Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (10)Реферативна база даних (442)Книжкові видання та компакт-диски (361)Журнали та продовжувані видання (56)
Пошуковий запит: (<.>U=С5*676$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 29
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Кузнєцова Т. В. 
Аксіологічні моделі мас-медійної інформації: комунікативно-концептуальний підхід: автореф. дис. ... д-ра з соц. комунікацій : 27.00.01 / Т. В. Кузнєцова ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — К., 2010. — 31 с. — укp.

Розроблено методологічні засади аксіологічного моделювання мас-медійної інформації (ММІ), яка розглядає журналістський текст з позиції комунікації та когніції одночасно. Встановлено, що основна ідея концепції полягає в тому, що текст постає як системно-структурна та смислова організація, що актуалізує ціннісні смисли повідомлення. Структурна організація виявляється через аксіологічні моделі, а смислова - через концептуальні утворення, що наповнюють дані моделі в процесі творення тексту. Запропоновано типологію аксіологічних моделей ММІ, виявлено парадигму оцінних текстів. Розроблено нову методику концептуального аналізу шляхом аналізу найчастотніших аксіологічних моделей ММІ, охарактеризовано стан вітчизняної медійної аксіосфери.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*676
Шифр НБУВ: РА376522 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Захарченко 
Виникнення та розвиток медіа-мистецтв у системі масової комунікації: автореф. дис... канд. наук із соц. комунікацій: 27.00.01 / Артем Петрович Захарченко ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка, Інститут журналістики. — К., 2008. — 12 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*676
Шифр НБУВ: РА364398

Рубрики:

      
3.

Чутова Н. П. 
Впливовість мас-медіа на формування ціннісних орієнтацій сучасної української молоді (на прикладі Дніпропетровського регіону): автореф. дис. ... канд. соцiол. наук : 22.00.04 / Н. П. Чутова ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2010. — 16 с. — укp.

Уточнено поняття "ціннісні орієнтації" та виявлено їх об'єктивні особливості. Розвинуто положення про те, що сучасна молодь є об'єктом впливовості мас-медіа та глобальних транснаціональних інформаційних структур та є самостійним суб'єктом-носієм певних цінностей та ціннісно-мотивованої суспільної діяльності. Вперше розглянуто періодизацію етапів розвитку мас-медіа в Україні й обгрунтовано неоднозначність їх впливовості на формування ціннісних орієнтацій сучасних молодих людей. Здійснено типологізацію груп молоді за сприйняттям мас-медіа за критеріями: ступеня довіри до ЗМІ, рівня соціалізації та ступеня формування стилю життя - опоненти, апологети, індиференти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612 + С5*676 + С5*423.122
Шифр НБУВ: РА374519 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Горошко О. І. 
Гендерні аспекти інтернет-комунікацій: автореф. дис. ... д-ра соцiол. наук : 22.00.04 / О. І. Горошко ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. — Х., 2010. — 33 с. — укp.

Розроблено концепцію нової гендерної моделі, яка виникає в інтернет-комунікації. Описано її вплив на розвиток гендерних відносин в Україні за умов формування інформаційно-комунікативного суспільства. Показано, що дана модель розвивається за чотирма напрямами: патріархатним, біархатним, унісексистським, множинним. Визначено, що поява даних нових гендерних практик ініціює перегляд моделі функціонування гендерних відносин у суспільстві. З'ясовано, що у інформаційно-комунікативному суспільстві виразніше окреслюються тенденції руйнування соціально-економічного патріархату з одночасним посиленням культурного патріархату. Досліджено, що дані тенденції підсилюють суперечливість та неоднозначність функціонування гендерної моделі в просторі інтернет-комунікацій, що впливає й на розвиток гендерних відносин в інформаційно-комунікативному суспільстві, збільшуює їх конфліктність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*423.2*344 + С5*676
Шифр НБУВ: РА371026 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Лильо Т.Я. 
Глобалізація комунікаційного простору і процеси національної ідентифікації у посткомуністичному світі: Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Т.Я. Лильо ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Ін-т журналістики. — К., 2001. — 21 с. — укp.

Досліджено вплив глобалізації комунікаційного простору на процеси національної ідентифікації в посткомуністичному світі, проаналізовано ідеологічну природу глобалізації, висвітлено особливості сучаснуої геоінформаційної ситуації та специфіки інформаційної мобільності нації за посткомуністичних умов. Аргументовано, що глобалізація не базується на якісно новій ідеології, а є продовженням інформаційного, політико-економічного впливів відносних переможців у "холодній війні", які сьогодні є лідерами комунікаційної революції. Доведено, що слабкість інформаційного поля нації зумовлена не тільки політикою інфоциду, але й специфікою геоінформаційної ситуації, в якій комунікаційний простір розподіляється на сфери підпорядкування інформаційно розвинутим країнам і транснаціональним корпораціям. Значну увагу приділено впливу нових комунікаційних умов, зокрема, гіпертекстового характеру інформаційного процесу на його зміст, макротексти, які дають ідентифікаційний код для цілісного розуміння суті людини в національному та всесвітньому вимірах. Досліджено основні способи семантизації з використанням національних засобів масової інформації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62в05 + С5*676
Шифр НБУВ: РА315814 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Сіріньок-Долгарьова К. Г. 
Глобалізація світового новинного дискурсу (на прикладі англомовних інтернет-медіа США, Великобританії, Індії та Австралії): автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.01 / К. Г. Сіріньок-Долгарьова ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка, Ін-т журналістики. — К., 2011. — 16 с. — укp.

Здійснено комплексне дослідження глобального новинного дискурсу на прикладі англомовних інтернет-медіа США, Великобританії, Індії й Австралії. Розглянуто специфіку інтернету як глобального соціокомунікативного середовища. Проаналізовано тенденції медіаглобалізації, що домінують у світових новинних мас-медійних організаціях за умов сучасного інформаційно-комунікаційного суспільства: процеси комерціалізації й концентрації, інтеграції та глокалізації. Розкрито поняття конвергентності новітніх медіа шляхом детального розгляду диджиталізації та мобілізації мережевих новин, способів залучення інструментарію громадянської журналістики до їх створення. Вивчено контент он-лайн-новин і досліджено смаки користувачів англомовних веб-медіа, завдяки чому сформульовано поняття "глобальні новини" та визначено ключові атрибути глобального новинного дискурсу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 с51 + С5*676*148:С5
Шифр НБУВ: РА383929 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
7.

Семченко О.А. 
Засоби масової комунікації у виробничому процесі: вибори Президента України 1999 року: автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / О.А. Семченко ; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. — Л., 2008. — 19 с. — укp.

Досліджено роль, функції, тенденції та особливості використання засобів масової комунікації (ЗМК) у президентській виборчій кампанії 1999 р. й умови, принципи, форми діяльності основних ЗМК у виборчому процесі в Україні. Визначено концептуальні та методологічні засади дослідження діяльності ЗМК, розроблені у вітчизняній і зарубіжній комунікативістиці. Обгрунтовано пропозиції щодо вдосконалення та розвитку наявних концепцій масової комунікації, зокрема в аспекті теоретичної та емпіричної інтерпретації понять "засоби масової комунікації", "масова комунікація". Виявлено основні компоненти та типи ЗМК, задіяні у виборчій кампанії 1999 р. Визначнено головні проблемні аспекти в діяльності українських ЗМК. Сформульовано рекомендації щодо їх усунення й оптимізації діяльності ЗМК. Наведено пропозиції стосовно поліпшення можливостей участі й умов використання ЗМК у виборчому процесі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф052 + Ф3(4УКР)64 + С5*676 +
Шифр НБУВ: РА356914

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
8.

Колосок С.В. 
Зв'язки з громадськістю у формуванні іміджу органів державного управління: Автореф. дис... канд. наук з держ. упр.: 25.00.01 / С.В. Колосок ; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Розвинуто концептуальні підходи і визначено категорії та поняття, які стосуються формування позитивного іміджу органів державного керування у сучасному українському суспільстві. Удосконалено підхід щодо застосування новітніх інформаційних технологій у діяльності органів державного керування та доведено доцільність впровадження до практики даних органів форм і методів паблік рилейшнз як ефективного механізму формування іміджу органів державної влади, який уможливлює реалізацію принципу відкритості та прозорості державного керування, зростання рівня підтримки дій державної влади з боку населення. Визначено напрями формування позитивного іміджу зазначених органів за допомогою створення моделі комунікативного простору, яка грунтується на ефективному прямому і зворотньому зв'язку з населенням та системному дослідженні громадської думки. На підставі наукового аналізу існуючої практики зв'язків органів державного керування з громадськістю внесено пропозиції та рекомендації щодо створення спеціальних підрозділів у системі державного управління та технологій конструювання позитивного корпоративного іміджу державної влади в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)011 + Ч62 в05 + С5*676 + С5*46*332.1-723.58
Шифр НБУВ: РА326983

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
  

      
9.

Черноус Л. С. 
Інституціоналізація Інтернет у сучасному українському суспільстві: автореф. дис. ... канд. соцiол. наук : 22.00.04 / Л. С. Черноус ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2011. — 20 с. — укp.

Проаналізовано теоретичні та методологічні засади соціологічного дослідження становлення та функціонування Інтернет у сучасному українському суспільстві. Розкрито зміст понять "інформаційне суспільство", "соціальний інститут", "інституціалізація". Обгрунтовано особливості формування віртосоціальних відносин і практик як основи інституалізіації Інтернет у сучасному українському суспільстві. Доведено, що поява соціальної потреби в доступні до інформації й інтенсивних соціальних зв'язках призвела до виникнення такого явища як віртосоціальність. Доведено, що Інтернет є специфічним формально-неформальним інститутом. На емпіричному матеріалі визначено специфіку функціонування та розвитку Інтернет в Україні. Розглянуто основні етапи процесу інституалізації Інтернет не лише з позицій протреби оцінювання їх сучасного стану, а й з погляду прогнозування та визначення векторів його розвитку в майбутньому.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*676 + С5*328.93 + С5*612.154
Шифр НБУВ: РА385093 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
10.

Коритнікова Н.В. 
Інтернет-представництво як комунікативний ресурс державного управління: автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / Н.В. Коритнікова ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Здійснено комплексне дослідження Інтернет-представництв як комунікативного ресурсу державного управління. Проаналізовано теоретико-методологічні підходи до соціологічного аналізу мережних комунікацій. Описано вплив Інтернет-технологій на політичне життя. Досліджено напрями соціально-політичних змін у зв'язку з поширенням мережних комунікацій. Уточнено специфіку функціонування державного управління в період активізації інформаційних потоків. Розглянуто інформаційно-комунікативний аспект розвитку "електронного уряду". Наведено визначення поняття "Інтернет-представництво органів влади", установлено їх цілі та сутнісні характеристики. Розроблено систему показників емпіричного виміру ефективності Інтернет-представництв, що була застосована для виділення комунікативних моделей офіційних веб-сайтів органів влади. Виявлено динаміку інформатизації ураїнського суспільства та її вплив на вирішення проблеми цифрової нерівності. Доведено, що Інтернет не є розповсюдженим засобом професійної взаємодії українських держслужбовців з населенням.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*676 + С5*666.1 +
Шифр НБУВ: РА356986

Рубрики:

      
11.

Калашнікова Л.В. 
Інтернет-сайти вищих навчальних закладів як інноваційні канали комунікації в умовах формування інформаційного суспільства в Україні: Автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / Л.В. Калашнікова ; Нац. ун-т внутр. справ. — Х., 2005. — 20 с. — укp.

Проведено дослідження особливостей використання спеціалізованих Інтернет-сайтів вищих навчальних закладів як інноваційних каналів комунікації за умов локалізації іформаційних потоків. На підставі використання теорії соціальних змін Т.Парсонса розглянуто процес переходу України до інформаційного суспільства. Встановлено, що його основними формотворчими елементами є інформаційний простір і сфера освіти, виявлено їх взаємозалежність і взаємообумовленість. Проаналізовано специфіку розвитку інформаційного простору, обумовлену його ключовою роллю у процесі формування в Україні суспільства нового типу. Показано, що своєрідну основу, фундамент для його побудови забезпечує інтенсивний розвиток освіти у період активізації інформаційних потоків. Визначено функціональну структуру спеціалізованих Інтернет-сайтів вітчизняних ВНЗ, одним з пріоритетних завдань яких є реалізація інформаційного потенціалу навчального закладу. На підставі результатів проведеного дослідження підтверджено недостатній рівень розвитку Інтернет-сайтів ВНЗ України та відзначено деформацію заданої поліфункціональності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*676 + C5*328.93 +
Шифр НБУВ: РА339996

Рубрики:

      
12.

Лобовікова О.О. 
Інформаційна нерівність як соціологічна проблема: Автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / О.О. Лобовікова ; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. — Х., 2007. — 22 с. — укp.

Досліджено соціальну специфіку інформаційної нерівності за умов формування інформаційного суспільства. Інформатизацію суспільства розглянуто як макросоціальний процес. Досліджено соціальні наслідки впровадження інформаційно-комунікаційних технологій. Розглянуто суб'єкти й об'єкти формування інформаційного суспільства за умов глобалізації, охарактеризовано його сучасний стан в Україні. Проаналізовано існуючі моделі інформаційного суспільства. Досліджено інформаційну нерівність на макро-, мікро- та мезорівні, описано її структуру, в якій виділено й охарактеризовано цифрову нерівність як важливий елемент інформаційної нерівності. Розроблено механізм подолання інформаційної нерівності. Визначено основні завдання соціальної політики в Україні й обгрунтовано шляхи подолання проблеми інформаційної нерівності за умов формування інформаційного суспільства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*325.8 + С5*676 +
Шифр НБУВ: РА351046

Рубрики:

      
13.

Дубас О.П. 
Інформаційний розвиток сучасної України у світовому контексті: політологічний аналіз: Автореф. дис... канд. політ. наук: 23.00.02 / О.П. Дубас ; НАН України. Ін-т політ. і етнонац. дослідж. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Досліджено політологічні аспекти інформаційного розвитку сучасної України у світовому контексті. На підставі аналізу західних теорій та вітчизняних наукових здобутків щодо з'ясування проблеми інформаційного розвитку сформовано й уточнено понятійно-категоріальний апарат для політологічного розуміння ролі інформації як ефективного засобу модернізації українського суспільства. Розглянуто політологічні підходи щодо поняття та феномену інформаційного суспільства, розкрито характер та потреби розширення національного інформаційного поля у перехідний період. З'ясовано стан і визначено основні напрями інформаційного розвитку за умов політичної трансформації суспільства. Зазначена система є важливим чинником впливу на рівень національної безпеки, збереження інтелектуального потенціалу держави, демократизації українського суспільства. Здійснено аналіз інформаційної політики, розглянуто проблеми взаємодії суспільства і влади, визначено основні напрями забезпечення політичного процесу шляхом застосування нових інформаційних технологій. Встановлено вплив інформації на розширення ступеня відкритості суспільства та свободи особистості. Запропоновано новий підхід щодо розуміння процесу інформатизації як основи моделювання та прогнозування суспільно-політичної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф024 + С5*676(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА331653

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
14.

Бурейчак Т.С. 
Конструювання гендерних ідентичностей в дискурсах реклами: Автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / Т.С. Бурейчак ; НАН України. Ін-т соціології. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Здійснено аналіз реклами як одного з визначальних механізмів конструювання символічного зв'язку між конс'юмеристськими практиками та гендерними ідентичностями. Розроблено й емпірично підтверджено авторську концептуальну схему виміру гендерних дискурсів реклами. Показано можливість її використання з метою цілісного аналізу змісту рекламних гендерних дискурсів і специфіки їх інтерпретації аудиторією. Відзначено, що дана схема охоплює модель структури та позиціювання домінуючих й альтернативних гендерних дискурсів і модель їх декодування аудиторією. Досліджено практику рекламної артикуляції цих гендерних дискурсів та особливостей їх сприймання й оцінювання різними гендерно-віковими групами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*423.2*344 + С5*676 +
Шифр НБУВ: РА349904

Рубрики:

      
15.

Бутиріна М.В. 
Мас-медіа як середовище створення та функціонування стереотипів масової свідомості: автореф. дис... д-ра наук із соц. комунікацій: 27.00.01 / М.В. Бутиріна ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка, Ін-т журналістики. — К., 2009. — 30 с. — укp.

Досліджено явища мас-медійної стереотипізації. На підставі метатеоретичного огляду загальнонаукових і галузевих підходів до вивчення стереотипів масової свідомості розроблено теоретико-методологічні засади аналізу цього феномена у контексті мас-медійної практики. Проаналізовано передумови, механізми, чинники утворення та функціонування стереотипів у медіасередовищі, охарактеризовано основні етапи творення стереотипів у мас-медіа. Наведено результати філогенетичного аналізу витоків стереотипізації. Досліджено зв'язок стереотипів, міфів та архетипів у медіадискурсі. Конкретні модуси стереотипізації інтерпретовано на прикладі функціонування медіатизованих етнорелігійних стереотипів і стереотипних репрезентацій образу науки у засобах масової комунікації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*676 +
Шифр НБУВ: РА368521

Рубрики:

      
16.

Досенко А. К. 
Медійність і психолінгвістична характеристика моделі блогів людей, які живуть із ВІЛ/СНІД: автореф. дис. ... канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.01 / А. К. Досенко ; Класич. приват. ун-т. — Запоріжжя, 2011. — 16 с. — укp.

Вперше в українській соціальній комунікативістиці запропоновано теоретичну модель блогу, за допомогою якої виокремлено блоги з-поміж інших аматорських медіа-завантажень мережі інтернет. Досліджено рису "медійність" і психолінгвістичні характеристики блогу. Удосконалено положення про основні підходи до утворення текстів блогів як форми публістичної комунікації. Приділено увагу положенням про еволюцію блогів від епістолярних до дигітальних жанрів, специфіку відображення навколишнього середовища й особливості картини світу користувачів, відображення власного "Я" у блогах і про функціонування в нерозривній єдності в блогосфері синтезу картини й образу світу блогера.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*676*148:С5*333.4 + Р514.0 + Р11(4УКР)599.51
Шифр НБУВ: РА381732 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
17.

Вєдров О. І. 
Обгрунтування соціального знання в парадигмі філософії комунікації: автореф. дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.03 / О. І. Вєдров ; Ін-т філос. ім. Г.С. Сковороди НАН України. — К., 2011. — 19 с. — укp.

Вперше у вітчизняній філософії систематично представлено трансцендентально-прагматичну теорію соціальних наук. Показано, що інтерсуб'єктивно чинне знання про суспільство уможливлене віртуальною чи актуальною участю дослідника в мовній грі досліджуваного об'єкта, де в методичний спосіб (за допомогою комбінації методів розуміння та пояснення) виявлено та перевірено домагання значущості в прагненні досягнути віртуального чи актуального порозуміння з об'єктом дослідження. Доведено, що трансцендентально-прагматичне граничне обгрунтування можливе тільки завдяки розкриттю апріорі аргументації в феноменологічному дослідженні домагань значущості й їх етичного змісту, що дозволяє одержати стійкі до перегляду моральні норми та масштаби критики. Розкрито ряд невирішених проблем, залишених по собі класичними теоріями соціальних наук періоду формування методологічної свідомості цих дисциплін, а також необхідність застосування для їх вирішення мовно прагматичного підходу, який покладено в основу запропонованого обгрунтування знання про суспільство.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*333.4 + С5*676
Шифр НБУВ: РА384718 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
18.

Семчук С. І. 
Особливості впливу засобів масової інформації на соціалізацію дітей дошкільного віку: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / С. І. Семчук ; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського. — О., 2010. — 21 с. — укp.

Розглянуто проблему визначення особливостей впливу ЗМІ на соціалізацію дітей дошкільного віку. Розкрито сутність і структуру соціальної компетентності дітей дошкільного віку. Уточнено поняття "медіасоціалізація дитини дошкільного віку" та "медіа-розвивальне середовище дошкільного навчального закладу". Визначено провідні групи факторів та охарактеризовано особливості впливу ЗМІ на соціалізацію дітей п'яти-шести років. Визначено критерії, показники та рівні сформованості соціальної компетентності дошкільників. Встановлено педагогічні умови формування соціальної компетентності дітей дошкільного віку в контексті впливу на них ЗМІ. Розроблено й апробовано експериментальну модель і методику реалізації педагогічних умов з формування соціальної компетентності дошкільників у контексті впливу на них ЗМІ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.350.0 + Ю952.1-734 + С5*676*148:Ч30
Шифр НБУВ: РА376125 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
19.

Согорін А.А. 
Особливості впливу ЗМК на трудову адаптацію: концептуалізація моделі соціологічного дослідження: автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / А.А. Согорін ; Гуманіт. ун-т "Запоріз. ін-т держ. та муніцип. упр.". — Запоріжжя, 2007. — 16 с. — укp.

Визначено особливості впливу засобів масової комунікації (ЗМК) на процес трудової адаптації. Обгрунтовано теоретико-методологічну базу дослідження феномену "засоби масової комунікації", в якій об'єднано евристичні можливості ідеологічного, критичного й структурно-функціонального підходів. Визначено місце ЗМК як неголовного інституту, що входить до головного інституту масової комунікації. Розкрито сутність трудової адаптації, її структуру та функції, описано інформаційний і комунікативний механізми пристосування працівника до нової трудової ситуації. Розглянуто ефекти масової комунікації та їх вплив на трудову адаптацію. З використанням методів компаративного аналізу й аналогії визначено особливості сутнісних характеристик ЗМК як механізму трудової адаптації. Удосконалено структуру трудової адаптації, зокрема, визначено її рівні (біологічний, психічний та соціальний) та види (професійний, організаційний, соціально-психологічний, матеріально-побутовий та оздоровчо-реабілітаційний). Розроблено й апробовано модель соціологічного дослідження впливів ЗМК на процес трудової адаптації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*676 + С5*665.24 +
Шифр НБУВ: РА355107

Рубрики:

      
20.

Курліщук І.І. 
Педагогічні засади соціалізації студентської молоді засобами масової комунікації: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / І.І. Курліщук ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2008. — 20 с. — укp.

Досліджено актуальну проблему соціалізації студентської молоді засобами масової комунікації. Визначено особливості даного процесу, показано роль і місце мас-медіа в його реалізації. Розкрито сутність і специфіку засобів масової комунікації як особливого інституту соціалізації. Обгрунтовано педагогічні засади, що забезпечують ефективність процесу соціалізації студентської молоді засобами масової комунікації, якими є медіа-освіта студентства у контексті соціалізації, педагогічна підтримка спілкування студентської молоді з засобами масової комунікації. Основним критерієм ефективності застосування обгрунтованих педагогічних засад визначено соціальність студентів як сукупність трьох компонентів - когнітивного, емоційно-ціннісного та практично-діяльнісного.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч412(4УКР) + С5*676 +
Шифр НБУВ: РА356371

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського