Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Реферативна база даних (14)Книжкові видання та компакт-диски (26)
Пошуковий запит: (<.>U=С5*622.2*332.1-8$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Мотузенко Б.І. 
Соціокультурні аспекти маніпулятивного впливу: Автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.04 / Б.І. Мотузенко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2003. — 17 с. — укp.

Вперше за допомогою системного застосування функціонального та критичного підходів виявлено вихідні засади розгляду явища маніпуляції у контексті соціології комунікації, завдяки чому стверджується його комунікативна природа, зумовлена інтенційним характером людських взаємодій у досягненні цілей комунікації. Розглянуто тезу про еволюцію уявлень ефектів (впливів) у соціальній комунікації; доведено, що проблематика впливів визначається не стільки ефектом або каналом комунікації, скільки засобом здійснення впливу. Визначено соціологічний зміст поняття маніпуляції як цілеспрямованої стратегічної соціальної дії, що тлумачиться як прихований вплив на реципієнта з метою досягнення комунікатором власної мети у взаємодії шляхом зміни думок, дій, поведінки реципієнта. Уточнено тезу Хабермаса про стратегічний характер масової комунікації. Вперше визначено специфіку здійснення маніпуляції на соціальному рівні, яка, на відміну від психологічного рівня, полягає у встановленні контролю не над свідомістю реципієнта, хоча скерована на неї, а над комунікативною ситуацією, в якій знаходиться та діє реципієнт. Вперше маніпулятивний вплив розглянуто у соціокультурному контексті та доведено його соціокультурний характер, який полягає у маніпулюванні змістовими рисами комунікацій у середовищі соціального дискурсу, а саме: вербальними та невербальними знаками, символами, ціннісними орієнтаціями реципієнта з урахуванням усіх умов ситуації комунікації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*622.2*332.1-8 + С5*333.4 +
Шифр НБУВ: РА322832

Рубрики:

      
2.

Кириченко К.В. 
"Чорний піар" як соціально-комунікативна технологія (на матеріалі виборчих кампаній у ЗМІ): автореф. дис... канд. з соц. комунікацій: 27.00.06 / К.В. Кириченко ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка, Ін-т журналістики. — К., 2010. — 16 с. — укp.

Проведено дослідження "чорного піару" як соціально-комунікативної технології, запропоновано визначення даного поняття. Обгрунтовано систему чинників для розмежування "чорного піару" та суміжних явищ, обумовлених помилками в інформаційній діяльності. Запропоновано класифікації типів "чорного піару", проаналізовано три групи дискретних прийомів, виділені на базі спеціально створеної методології. Досліджено найбільш типові стратегії інформаційної діяльності, які використовуються для "чорного піару". Для кожної стратегії описано систему тактик реалізації. Проаналізовано особливості застосування цих тактик у політичній боротьбі, розкрито потенціальні можливості їх використання у "чорному піарі".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в05 + С5*622.2*332.1-8 +
Шифр НБУВ: РА369910 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського