Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (60)Книжкові видання та компакт-диски (47)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4УКР)290-861$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
1.

Васіна К.С. 
Вдосконалення трансфертного ціноутворення в системі внутрішнього економічного механізму підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / К.С. Васіна ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2006. — 18 с. — укp.

Розглянуто питання визначення оптимальної ціни на продукцію підрозділів підприємства з метою регулювання його внутрішніх економічних відносин. Розглянуто шляхи покращання інформаційної бази регулювання внутрішнього економічного механізму підприємства. Досліджено вплив трансферних цін на формування внутрішніх економічних відносин між його підрозділами. Запропоновано методику визначення оптимальної трансферної ціни на продукцію підрозділу багатопрофільного підприємства з урахуванням внутрішнього та зовнішнього ринку реалізації та споживання продукції підрозділу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-861 +
Шифр НБУВ: РА342723

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Корінєв В.Л. 
Маркетингове ціноутворення на підприємстві: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.06.01 / В.Л. Корінєв ; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2003. — 31 с. — укp.

Проведено ретроспективний аналіз теорії ринкового ціноутворення, який дав змогу визначити передумови та особливості змін вартісних концепцій. Зазначено, що теоретичні засади формування ціни базуються на теорії вартості, яка за сучасних умов потребує одночасного врахування попиту та пропозиції. Зроблено висновок, що теорія ціноутворення на підприємстві має загальне та спеціальне спрямування. Обгрунтовано концептуальний підхід до маркетингового ціноутворення, що базується на першочерговому врахуванні інтересів споживачів, а не виробників. Зроблено спробу надати визначення поняттю "цінова діяльність підприємства". Обгрунтовано методичні підходи до формування стратегічного й тактичного напрямів цінової політики та використання стратегічного аналізу під час формування цінової стратегії підприємства. Сформульовано суть цінового ризику, надано методичне обгрунтування його оцінки та визначено ризикові зони, з урахуванням яких необхідно формувати цінову політику. Уточнено суть цінової тактики та розроблено методику коригування ціни й впровадження тактичних цінових заходів. Запропоновано методичний підхід до оцінки економічної ефективності цінової діяльності та розроблено відповідну методику.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-861 +
Шифр НБУВ: РА325790

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
3.

Несторенко О.В. 
Моделі формування ціни в кластерних утвореннях (на прикладі підприємств санаторно-курортної сфери): Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.03.02 / О.В. Несторенко ; Харк. держ. екон. ун-т. — Х., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Розроблено теоретичні основи і моделі ціноутворення підприємств, що входять до кластерної економічної системи. Зазначено, що даний комплекс економіко-математичних моделей дозволяє визначити ціни та обсяги виробництва підприємств кластерного утворення, за яких економічні суб'єкти досягатимуть максимального прибутку у випадку індивідуальної та колективної раціональності. Встановлено, що одержаний у ході дослідження аналітичний вираз точки ринкової рівноваги для довільної кількості підприємств за різним ступенем кооперації між ними забезпечує можливість кожному елементу економічної системи довільного розміру визначати оптимальні ціни за умов мінливого зовнішнього середовища. Доведено, що даний алгоритм визначення оптимальних меж кластерної економічної системи дозволяє за допомогою економіко-математичної моделі обгрунтувати доцільність введення додаткового підприємства у кластер. Виявлено, що модель розподілу межового прибутку між підприємствами кластерного утворення дає можливість суб'єктам економічної діяльності обрати для себе найкращий варіант організації їх взаємин.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-861 +
Шифр НБУВ: РА323959

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Яценко Р.М. 
Моделювання цінової політики підприємства в умовах нестаціонарного середовища: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.11 / Р.М. Яценко ; Харк. нац. екон. ун-т. — Х., 2007. — 20 с. — укp.

Розглянуто актуальну проблему розробки комплексу економіко-математичних моделей формування цінової політики підприємства. Проаналізовано сучасні концепції та підходи щодо формування цінової політики підприємства, виявлено їх недоліки та запропоновано шляхи усунення. Зокрема, розроблено комплекс моделей формування цінової політики підприємства, побудований на підставі результатів аналізу та прогнозування впливу факторів нестаціонарного середовища. З використанням нових моделей формування цінової політики підприємства визначено адаптивні стратегія та тактика ціноутворення. Запропоновано комплекс моделей прогнозування виникнення та впливу факторів зовнішнього та внутрішнього середовища, який дозволяє предбачити можливі зміни у ціновій політиці підприємства. Створено сценарну модель реалізації цінової політики, що дозволяє дослідити її стійкість. Запропоновано адаптивну систему управління ціновою політикою підприємства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-861-18 в611 +
Шифр НБУВ: РА353575

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
5.

Скачков О.М. 
Удосконалення методів ціноутворення в умовах невизначеності ринкової кон'юнктури: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / О.М. Скачков ; Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана". — К., 2007. — 16 с. — укp.

Розроблено теоретико-методичні засади маркетингового ціноутворення переробного підприємства. Досліджено маркетингову діяльність вітчизняних сільськогосподарських переробних підприємств різноманітних форм власності та розроблено заходи підвищення її ефективності за умов трансформаційної економіки України. Розкрито цілі та завдання маркетингового ціноутворення, визначено його місце в системі управління підприємством, розроблено структуру та зміст. Розроблено методичний апарат маркетингового ціноутворення, а також методичні принципи його практичного використання з метою удосконалення управлінської діяльності сільськогосподарських переробних підприємств. Запропоновано програму прийняття рішень у разі зниження цін в результаті конкуренції. Обгрунтовано наявність двох особливих функцій ціни - як атрибуту товару, що впливає на сприйману подібність цільового товару до його уявного прототипу вищої або низької якості та як міри втрат, порівняльної характеристики корисності, яку одержує споживач від товару вищого сорту. Запропоновано модель виявлення сигналів ціннісних думок споживачів "ціна - вартість" з метою визначення впливу високих цін на бажання споживача придбати товар. Запропоновано використовувати моделі ціннісних думок для визначення ситуацій, за яких високі ціни можуть суттєво вплинути на збільшення попиту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-861 +
Шифр НБУВ: РА353130

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
6.

Безкоровайна С.В. 
Управління ціновою політикою підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / С.В. Безкоровайна ; Нац. ун-т харч. технологій. — К., 2005. — 20 с.: рис. — укp.

Запропоновано методологічні положення стосовно вибору цінових стратегій для унікальних нових товарів, модифікованих товарів та товарів-аналогів з використанням апарату нечіткої логіки та дерев рішень. Наведено рекомендації щодо ціноутворення на підприємстві з урахуванням ризику, який виникає внаслідок невизначеності майбутнього попиту. Розроблено методику визначення ціни на товари з обмеженим терміном придатності. Удосконалено модель процесу упавління ціновою політикою, визначено т управлінських цикли - аналітичний, плановий та контрольний, наведена модель передбачає перевірку ступеня досягнення цілей цінової політики. Досліджено питання удосконалення економіко-математичної моделі задачі одночасної оптимізації цін і обсягів продажу лікарських засобів для торгово-посередницьких фармацевтичних компаній. Наведено методику коригування поточної лінії ціни товару для досягнення цільового рівня конкурентоспроможності на даному сегменті ринку. Розвинуто теоретичні положення управління ціновою політикою на підприємстві та розкрито суть понять "цінова політика", "управління ціновою політикою", "цінова стратегія", "цінова тактика", "ціновий ризик". Запропоновано класифікацію факторів ціноутворення, цілей цінової політки, цінових стратегій, методів ціноутворення, засобів цінової тактики. Здійснено діагностику розвитку вітчизняного фармацевтичного ринку та виявлено проблеми торгово-посередницьких підприємств, які можуть бути розв'язані шляхом удосконалення управління ціновою політикою. Наведено методику обгрунтування ціни товарів для участі у тендері на підставі обов'язкової перевірки типу емпіричного розподілу конкурентів у попередніх тендерах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-861-21 + У9(4УКР)306.952-861-21 +
Шифр НБУВ: РА334487

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Костевич Н.О. 
Управління ціною як фактором підтримання конкурентоспроможності підприємства: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.01 / Н.О. Костевич ; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2001. — 19 с. — укp.

Досліджено умови підтримання конкурентоспроможності підприємства в динамічному зовнішньому середовищі. Встановлено, що однією з основних таких умов є можливість управління ціною на товари підприємства. Узагальнено та поглиблено науково-теоретичні аспекти ціноутворення. Доведено необхідність оцінки конкурентоспроможності підприємства з точки зору цінового фактора та визначено вплив ціни на фінансові показники діяльності підприємства залежно від змін кон'юнктури ринку. Розроблено методичні рекомендації щодо формування ціни з урахуванням різних принципів розподілу постійних витрат на одиницю товару. Визначено й обгрунтовано методику розрахунку діапазону цін для кожного виду товару підприємств багатономенклатурного виробництва.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-861 + У9(4УКР)300-861 + У9(4УКР-4ЧЕР)306.051.552-861
Шифр НБУВ: РА315422 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського