Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (178)Книжкові видання та компакт-диски (150)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю937.231$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 26
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Швець О. А. 
Вагітність та пологи як чинники зміни смисложиттєвих орієнтацій жінки: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.04 / О. А. Швець ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — К., 2011. — 16 с. — укp.

Виявлено, що вагітність, пологи та перші місяці догляду за дитиною становлять таку зміну соціальної ситуації розвитку, яка веде до значущих трансформацій ціннісно-смислової сфери особистості через формування нової внутрішньої позиції (внутрішньої материнської позиції) та виникнення особливої психологічної структури - внутрішньої картини вагітності, а трансформація смисложиттєвих орієнтацій жінки відбувається в контексті становлення та взаємодії цих психологічних систем. Доведено, що ієрархія ціннісних орієнтацій впродовж вагітності змінюється, як і ієрархія сфер життя й емоційна насиченість життя. Доведено, що основним структурним елементом смисложиттєвих орієнтацій, який зазнає найбільших трансформацій під впливом вагітності, пологів і перших місяців догляду за дитиною, є ціннісне ставлення до себе та до інших (компонент "смисли"), відбувається перехід від афективних парціальних форм ставлень і самоставлення до формування смислової системи ставлень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.31 + Ю937.231 + Р645.027
Шифр НБУВ: РА382774 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Хорошайло О.С. 
Виховання духовно-моральних цінностей у студентів з обмеженими фізичними можливостями: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.С. Хорошайло ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2008. — 20 с. — укp.

Визначено суть поняття "духовно-моральні цінності". Розроблено структурно-функціональну модель виховання даних цінностей у студентів з обмеженими фізичними можливостями. Систематизовано критерії та рівні їх вихованості. Визначено й обгрунтовано психолого-педагогічні умови ефективного виховання духовно-моральних цінностей у студентів з особливими потребами. Розроблено систему методів, прийомів, вправ і завдань, які забезпечують результативність виховної діяльності. Розкрито можливості поетапної реалізації основних завдань стосовно виховання духовно-моральних цінностей. На підставі результатів експериментальної роботи доведено ефективність розробленої у процесі дослідження структурно-функціональної моделі виховання даних цінностей у студентів з обмеженими фізичними можливостями за умов Центру духовно-інтелектуального розвитку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352 + Ю937.231 + Ч430.94 +
Шифр НБУВ: РА335229

Рубрики:

      
3.

Боднар М.Б. 
Вплив етнопсихологічних життєвих орієнтацій на самоактуалізацію студентської молоді: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / М.Б. Боднар ; Ін-т соц. та політ. психології АПН України. — К., 2004. — 20 с. — укp.

Досліджено вплив етнопсихологічних життєвих орієнтацій на самоактуалізацію студентської молоді різних регіонів України. Встановлено, що психологічними чинниками підвищення самоактуалізації є відповідальність за своє майбутнє та за майбутнє країни, ставлення до себе та часу життя. Обгрунтовано взаємозв'язок даних факторів з домінантними рисами українського психотипу. Зазначено, що такі чинники як оптимізація локусу контролю у бік інтернальності, гармонізація ставлення до минулого, теперішнього та майбутнього часу, об'єктивація самооцінки сприяють підвищенню самоактуалізації студентської молоді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.231 + Ю958 + Ч313(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА331251

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
4.

Вілюжаніна Т.А. 
Динаміка ціннісно-смислової сфери особистості в процесі професійного становлення майбутніх психологів: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т.А. Вілюжаніна ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2006. — 22 с. — укp.

Розроблено концептуальну модель розвитку ціннісно-смислової сфери (ЦСС) особистості у процесі професійного становлення психологів. Теоретично обгрунтовано й експериментально доведено, що період фахової підготовки характеризується не лише активним оволодінням професією навчання, а й істотними змінами в ціннісно-смисловій сфері особистості. Визначено особливості формування ЦСС студентів-психологів на різних етапах навчання у ВНЗ, розроблено типологію рівнів її розвитку. Визначено закономірності динаміки ЦСС студентів, запропоновано засоби її фіксації та оцінки. Розроблено науково-практичні рекомендації щодо оптимізації процесу навчання з урахуванням динаміки ЦСС студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.231 + Ю9 р(4УКР) +
Шифр НБУВ: РА343793

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Бондаревич І.М. 
Духовна цілісність особистості як атрибут саморозгортання людини: автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.04 / І.М. Бондаревич ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Запропоновано концепцію становлення духовної цілісності особистості як атрибуту саморозгортання людини. Духовну цілісніть людини розглянуто як її здатність протистояти природним і соціальним факторам та забезпечувати самовідтворення системи внутрішньоособистісних механізмів. Дану дефініцію визначено як коеволюційне самоструктурування особистості на засадах утримування впорядкованості її підструктур. Визначено наукові підходи та методологічну базу щодо характеристики духовної цілісності особистості. Проаналізовано її природні передумови, суть, зміст, структуру та рівні. Досліджено діалектику внутрішніх і зовнішніх факторів становлення духовної цілісності особистості за умов сучасного українського трансформаційного суспільства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю216.22 + Ю937.231 +
Шифр НБУВ: РА355766

Рубрики:

      
6.

Яремчук О.В. 
Міфологічний компонент ментальності особистості в культурно-історичній психології: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / О.В. Яремчук ; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. — О., 2004. — 20 с. — укp.

Уперше досліджено міфологічний компонент у структурі ментальності особистості у глобалізаційну епоху та розглянуто глобальність й етнічність як полюсні тенденції прояву міфологічного компоненту ментальності особистості. Уперше запропоновано розгляд міфологізації етнічної ідентичності особистості й індивідуального авторського творення як альтернативних засобів актуалізації та трансформації енічної ментальності. Визначено психокультурні чинники міфологізації етнічної ідентичності за умов культурної глобалізації. Співвіднесено якісні особливості індивідуальної авторської міфотворчості Л.Українки зі специфікою процесу самоактуалізації творчої особистості у контексті української ментальності. Введено поняття індивідуального авторського міфу в структуру системного прикладного психологічного дослідження міфологічного компоненту ментальності. Розвинуто уявлення про характер взаємовідносин між архаїчним й індивідуальним авторським міфом, зважаючи на архетипи колективного несвідомого в ментальності особистості. З застосуванням методу психо-історичної реконструкції (І.Г.Білявського) вивчено глобальні й етнічні виміри визначеного ахетипу колективного несвідомого (архетипу Світового Дерева). Апробовано психосемантичний аналіз для дослідження "Я"-маніфестації архетипу Світового Дерева в індивідуальній авторській міфотворчості, показано евристичний потенціал методу міфокритики (Н.Фрая) у культурно-історичній психології. Розроблено структуру системного прикладного дослідження міфологічного компоненту ментальності особистості на методологічній засаді історичної психології І.Г.Білявського.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.231 + Ю958 + Т597.5 +
Шифр НБУВ: РА331306

Рубрики:

      
7.

Карпенко З.С. 
Психологічні основи аксіогенезу особистості: Автореф. дис... д-ра психол. наук: 19.00.07 / З.С. Карпенко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 1999. — 37 с. — укp.

Досліджуються методолого-теоретичні питання аксіогенезу особистості. Згідно із загальною телеологічною установкою гуманітарних наук обгрунтовується авторська концепція предметного ядра аксіопсихології особистості. Відповідно до висунутого принципу інтегральної суб'єктності здійснюється реінтерпретація значного масиву фактів і закономірностей, відкритих у різних наукових школах, що репрезентують структуру, функціонування і розвиток ціннісно-смислової сфери особистості. Результати експериментально-діагностичного дослідження ціннісного самовизначення особистості уточнюють феноменологічну картину аксіогенезу молодших школярів. Обгрунтована система застосування експресивної психотехніки для дітей 5-11 років.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*622.221 + Ю937.231

Рубрики:

      
8.

Мицько В.М. 
Психологічні особливості аксіогенезу майбутніх психологів: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / В.М. Мицько ; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. — Івано-Франківськ, 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено аксіопсихологічні чинники особистісно-професійного становлення майбутніх психологів. Висвітлено погляди вітчизняних і зарубіжних дослідників щодо природи та генези ціннісно-смислової сфери особистості, здійснено структурно-функціональний аналіз особистісних цінностей. Проаналізовано теоретико-методологічні підходи щодо визначення завдань і засобів професійно-особистісного становлення студентів-психологів. Розроблено базову нормативну модель професійного аксіогенезу психолога. Запропоновано прогностичну функціональну модель психологічного консультування як основного виду майбутньої професійної самореалізації студентів-психологів. Експериментально підтверджено припущення про вплив професійної підготовки у ВНЗ на полімотивовану структурно-динамічну трансформацію особистості студента-психолога у спосіб актуалізації його суб'єктивних властивостей та екстеріоризації сутнісних духовних інтенцій у напрямі становлення ціннісно-смислової сфери майбутнього психолога, релевантної вимогам професійної діяльності. На підставі математико-статистичного аналізу емпіричних даних виявлено когортну послідовність генеральних факторів та відповідні їм динамічні тенденції професійного аксіогенезу: I курс - доброзичливість/антагонізм (адаптація до освітнього середовища ВНЗ), II курс - сумлінність/безвідповідальність (самоствердження у професійно-орієнтованому навчанні), III курс - емоційна стабільність/невротизм (криза середини професійної підготовки), IV курс - екстра- або інтроверсія (професійно-особистісна інтеграція), V курс - відкритість/закритість новому досвіду (формування готовності до самостійної професійної діяльності).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2 р + Ю937.231 +
Шифр НБУВ: РА352973

Рубрики:

      
9.

Ануфрієва О. В. 
Психологічні особливості впливу засобів масової інформації на структуру ціннісних орієнтацій студентської молоді: автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.05 / О. В. Ануфрієва ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2010. — 17 с. — укp.

Розглянуто проблеми впливу ЗМІ на структуру ціннісних орієнтацій студентської молоді. Розглянуто теоретичні засади дослідження впливу ЗМІ на структурні елементи ціннісних орієнтацій студентів. Проаналізовано види медіавпливу та його психологічні та лінгвістичні засоби. Висвітлено вікові особливості студентів та особливості їх ціннісних орієнтацій як об'єкта медіавпливу. Досліджено технології та засоби впливу на кожний елемент структури ціннісних орієнтацій студентів. Зроблено психосемантичний аналіз текстів мас-медійної продукції та висвітлено мовні засоби виразності ціннісних категорій продукції мас-медіа.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.231 + Ю959.49
Шифр НБУВ: РА373616 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
10.

Кічук А.В. 
Психологічні особливості ставлення майбутніх учителів до екологовиховної діяльності: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / А.В. Кічук ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2009. — 20 с. — укp.

Визначено психологічні особливості ставлення студентів-педагогів до екологовиховної діяльності, досліджено етапи формування та запропоновано засоби корекції даного феномену у процесі їх навчально-професійної підготовки. Вперше доведено, що система цінностей є визначальною у структурі факторів, які детермінують ставлення студентів-педагогів до екологовиховної діяльності. Виокремлено типи профілів особистісного ставлення до даного виду діяльності майбутніх учителів (формальний, споживацький, позитивно-аморфний, позитивно-пізнавальний, позитивно-ціннісний). Побудовано психологічну модель ставлення майбутніх учителів до екологовиховної діяльності, що базується на єдності діяльнісно-комунікативного, міждисциплінарного та компенсаторного принципів. Обгрунтовано умови та засоби корекції ставлення студентів-педагогів до екологовиховної діяльності. Уточнено уявлення про систему формування психологічної основи ставлення студентів до екологовиховної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.231 + Ч489.518.3 + Ч421.352.27 +
Шифр НБУВ: РА362738

Рубрики:

      
11.

Пенскі В.М. 
Психологічні особливості становлення моральної свідомості у підлітковому та юнацькому віці (на матеріалах крос-культурного дослідження): автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / В.М. Пенскі ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2009. — 20 с. — укp.

Проаналізовано особливості становлення моральної свідомості у підлітковому та юнацькому віці з врахуванням гендерних і культурних особливостей. Розглянуто теоретичні засади дослідження проблеми моральної свідомості особистості, з'ясовано основні теоретичні положення про особливості моральної свідомості у підлітковому та юнацькому віці. Обгрунтовано методичну базу та виявлено шкали для дослідження її рівнів і специфіки. Визначено рівні моральної свідомості (нерозвинений, слабкий, середній, високий і дуже високий) і надано їм психологічну характеристику.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.231 + Ю983.402.2 + Ю937.42 +
Шифр НБУВ: РА367095

Рубрики:

      
12.

Бойко Д.М. 
Психологічні умови формування правової культури старшокласників: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Д.М. Бойко ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2005. — 21 с. — укp.

Розроблено й експериментально апробовано концептуальну модель формування правової культури учнівської молоді за умов навчально-виховного процесу загальноосвітньої школи. На підставі теоретичного аналізу психологічної, юридичної, філософської та соціологічної літератури сформульовано визначення правової культури особистості, встановлено психологічні умови її формування та особливості прояву в єдності ціннісно-мотиваційного, когнітивно-інформаційного та поведінково-регулятивного компонентів. Виявлено позитивний вплив на розвиток даної якості таких чинників, як формування механізмів рефлексії, інтересу до правознавчих дисциплін, знання про права та обов'язки особистості та усвідомленого ставлення до необхідності додержання законодавчих норм. Доведено, що єдина спрямованість виховної діяльності школи та сім'ї сприяє запобіганню делінквентної поведінки. Розроблено систему виховної роботи щодо орієнтації учнів на юридичну спеціальність і наведено методичні рекомендації з формування правової культури учнівської молоді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.231 + Ч421.352.26 +
Шифр НБУВ: РА334871

Рубрики:

      
13.

Панова Н.Ю. 
Психологічні функції ненормативних мовленнєвих конструктів у комунікативній поведінці особистості: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Н.Ю. Панова ; Ін-т соц. та політ. психології АПН України. — К., 2005. — 18 с. — укp.

Розроблено підхід і одержано дані, які поглиблюють уявлення про особливості комунікативної поведінки особистості, а також вживання ненормативної лексики учнівською молоддю. На основі результатів, дослідження розширено психологічні уявлення про умови становлення мовної культури особистості, зокрема учнів ПТУ та студентів. Установлено психологічні особливості використання ненормативних мовленнєвих конструктів у комунікативній поведінці учнівської молоді. Зроблено припущення, що належність до соціальної групи з певним соціальним статусом, а також відмінності у демографічних, соціальних, статусно-рольових характеристиках особистості, визначають специфіку психологічних функцій ненормативної мовленнєвої поведінки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.132 + Ю937.231 + Ш141.4-73 +
Шифр НБУВ: РА339086

Рубрики:

      
14.

Радчук Г. К. 
Психологія аксіогенезу особистості у контексті вищої професійної освіти: автореф. дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.07 / Г. К. Радчук ; НААН України, Ін-т психології ім. Г.С. Костюка . — К., 2011. — 41 с. — укp.

Обгрунтовано концептуальні основи професійно-особистісного аксіогенезу майбутнього фахівця як неперервного процесу ціннісно-цільового трасцендування в контексті цілісного життєздійснення. Розроблено функціонально-динамічну модель аксіогенезу особистості. Виокремлено смислове переживання як екзистенційно-феноменологічну основу професійно-особистісного аксіогенезу в освітньому середовищі ВНЗ. Емпірично виявлено структурно-динамічні особливості аксіогенезу особистості студентів у процесі здобуття вищої професійної освіти. Розроблено психолого-педагогічну програму гармонізації аксіогенезу майбутніх фахівців, основою якої виступив освітній діалог як смислонасичена процесуально-цілісна форма активного навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.231 + Ч484(4УКР)01
Шифр НБУВ: РА379318 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
15.

Дьяков С.І. 
Семантичні чинники суб'єктності майбутнього педагога: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / С.І. Дьяков ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Вперше визначено критерії аналізу та оцінки, а також типи та рівні семантики суб'єктивності майбутнього вчителя. Встановлено семантичні властивості структурно-функціональної організації суб'єктності майбутнього педагога як чинника професійної діяльності. Показано роль та особливості впливу навколишнього соціального середовища та культури на семантичні характеристики суб'єктності майбутнього вчителя.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.231 + Ч489.511.203 +
Шифр НБУВ: РА343391

Рубрики:

      
16.

Король О.Ф. 
Соціально-психологічні механізми впливу ціннісних орієнтацій співробітників на міжособистісну взаємодію (на прикладі організації виробничої сфери): автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.05 / О.Ф. Король ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2009. — 19 с. — укp.

Проаналізовано основні підходи до розуміння соціально-психологічної сутності феномену міжособистісної взаємодії в сучасній організації, її структури та критеріїв, а також ціннісних орієнтацій, які виконують функцію регулятора дій членів організації та визначають певну стратегію їх поведінки. Проведено соціально-психологічний аналіз специфіки трудової діяльності співробітників виробничої сфери. Визначено й охарактеризовано перелік і структуру ціннісних орієнтацій в організаціях виробничої сфери. Розкрито основні соціально-психологічні механізми впливу ціннісних орієнтацій співробітників на міжособистісну взаємодію в організаціях виробничої сфери, визначено їх зміст і функціональну специфіку. Виокремлено, що реалізація соціально-психологічних механізмів відбувається за участю професійної складової, має чітку спрямованість на стабільне функціонування організації й ефективне досягнення запланованих результатів. Виявлено перспективні області для розвитку теми дослідження, зокрема, вивчення зв'язку професійного завдання із творчою активністю особистості, вивчення механізмів реалізації антикризової моделі функціонування сучасної організації за умов економічних змін.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.231 + Ю954.04 +
Шифр НБУВ: РА367140

Рубрики:

      
17.

Спринська З.В. 
Співвідношення агресивної поведінки та ціннісних орієнтацій особистості: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.01 / З.В. Спринська ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2008. — 20 с. — укp.

Проаналізовано різні психологічні підходи щодо розуміння феномену агресивної поведінки та ціннісних орієнтацій особистості, розкрито характер їх співвідношення. З'ясовано, що ступінь значимості термінальних цінностей і сфер людського існування, які представлені в житті кожної людини, пов'язаний з окремими показниками агресивної поведінки, за допомогою яких відбувається реалізація бажань і прагнень особистості. Проаналізовано результати статистичного дослідження показників агресивної поведінки, ціннісних орієнтацій і сфер життєдіяльності студентів і вихованців колонії, вивчено властивості особистості, сформовані під впливом даних чинників. Встановлено взаємозв'язок агресивної поведінки з ціннісними орієнтаціями, сферами життєдіяльності людини, а також адаптивними та комунікативними властивостями особистості, що суттєво впливають на процес соціальної регуляції поведінки. Розглянуто психологічні характеристики осіб з різним рівнем прояву агресії, зокрема, з високим і низьким рівнями індексів агресивності та ворожості. Виявлено відмінності у значеннях ціннісних орієнтацій і сфер життєдіяльності студентів і вихованців колонії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937-953.6 + Ю937.231 +
Шифр НБУВ: РА357653

Рубрики:

      
18.

Пелех Ю.В. 
Теоретико-методичні засади ціннісно-смислової готовності майбутнього педагога до професійної діяльності: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Ю.В. Пелех ; Ін-т вищ. освіти НАПН України. — К., 2010. — 36 с. — укp.

Визначено феноменологічну сутність проблеми формування ціннісно-смислової готовності (ЦСГ) майбутніх педагогів до професійної діяльності як однієї з найактуальніших для сучасної педагогічної теорії та практики. Розроблено модель формування такої ЦСГ, яка впроваджується у практику функціонування вищої школи шляхом реалізації ціннісно-мотиваційного, професійно-організаційного, емоційно-вольового, операційно-дієвого та мобілізаційного компонентів відповідної структури. Розкрито основні чинники, етапи формування ЦСГ майбутнього педагога до професійної діяльності та рівні її сформованості. Виявлено відповідні педагогічні умови, а освітні технології спроектовано на основі сучасних досягнень вітчизняної та зарубіжної психолого-педагогічної науки. З'ясовано ефективність практичного впровадження моделі ЦСГ у навчально-виховний процес педагогічного ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352 + Ю937.231
Шифр НБУВ: РА374966 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
19.

Гданська О.П. 
Формування гуманістичних ціннісних орієнтацій у студентів вузів культури (на матеріалі кобзарського мистецтва): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / О.П. Гданська ; Київський держ. ун-т культури і мистецтва. — К., 1998. — 24 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.697(4Укр) + Ю937.231 + Ч481.352

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
20.

Данилова Т.М. 
Формування гуманістичної спрямованості особистості майбутнього практичного психолога: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т.М. Данилова ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2004. — 19 с.: табл. — укp.

Розкрито структуру особистісної спрямованості студентів - майбутніх психологів та запропоновано методику діагностування її окремих складових. Виділено типи спрямованості та досліджено їх розповсюдженість у даних студентів. Доведено взаємозв'язок між типом спрямованості й іншими професійно значимими особистісними якостями майбутнього практичного психолога (самооцінка, самосвідомість, внутрішня чесність). Розроблено та експериментально перевірено програму формування в них гуманістичної спрямованості особистості, запобігання та корекції егоцентризму й егоцентричних установок.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.231 + Ю949.2 р(4УКР)3 +
Шифр НБУВ: РА330163

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського