Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (143)Книжкові видання та компакт-диски (80)Журнали та продовжувані видання (7)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч441$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
1.

Богомолова І.В. 
Організаційно-педагогічні умови особистісно-орієнтованого навчання учнів вечірньої загальноосвітньої школи: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / І.В. Богомолова ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2008. — 20 с. — укp.

Визначено, обгрунтовано й апробовано організаційно-педагогічні умови особистісно-орієнтованого навчання учнів вечірньої загальноосвітньої школи, а саме: забезпечення творчої взаємодії суб'єктів навчання з урахуванням андрагогічного підходу; моніторинг розвитку особистості школярів впродовж навчання у вечірній загальноосвітній школі), уточнено дефініції "особистісно-орієнтоване навчання" та "суб'єктний досвід". Обгрунтовано схему й особливості реалізації даного навчання у вечірній загальноосвітній школі. Запропоновано комплекс методів (пояснення, ілюстрацію, демонстрацію, виконання вправ за зразком, розв'язання задачі кількома способами та виділення раціонального способу, роботу з додатковою літературою, диспути, творчі завдання, проекти) і засобів (мотивацію, позитивне емоційне підкріплення, створення сприятливої психологічної атмосфери навчальної діяльності учнів і адаптацію навчального матеріалу та їх індивідуально-типологічних особливостей), спрямованих на формування стійких особистісних якостей учнів. Визначено рівні "особистісного виявлення" школярів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.223.7 + Ч444(4УКР)761.41 +
Шифр НБУВ: РА355125

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Смирнова М. Є. 
Підвищення кваліфікації керівників загальноосвітніх навчальних закладів на засадах андрагогіки в післядипломній освіті: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / М. Є. Смирнова ; Полтав. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. — Полтава, 2010. — 20 с. — укp.

Встановлено, що підвищення кваліфікації, як базовий процес системи післядипломної педагогічної освіти, потребує суттєвої модернізації та має бути спрямоване на розвиток особистісно-професійних якостей керівника ЗНЗ, формування мотивації неперервного особистісного та професійного саморозвитку. Проаналізовано теоретичні основи підвищення кваліфікації керівників ЗНЗ у післядипломній освіті. Обгрунтовано специфіку підвищення кваліфікації керівників ЗНЗ на засадах андрагогіки. Розроблено модель підвищення кваліфікації керівників загальноосвітніх навчальних закладів у системі післядипломної освіти. Уточнено показники сформованості професійної кваліфікації керівників ЗНЗ у післядипломній освіті на засадах андрагогіки. Розроблено навчально-методичний супровід, який спрямований на формування та розвиток професійної кваліфікації керівників ЗНЗ у системі післядипломної освіти на засадах андрагогіки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч441.2 + Ч421.411
Шифр НБУВ: РА375903 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
3.

Бурлука О.В. 
Самоосвіта особистості як соціокультурне явище: Автореф. дис... канд. філос. наук: 17.00.01 / О.В. Бурлука ; Харк. держ. акад. культури. — Х., 2005. — 16 с. — укp.

Комплексно досліджено явище самоосвіти особистості, що впливає на становлення та розвиток загальної культури особистості та суспільства в цілому. З'ясовано ступінь наукової розробки та розглянуто методологічні засади дослідження самоосвіти особистості. Розкрито інформаційно-забезпечувальну природу даного явища (письмового, природного, соціокультурного). Обгрунтовано зміст і функції самоосвіти особистості. Здійснено філософсько-культурологічний аналіз самоосвіти. Проаналізовано процес її виникнення та історичного розвитку як соціокультурного явища. Досліджено становлення та розвиток основних технологій стратегій, моделей самоосвіти особистості та їх трансформацію у процесі соціокультурної динаміки світової та вітчизняної культури.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*671 + Ч441.0 +
Шифр НБУВ: РА338885

Рубрики:

      
4.

Мудра О. М. 
Технології інтенсивного навчання дорослих у системі неперервної гуманітарної освіти: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. М. Мудра ; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б. Хмельницького. — Хмельницький, 2010. — 20 с. — укp.

Розроблено технологію інтенсивної підготовки дорослих, складовими якої є: мета, цілі, завдання, основні компоненти структури інтенсивного навчання, принципи, етапи та педагогічні умови проведення інтенсивної діяльності. Визначено та конкретизовано компоненти (мотиваційний, змістовий, діяльнісний, контрольний) структури інтенсивного навчання дорослих, основні підходи до корекції помилок і критерії оцінювання рівня профільної підготовки дорослих, принципи, форми та методи роботи із дорослими та принципи відбору матеріалу для їх інтенсивної підготовки, педагогічні умови підвищення ефективності інтенсивної підготовки дорослих, критерії, показники та рівні їх готовності до проведення прогнозованої діяльності. Визначено сутність, зміст та особливості інтенсивного процесу навчання дорослих.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.207 + Ю940.3
Шифр НБУВ: РА377404 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Зель І.О. 
Формування андрагогічної компетентності у студентів гуманітарних факультетів класичних університетів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І.О. Зель ; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького. — Черкаси, 2009. — 20 с. — укp.

Проаналізовано основні підходи в психолого-педагогічній літературі до сутності поняття "андрагогічна компетентність" та подано його нове визначення відповідно до проведеного дослідження. Розкрито необхідність формування андрагогічної компетентності у студентів гуманітарних факультетів класичних університетів. Обгрунтовано модель процесу формування андрагогічної компетентності, засоби її реалізації, сформульовано критерії сформованості андрагогічної компетентності у студентів гуманітарних факультетів за умов сучасного навчально-виховного процесу. Розроблено методичні рекомендації відповідно до авторської моделі, які доцільно застосовувати під час викладання психолого-педагогічних дисциплін.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.22 + Ч489.511.203 + Ю940.3 +
Шифр НБУВ: РА366269

Рубрики:
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського