Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (11)Реферативна база даних (522)Книжкові видання та компакт-диски (1060)Журнали та продовжувані видання (153)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.385$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 70
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Шаповалова Т.Г. 
Валеологічне виховання старших підлітків у позашкільних навчальних закладах еколого-натуралістичного профілю: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Т.Г. Шаповалова ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблему валеологічного виховання старших підлітків у позашкільних навчальних закладах еколого-натуралістичного профілю. Визначено концепцію особистісно-зорієнтованого підходу до виховання на основі валеологічного виховання старших підлітків. Вивчено теоретичні засади та практичний стан даної проблеми. Проаналізовано ефективність організаційно-педагогічних умов, змісту, форм та методів формування валеологічної культури. Описано особистісно зорієнтовану модель формування валеологічної культури старших підлітків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.34 + Ч421.385.2 +
Шифр НБУВ: РА342706

Рубрики:

      
2.

Назаренко 
Виховання культури міжетнічних відносин старшокласників у позаурочній діяльності: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Галина Анатоліївна Назаренко ; Інститут проблем виховання АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч421.385 + Ч421.331.3
Шифр НБУВ: РА352480

Рубрики:

      
3.

Діхтяренко З.М. 
Виховання наполегливості молодших школярів у процесі позакласної ігрової діяльності: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / З.М. Діхтяренко ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано суть понять "виховання наполегливості" та "позакласна ігрова діяльність". Доповнено класифікацію рухливих ігор розробленими іграми, які визначають розвиток фізичних якостей, рухливами іграми й естафетами з елементами футболу. Для діагностики вихованості наполегливості молодших школярів у позакласній ігровій діяльності виділено одинадцять показників. Розроблено й експериментально апробовано педагогічну модель, умови й особистісно орієнтовану технологію виховання наполегливості молодших школярів у процесі позакласної ігрової діяльності. Педагогічними умовами даного виховання є: конкретизація мети та перспектив діяльності на кожному етапі роботи; використання різноманітних засобів, форм і методів проведення ігрових занять; дотримання принципу доступності на кожному етапі роботи; використання ефекту суперництва; усвідомлення учнем свого обов'язку та відповідальності за школу, клас, команду; створення позитивного емоційного фону за результатами діяльності - особистої, команди, а також завдяки доброзичливому слову вчителя й однолітків; показ дітям взірця як орієнтира на рівень засвоєння визначеного завдання; постійне використання завдань, які виконуються дітьми "до відмови"; допомога дітям у подоланні труднощів, які з'являться раптово, несподівано. Обгрунтовано рівні вихованості наполегливості, а саме: високий, середній, низький, а також визначено ступінь її прояву - низький, високий. У порівняльному аспекті описано динаміку становлення наполегливості в учнів молодшого шкільного віку у перебігу формувального експерименту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.55 + Ч421.331.1 + Ч421.352.21 +
Шифр НБУВ: РА355762

Рубрики:

      
4.

Рашидова С.С. 
Виховання почуття патріотизму старшокласників на культурно-художніх традиціях Донбасу: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / С.С. Рашидова ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2007. — 20 с. — укp.

Доведено, що за умов полікультурного регіону культурно-художні традиції (усна народна творчість, декоративно-ужиткове мистецтво, художні промисли та ремесла народу) відіграють велику роль у вихованні почуття патріотизму старшокласників. Використання цих традицій як засобу виховання створює умови для емоційних, естетичних і психологічних переживань і почуттів, що є базою для виховання почуття патріотизму, яке інтегрує почуття безкорисливої любові, прив'язаності до Батьківщини, поваги до землі своїх предків, повної віддачі в ім'я процвітання Батьківщини. Теоретично обгрунтовано систему роботи з метою виховання почуття патріотизму у старшокласників засобами традиційного народного мистецтва Донбасу як частини цілісного педагогічного процесу. На підставі результатів констатувального експерименту проведено формувальний експеримент, а саме: розроблено та впроваджено програму факультативного курсу, методичні рекомендації класним керівникам, організаційно-педагогічні форми та методи роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч421.385.45 +
Шифр НБУВ: РА353943

Рубрики:

      
5.

Попович О. П. 
Виховання фізичних якостей старшокласників у навчально-тренувальних групах дитячо-юнацьких спортивних шкіл: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / О. П. Попович ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. — Луганськ, 2011. — 20 с.: табл. — укp.

Вперше розкрито сутність виховання фізичних якостей старшокласників у дитячо-юнацьких спортивних школах. Виокремлено критерії, показники й охарактеризовано рівні виховання фізичних якостей старшокласників у навчально-тренувальних групах. Розроблено педагогічні умови виховання цих якостей старшокласників у навчально-тренувальних групах дитячо-юнацьких спортивних шкіл (створення єдиного виховного простору в НТГ ДЮСШ; педагогічна майстерність тренера-викладача; методика виховання фізичних якостей старшокласників-гандболістів різних ігрових амплуа тощо. Уточнено та розширено принципи виховання фізичних якостей старшокласників, уведено до наукового обігу поняття "фізична вихованість", "фізична виховуваність", "фізична вихованість за ігровим амплуа", розкрито їх зміст, визначено сферу застосування. Набуло подальшого розвитку трактування сутності поняття "навчально-тренувальна група" у контексті діяльності дитячо-юнацьких спортивних шкіл.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.387 + Ч421.385.5
Шифр НБУВ: РА384168 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Логвиненко О.Б. 
Виховання фізичної культури учнів 5 - 9 класів у позакласній діяльності загальноосвітньої школи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.Б. Логвиненко ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2004. — 20 с. — укp.

Уперше визначено суть культурологічного підходу у фізичному вихованні учнів. Розроблено теоретичну модель фізичної культури учня, запропоновано визначення поняття "фізична культура учня" як інтегрованого, виділено її компоненти, розкрито зміст та визначено рівні. Обгрунтовано критерії рівнів і методику вивчення вихованості фізичної культури учнів. Розвинуто принципи її виховання у позакласній діяльності. Визначено функції, розроблено зміст і методику діяльності класного керівника з виховання фізичної культури підлітків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.5 +
Шифр НБУВ: РА334892

Рубрики:

      
7.

Кошолап О.Ф. 
Громадянське виховання старшокласників у процесі історико-краєзнавчої діяльності: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.Ф. Кошолап ; Херсон. держ. ун-т. — Херсон, 2005. — 20 с. — укp.

З'ясовано суть поняття громадянськості як філософської та психолого-педагогічної категорії. Визначено його структуру, показники та рівні сформованості. Проаналізовано зарубіжний і вітчизняний досвід громадянського виховання учнівської молоді та висвітлено роль історико-краєзнавчої роботи в даному процесі. З'ясовано психологічні механізми розвитку мотиваційно-ціннісної сфери особистості, які є основою формування її громадянських якостей. Теоретично обгрунтовано й експериментально апробовано педагогічні умови виховання громадянськості у старшокласників у процесі історико-краєзнавчої діяльності. Обгрунтовано зміст і методи роботи шкільного історико-археологічного гуртка та історичного музею щодо громадянського виховання учнівської молоді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч421.385.44 +
Шифр НБУВ: РА336877

Рубрики:

      
8.

Колотуха О.В. 
Дитячо-юнацький туризм в Україні як територіальна соціально-економічна система: проблеми та перспективи розвитку: Автореф. дис... канд. геогр. наук: 11.00.02 / О.В. Колотуха ; НАН України. Ін-т географії. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Розроблено соціально-географічні засади функціонування системи дитячо-юнацького туризму (ДЮТ) в Україні, проаналізовано особливості її структури та територіальної організації. Встановлено суспільну значимість ДЮТ і визначено соціальне замовлення на розвиток даного виду рекреаційної діяльності. Удосконалено понятійно-термінологічний апарат суспільно-географічного дослідження ДЮТ. Зроблено оцінку ресурсного потенціалу території України, визначено природні, соціально-економічні та культурно-історичні фактори успішного функціонування системи ДЮТ. Обгрунтовано перспективи розвитку галузі на державному та регіональному рівнях (на прикладі Кіровоградської області) та запропоновано напрямки її удосконалення. Наведено схему рекреаційно-туристського зонування території України та районування Кіровоградської області.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.4 +
Шифр НБУВ: РА335836

Рубрики:

      
9.

Паласевич І. Л. 
Естетичне виховання підлітків у позакласній виховній роботі загальноосвітньої школи (друга половина XX ст.): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / І. Л. Паласевич ; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І. Франка. — Дрогобич, 2011. — 20 с. — укp.

Проведено цілісне дослідження розвитку проблеми естетичного виховання у позакласній виховній роботі загальноосвітньої школи (друга половина XX ст.), розкрито витоки проблеми естетичного виховання підлітків у вітчизняній педагогічній думці та передумови її реалізації у шкільній практиці, визначено й обгрунтовано етапи розвитку проблеми естетичного виховання підлітків у загальноосвітній школі України в даних межах (19949 - 1958; 1958 - 1979; 1979 - 1991; 1991 -2000). Узагальнено досвід (зміст, форми, методи, засоби) естетичного виховання підлітків у позакласній виховній роботі даного періоду та проведено їх актуалізацію у контексті реформування загальноосвітньої середньої школи за сучасних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.3 + Ч33(4УКР)63/64
Шифр НБУВ: РА382044 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
10.

Соловей М.В. 
Краєзнавчо-пошукова робота учнів у загальноосвітніх школах України (1950 - 2000 рр.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / М.В. Соловей ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2000. — 20 с. — укp.

На основі історико-педагогічного аналізу охарактеризовано розгортання основних етапів краєзначої роботи учнів загальноосвітніх шкіл України та визначено її зміст в контексті сучасного освітньо-виховного процесу. Виділено чотири етапи розвитку краєзнавчо-пошукової роботи, які з 1950-х до початку 90-х років характеризувались прогресуючим впливом на її зміст комуністичної ідеології.З 1991 року в загальноосвітніх школах введено курс "Рідний край", організаційною формою позакласної роботи займається Всеукраїнський рух учнівської молоді "Моя земля - земля моїх батьків". Проведене дослідження дає підставу стверджувати, що у сучасній загальноосвітній школі краєзнавство утвердилось як система знань адаптованих до вікових особливостей дітей, як підхід (принцип) до вивчення основ наук та як практична діяльність з питань вивчення рідного краю у позаурочний час.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.44
Шифр НБУВ: РА311176 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
11.

Филипчук М.С. 
Методика підготовки майбутніх учителів музики до керівництва естрадними колективами у позашкільній роботі: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.02 / М.С. Филипчук ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Розглянуто проблему підготовки учителів музики (УМ) до керівництва естрадними колективами (КЕК) в позашкільній роботі (ПР). Досліджено процес становлення і розвитку естрадно-колективного виконавства як специфічного виду музичної діяльності. Розкрито специфіку КЕК в ПР, визначено й обгрунтовано педагогічні умови для успішної керівницької діяльності (КД). Визначено зміст, структуру та критеріальну базу готовності УМ до КЕК. Розроблено спеціальну методику підготовки УМ, яка поєднує підготовчий (передрепетиційний), виконавський (репетиційний), завершальний (творчий) етапи методичної підготовки фахівців до КД.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31р(4УКР)3-34 + Щ364.1 + Ч421.385.351.2
Шифр НБУВ: РА370616 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
12.

Музика О.О. 
Мотивація творчої активності технічно обдарованих підлітків: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / О.О. Музика ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2001. — 17 с. — укp.

Розглянуто мотивацію творчої активності як провідний чинник розвитку технічної обдарованості в підлітковому віці. Досліджено взаємозв'язок мотивації досягнення, статусних та афілятивних мотивів у процесі становлення технічно обдарованої особистості. Виділено гіперсоціальний, конвенційний, тривожний, конформний та контрсоціальний типи мотивації творчої активності. Проаналізовано вікову динаміку та індивідуальні особливості мотиваційної сфери обдарованих підлітків і виділено особистісні риси, що сприяють розвитку технічної обдарованості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.1 + Ю984.5
Шифр НБУВ: РА315068 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
13.

Салман Хані Руміє 
Оздоровча фізична культура хлопчиків 12 - 14 років у позаурочний час: Автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / Салман Хані Руміє ; Харк. держ. акад. фіз. культури. — Х., 2006. — 20 с. — укp.

Розроблено концептуальні підходи до співпраці сім'ї та школи за сучасних умов фізичного виховання дітей середнього шкільного віку. Складено програму (теоретичне обгрунтування, форми, методи, засоби) співпраці сім'ї та школи у фізичному вихованні учнів даного віку. Комплексно досліджено відношення вчителів фізичної культури та батьків до співпраці сім'ї та школи, батьків і учнів різного рівня фізичної підготовки до занять фізичною культурою та спортом. Доповнено та конкретизовано відомості про фізичний розвиток і фізичну підготовку школярів віком 12 - 14 років м.Харкова та м.Пір (Ліван). Досліджено позитивний вплив рухової активності на фізичний стан школярів віком 12 років.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.5 +
Шифр НБУВ: РА345931

Рубрики:

      
14.

Рут Є.З. 
Організаційно-методичні основи туристично-краєзнавчої діяльності в школі та її вплив на організм школяра: Автореф. дис... д-ра наук з фіз. виховання і спорту: 24.00.02 / Є.З. Рут ; Харк. держ. акад. фіз. культури. — Х., 2005. — 38 с. — укp.

Вперше розроблено й експериментально перевірено систему туристично-краєзнавчої роботи в загальноосвітній школі на базі використання результатів дослідження адаптаційних реакцій кардіореспіраторної системи та фізичного розвитку школярів, які систематично займалися туристичною діяльністю. Науково обгрунтовано доцільність проведення днівок під час багатоденних туристичних походів. З урахуванням вікового чинника виявлено особливості впливу туристичної діяльності на загальний розвиток, розумову та фізичну працездатність і фізіологічні функції організму школярів. Удосконалено теоретичні засади проектування та реалізації різних видів туристично-краєзнавчої діяльності у школі. На підставі вивчення системних взаємозв'язків фізичної активності та функціонального стану організму школярів, які займаються туристично-краєзнавчою діяльністю, удосконалено методику широкого використання піших, лижних і велосипедних походів як засобів комплексного впливу на фізичне здоров'я дітей і підлітків. Проведено системний аналіз фізіографічного середовища Карпатскього єврорегіону. Визначено придатність природно-територіальних комплексів (заповідників, резерватів, парків, пам'яток природи) для потреб окремих видів туризму. Розроблено піші гірські маршрути та проведено їх апробацію.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.4 +
Шифр НБУВ: РА337013

Рубрики:

      
15.

Корнієнко Т. М. 
Організація дозвілля школярів у вітчизняній педагогічній думці (друга половина XIX - початок XX ст.): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Т. М. Корнієнко ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. — Х., 2011. — 20 с. — укp.

Вперше здійснено цілісний науковий аналіз організації дозвілля школярів у другій половині ХІХ - на початку ХХ ст. Розкрито витоки ідей організації дозвілля людини у світовій педагогічній думці. Обгрунтовано етапи розвитку ідеї організації дозвілля у вітчизняній педагогічній думці (1856 - 1866 рр. - етап практичних розвідок в організації дозвілля школярів, 1867 - 1905 рр. - етап теоретичних наробок щодо педагогічно доцільної організації дозвіллєвої діяльності школярів, 1906 - 1917 рр. - етап поглибленого теоретичного обгрунтування форм організації дозвілля дітей шкільного віку й їх впливу на особистість). Узагальнено досвід використання форм дозвіллєвої діяльності школярів у даний період. Актуалізовано набутий прогресивний досвід організації дозвілля школярів та окреслено перспективи його творчого використання за сучасних умов розвитку освіти України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.8 г(4УКР)5
Шифр НБУВ: РА382346 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
16.

Базильчук Л. В. 
Підготовка майбутніх вчителів образотворчого мистецтва до організації позакласної роботи в загальноосвітніх школах: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. В. Базильчук ; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. — Черкаси, 2010. — 21 с. — укp.

Проаналізовано теоретико-методологічні основи організації позакласної роботи. Розкрито суть підготовки майбутніх вчителів образотворчого мистецтва щодо організації позакласної роботи в загальноосвітніх школах. Розроблено структуру, визначено критерії та рівні їх готовності щодо даного виду професійної діяльності. Проведено педагогічну діагностику сформованості вихідного рівня готовності студентів щодо організації позакласної роботи. Запропоновано модель підготовки майбутніх вчителів образотворчого мистецтва щодо організації позакласної роботи в загальноосвітніх школах та експериментально перевірено її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч421.385 + Щ10 р(4УКР)3-34
Шифр НБУВ: РА371961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
17.

Ведмедюк А. Д. 
Підготовка майбутніх соціальних педагогів до організації фізкультурно-оздоровчої діяльності молоді за місцем проживання: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / А. Д. Ведмедюк ; ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди". — Переяслав-Хмельниц., 2011. — 20 с. — укp.

Розкрито сутність понять "фізкультурно-оздоровча діяльність", "організація фізкультурно-оздоровчої діяльності". Виявлено й охарактеризовано структурні компоненти готовності майбутніх соціальних педагогів до організації фізкультурно-оздоровчої діяльності молоді за місцем проживання (мотиваційно-ціннісний, організаційно-технологічний, когнітивно-оновлювальний). Визначено педагогічні умови (фізкультурно-оздоровча спрямованість змісту, форм і методів професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів, розробка та впровадження моделі підготовки соціальних педагогів, спрямованої на формування готовності до здійснення фізкультурно-оздоровчої діяльності, утвердження фізкультурно-оздоровчих цінностей як основи світогляду фахівця соціально-педагогічної галузі). Розроблено та впроваджено модель підготовки соціальних педагогів, спрямованої на формування готовності до здійснення фізкультурно-оздоровчої діяльності, науково-методичне забезпечення процесу підготовки майбутнього фахівця як суб'єкта фізкультурно-оздоровчої діяльності молоді за місцем проживання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р(4УКР)3 + Ч421.385.92 + Ч421.385.5
Шифр НБУВ: РА382251 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
18.

Васильєва Р.Ю. 
Підготовка майбутніх учителів до формування безпечної поведінки підлітків у позаурочній діяльності: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Р.Ю. Васильєва ; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2010. — 20 с. — укp.

Визначено педагогічні умови підготовки вчителів до формування безпечної поведінки підлітків, розроблено технологію їх реалізації в процесі вивчення дисциплін "Безпека життєдіяльності", "Основи охорони праці", спецкурсу "Підготовка майбутніх учителів до формування безпечної поведінки підлітків у позаурочній діяльності" з використанням сучасних освітніх тенденцій і активних методів навчання. Розглянуто критерії та рівні підготовки під впливом реалізованих педагогічних умов і особистісних характеристик майбутніх учителів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч421.352.25 + Ч421.385
Шифр НБУВ: РА372437 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
19.

Арефьєва Л.П. 
Підготовка майбутніх учителів фізичної культури до позакласної виховної роботи у старшій школі: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л.П. Арефьєва ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2010. — 22 с. — укp.

Визначено структурні компоненти, критерії та показники готовності вчителів фізичної культури до виховної, зокрема позакласної, роботи у старшій школі. Теоретично обгрунтовано, розроблено й експериментально перевірено модель підготовки майбутніх вчителів фізкультури до позакласної виховної роботи в старшій школі. Уточнено сутність понять "підготовка майбутніх учителів фізичної культури до позакласної виховної роботи у старшій школі" та "готовність майбутніх учителів фізичної культури до позакласної виховної робти у старшій школі". Запропоновано методику педагогічного оцінювання на основі комп'ютерного тестування даної готовності майбутніх учителів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51р31(4УКР) + Ч421.385.5
Шифр НБУВ: РА370563 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
20.

Стасенко О. А. 
Підготовка майбутніх учителів фізичної культури до позакласної роботи з учнями основної школи: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. А. Стасенко ; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка. — Кіровоград, 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено проблеми підготовки майбутніх вчителів фізичної культури до позакласної роботи з учнями основної школи. Проаналізовано й уточнено зміст понять "позакласна робота", "підготовка майбутніх вчителів фізичної культури до позакласної роботи з учнями основної школи". Описано особливості проведення позакласної роботи з учнями основної школи. Визначено та проаналізовано педагогічні умови, способи оптимізації, зміст підготовки майбутніх вчителів фізичної культури до позакласної роботи з учнями основної школи, доведено їх ефективність. Розроблено та використано методику оцінювання підготовки майбутніх вчителів фізичної культури до позакласної роботи з учнями основної школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р31(4УКР) + Ч421.385.5
Шифр НБУВ: РА376138 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського