Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (10)Книжкові видання та компакт-диски (92)
Пошуковий запит: (<.>U=Ш141.14-910$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Горбунова Н. В. 
Теорія та методика розвитку словника дітей старшого дошкільного віку: автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / Н. В. Горбунова ; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". — О., 2011. — 40 с. — укp.

Обгрунтовано системний підхід до вивчення слова, принципи організації словникової роботи з дітьми старшого дошкільного віку, діяльнісний, компетентнісний підходи до організації словникової роботи, змістовий аспект розвитку словника дітей старшого дошкільного віку в різних видах мовленнєвої діяльності. Визначено тенденції та стадії оволодіння дитиною словом в онтогенезі, педагогічні умови розвитку словника дітей старшого дошкільного віку (створення позитивного емоційного тла для занурення дітей у комунікативно-мовленнєве середовище, дотримання послідовності етапів розвитку словника дітей (занурення, орієнтація, диференціація, активне вживання) за пріоритетності індивідуальних форм словникової роботи над загальногруповими й інтеграція цілеспрямованої словникової роботи в різні види мовленнєвої діяльності (художньо-мовленнєва, навчально-мовленнєва, мовленнєво-ігрова), взаємодія дошкільного навчального закладу з родинами в роботі з розвитку словника дітей). Виявлено критерії (мотиваційний, когнітивно-змістовий, експресивно-оцінний), показники й охарактеризовано рівні розвитку словника дітей старшого дошкільного віку. Науково обгрунтовано, розроблено лінгводидактичну модель та експериментальну методику розвитку словника старших дошкільників у різних видах мовленнєвої діяльності (художньо-мовленнєва, навчально-мовленнєва, мовленнєво-ігрова).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-910.33 + Ч411.382
Шифр НБУВ: РА384013 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Семенишена Т. О. 
Формування мовленнєвої готовності дітей старшого дошкільного віку зі зниженим зором до навчання в школі: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / Т. О. Семенишена ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2011. — 19 с. — укp.

Досліджено проблему формування мовленнєвої готовності до навчання в школі старших дошкільників зі зниженим зором. Розглянуто мовленнєву готовність як важливий структурний компонент готовності дошкільників зі зниженим зором до навчання в школі, що потребує цілеспрямованого процесу його формування. Проведено експериментальне вивчення особливостей мовленнєвої готовності дітей зі зниженим зором до навчання в школі, визначено компоненти, критерії та показники мовленнєвої готовності до школи. Представлено систему покращення мовленнєвої підготовки до школи дітей старшого дошкільного віку зі зниженим зором, яка включає: врахування педагогічних принципів, застосування рекомендованого стилю педагогічного спілкування, забезпечення мотивації дітей, роботу психолого-педагогічного персоналу з дітьми, роботу педагогів з батьками, роботу батьків з дітьми, основні форми роботи з формування мовленнєвої готовності (комплекс програмних занять, ігри, екскурсії, театралізовані вистави).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433.91 + Ш141.14-910.33
Шифр НБУВ: РА383926 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського