Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Реферативна база даних (109)Книжкові видання та компакт-диски (265)Журнали та продовжувані видання (35)
Пошуковий запит: (<.>U=Щ310.5$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 24
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Ігнатченко І.Г. 
Автодескриптивний текст у музиці та метод його дослідження у творчості І.С.Баха: Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / І.Г. Ігнатченко ; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. — К., 2003. — 17 с. — укp.

Вивчено одну з типових форм художнього тексту в музиці перехідних історико-стильових періодів, яку запропоновано визначати як автодескриптивний текст (АДТ). Його специфіка полягає в результуючій репрезентативності найрізноманітніших музично-мовних елементів усього попереднього періоду в їх синхронно-діахронних зв'язках, які подано a priori як дещо безпосередньо дане та таке, що не потребує роз'яснень. В цих текстах музично-мовний дискурс як узагальнення попереднього досвіду досягає граничної межі - дескрипції, яку неможливо спростувати чи підтвердити. Вперше запропоновано методику аналізу автодескриптивних текстів, яка репрезентує один з можливих різновидів сучасного текстологічного дослідження. Як прояв принципів конструювання АДТ в музиці розглянуто епоху пізнього бароко, уособлену в творчості І.С.Баха, що показано в аналітичних етюдах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.585
Шифр НБУВ: РА326684

Рубрики:

      
2.

Верба О.О. 
Варіантність та її композиційні закономірності (на прикладі інструментальної музики українських і російських композиторів 70 - 90 рр. ХХ ст.): Автореф. дис... канд. мистецтвознавства: 17.00.03 / О.О. Верба ; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Визначено суть та специфіку варіантності як техніки письма та принципа музичного розвитку, проаналізовано її генезис. Досліджено варіантність як метод художнього моделювання на прикладі різних стильових та жанрових моделей. Розроблено систему критеріїв варіантності як музичної універсалії. Розширено термінологічний апарат аналіза сучасної музичної композиції. Виявлено композиційні закономірності варіантної форми та характер взаємодії варіантності з іншими принципами музичного розвитку формотворення. На підставі загального дослідження варіантності в різних функціональних проявах створено типологію варіантних форм. До наукового обігу залучено музичний матеріал, що заповнює прогалини у вивченні сучасної музичної культури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.585 + Щ313(4УКР)63 + Щ313(4РОС)63 +
Шифр НБУВ: РА321833

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Поплавська-Мельниченко Ю. В. 
Взаємодія вербального і музичного компоненту в комунікативних процесах: автореф. дис. ... канд. мистецтвознав. : 17.00.03 / Ю. В. Поплавська-Мельниченко ; Львів. нац. муз. акад. ім. М.В. Лисенка. — Л., 2010. — 17 с. — укp.

Визначено окремі аспекти впливу музики на розвиток лінгвістичних здібностей та основні параметри даного впливу, а також окреслено виходи даної взаємодії на семіотичні, психологічні та гносеологічні рівні в сучасних гуманістичних наукових напрямах. Розглянуто особливості української національної ментальності у можливостях їх впливу на взаємодію музично-лінгвістичних компонентів комунікації, тобто на своєрідність засвоєння іноземних граматичних структур і лексичного запасу, з урахуванням досвіду власної мови й її культурно-духовного контексту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.701 + Щ310.521 + Ш100.9
Шифр НБУВ: РА372261 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Вечер Д.В. 
Виконавський аналіз музичного твору: теоретичний і практико-методичний аспекти (на прикладі діяльності піаніста-інтерпретатора): Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / Д.В. Вечер ; НАН України. Ін-т мистецтвознав., фольклористики та етнології ім. М.Т.Рильського. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Розроблено теоретичні та методико-практичні засади виконавського аналізу музичного твору, визначено його пріоритетні напрями (стильовий, жанровий, фактурний, емоційно-драматургічний). Встановлено, що виконавський аналіз займає особливе місце в системі музично-теоретичних процедур і має свою специфіку як окремий, спеціальний вид досліження музичного твору, спрямований на його виконавську інтерпретацію. У процесі розгляду виконавського аналізу та його об'єкта (твору) застосовано системно-структурний (зокрема, порівняльний), функціональний та історико-типологічний підходи. Запропоновано визначення поняття "виконавський аналіз" та типологію його основних алгоритмів, які включають аналіз емоційних вражень та їх естетичні оцінки ("емоційно-естетичну програму"), а також програму "змістового поля" твору та її відображення у драматургії, рокриття й аргументацію його художнього генезису (жанрово-стильовий комплекс), побудову виконавського "фактурного плану" та створення моделі майбутньої інтерпретації. Результати наукового дослідження використано у виконавській і педагогічній діяльності під час роботи над інтерпретацією фортепіанних творів різних жанрів і стилів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.42-712 + Щ310.585 +
Шифр НБУВ: РА348622

Рубрики:

      
5.

Камінська О. Г. 
Еволюція нотації візантійсько-слов'янського культурного простору: від невменної системи до київського п'ятилінійного нотопису: автореф. дис. ... канд. мистецтвознав. : 17.00.03 / О. Г. Камінська ; Львів. нац. муз. акад. ім. М. В. Лисенка. — Л., 2010. — 19 с. — укp.

Розглянуто історію та теорію виникнення і подальшого розвитку візантійської нотації. Визначено рівні впливу грецької нотації на слов'яно-руську до часу виникнення лінійного нотопису - київські ноти. Описано розрізнені відомості фахової літератури з історії нотації, які видобудовують послідовний творчий процес зазначеної ділянки. Визначено зв'язок греко-візантійської літургійної музики з українською монодійною практикою. Зроблено порівняльний аналіз піснеспівів української монодії та відповідного репертуару у руському невменному записі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.59 г + Щ311.1 + Щ313(0)421 + Щ318.93(4УКР)4
Шифр НБУВ: РА374711 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
6.

Приходько І.М. 
Елементарний контрапункт в теорії строгого стилю: автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / І.М. Приходько ; Харк. держ. ун-т мистец. ім. І.П.Котляревського. — Х., 2007. — 16 с. — укp.

Досліджено проблему осмислення шенкеріанської дидактики елементарного контрапункту на базі інтонаційної теорії. Вживання принципу взаємозв'язку тривалості та висоти дозволило перетворити концептуальну структуру елементарного контрапункту, систематизувати методичні та лінеарні фігури як елементи інтонаційного словника строгого стилю. На підставі аналізу фігур строгого стилю встановлено, що зі зменшенням тривалості зростає здатність ноти утворювати дискорданс, але зменшується її мелодичний потенціал. Проведено хронологічне дослідження, що локалізувало розрив між реальним і "шкільним" стилем на етапах консервації та канонізації про поліфонію. Запропоновано модель взаємодії прекомпозиційних засобів строгого стилю, яка охоплює на потенційному рівні гамут і метричну спорідненість, на рівні актуалізації мелодичні фігури та метричні прогресії (лінійний шар), лінеарні фігури та парну координацію (лінеарний шар).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.553 +
Шифр НБУВ: РА354121

Рубрики:

      
7.

Борисенко М.Ю. 
Жанр транскрипції в системі індивідуального композиторського стилю: Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / М.Ю. Борисенко ; Харк. держ. ун-т мистец. ім. І.П.Котляревського. — Х., 2005. — 17 с. — укp.

Розроблено теорію жанру транскрипції. Установлено, що авторська транскрипція є своєрідним ядром, на основі якого будується концепція даного жанру у музичній теорії та практиці. У процесі вивчення транскрипції та її об'єкта застосовано методи системно-структурного, компаративного, функціонального, історико-типологічного аналізу. Запропоновано термін "фактурна інтонація", що використано як основний інструмент дослідження жанрових зразків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.712 + Щ310.51 +
Шифр НБУВ: РА336687

Рубрики:

      
8.

Філатова О.О. 
Жанровий генезис виконавського діалогу в музиці (на матеріалі камерно-вокальної творчості): Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / О.О. Філатова ; Одес. держ. муз. акад. ім. А.В.Нежданової. — О., 2005. — 15 с. — укp.

Проведено дослідження своєрідності музично-виконавської комунікації у зв'язку з жанрово-стильовою природою музики. Висвітлено нові аспекти вивчення музичного жанру як історичного соціокультурного явища у єдності його первинних і вторинних властивостей. Визначено шляхи реалізації взаємодії жанру та стилю у музиці та роль виконавської стилістики у даному процесі. Обгрунтовано доцільність вивчення феномену ліричного у музиці у зв'язку з камерно-вокальною творчістю, що дозволяє висвітлити природу і типові риси такої її жанрової форми, як "вірш з музикою" та з'ясувати причини та шляхи його циклізації. Особливу увагу приділено вивченню виконавської стилістики камерно-вокальних творів з метою визначення виконавської семантики та поетики. Наведено характеристику основних етапів, типів і форм виконавського діалогу. Досліджено особливості тлумачення камерно-вокальних жанрів ("віршів з музикою") українськими композиторами останніх десятиріч XX ст. Обгрунтовано провідне та інтегративне значення діалогу вокальної та інструментальної партій у камерно-вокальному циклі, специфічні функції кожної з них і ступінь відповідності за смислову реалізацію виконавського діалогу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.56 + Щ314.043 +
Шифр НБУВ: РА335501

Рубрики:

      
9.

Скрипник 
Композиційно-драматургічні параметри алеаторики в симфонічній творчості українських композиторів другої половини ХХ століття: автореф. дис... канд. мистецтвознав. наук: 17.00.03 / Олексій Вікторович Скрипник ; Львівська національна музична академія ім. М.В.Лисенка. — Л., 2009. — 19 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.040-03(4УКР)63-81 + Щ310.56
Шифр НБУВ: РА368121

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
10.

Ма Вей 
Концепція форми в музиці Китаю і Європи: аспекти композиції та виконавства: Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / Ма Вей ; Одес. держ. муз. акад. ім. А.В.Нежданової. — О., 2004. — 16 с. — укp.

Здійснено порівняння концепції музичної форми та її філософських засад, базуючись на концепції двійковості/четвертинності - трійковості у Китаї та Європі. Представлено концепцію художньої форми як взаємодію регіонально- та часово-ментально віддалених підходів, сформованих за умов Європи та Китаю, які інтегруються завдяки інтернаціональному значенню професійної музичної діяльності виконавців-піаністів та композиторів у поєднанні традицій різних країн та шкіл. Уперше в українському музикознавстві під час дослідження застосовано положення про музичну форму, які містить китайська філософія та сучасне китайське музикознавство. Проаналізовано ряд композицій і виконавських інтерпретацій китайських (Лі Ін Хая, Чжоу Луна, Чу Дзіен Ера, Тін Шан Ти, Ши Шун Чена, Лі Юнь Ді) і деяких європейських (С.Скотта, О.Станка, А.Бределя) музикантів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.56 + Щ313(5КИТ) + Щ313(4) +
Шифр НБУВ: РА334308

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
11.

Рікман К.Г. 
Ладоінтонаційна ситуаційність в музиці сучасних українських композиторів: Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / К.Г. Рікман ; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. — К., 2003. — 17 с. — укp.

Розкрито сутність ладоінтонаційної ситуаційності як явища та поняття. Розглянуто її компоненти: інтонацію та лад в теоретичному, історичному, психологічному аспектах. Доведено, що ладоінтонаційна ситуаційність як явище складноорганізаційне має три рівні: елементарний, структурний та композиційно-фабульний. Зазначено, що методологічні положення апробовано на матеріалах творів сучасних вітчизняних композиторів - Є.Станковича, М.Скорика, М.Денисенка, М.Ковалінаса та на прикладі робіт Б.Лятошинського, А.Шнітке, К.Пендерецького, В.А.Моцарта.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ313(4УКР)6 + Щ310.51 + Щ310.521 +
Шифр НБУВ: РА324963

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
12.

Степанова Л. П. 
Методика розвитку поліфонічного слуху молодших школярів на уроках музики: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Л. П. Степанова ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблему розвитку поліфоніного слуху у молодших школярів на українському музичному матеріалі з використанням елементів національного орнаменту на уроках музики. Розкрито сутність поліфонічного слуху, надано його визначення. Розглянуто зміст, логіку, специфіку процесу розвитку поліфонічного слуху у дітей молодшого шкільного віку, визначено педагогічні умови. Розроблено критерії, показники та рівні сформованості (достатній, середній, початковий) поліфонічного слуху, поетапну методику розвитку поліфонічного слуху молодших школярів та експериментально перевірено її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.55 р(4УКР)2-3
Шифр НБУВ: РА379841 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
13.

Дейнега В.М. 
Перекладення як процес переосмислення засобів оркестрової виразності: Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / В.М. Дейнега ; Одес. держ. муз. акад. ім. А.В.Нежданової. — О., 2006. — 20 с. — укp.

Зроблено спробу скласти цілісну картину розгортання процесу оркестровки як перекладення музичного твору від окремих музичних знаків та знакових комплексів до виявлення глибинного художнього змісту твору у контексті загальносвітових художніх цінностей. Досліджено закономірності та запропоновано ідею щодо логічних взаємозв'язків і засобів оркестровки, що функціонують на практичному та теоретичному рівнях. Проблему перекладення й оркестровки розглянуто у певних аспектах, а саме: специфіки індивідуально-творчої діяльності, засобів виявлення музичного змісту, методики пізнання типу мислення, втілення особистих якостей творчого потенціалу та професіоналізму перекладача. Визначено принцип "інтонаційного моделювання", що узагальнює здатність мислення відображати ступінь тембрових відчуттів і відтворення певного емоційного стану, а також функцію нотно-знакової фіксації у системі тембрових співвідношень від окремого епізоду до загальної картини розвитку тембрової драматургії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.57 + Щ310.713.2 +
Шифр НБУВ: РА341673

Рубрики:

      
14.

Колоней В.О. 
Пластичне у фортепіанно-виконавському інтонуванні: Автореф. дис... канд. мистецтвознавства: 17.00.03 / В.О. Колоней ; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. — К., 2004. — 17 с. — укp.

Охарактеризовано загальні властивості пластичного в природі, запропоновано визначення даної категорії. Встановлено ієрархічні рівні пластичного, що мають практичне застосування у художній (конкретно - музичній) практиці та в мистецтвознавстві. Категорію пластичного розглянуто як одну з основ фортепіанно-виконавського інтонування. Запропоновано положення, що пластичне притаманне не тільки речам об'ємним та наочним, але й таким, що сприймаються слухом, як певна якість звукового матеріалу. Аргументовано тезу, що пластичне у творчому процесі піаніста виражається синкретично - у взаємопроникненні та взаємозбагаченні інтонацій двох видів - чутної та видимої. Введено поняття "виконавська пластика", "соматична інтонація", "соматичне інтонування", "виконавська інтонаційна модель", "виконавське кодування", "музично-пластичний метазнак", "внутрішнє співінтонування", запропоновано визначення понять "інтонація", "інтонування" та "виконавське інтонування". Обгрунтовано припущення, що явище пластичного у фортепіанно-виконавській інтонації є органічною цілісністю: у творчій діяльності виконавця (синкрезис інтелекту, відчуття і тіла); в єдності компонентів музично-виконавського інтонування (виконавця, музичного твору, музичного інструмента).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.42-713 + Щ310.521
Шифр НБУВ: РА331386

Рубрики:

      
15.

Івко А.В. 
Подієві аспекти музичної форми XX ст.: автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / А.В. Івко ; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Розкрито сутність поняття музичної події як загальнофілософської універсалії, що конкретизує процес перебігу музичного часу. Виявлено особливості функціонування музичної події на прикладі музики XX ст., характерною особливістю якої є потенційна композиційна незаданість, що обумовлює актуальність дослідження чинників регулювання форми. Зроблено фундаментальний огляд категоріальних властивостей події у контексті існуючих філософських, наукових і художніх уявлень про час. Визначено принципи організації музичного часу в музиці XX ст., сформовано розгалужений теоретичний апарат для аналізу подієвої структури музичного твору, створено алгоритм аналітичних операцій. Розглянуто систематику музичних форм XX ст. за критеріями подієвих закономірностей їх організації. Проаналізовано твори композиторів XX ст. в аспекті їх подієвої структури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.56 + Щ313(0)6 +
Шифр НБУВ: РА357353

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
16.

Цурканенко 
Принципи фактурно- поліфонічної організації в сучасній українській фортепіанній музиці: Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / Ірина Володимирівна Цурканенко ; Національна музична академія України ім. П.І.Чайковського. — К., 1998. — 16 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ315.42-03(4УКР)6-713 + Щ310.55
Шифр НБУВ: РА301908

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
17.

Гарбар Г.А. 
Розвиток пізнавальної самостійності студентів (на матеріалі курсу "Поліфонія"): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Г.А. Гарбар ; Київ. нац. ун-т культури і мистец. — К., 2001. — 19 с. — укp.

Розкрито сутність та специфіку поліфонії у контексті її педагогічної значущості. Розроблено й науково обгрунтовано теоретичну модель розвитку пізнавальної самостійності студентів-музикантів. Запропоновано систему типологічних завдань: репродуктивно-пізнавальних, початково-узагальнюючих, концептуально-логічних, пошуково-узагальнюючих, пошуково-систематизуючих, конкретизуючих, оціночно-коригувальних, творчо-пошукових. Виявлено три рівні критеріїв розвитку пізнавальної самостійності: творчий (високий), реконструктивний (середній), репродуктивний (низький). Досліджено й експериментально апробовано методику розвитку пізнавальної самостійності студентів в опануванні ними навчального музично-теоретичного курсу "Поліфонія". Визначено ефективність проведеного дослідження. Здобуто якісні та кількісні показники, які підтвердили ефективність розробленої моделі порівняно зі здобутими даними реальної практики, що доводить доцільність впровадження її у мистецьку освіту. Доведено важливість здобутих даних для подальшого розвитку музичної педагогічної теорії та практики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31р(4УКР)3-3 + Щ310.55
Шифр НБУВ: РА313061 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
18.

Рубан О.Л. 
Становлення термінологічного апарату аналізу музичних форм: Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / О.Л. Рубан ; Нац. муз. акад. України ім. П.І.Чайковського. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Досліджено процес становлення термінологічного апарату аналізу музичних форм з використанням трактатів, наукових робіт, учбових посібників, що належать до різних музично-теоретичних систем, об'єктом дослідження яких є структурна організація музичних творів. Наведено визначення термінологічного, понятійного та категоріального апаратів аналізу музичних форм. Конкретизовано їх специфіку й охарактеризовано параметри спадковості й оновлюваності. Висвітлено процес становлення категоріальної системи на базі формування інваріанту понятієвої системи. Термінологію аналізу розглянуто у контексті термінологічної системи мови. Вивчено шляхи та витоки створення термінологічних одиниць, різних в окремих музично-теоретичних системах. Розглянуто передісторію становлення понятійної системи класичного аналізу музичних форм в античній і середньовічній літературі, а також проблему взаємодії різних понятійних апаратів і відповідної їм термінології у періоди зіткнення історико-культурних парадигм. Охарактеризовано перспективи розвитку термінологічного апарату аналізу музичних форм як музикознавчої дисципліни на сучасному етапі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.565 в4 +
Шифр НБУВ: РА341266

Рубрики:

      
19.

Саврук С. М. 
Театральність як творчий принцип музично-виконавського мистецтва (на прикладі фортепіанного виконавства): автореф. дис. ... канд. мистецтвознав. : 17.00.03 / С. М. Саврук ; Львів. нац. муз. акад. ім. М.В. Лисенка. — Л., 2010. — 16 с. — укp.

Наведено концепцію осмислення творчих процесів музично-виконавського мистецтва в контексті поняття театральності. Запропоновано трактування театральності, що спирається на теорію Б. Асаф'єва про інтонацію та виступає як засіб художнього спілкування в усіх його формах, як звукових, так і зорових. Розкрито особливу роль образного перевтілення як засобу актуалізації театрального начала в музично-виконавській творчості. У контексті образного перевтілення розглянуто проблему художнього переживання в процесі відтворчої музично-виконавської діяльності, а також сформульовано ознаки творчого методу "школи переживання" у фортепіанному виконавстві. Запропоновано музично-виконавську типологію, що грунтується на особливостях виявлення театральності в процесі виконавської інтерпретації, та виділено три музично-виконавські типи: акторський, режисерський та авторський.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.521 + Щ315.42-712
Шифр НБУВ: РА377150 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
20.

Денисенко М.Г. 
Темброва модальність у композиції (на прикладах української інструментальної музики останньої чверті ХХ сторіччя): Автореф. дис... канд. мистецтвознав.: 17.00.03 / М.Г. Денисенко ; Ін-т мистецтвознав., фольклористики та етнології ім. М.Т.Рильського НАН України. — К., 2006. — 19 с. — укp.

Розглянуто проблему функціонування тембру як важливого чинника композиційної та драматургічної логіки. На підставі вивчення деяких інструментальних творів українських композиторів, написаних за останню чверть XX ст. (О.Іщенка, М.Ковалінаса, Г.Ляшенка, С.Луньова, В.Рунчака, Є.Станковича, Л.Юріної), розглянуто особливу функційність тембрового чинника, зокрема, модальність, пов'язану з сонористикою, як з психологічною установкою, передумовою вибору оригінальної за темброво-інструментальними якостями мови. На підставі налізу музичного матеріалу відзначено принципову діалектичну сполучність тембрової модальності з іншими принципами організації звукового матеріалу, її дієву стильотвірну, виражальну та формотворчу сутність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.713.2 + Щ310.58 + Щ315-03(4УКР)6 +
Шифр НБУВ: РА344291

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського