблено системологічну концепцію формування іміджу політичного лідера на базі комплексного політологічного аналізу та теоретичних засад політичної психології як найважливішого компонента сучасної політичної свідомості. Визначено ефективні засоби створення іміджу політика з урахуванням їх впливу на процес здійснення вибору лідера громадянами. Доведено, що імідж політика розвивається за законами ринкових відносин. Проаналізовано гендерний аспект формування іміджу політика як ознаку реальної участі українських жінок у політичному процесі. На підставі синергетичного підходу визначено механізм вибору електоратом лідера, імідж якого повинен бути гуманістично оптимальним, тобто його задекларовані наміри мають відповідати реальним діям.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф038.4 + Ф054 + Ф055.1 +
Шифр НБУВ: РА350878

Рубрики:

      
6.

Порфімович О.Л. 
Імідж як складова політичної культури органу державної виконавчої влади України: Автореф. дис... д-ра політ. наук: 23.00.03 / О.Л. Порфімович ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2006. — 29 с. — укp.

Розкрито сутність поняття "позиціонування" як алгоритму формування позитивного іміджу органу державної виконавчої влади. Розроблено його матрицю, модель і управлінський цикл. Запропоновано концептуальний підхід щодо створення іміджу об'єкта позиціонування, заснований на комплексному поєднанні управлінських та організаційних форм з метою формування публічного та корпоративного аспектів іміджу. Встановлено діалектичний зв'язок зовнішнього та внутрішнього аспектів іміджу органу державної виконавчої влади, показано взаємообумовленість процесів їх формування. Наведено характеристику іміджу як складової політичної культури. Проаналізовано теоретичні засади становлення та розвитку внутрішньої (корпоративної) культури та ідеології в органі державної виконавчої влади України (на прикладі системи МВС) та її вплив на формування політичної культури, внутрішнього (корпоративного) іміджу. Вперше в теорії PR запропоновано розглядати побудову корпоративного іміджу на рівнях ідеологем, техніки та технології впровадження та певного управлінського циклу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф055.1 +
Шифр НБУВ: РА345425

Рубрики:

      
7.

Лещенко С. В. 
Інституційна складова політичної соціалізації в умовах трансформації суспільства: автореф. дис. ... канд. політ. наук : 23.00.02 / С. В. Лещенко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2010. — 18 с. — укp.

Досліджено особливості інституційної складової політичної соціалізації за умов трансформації суспільства. Виокремлено політико-економічну та соціально-психологічну традиції поняття "політична соціалізація", а також його застосування у широкому значенні, як політично релевантний аспект загальної соціалізації. Зазначено, що політична соціалізація є складним, структурно-функціональним процесом, в якому тісно взаємодіють когнітивна, афективна та конативна складові. На прикладі українського суспільства показано поєднання чинників і умов політичної соціалізації негативного та позитивного характеру.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф055.1 + Ф016.5 + Ф69(0) + Ф79(0)
Шифр НБУВ: РА373755 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
8.

Холод О.М. 
Інструментарій засобів масової інформації у процесі формування іміджу політиків: Автореф. дис... д-ра філол. наук: 10.01.08 / О.М. Холод ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. — К., 2007. — 30 с. — укp.

Досліджено проблему аналізу інструментарію засобів масової інформації (ЗМІ) у процесі формування іміджу політиків (ФІП). Запропоновано теоретичну модель інструментарію ЗМІ за цього процесу (модель ЗМІ - ФІП). Розглянуто функції елементів моделі у аспектах: мовознавчому, маркетинговому, теорії масової комунікації, іміджологічному. Проаналізовано маніпуляційну складову моделі ЗМІ - ФІП. Запропонована модель складається з 91-го психолінгвістичного інструменту ЗМІ для формування іміджу політиків. Функціональність цього інструментарію моделі ЗМІ - ФІП перевірено шляхом теоретичного та практичного дослідження. За результатами дослідження здійснено детальний опис інструментарію ЗМІ та сформульовано умови їх функціонування в інформаційному просторі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в + Ф055.1 + Ю953 +
Шифр НБУВ: РА349427

Рубрики:

      
9.

Ворначева Т.Р. 
Когнітивні чинники сприйняття студентством політичної реклами: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Т.Р. Ворначева ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2006. — 19 с. — укp.

Проведено дослідження провідних чинників сприйняття студентами політичної реклами. Встановлено провідну роль соціокультурних і когнітивних чинників у формуванні сприйняття молоддю політичної реклами. З'ясовано, що проявом політичної свідомості молоді є сукупність особистих думок, теоретичних концепцій, ментальних явищ, поглядів та уявлень, що відображають ставлення суб'єкта до політики, влади, держави взагалі та специфіку його сприйняття політичного процесу. Виявлено чотири типи політичної свідомості (активно-авторитарний, активно-толерантний, пасивно-конформний, пасивно-критичний), що відображають взаємозв'язок політичного мислення та особистісних якостей студентів. Показано здатність студентів з активно-толерантним та пасивно-критичним типом політичної свідомості найбільш повно розуміти текст політичної реклами. З'ясовано, що найвищий ступінь рефлективності та найбільш виразну тенденцію щодо об'єктивного сприйняття політичних явищ продемонстрували студенти з активно-толерантним типом політичної свідомості. Обгрунтовано можливість формування здатності до об'єктивного трактування політичних явищ, зокрема, у процесі сприйняття політичних рекламних повідомлень, за допомогою розробленої тренінгової програми, спрямованої на розвиток рефлексії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.4-997 + Ф055.1 +
Шифр НБУВ: РА344495

Рубрики:

      
10.

Джига Т.В. 
Методи та технології впливу політичної реклами (на прикладі передвиборної кампанії): Автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.03 / Т.В. Джига ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2003. — 21 с. — укp.

Досліджено методи та технології впливу політичної реклами на прикладі передвиборчої кампанії до Верховної Ради України 2001 - 2002 рр. Доведено застосування у даній рекламі технологій маніпуляції масовою свідомістю, політичних технологій, прийомів комерційної реклами. Проаналізовано більше 300 відеороликів українських політичних партій. Установлено методи та технології, що застосовувались в українській політичній рекламі з метою маніпуляції масовою свідомістю під час передвиборчої кампанії. Виявлено, що найбільш інтенсивний вплив на масову свідомість був здійснений у відеороликах партій "СДПУ(о)", "Наша Україна", "Партія Зелених України", "Всеукраїнське політичне об'єднання Жінки за майбутнє" та партії "Яблуко".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф055.1 + Ф052 +
Шифр НБУВ: РА324823

Рубрики:

      
11.

Ільницька У.В. 
Паблік рилейшнз Збройних сил як фактор демократизації та оптимізації цивільно-військових відносин: Автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / У.В. Ільницька ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2006. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано визначальну роль Public relations (PR) у процесі демократизації й оптимізації цивільно-військових відносин. PR розглянуто як ефективний засіб регулювання взаємодії силової структури та громадськості, як механізм налагодження двосторонніх комунікацій і важливий чинник створення нової моделі зв'язків української армії з населенням. Аргументовано доведено доцільність застосування PR-технологій для формування системи демократичного цивільного контролю над Збройними Силами (ЗС) України. Висвітлено роль інформаційно-комунікативних підрозділів ЗС у реалізації PR-стратегії, налагодженні взаємодії з засобами масової інформації та формуванні позитивного політичного іміджу структури. Значну увагу приділено комплексному дослідженню іміджу армії, який є елементом моделі комунікації силової структури з масовою свідомістю. Обгрунтовано тезу, що фахово створений позитивний імідж ЗС є одним з факторів легітимації функціонування силової структури. Запропоновано стратегічну модель іміджу Української армії та розроблено іміджеву стратегію ЗС. Досліджено та систематизовано PR-технології, які є основою тактичного забезпечення реалізації іміджевої стратегії ЗС.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф055.1 + Ф083 + С5*333.4 +
Шифр НБУВ: РА345254

Рубрики:

      
12.

Лютко Н.В. 
Політична реклама у виборчих технологіях: аксіологічно-нормативні виміри та принципи: автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / Н.В. Лютко ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2008. — 19 с. — укp.

Визначено теоретико-методологічні засади дослідження політичної реклами за умов сучасних виборів. З'ясовано її суть і види та установлено залежність функцій від моделей виборчих компаній. Досліджено механізми впливу політичної реклами на свідомість виборця та розкрито основні гіпотези електоральної поведінки. З'ясовано складну взаємозумовленість даної реклами та ціннісної підсистеми нормативної системи суспільства. Виділено основні види й особливості регулювання рекламної діяльності. На підставі вивчення широкої емпіричної бази комплексно охарактеризовано особливості політичної реклами в Україні. Рекомендовано систему конкретних заходів щодо підвищення ефективності її регулювання та запобігання маніпуляціям свідомістю виборця.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф055.1 + Ф3(4УКР)68 +
Шифр НБУВ: РА361700

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
13.

Луценко К.В. 
Політична реклама як іміджева технологія у системі комунікації та маркетингу: Автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / К.В. Луценко ; Чернів. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича. — Чернівці, 2006. — 18 с. — укp.

Проведено комплексне вивчення існуючих теоретичних концепцій і форм практичної реалізації феномену політичної реклами в контексті комунікативного та маркетингового підходів. Сформовано понятійно-категоріальний апарат дослідження політичної реклами та інших комунікативних технологій. Проаналізовано та класифіковано концептуально-теоретичні підходи щодо обгрунтування значення політичних комунікацій та ролі ЗМІ у політичних процесах. Всебічно досліджено феномен політичного іміджу як базового засобу рекламної кампанії. Розроблено практичні рекомендації щодо формування іміджу політика та політичної партії. На прикладі виборчих кампаній в Україні визначено особливості політичного рекламування на телебаченні, радіо, у пресі та засобами Інтернет.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф055.1 + Ф018 +
Шифр НБУВ: РА342652

Рубрики:

      
14.

Шовкун І.В. 
Політична реклама як комунікативний процес: Автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / І.В. Шовкун ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — К., 2004. — 17 с. — укp.

Досліджено структуру, функції, типологічні форми політичної реклами, її інтегральну роль у системі масових політичних комунікацій. Доведено, що в політичній рекламі в концентрованому вигляді оприлюднюється ідеологічна платформа певних політичних сил, що сприяє проникненню у суспільну свідомість уявлень про їх характер і цілі, формуванню чітких електоральних настанов. Таке проникнення відбувається на рівні раціональних і емоційних засобів дії на аудиторію, впливаючи на усвідомлені та неусвідомлені реакції індивідів. Запропоновано підходи до політичної реклами як до частини комунікативного комплексу політичного маркетингу. Наведено класифікацію іміджів політиків. Проаналізовано форми політичної реклами та розглянуто спектр вербальних методик впливу на електорат.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф055.1 + Ф043 +
Шифр НБУВ: РА331907

Рубрики:

      
15.

Корнієнко В.О. 
Політичний ідеал: проблеми еволюції та втілення в умовах сучасного суспільного розвитку: Автореф. дис... д-ра політ. наук: 23.00.03 / В.О. Корнієнко ; НАН України. Ін-т держави і права ім. В.М.Корецького. — К., 2002. — 36 с. — укp.

Розроблено концепцію політичного ідеалу, яка спирається на класичну теорію розвитку суспільства, сутність якої розкривається у процесі порівняльно-історичного аналізу прояву та вибору політичного ідеалу в різні історичні епохи, а також виявлено політологічні характеристики його формування, серед яких головними є технологізація мислення, антропологічні принципи його формування, гуманізація, синергія, характерні межі існування у політичній свідомості, вплив моди тощо. Комплексно досліджено еволюцію політичного ідеалу та здійснено його періодизацію. Розкрито й обгрунтовано теоретичний статус і методологічний арсенал політичного ідеалу, з філософсько-політологічної точки зору проаналізовано співвідношення плюралізму політичних ідеалів з політичною істиною. Виявлено субординаційні та координаційні зв'язки політичного ідеалу з національною ідеєю, ідеологією, мрією, політичною вірою та міфом. Уточнено зміст поняття політичного ідеалу, який містить велику кількість нормативів діяльності, рекомендацій щодо втілення ідеалу у дійсність. Розкрито положення про те, що розвиток суспільства породжує різні можливості у співвідношенні соціального порядку та хаосу: політичні ідеали, які абсолютизують соціальний порядок, призводять до появи різних видів тоталітаризму (комуністичного та нацистського). Зроблено висновок, що політичні ідеали, які перебільшують хаос (свободу), ведуть до анархізму, а ідеали, засновані на синтезі соціального порядку і свободи, породжують можливість побудови соціально-правової держави.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф055.1
Шифр НБУВ: РА317898 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
16.

Дашутін 
Політичний ідеал: світовий досвід і сучасна Україна: Автореф. дис... д-ра політ. наук: 23.00.02 / Григорій Петрович Дашутін ; НАН України; Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф.Кураса. — К., 2006. — 38 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф055.1
Шифр НБУВ: РА348032

Рубрики:

      
17.

Носенко О. В. 
Політичні цінності в масовому суспільстві: соціально-філософський аналіз: автореф. дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.03 / О. В. Носенко ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — К., 2010. — 16 с. — укp.

Розглянуто основні теоретико-методологічні підходи щодо визначення поняття "цінності". Визначено існуючі концептуальні підходи щодо політичних цінностей і подано власну їх класифікацію. Доведено, що під політичними цінностями слід розуміти владні відносини в суспільстві, а також організацію й управління цими відносинами. Зазначено про необхідність грунтовної розробки проблем політичних цінностей у масовому та громадянському суспільствах. Проаналізовано основні концепції масового та громадянського суспільства. Обгрунтовано, що провідну роль в трансформації масового суспільства в громадянське виконують саме політичні цінності. Зазначено, що нівелювання державою цінностей демократичних процесів і громадянського суспільства призводить до "масовізації" соціально-політичного життя та появи тоталітаризму.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*666*3 + Ю6*46в03 + Ф055.1
Шифр НБУВ: РА371065 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
18.

Петров М.В. 
Процес формування іміджу України в медійному просторі сучасної Румунії: автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / М.В. Петров ; Чернів. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича. — Чернівці, 2007. — 20 с. — укp.

Комплексно досліджено процес формування іміджу України у медійному просторі сучасної Румунії. Проаналізовано позиції представників румунського політичного істеблишменту та становлення громадськості сусідньої держави до України. Досліджено вплив громадсько-політичних організацій Румунії націонал-радикального спрямування на образ нашої держави. Доведено, що процес створення образу України друкованими мас-медіа Румунії має тенденційний характер. Зазвичай публікації щодо нашої держави з'являються з нагоди підписання двосторонніх документів, національних свят, а також під час вирішення усього комплексу спільних питань. Визначено, що характер інформації, відображеної на шпальтах румунських ЗМІ, залежить від успішності переговорного процесу між державами. Розглянуто можливі варіанти розвитку українсько-румунського діалогу у перспективі. Наведено практичні рекомендації щодо покращання сприйняття України громадськістю Румунії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф018 + Ф055.1 +
Шифр НБУВ: РА353052

Рубрики:

      
19.

Качинська Н. О. 
Стратегія і тактика іміджевої політики сучасної держави: концептуальний та прикладний виміри: автореф. дис. ... канд. політ. наук : 23.00.02 / Н. О. Качинська ; НАН України, Ін-т політ. і етнонац. дослідж. ім. І.Ф. Кураса. — К., 2011. — 15 с. — укp.

Систематизовано концептуальні засади іміджевої стратегії держави, розроблено дослідницьку концептуальну модель стратегії. Узагальнено тактичний інструментарій реалізації іміджевої стратегії та доведено залежність її ефективності від внутрішніх і зовнішніх чинників. Методом стратегічного аналізу висвітлено сучасний етап розробки та реалізації української іміджевої стратегії. Запропоновано дослідницький алгоритм оптимізації тактичного інструментарію. Аргументовано системні засади та дослідницькі пропозиції щодо забезпечення ефективної іміджевої політики України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф055.1 + Ф037 + Ф4(4УКР),04
Шифр НБУВ: РА379676 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
20.

Мамонтова Е.В. 
Фактор преси у конституційному процесі в Україні: Автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / Е.В. Мамонтова ; Одес. нац. юрид. акад. — О., 2000. — 20 с. — укp.

Розкрито роль і місце друкованих засобів масової інформації у розвитку конституційного процесу в Україні. На підставі вивчення методів та стилю роботи багатьох вітчизняних газет різних політичних орієнтацій проведено порівняльний аналіз ступеня та факторів їх впливу на хід конституційного процесу і зміст нового Основного Закону України. Зроблено відповідні висновки та сформульовано практичні рекомендації щодо їх наукового і практичного використання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612.11 + Ф055.1 + Х809(4УКР)2
Шифр НБУВ: РА310263 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського