Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (465)Книжкові видання та компакт-диски (220)Журнали та продовжувані видання (6)
Пошуковий запит: (<.>U=О24$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 29
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія: Транспорт   
1.

Візняк Р.І. 
Визначення характеристик міцності кузова піввагона при вивантаженні сипучих вантажів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / Р.І. Візняк ; Укр. держ. акад. залізнич. трансп. — Х., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Проаналізовано існуючі технології та технічні засоби розвантаження сипучих вантажів з піввагонів з урахуванням нанесення пошкоджень, що взагалі негативно впливає на міцність елементів конструкції кузовів і збільшує відрахування та відновлення пошкоджених деталей та вузлів. З метою підвищення рівня збереження піввагонів під час виконання розвантажувальних робіт, а також - їх експлуатаційної надійності запропоновано використання принципово нових вагоноперекидачів підвісного типу. Доцільність та ефективність застосування методу вивантаження з піввагонів сипучих вантажів за допомогою цих технічних засобів замість грейферних захватів обгрунтовано результатами теоретичних і експериментальних досліджень, а також підтверджено економічними розрахунками.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О244.32-021.1 + О284.04
Шифр НБУВ: РА326986

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Білоцерківський О.Б. 
Випадкові коливання та прогнозування безвідмовності рам візків вагонів електропоїздів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.02.09 / О.Б. Білоцерківський ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2005. — 20 с. — укp.

Розвинуто підходи до вирішення задач коливань і надійності для рам візків вагонів електропоїздів за зовнішнього впливу, спричиненого нерівностями шляху та іншими чинниками. Удосконалено математичні моделі та розвинуто розрахункові схеми, що адекватно описують конструктивні, технічні й експлуатаційні особливості єдиної динамічної системи "візок - шлях". Уперше розроблено методи вирішення задач випадкових вимушених коливань рам візків на базі методу скінченних елементів з урахуванням запізнювання кінематичного випадкового зовнішнього навантаження на колісні пари візків вагонів електропоїздів. Наведено методи вирішення задач прогнозування безвідмовності рам візків вагонів електропоїздів за одночасного врахування випадковості зовнішнього навантаження та характеристик опору втомі конструкції. Розроблено методи прогнозування безвідмовності рам візків за даними про відмови прототипу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О24-046.52 +
Шифр НБУВ: РА341356

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Воронович В.П. 
Візок нового покоління для вантажних вагонів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / В.П. Воронович ; Дніпропетр. держ. техн. ун-т залізн. трансп. — Д., 2001. — 20 с. — укp.

Висвітлено питання теоретичних і експериментальних досліджень динамічної взаємодії вантажних вагонів (на візках нового покоління) і колії - для оцінки ефективності нових візків, а також їх надійності в експлуатації. Виконано математичне моделювання динаміки вантажних вагонів з уточненням параметрів моделі за результатами ходових динамічних випробувань. Визначено сили динамічної взаємодії вагонів і колії, напруження в рейках, шпалах, баластному шарі та земляному полотні. Зроблено порівняння динамічних показників вагонів на візках моделі 18-781 і моделі 18-100, а також їх дії на колію. Розроблено конструкцію і визначено технологію виготовлення оригінальних деталей і складальних вузлів візка нового покоління - моделі 18-781. На підставі аналізу результатів експлуатаційних випробувань, а також випробувань на втомленість і міцність візків моделі 18-781 визначено причини відмов і розроблено заходи щодо підвищення їх надійності. Надресорна балка штампозварної конструкції успішно витримала всі види випробувань на міцність від втомленості. Замість нестабільно працюючого дискового гасителя коливань (ДГК) на підставі теоретичних досліджень розроблено конструкцію і виготовлено дослідні візки із взаємозамінним з ДГК гасителем вертикальних коливань, який за результатами контрольних динамічних випробувань виявився більш надійним у роботі. Доведено, що зношення гребенів колісних пар у 1,3 - 1,4 рази та в п'ятникових вузлах у 3 - 5 разів менше на візках моделі 18-781 на відміну від візків моделі 18-100.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О244-046.5
Шифр НБУВ: РА314299 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Рейдемейстер О.Г. 
Вплив параметрів ходових частин та форми профілю поверхні катання коліс на динамічні показники вантажних вагонів та знос в парі "колесо-рейка": Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / О.Г. Рейдемейстер ; Дніпропетр. держ. техн. ун-т залізн. трансп. — Д., 2000. — 21 с. — укp.

Шляхом математичного моделювання руху чотиривісного вантажного вагона на трьохелементних візках отримано залежності інтенсивності зносу в парі "колесо - рейка" та ходових якостей вагона від параметрів, що характеризують стан ходових частин і форми профілю поверхні катання коліс. Результати моделювання зіставлено з даними ходових динамічних та експлатаційних випробувань рухомого складу, що підтвердило їх вірогідність. Виявлено недосконалості візка, що призводять до підвищеного зносу гребенів. Запропоновано вимоги до технічного стану ходових частин. Розглянуто ряд профілів поверхонь катання нових коліс і з різними ступенями зносу. Зроблено висновок про доцільність застосування криволінійного профілю колеса. Подано рекомендації щодо форми відповідного профілю, що дозволить істотно знизити знос гребенів коліс і зберегти у допустимих межах динамічні характеристики екіпажу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О244-082.1/9
Шифр НБУВ: РА311317 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Пуларія А.Л. 
Підвишення енергоємності поглинаючих апаратів вантажних вагонів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / А.Л. Пуларія ; Дніпропетр. держ. техн. ун-т залізн. трансп. — Д., 2000. — 17 с. — укp.

Розроблено конструкцію макетного зразка фрикційного енергопоглинаючого пристрою з зернистим середовищем. Розглянуто математичну модель поглинаючого апарата з зернистим підсилювачем і проведено оптимізацію параметрів моделі за методом найменших модулів. Досліджено склад і властивості середовища, яке застосовується в енергопоглинаючому пристрої. Запропоновано конструкцію та виготовлено дослідні зразки поглинаючого апарата з зернистим підсилювачем. Експериментально вивчено дослідні зразки поглинаючих апаратів під час маневреної роботи. Проведено теоретичні дослідження повздовжньої динаміки поїздів різної маси, обладнаних поглинаючими апаратами з зернистим підсилювачем.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О244-01
Шифр НБУВ: РА311324 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
6.

Ігнатьєва О.В. 
Підвищення безвідмовності вагона електропоїзда прогнозуванням працездатності й удосконалюванням динамічних властивостей екіпажної частини: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / О.В. Ігнатьєва ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2007. — 25 с. — укp.

З метою підвищення безвідмовності екіпажної частини електропоїзда ЕПЛ9Т проведено прогнозування працездатності та удосконалено параметри пружно-дисипативних зв'язків і конструкції ресорного підвішування. Розроблено систему діагностування технічного стану електропоїздів, за допомогою якої визначено несправності екіпажної частини, пов'язані з динамічним впливом. Методом математичного моделювання руху електропоїзда по випадкових нерівностях колії виявлено причини динамічної навантаженості. Удосконалено критерії для визначення динамічних якостей рухомого складу та безпеки руху, зокрема коефіцієнт стійкості від сходу з рейок, кут набігання, зношування гребенів бандажів колісних пар. Експериментально одержано аналітичні залежності для теоретичного визначення динамічних характеристик електропоїзда від зміни конструктивних параметрів ресорного підвішування. Шляхом прогнозування часу безвідмовної роботи екіпажної частини удосконалено пружно-дисипативні зв'язки та конструктивні параметри ресорного підвішування, що забезпечує поліпшення динамічних якостей електропоїзда й зменшення зношування гребенів бандажів колісних пар, що підвищує безвідмовність вагона електропоїзда в цілому.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О245-046-01 +
Шифр НБУВ: РА349680

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
7.

Волков В.А. 
Підвищення безпеки експлуатації вагонів-цистерн шляхом створення захисних пристроїв підвищеної енергоємності: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / В.А. Волков ; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. В.Лазаряна. — Д., 2006. — 21 с. — укp.

Досліджено питання підвищення безпеки руху вагонів-цистерн, що транспортують екологічно небезпечні вантажі, зокрема, газових цистерн нового покоління, шляхом обладнання днищ котлів захисними пристроями підвищеної енергоємності. Розроблено методику та скінченно-елементні моделі для аналізу пружно-пластичного деформування днищ котлів цистерн з пристроями їх захисту за аварійних ударів. З використанням результатів дослідження виготовлено та впроваджено до виробництва на ОАО "МЗВМ" конструкцію вагона-цистерни моделі 15-503 АВП, днища котла якої обладнано розробленими торцевими запобіжними щитами, що містять стільникові енерговбираючі елементи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О244.4-04 + О184.88 +
Шифр НБУВ: РА345813

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
8.

Мельничук В. О. 
Підвищення безпечної швидкості вантажних вагонів шляхом оснащення пристроями стабілізації руху: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.07 / В. О. Мельничук ; М-во інфраструктури України, Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. В. Лазаряна. — Д., 2011. — 20 с.: рис. — укp.

Вперше розроблено метод обробки результатів експериментальних досліджень в частині аналізу записів переміщень частин вагона відносно рейкової колії з одержанням амплітудних і частотних графіків і встановленням наявності автоколивань, які є ознакою втрати стійкості руху. Удосконалено теоретичні основи визначення критичної швидкості в частині урахування особливостей поглинання енергії зв'язками між об'єктами динамічної моделі вагона. Удосконалено математичну модель динамічної навантаженості вантажного вагону в частині урахування додаткових елементів і пристроїв для запобігання втрати стійкості вагоном. Удосконалено спосіб визначення ознак втрати стійкості руху під час виконання теоретичних досліджень просторових коливань вантажних вагонів за допомогою комп'ютерного моделювання, що дозволяє, на відміну від існуючих способів, визначити потенційно небезпечну зону нестійкого руху.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О244-015
Шифр НБУВ: РА385422 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
9.

Лобойко 
Підвищення ефективності використання пасажирських вагонів: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / Леонід Михайлович Лобойко ; Дніпропетровський національний ун-т залізничного транспорту ім. В.Лазаряна. — Д., 2009. — 22 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О245-08
Шифр НБУВ: РА366133

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
10.

Зубко А.П. 
Підвищення ефективності експлуатації синхронних двигунів компресорних станцій локомотивних та вагонних депо: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / А.П. Зубко ; Укр. держ. акад. залізн. трансп.. — Х., 2005. — 20 с. — укp.

Розглянуто питання підвищення ефективності експлуатації синхронних двигунів компресорних станцій локомотивних і вагонних депо залізничного транспорту. Проведено теоретичне обгрунтування основних принципів побудови методів регулювання синхронних приводів компресорів і засобів оптимізації режимів їх роботи, що здатні у реальному масштабі часу адаптуватися до змін у навантаженні, а також до поточної ситуації в живильній електромережі. Удосконалено методи оцінювання похибки реалізації та збіжності ітеративних алгоритмів регулювання. Досліджено динаміку процесу регулювання на комп'ютерній мережі та підтверджено стійкість і високу швидкість збіжності регулятора. Розроблено математичні моделі регульованих синхронних приводів і здійснено їх реалізацію у вигляді регуляторів процесу збудження двигунів. Зазначено, що впровадження нових моделей дозволило підвищити ефективність експлуатації регуляторів процесу збудження двигунів на 8 - 12 %.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О23-08-42 + О24-08-42 +
Шифр НБУВ: РА337114

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
11.

Крайнюк А.О. 
Підвищення ефективності повітропостачання й опалення пасажирських залізничних вагонів застосуванням обігрівачів каскадно-теплового стиску: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / А.О. Крайнюк ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2006. — 23 с. — укp.

Досліджено проблему підвищення ефективності повітропостачання й опалення пасажирських вагонів шляхом використання генератора каскадно-теплового стиску (ГКТС). Розроблено комплекс математичних моделей, методик і програм розрахунку процесів ГКТС. Проведено розрахунково-експериментальні дослідження впливу режимних і конструктивних параметрів ГКТС на показники роботи опалювально-вентиляційної системи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О245-048.33 +
Шифр НБУВ: РА344889

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
12.

Іщенко В. М. 
Підвищення ефективності функціонування рефрижераторного складу залізниць: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.07 / В. М. Іщенко ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Запропоновано та теоретично обгрунтовано математична модель для визначення холодопродуктивності компресора холодильних машин рефрижераторного рухомого складу у разі застосування альтернативної сумішної композиції холодоагентів. Вдосконалено процедуру діагностування та регулювання холодильних машин рефрижераторних вагонів. Розроблено математичну модель взаємодії елементів у системі навколишнє середовище - рефрижераторний вагон - холодильне обладнання рефрижераторного вагона - вантаж, яка дозволяє дослідити вплив експлуатаційних факторів на процеси технологічної тривалості охолодження вантажів та енергоспоживання рефрижераторних вагонів. Вдосконалено метод моніторингу технологічної тривалості охолодження вантажів та енергоспоживання рефрижераторного вагона.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О244.52
Шифр НБУВ: РА371181 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
13.

Лавренко Д.Т. 
Покращення технічних характеристик вагонів-цистерн шляхом удосконалення їх конструкції: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / Д.Т. Лавренко ; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. В.Лазаряна. — Д., 2009. — 22 с. — укp.

Досліджено проблему покращання технічних характеристик вагонів-цистерн шляхом удосконалення їх конструкції. Запропоновано конструктивну схему безрамної цистерни, що дозволяє розв'язати задачі щодо зменшення металоємності, понизити центр тяжіння вагона за рахунок максимально-можливого наближення котла до напіврам, збільшити об'єм котла з метою доведення його до максимально можливого у межах вписування в необхідний габарит. Визначено техніко-економічні показники вагона-цистерни безрамної конструкції. Розроблено математичну модель для визначення й оцінювання напружено-деформованого стану (НДС) цистерни безрамної конструкції, яка враховує реальний стан кузова під час руху цистерни залізничною колією та дозволяє оцінити його міцнісні характеристики з урахуванням динамічної навантаженості. Вдосконалено метод розрахунку міцнісних характеристик вагону-цистерни у частині врахування зміни сил у місцях спирання кузова на візки та врахування динамічних процесів у зв'язках між кузовом і візками. Вдосконалено математичну модель НДС цистерни у частині формування розрахункових навантажень залежно від збурень, що діють з боку колії. Вдосконалено математичну модель просторових коливань вагонів-цистерн, яка дозволяє оцінювати динамічні показники та міцнісні властивості. Економічний ефект від удосконалення конструкції вагонів-цистерн становить 1 560 тис. грн на кожні 1 000 цистерн.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О244.4-02 +
Шифр НБУВ: РА363171

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
14.

Гуржи Н. Л. 
Поліпшення технічних характеристик секційного вагону-платформи шляхом вдосконалення конструкції: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.07 / Н. Л. Гуржи ; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. В. Лазаряна. — Д., 2010. — 20 с. — укp.

Розроблено новий тип рухомого складу для перевезення контейнерів - секційного вагону-платформи. Наведено математичні моделі для розрахунку динамічних і міцністних характеристик вагону-платформи секційного типу. Досліджено показники втомної міцності та вдосконалено методи експериментальних досліджень. Проаналізовано економічну ефективність використання вагону-платформи секційного типу та вагону-платформи з подовженою базою.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О244.33-02
Шифр НБУВ: РА376227 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
15.

Мартинов І.Е. 
Розвиток методів розрахунку та випробувань буксових підшипникових вузлів вантажних вагонів з урахуванням особливостей їх експлуатації: автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.22.07 / І.Е. Мартинов ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2009. — 40 с. — укp.

Вперше обгрунтовано вирішення науково-прикладної проблеми розвитку методів розрахунку та випробувань буксових підшипникових вузлів (ПВ) з урахуванням особливостей експлуатації та діючих експлуатаційних навантажень, яка узагальнює визначення параметрів перспективних ПВ вантажних вагонів. Розроблено та досліджено тривимірну модель буксового ПВ вантажного вагона з використанням дворядного конічного підшипника, на основі якої одержано залежності, що характеризують напружено-деформований стан елементів ПВ. Запропоновано метод визначення довговічності буксових підшипників з урахуванням даного стану елементів підшипників, який дозволяє визначити довговічність ПВ на стадії проектування. Дістали подальшого розвитку методи дослідження впливу режиму навантаження на буксові підшипники, що дозволило встановити критичні температурні режими ПВ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О244-046.540.5 +
Шифр НБУВ: РА367588

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
16.

Єгорова І.М. 
Удосконалення буксових роликопідшипників вантажних вагонів шляхом застосування сепараторів зі склополіаміду: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / І.М. Єгорова ; Харк. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2001. — 19 с. — укp.

Визначено переваги застосування поліамідного сепаратора у буксових роликопідшипниках вантажних вагонів: повна автоматизація виготовлення, менший знос, зниження концентрації напружень, поліпшення властивостей щодо демпфірування, більша деформативність, що призводить до зміни контактної взаємодії сепаратора та підшипника. Для оцінки рівня напружень і деформацій розроблено просторову розрахункову схему склополіамідного сепаратора буксового роликопідшипника з використанням методу кінцевих елементів із стрижневою апроксимацією від дії статичного та динамічного навантаження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О244-061/069
Шифр НБУВ: РА316495 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
17.

Жижко В. В. 
Удосконалення демпфуючих якостей ресорного підвішування візків пасажирських вагонів: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.07 / В. В. Жижко ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. — Д., 2010. — 21 с. — укp.

Вперше розроблено математичну модель просторових коливань пасажирського вагона з візками на пневморесорах, яка дозволяє визначати раціональні параметри центрального ресорного підвішування. Вперше розроблено математичну модель пневморесори, яка на відміну від існуючих дозволяє враховувати властивості реального газу за демпфірування. Вдосконалено метод якісної ідентифікації демпферів з використанням теорії фазових траєкторій в частині визначення параметрів жорсткості демпферів. Встановлено жорсткісні та в'язкісні характеристики ресорного підвішування візків, що дозволяє досягти покращання динамічних якостей пасажирських вагонів і збільшення швидкості руху.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О245-046.5
Шифр НБУВ: РА381177 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
18.

Фомін О. В. 
Удосконалення конструкції залізничних піввагонів з метою зниження матеріалоємності: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.07 / О. В. Фомін ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2010. — 20 с. — укp.

Науково обгрунтовано перспективні напрями вдосконалення конструкції піввагонів вітчизняного виробництва. Запропоновано формалізоване описання конструкції сучасних піввагонів на базі використання принципів ієрархічності та декомпозиції. Розроблено метод визначення структури матеріалоємності піввагонів на підставі блочно-ієрархічного описання конструкції. Сформульовано задачу оптимізаційного проектування конструктивних елементів піввагонів за критерієм мінімальної матеріалоємності. Розроблено розрахунково-експериментальний метод визначення резервів зниження матеріалоємності елементів конструкції піввагонів. Обгрунтовано варіант вдосконалення конструкції піввагонів моделі 12-9745 виробництва ДП"Укрспецвагон". Запропоновано нові патентозахищені конструкції залізничних піввагонів. Показано, що впровадження даних технічних рішень суттєво зменшить матеріалоємність та покращить технологічність виготовлення вітчизняних піввагонів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О244.32-02
Шифр НБУВ: РА378039 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
19.

Івченко В.О. 
Удосконалення конструкції ресорного підвішування ходових частин вантажних вагонів нового покоління: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.07 / В.О. Івченко ; Укр. держ. акад. залізн. трансп. — Х., 2005. — 20 с.: рис. — укp.

Визначено раціональні параметри силових характеристик ресорного підвішування візків вантажних вагонів. З застосуванням системного підходу здійснено вибір конструктивних схем ресорного підвішування візків шляхом комп'ютерного моделювання й аналізу процесів вимушених вертикальних коливань вантажних вагонів. Експериментально перевірено ефективність запропонованих технічних рішень з використанням методів і засобів натурних випробувань рухомого складу залізниць. Наведено рекомендації щодо впровадження ресорних комплектів з білінійною залежністю прогинів від навантаження та клинових гасителів коливань нових типів, реалізованих у проектах комплексної модернізації досліджених візків. Розроблено загальні вимоги до візків вантажних вагонів нового покоління та рекомендації щодо вибору параметрів їх ресорного підвішування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О244-046.4 +
Шифр НБУВ: РА335964

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
20.

Нікітченко А.А. 
Удосконалення конструкцій поглинаючих апаратів автозчепів з метою зниження навантаженості вантажних вагонів: автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.07 / А.А. Нікітченко ; Дніпропетр. нац. ун-т залізнич. трансп. ім. В.Лазаряна. — Д., 2010. — 21 с. — укp.

Розглянуто питання створення поглинальних апаратів підвищеної енергоємкості класу Т1. Розроблено математичну модель для визначення силових характеристик перспективних фрикційно-пружних поглинальних апаратів і вибору раціональних параметрів їх клинової системи. Удосконалено математичну модель співудару вагона-цистерни з перешкодою. Розглянуто вплив силових характеристик поглинальних апаратів на навантаженість залізничних екіпажів у разі їх зіткнення з перешкодою. Досліджено динаміку вантажного поїзда за перехідних режимів руху та надано оцінку ефективності роботи поглинального апарата АПМ-120-Т1.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О244-01
Шифр НБУВ: РА373711 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського