Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (420)Книжкові видання та компакт-диски (437)Журнали та продовжувані видання (1125)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.41$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 46
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Кириченко М.О. 
Управління загальноосвітнім навчальним закладом (методологічний аспект): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / М.О. Кириченко ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2001. — 19 с. — укp.

Вивчено методологічні засади наукового управління загальноосвітнім навчальним закладом як системного утворення. Обгрунтовано структуру методології управління, яка складається конкретно-філософського, теоретичного, перетворювального компонентів. Розкрито системну сутність сучасного загальноосвітнього закладу, визначено її головні структурні елементи, їх взаємозв'язки та якісний взаємовплив, конкретизовано місце внутрішньошкільного управління та його складові. Систематизовано та докладно обгрунтовано тенденції, закономірності, принципи управління загальноосвітніми навчальними закладами. З'ясовано зміст перетворювального компонента методології управління, яким є технологія досягнення мети. Розглянуто головні функції процесу управління, що мають циклічний характер, наведено способи їх оптимізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41
Шифр НБУВ: РА316503 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Лунячек В.Е. 
Управління загальноосвітнім навчальним закладом з використанням комп'ютерних технологій: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.Е. Лунячек ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2002. — 20 с.: рис. — укp.

Науково обгрунтовано систему алгоритмізованого управління загальноосвітнім навчальним закладом (ЗНЗ) з використанням комп'ютерних технологій. Розкрито поняття алгоритму управління, описано процедуру розробки алгоритмів управління підсистемами ЗНЗ, які є основою для створення відповідного програмного забезпечення, а у зівставленні з комп'ютеризованими задачами підтримки складають АРМ адміністрації ЗНЗ, що є підгрунтям створеної структурної моделі системи алгоритмізованого управління з використанням комп'ютерних технологій, програмно-технічного комплексу "Ефективна школа-XXI". Наведено результати експериментального запровадження цієї моделі, з використанням яких доведено перехід експериментальних ЗНЗ до нового якісного стану, що підтверджено вимірами, проведеними з застосуванням розробленої моделі факторно-критеріальної оцінки ефективності управління ЗНЗ. Наведено науково-методичні рекомендації керівникам щодо впровадження системи алгоритмізованого управління ЗНЗ з використанням комп'ютерних технологій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41
Шифр НБУВ: РА320927 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Панчук Т.В. 
Мотивація вдосконалення управлінської діяльності директора школи: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / Т.В. Панчук ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Визначено особливості прояву різних видів активності директора школи у процесі виконання їм управлінських функцій залежно від типу мотивації управління. Розроблено рекомендації щодо діагностування типу мотивації до підвищення кваліфікації та розподілу курсантів-директорів шкіл за ознакою прогнозованої професійно-пізнавальної діяльності. Наведено типологію директорів шкіл на підставі виділення рівнів професійно-пізнавальної активності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.189 + Ч421.411
Шифр НБУВ: РА317202 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Данченко Г.В. 
Психологічні детермінанти розвитку комунікативної компетентності менеджера освіти шкільного рівня: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Г.В. Данченко ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Теоретично й експериментально досліджено психологічні детермінанти розвитку комунікативної компетентності менеджера освіти шкільного рівня. Виявлено взаємозв'язок між рівнем комунікативної компетентності менеджера освіти й особливостями його самосвідомості, складністю та структурою критеріїв оцінювання інших учасників педагогічного процесу, психологічною глибиною невербальних патернів рольової поведінки. Встановлено, що важливими психологічними чинниками, від яких залежить розвиток комунікативної компетентності менеджерів освіти, є перевірка (корекція) адекватності та повноти уявлень і знань про власну особистість, рівень рефлексивного ставлення до самих себе як до суб'єктів управлінського спілкування; вироблення уміння диференціювати та адекватно виражати власні почуття та психоемоційні стани; експлікація та уточнення імпліцитних концепцій особистості, на основі яких оцінюються партнери по спілкуванню. Розроблено й апробовано методику розвитку у керівників шкіл та управлінського резерву комунікативної компетентності, адекватної вимогам сучасної педагогічної практики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953.4 + Ю959.18 + Ч421.411
Шифр НБУВ: РА319356 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Жебровський Б.М. 
Формування професійної готовності директора школи до управління якістю освіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Б.М. Жебровський ; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. — К., 2002. — 20 с. — укp.

Здійснено ретроспективний аналіз поняття "якість", систематизовано сучасні наукові позиції щодо категорій "якість освіти", "управління якістю освіти". Визначено характерологічні особливості управлінської діяльності директора школи щодо забезпечення якості освіти. Обгрунтовано структуру професійної готовності директора школи та визначено її компоненти: ціннісно-мотиваційний, інформаційно-когнітивний, особистісно-вольовий, рефлексивно-операційний. Доведено, що підвищенню ефективності формування професійної готовності директора школи до управління якістю освіти сприяє впровадження експериментальної моделі, в якій враховано концептуальні ідеї навчально-методичної програми підготовки майбутніх керівників загальноосвітніх навчальних закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.411 +
Шифр НБУВ: РА322155

Рубрики:

      
6.

Худякова В.І. 
Соціальна перцепція як чинник оптимізації управлінської діяльності керівника середньої загальноосвітньої школи: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.05 / В.І. Худякова ; АПН України. Ін-т психології ім. Г.С.Костюка. — К., 2003. — 20 с. — укp.

Розроблено теоретико-методологічні засади дослідження соціально-перцептивних якостей керівників шкіл. Визначено характеристики, детермінанти та тенденції розвитку соціальної перцепції у діяльності керівників середніх загальноосвітніх шкіл. Науково обгрунтовано взаємозв'язок і залежність між соціально-перцептивними характеристиками управлінської діяльності керівників шкіл та особливостями їх управлінської взаємодії. Розроблено та апробовано експериментальну програму оптимізації соціальної перцепції щодо розвитку соціально-перцептивних здібностей керівників засобами соціально-психологічного тренінгу для використання у процесі перепідготовки та підвищення кваліфікації керівників закладів освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.189:Ч30 + Ю953.1 + Ч421.41 +
Шифр НБУВ: РА322762

Рубрики:

      
7.

Полякова Г.А. 
Адаптивне управління навчальним процесом в умовах загальноосвітнього комплексу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Г.А. Полякова ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Розглянуто особливості управління навчальним процесом у загальноосвітньому комплексі. На основі антропосоціального, синергетичного, особистісно-орієнтованого, кваліметричного наукових підходів і концепції спрямованої самоорганізації визначено сутність, специфіку функцій та структури, основні характеристики адаптивного управління навчальним процесом за умов даного комплексу. Теоретично обгрунтовано та розроблено інтегративну модель адаптивного управління даним процесом, яка є оптимальним засобом спрямування, організації та координації педагогічної діяльності у різних підрозділах навчального закладу зі складною структурою. Доведено, що дана модель забезпечує безперервність освіти, наступність та якість навчального процесу, саморозвиток і самореалізацію його учасників. Розкрито складові та механізм технології реалізації інтегративної моделі на основі базового стандарту педагогічної діяльності у процесі адаптивного управління навчальним процесом за умов загальноосвітнього комплексу. Розроблено рекомендації щодо впровадження у практику даної моделі та технології для забезпечення наступності та якості даного процесу у заданому напрямку розвитку навчального закладу з врахуванням власних прагнень і мотивів його учасників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41 +
Шифр НБУВ: РА323398

Рубрики:

      
8.

Онипченко О.І. 
Навчально-виховна та методична діяльність педагогічних рад освітніх закладів України у другій половині XIX століття: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.І. Онипченко ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2003. — 21 с. — укp.

Виявлено передумови виникнення педагогічних рад вітчизняних освітніх закладів другої половини XIX ст., розкрито динаміку становлення та розвитку колегіального органу вчительських колективів, а також визначено мету, зміст, форми та пріоритетні напрями навчально-виховної та методичної діяльності цих колективів. Розглянуто питання стосовно вимог до вчителя, умов використання книги як освітньо-виховного засобу. До наукового обігу введено 77 архівних документів, які розширили відомості з досліджуваної проблеми, зокрема, щодо організації дисципліни на уроці, роль педагогічних рад у проведенні позакласних занять з учнями.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + Ч421.412 +
Шифр НБУВ: РА324646

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
9.

Бочелюк В.Й. 
Психологічні засади готовності учасників освітньої діяльності до управління інноваційними процесами в школі: Автореф. дис... д-ра психол. наук: 19.00.05 / В.Й. Бочелюк ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2004. — 36 с. — укp.

Розглянуто психологічні особливості управління інноваційними процесами у школі, наведено результати досліджень у галузі освітньго управління та наукового менеджменту, його функціональних рівнів і специфічних методів. Відображено найважливіші тенденції оновлення шкільної системи управління, описано нові методи планування, організації, керівництва та контролю. Уточнено зміст, встановлено критерії, модифіковано методику діагностування та виявлено рівні психологічної готовності учасників навчально-виховної діяльності до управління інноваційними процесами у школі, яку визначено як комплекс взаємозв'язаних та взаємообумовлених психологічних якостей, що забезпечують ефективність та успішну взаємодію всіх суб'єктів управлінської діяльності. Розроблено програму заходів щодо підвищення рівня психологічної готовності учасників навчально-виховної діяльності до управління інноваційними процесами у школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.189:Ч30 + Ч421.41 + Ч314 +
Шифр НБУВ: РА332084

Рубрики:

      
10.

Серкіс Ж.В. 
Психологічні умови підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів до формування організаційної культури школи: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ж.В. Серкіс ; Центр. ін-т післядиплом. освіти АПН України. — К., 2004. — 21 с. — укp.

Розглянуто основні напрямки вивчення психологічних особливостей організаційної культури у світовій і вітчизняній науці. Розкрито зміст, структуру та функції зазначеної культури школи, що являє собою сукупність і складну взаємодію різноманітних психологічних конструктів, зокрема, професійних цінностей, переконань, норм членів педагогічного колективу, які формують мотиви й моделі організаційної трудової поведінки, що відображуються та передаються традиціями школи. Проведено адаптацію зарубіжного опитувальника для діагностики організаційної культури "Опитувальник організаційної культури" Р.Кука та Дж. Лаферті ("Organisational Culture Inventory (level V)" R.A. Cooke і J.C. Lafferty) до особливостей вітчизняної вибірки. Виявлено домінуючі типи організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів та чинники, що впливають на їх становлення. Розкрито зміст цілеспрямованого активного формування даної культури школи, визначено основні компоненти та умови психологічної підготовки керівника до її формування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.189:Ч30 + Ч421.411 +
Шифр НБУВ: РА332140

Рубрики:

      
11.

Кот Г.М. 
Формування психологічної культури керівників загальноосвітніх шкіл у системі післядипломної освіти: Автореф. дис... кадн. психол. наук: 19.00.07 / Г.М. Кот ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2004. — 20 с. — укp.

На підставі дослідження компонентів, структури й особистісної детермінації психологічної культури керівників середніх навчальних закладів освіти розроблено технології формування та розвитку загальних і спеціальних вмінь засобами психологічного тренінгу. Розглянуто теоретичний зміст і співвідношення понять, пов'язаних з психологічною культурою, проаналізовано сучасні підходи щодо визначення її складових, встановлено особливості використання багатовимірного системного методу дослідження латентної структури характерних рис і властивостей особистості, стилів управлінської взаємодії, навичок управління, індивідуальних потенціалів та інших показників. З використанням засобів факторного аналізу побудовано емпіричні моделі "реального" й "ідеального" керівника, на підставі порівняння яких з урахуванням даних про системотвірні фактори, теоретичних вимог менеджменту, психології, етики й інших критеріальних систем визначено внутрішні особистісні об'єкти впливу та формування управлінських навичок і психологічної культури керівників навчальних закладів. Встановлено й експериментально апробовано стратегії формування вмінь і розвитку особистості, принципи конструювання та проведення психологічного тренінгу, визначено методичні й організаційні передумови його ефективності щодо розвитку психологічної культури керівників шкіл за умов післядипломного навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.181 + Ю752.1:Ч30 + Ч421.41 +
Шифр НБУВ: РА332234

Рубрики:

      
12.

Димитрієв А.С. 
Розвиток теорії внутрішкільного управління в Україні в другій половині ХХ століття: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / А.С. Димитрієв ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2004. — 20 с. — укp.

Досліджено розвиток теорії внутрішкільного управління в Україні у другій половині XX ст. Визначено основні соціально-історичні чинники, що впливали на розвиток школознавства в Україні. Встановлено критерії оцінки стану теорії внутрішкільного управління. Запропоновано періодизацію розвитку школознавства в Україні. Визначено основні тенденції розвитку теорії внутрішкільного управління та перспективи подальших досліджень.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41 + Ч33(4УКР)6 +
Шифр НБУВ: РА331350

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
13.

Ельбрехт О.М. 
Адаптивне управління навчальним процесом основної школи з поглибленим вивченням предметів гуманітарного циклу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.М. Ельбрехт ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2004. — 21 с.: рис. — укp.

Здійснено системний аналіз діяльності загальноосвітнього закладу як об'єкта управління, зокрема школи з поглибленим вивченням предметів гуманітарного циклу. Визначено характеристики адаптивного управління навчальним процесом за умов школи, його особливості, специфіку функцій, структури, технології реалізації. Наведено теоретично обгрунтовану й експериментально перевірену модель адаптивного управління навчальним процесом основної школи з поглибленим вивченням предметів гуманітарного циклу, яка містить три основні взаємопов'язані компоненти: змістовий, структурний, технологічний. Показано позитивний вплив упровадженої моделі на процеси взаємоузгодження діяльності, самоорганізації, саморозвитку, оновлення змісту навчального процесу. Розроблено рекомендації щодо підготовки керівників шкіл цього типу до адаптивного управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41 + Ч424(4УКР)714.6 +
Шифр НБУВ: РА329905

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
14.

Сорочан Т.М. 
Розвиток професіоналізму управлінської діяльності керівників загальноосвітніх навчальних закладів у системі післядипломної педагогічної освіти: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Т.М. Сорочан ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2005. — 43 с. — укp.

Вперше розкрито теоретико-методологічні засади підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів до професійної управлінської діяльності у системі післядипломної педагогічної освіти. Уточнено зміст поняття та визначено склад відповідних компетенцій професіоналізму управлінської діяльності керівників загальноосвітніх навчальних закладів. Теоретично обгрунтовано й експериментально апробовано систему розвитку професіоналізму управлінської діяльності керівників загальноосвітніх навчальних закладів у післядипломній педагогічній освіті на засадах компетентнісного підходу. Розроблено андрагогічний цикл та технологію науково-методичного супроводу. Визначено критерії та рівні сформованості професіоналізму управлінської діяльності керівників загальноосвітніх навчальних закладів і доведено їх динаміку. Обгрунтовано науково-методичний комплекс для реалізації системи розвитку професіоналізму управлінської діяльності керівників загальноосвітніх навчальних закладів у післядипломній педагогічній освіті.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41 + Ч489.514(4УКР)78 +
Шифр НБУВ: РА340589

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
15.

Єльникова Г.В. 
Наукові основи адаптивного управління закладами та установами загальної середньої освіти: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / Г.В. Єльникова ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2005. — 44 с. — укp.

Розроблено теоретичні засади адаптивного управління закладами, яке забезпечує об'єктивно необхідний розвиток загальної середньої освіти за умов ієрархічної побудови регіональної системи управління шляхом введення наскрізної мети та варіативного механізму управління на базі спрямованої самоорганізації всіх його учасників. Запропоновано концепцію цієї самоорганізації та трансформації зовнішніх вимог у мотиви організаторів і учасників освітнього процесу. Створено структурну модель адаптивного управління загальною освітою в регіоні та визначено умови її ефективного використання. Наведено механізм адаптивного управління, який базується на менеджменті та здійснюється за використання освітнього моніторингу на різних рівнях загальної середньої освіти. Розроблено навчально-методичний комплекс і курс лекцій "Основи адаптивного управління" для підготовки та підвищення кваліфікації керівників загальноосвітніх закладів і установ у системі післядипломної педагогічної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41 + Ч424(4УКР) к +
Шифр НБУВ: РА337317

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
16.

Єльникова О.В. 
Управління впровадженням інтерактивних освітніх технологій в навчальний процес загальноосвітнього навчального закладу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / О.В. Єльникова ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти України. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Вперше теоретично обгрунтовано й апробовано модель управління реалізацією інтерактивних освітніх технологій в учбовий процес загальноосвітнього навчального закладу. Розроблено методологію вивчення та технологію формування атракторної структури процесу впровадження, визначено сутність та інструментарій ідентифікації атракторів. Показано позитивний вплив використання інтерактивних освітніх технологій на підвищення якості навчального процесу. З метою удосконалення управлінської компетентності керівників та підвищення професійного рівня педагогічних кадрів розроблено відповідні навчальні курси, для кожного з яких складено план і програму та підготовлено інтерактивнй мультимедійний посібник. Уточнено класифікацію програмних засобів для забезпечення управлінської діяльності з організації та впровадження інтерактивних освітніх технологій у навчальний процес загальноосвітнього навчального закладу. Удосконалено інформаційне програмне забезпечення освітнього моніторингу для відображення динаміки суб'єктності учителів та учнів у навчальному процесі. Основні результати наукового дослідження впроваджено в управлінську діяльність загальноосвітніх навчальних закладів і систему післядипломного навчання педагогічних кадрів і керівників освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41 +
Шифр НБУВ: РА340695

Рубрики:

      
17.

Малихіна В.М. 
Організаційно-методичне забезпечення управління інноваційною діяльністю загальноосвітніх навчальних закладів в умовах великого міста: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.М. Малихіна ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2005. — 22 с. — укp.

Досліджено питання організаційно-методичного забезпечення процесу управління інноваційною діяльністю загальноосвітніх навчальних закладів за умов великого міста. Уточнено сутність поняття інноваційна діяльність, охарактеризовано її складові елементи (когнітивний, мотиваційний, рефлексивний, креативний). Визначено зміст і структуру діяльності науково-методичного центру міського управління освітою, основними функціями якого є координування, інформування, діагностування, консультування. Розроблено модель організаційно-методичного забезпечення управління інноваційною діяльністю загальноосвітніх навчальних закладів на підставі використання науково-культурного потенціалу великого міста, наведено технології її реалізації. Обгрунтовано доцільність застосування запропонованої моделі, що сприяє активізації новаторської діяльності педагогічних працівників шкіл і методистів районних методичних кабінетів, а також підвищенню рівня їх мотивації та компетентності, збільшенню кількості інноваційних та експериментальних загальноосвітніх навчальних закладів міста.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41 +
Шифр НБУВ: РА340694

Рубрики:

      
18.

Онищук Л.А. 
Теоретичні і методичні основи гуманізації управління загальноосвітніми навчальними закладами I - II ступенів: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / Л.А. Онищук ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 37 с. — укp.

Розроблено та методологічно обгрунтовано систему управлінської взаємодії суб'єктів навчально-виховного процесу на рівні: директор школи - заступники директора - вчителі - учні - батьки, що забезпечує перехід певного навчального закладу I - II ступенів на нову соціальну практику - шлях демокраії та гуманізму. У контексті досліджуваної проблеми досліджено теоретичні та практичні проблеми внутрішньошкільного управління. Проведено теоретичний і практичний аналіз управлінської діяльності директора школи, який є головним суб'єктом гуманізації управління загальноосвітнім закладом I - II ступенів. Розроблено критерії та методику оцінювання теоретичних і методичних засад гуманізації цього управління. Створено й експериментально перевірено модель готовності директора школи до гуманізації управління загальноосвітнім навчальним закладом I - II ступенів, яку використано під час розробки теоретичних і методичних положень, що відображають цей процес.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41 + Ч424(4УКР) к +
Шифр НБУВ: РА341779

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
19.

Войчук В.О. 
Формування готовності керівників до програмно-цільового управління розвитком позашкільного навчального закладу: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.О. Войчук ; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Науково обгрунтовано й апробовано модель формування готовності керівників до програмно-цільового управління як фактора, що створює необхідні умови для запровадження технологій програмно-цільового управління в практичну діяльність позашкільних навчальних закладів. На підставі інтегративного та диференційного підходів до розвитку системи наукових знань введено нові та доповнено існуючі засади та положення програмно-цільового управління розвитком відкритих соціальних систем. Здійснено адаптацію теоретико-прикладних задач програмно-цільового управління до специфіки позашкільних навчальних закладів. Проведено їх системний розгляд як складної відкритої соціально-педагогічної системи. Визначено організаційно-педагогічні засади формування готовності керівників до реалізації специфічних функцій програмно-цільового управління. Розроблено навчальний спецкурс для системи післядипломної педагогічної освіти з даних проблем. Доведено, що ефективне формування готовності керівників до такого управління розвитком позашкільного навчального закладу можливе за умов відповідного змістовного, технологічного й організаційно-педагогічного забезпечення навчального процесу з підвищення кваліфікації керівників у системі післядипломної педагогічної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.38 + Ч421.41 +
Шифр НБУВ: РА344672

Рубрики:

      
20.

Рогова Т.В. 
Теоретичні і методичні основи персоналізованого підходу в управлінні педагогічним колективом середньої загальноосвітньої школи: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / Т.В. Рогова ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2006. — 43 с. — укp.

Обгрунтовано концепцію персоналізованого підходу в управлінні педагогічним колективом школи. Досліджено методологічні, теоретичні та методичні засади даного процесу. Визначено сутність, розкрито зміст основних понять й обгрунтовано систему закономірностей і принципів персоналізованого підходу в управлінні педагогічним колективом. На підставі використання персоналізованого підходу розроблено теоретичну модель процесу управління шкільним педагогічним колективом. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено технологію реалізації персоналізованого підходу в управлінні педагогічним колективом школи. Визначено умови ефективного використання запропонованої моделі управління педагогічним колективом школи на підставі персоналізованого підходу. Розроблено рекомендації щодо впровадження у практику роботи шкіл технології реалізації персоналізованого підходу. Уточнено систему критеріїв і показників визначення ефективності управління педагогічним колективом школи на підставі персоналізованого підходу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41 + Ч424(4УКР) к20 +
Шифр НБУВ: РА346092

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського