Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (11)Реферативна база даних (522)Книжкові видання та компакт-диски (1060)Журнали та продовжувані видання (153)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.385$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 70
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Іваніків Н.М. 
Принцип краєзнавства в організації навчального процесу початкової школи в Україні (20 - 30-ті роки XX століття): автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.М. Іваніків ; Дрогобиц. держ. пед. ун-т ім. І.Франка. — Дрогобич, 2009. — 20 с. — укp.

Системно узагальнено суть принципу краєзнавства в організації навчального процесу початкової школи в Україні (1920 - 1930-ті рр.). Уточнено дефініцію "принцип краєзнавства" у педагогічній науці. Обгрунтовано тенденції та етапи реалізації краєзнавчого принципу у комплексних навчальних програмах, підручниках і посібниках для початкових шкіл України дослідженого періоду. Розкрито аспект використання даного принципу у позакласній роботі з молодшими школярами зазначеного періоду. Визначено перспективи його застосування у навчальному процесі загальноосвітньої школи I ступеня на сучасному етапі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)61 + Ч421.385.44 +
Шифр НБУВ: РА366899

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Алексєєва О. Р. 
Соціалізація підлітків на основі художньо-естетичних традицій етнокультурної спільноти Донбасу: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / О. Р. Алексєєва ; ДЗ "Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка". — Луганськ, 2011. — 20 с. — укp.

Проаналізовано теоретичні засади соціалізації підлітків як психолого-педагогічної проблеми, розглянуто сутність та критерії соціалізованості учнів підліткового віку. Визначено особливості художньо-естетичних традицій етнокультурної спільноти Донбасу як чинника соціалізації підлітків. Обгрунтовано й експериментально перевірено соціально-педагогічні умови соціалізації підлітків на підставі художньо-естетичних традицій етнокультурної спільноти Донбасу. Розроблено комплексну програму соціалізації підлітків на основі художньо-естетичних традицій етнокультурної спільноти Донбасу та проаналізовано її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ч421.350.0 + Ч421.385.8
Шифр НБУВ: РА382445 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Аніщенко А.П. 
Педагогічні умови соціалізації старшокласників у територіальній громаді: автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.05 / А.П. Аніщенко ; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2010. — 20 с. — укp.

Висвітлено сутність і особливості процесу соціалізації старшокласників у територіальній громаді й інформаційному суспільстві. Проаналізовано рівень сформованості сукупності соціальних якостей: соціальної активності, соціальної відповідальності, толерантності як критеріїв ефективності соціалізації старшокласників у територіальній громаді. Теоретично обгрунтовано, змістовно розроблено й експериментально перевірено педагогічні умови даної соціалізації старшокласників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314 + Ч421.385.92 + Ч421.331.3 +
Шифр НБУВ: РА370165 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Арефьєва Л.П. 
Підготовка майбутніх учителів фізичної культури до позакласної виховної роботи у старшій школі: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л.П. Арефьєва ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2010. — 22 с. — укp.

Визначено структурні компоненти, критерії та показники готовності вчителів фізичної культури до виховної, зокрема позакласної, роботи у старшій школі. Теоретично обгрунтовано, розроблено й експериментально перевірено модель підготовки майбутніх вчителів фізкультури до позакласної виховної роботи в старшій школі. Уточнено сутність понять "підготовка майбутніх учителів фізичної культури до позакласної виховної роботи у старшій школі" та "готовність майбутніх учителів фізичної культури до позакласної виховної робти у старшій школі". Запропоновано методику педагогічного оцінювання на основі комп'ютерного тестування даної готовності майбутніх учителів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51р31(4УКР) + Ч421.385.5
Шифр НБУВ: РА370563 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Бєлошицький О.О. 
Розвиток технічної творчості учнів у позашкільних закладах освіти України (20 - 30 рр. ХХ ст.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / О.О. Бєлошицький ; Ін-т проф.-техн. освіти АПН України. — К., 2007. — 19 с. — укp.

Досліджено проблему становлення технічної творчості учнів у позашкільних закладах освіти України у 1920 - 1930-х рр. як однієї з форм трудової підготовки учнівської молоді. Висвітлено теоретико-методологічні підходи до технічної творчості учнів, існуючі дефініції даної творчості та методи їх розвитку. З використанням зазначених наукових положень розкрито передумови та детермінанти трансформації технічної діяльності учнів у технічну творчість. Розкрито мету, принципи, завдання та профілі технічної творчості учнів. Виявлено характерні тенденції та визначено етапи розвитку. Розроблено практичні рекомендації для розвитку технічної творчості учнів на сучасному рівні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.1 г +
Шифр НБУВ: РА351869

Рубрики:

      
6.

Базильчук Л. В. 
Підготовка майбутніх вчителів образотворчого мистецтва до організації позакласної роботи в загальноосвітніх школах: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. В. Базильчук ; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. — Черкаси, 2010. — 21 с. — укp.

Проаналізовано теоретико-методологічні основи організації позакласної роботи. Розкрито суть підготовки майбутніх вчителів образотворчого мистецтва щодо організації позакласної роботи в загальноосвітніх школах. Розроблено структуру, визначено критерії та рівні їх готовності щодо даного виду професійної діяльності. Проведено педагогічну діагностику сформованості вихідного рівня готовності студентів щодо організації позакласної роботи. Запропоновано модель підготовки майбутніх вчителів образотворчого мистецтва щодо організації позакласної роботи в загальноосвітніх школах та експериментально перевірено її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч421.385 + Щ10 р(4УКР)3-34
Шифр НБУВ: РА371961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
7.

Бондаренко О.В. 
Формування готовності студентів природничо-географічних факультетів педагогічних університетів до краєзнавчої роботи з учнями: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О.В. Бондаренко ; Республ. вищ. навч. закл. "Крим. гуманіт. ун-т" (м. Ялта). — Ялта, 2009. — 20 с. — укp.

Розкрито суть поняття "готовність до краєзнавчої роботи", конкретизовано зміст, структурні компоненти, показники та рівні сформованості цього складного особистісного утворення як важливої характеристики професіоналізму. Виявлено педагогічні умови й експериментально доведено їх ефективність у формуванні дослідженого феномена. У процесі проведення формувального експерименту апробовано методику, а також теоретично обгрунтовано й впроваджено модель формування готовності студентів природничо-географічних факультетів до краєзнавчої роботи з учнями.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч421.385.44 + Д8 р(4УКР)3-25 +
Шифр НБУВ: РА363025

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
8.

Бугрій В.С. 
Становлення та розвиток системи краєзнавчої роботи в школах Північно-Східної України (20 - 30-ті рр. ХХ ст.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / В.С. Бугрій ; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2006. — 20 с. — укp.

Здійснено історико-педагогічний аналіз процесу становлення та розвитку системи краєзнавчої роботи у школах Північно-Східної України у 1920 - 1930-ті рр. Розглянуто соціально-педагогічні умови становлення та розвитку цієї системи. Надано теоретичне та методичне обгрунтування краєзнавчої діяльності учнів. Визначено специфіку та характерні особливості здійснення цього процесу на території досліджуваного регіону. Проаналізовано шкільне краєзнавство в аспекті основних компонент педагогічної системи, а саме: цільового, змістового й організаційно-процесуального. Установлено, що краєзнавча робота шкіл Північно-Східної України у 1920 - 1930-ті рр. мала певні особливі теоретичні, практичні та соціальні умови, завдяки яким забезпечувалася масовість, творчість і систематичність у вивченні школярами рідного краю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)61 + Ч421.385.44 +
Шифр НБУВ: РА341216

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
9.

Бурля О.А. 
Формування педагогічної майстерності керівника дитячого хореографічного об'єднання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.06 / О.А. Бурля ; Київ. нац. ун-т культури і мистец. — К., 2004. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Теретично обгрунтовано зміст педагогічної майстерності керівника дитячого хореографічного об'єднання. Розроблено й експериментально апробовано концептуальну теоретичну модель формування та вивчено умови ефективної реалізації цієї майстерності. Визначено пріоритетні напрямки підготовки керівників дитячих хореографічних об'єднань, доведено важливість результатів дослідження для ефективного функціонування й подальшого розвитку аматорського хореографічного процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.351.3 + Щ32 р(4УКР)29 +
Шифр НБУВ: РА330170

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
10.

Васильєва Р.Ю. 
Підготовка майбутніх учителів до формування безпечної поведінки підлітків у позаурочній діяльності: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Р.Ю. Васильєва ; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. — Житомир, 2010. — 20 с. — укp.

Визначено педагогічні умови підготовки вчителів до формування безпечної поведінки підлітків, розроблено технологію їх реалізації в процесі вивчення дисциплін "Безпека життєдіяльності", "Основи охорони праці", спецкурсу "Підготовка майбутніх учителів до формування безпечної поведінки підлітків у позаурочній діяльності" з використанням сучасних освітніх тенденцій і активних методів навчання. Розглянуто критерії та рівні підготовки під впливом реалізованих педагогічних умов і особистісних характеристик майбутніх учителів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч421.352.25 + Ч421.385
Шифр НБУВ: РА372437 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
11.

Ведмедюк А. Д. 
Підготовка майбутніх соціальних педагогів до організації фізкультурно-оздоровчої діяльності молоді за місцем проживання: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / А. Д. Ведмедюк ; ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди". — Переяслав-Хмельниц., 2011. — 20 с. — укp.

Розкрито сутність понять "фізкультурно-оздоровча діяльність", "організація фізкультурно-оздоровчої діяльності". Виявлено й охарактеризовано структурні компоненти готовності майбутніх соціальних педагогів до організації фізкультурно-оздоровчої діяльності молоді за місцем проживання (мотиваційно-ціннісний, організаційно-технологічний, когнітивно-оновлювальний). Визначено педагогічні умови (фізкультурно-оздоровча спрямованість змісту, форм і методів професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів, розробка та впровадження моделі підготовки соціальних педагогів, спрямованої на формування готовності до здійснення фізкультурно-оздоровчої діяльності, утвердження фізкультурно-оздоровчих цінностей як основи світогляду фахівця соціально-педагогічної галузі). Розроблено та впроваджено модель підготовки соціальних педагогів, спрямованої на формування готовності до здійснення фізкультурно-оздоровчої діяльності, науково-методичне забезпечення процесу підготовки майбутнього фахівця як суб'єкта фізкультурно-оздоровчої діяльності молоді за місцем проживання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р(4УКР)3 + Ч421.385.92 + Ч421.385.5
Шифр НБУВ: РА382251 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  

      
12.

Вербицький В.В. 
Розвиток позашкільної еколого-натуралістичної освіти в Україні (1925 - 2000 рр.): Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / В.В. Вербицький ; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. — К., 2004. — 48 с. — укp.

Виявлено закономірності та організаційно-дидактичні особливості розвитку позашкільної еколого-натуралістичної освіти, тенденції формування її змісту в різні історичні періоди у контексті суспільно-політичних та соціокультурних умов. Запропоновано визначення понять "еколого-натуралістична освіта" та "позашкільна еколого-натуралістична освіта", досліджено її теоретичні засади та історико-культурні джерела. Встановлено особливості та узагальнено процес розвитку організаційно-дидактичних форм і змісту позашкільної еколого-натуралістичної освіти у різні історичні періоди. Обгрунтовано шляхи творчого використання прогресивних ідей національного досвіду діяльності позашкільних установ, що сприятимуть розвитку еколого-натуралістичної освіти за сучасних умов реформування української освітньої системи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.2 + Ч33(4УКР)6 + Б1 р(4УКР)2-3,022 +
Шифр НБУВ: РА331264

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
13.

Войтова Л. В. 
Розвиток шкільного краєзнавства у загальноосвітніх навчальних закладах України (20 - 30-ті рр. XX ст.): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Л. В. Войтова ; Ін-т вищ. освіти НАПН України. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Визначено й обгрунтовано етапи розвитку шкільного краєзнавства, його зміст, форми та методи організації краєзнавчої роботи у навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів України у 1920 - 1930 рр.: І етап (1920 - 1924 рр.) - становлення шкільного краєзнавства; II етап (1925 - 1929 рр.) - піднесення шкільного краєзнавства; III етап (1930 - 1933 рр.) - згортання розвитку шкільного краєзнавства. Виявлено форми підготовки та перепідготовки вчителів до краєзнавчої роботи у школі. Наведено маловідомі історико-педагогічні матеріали, які розкривають особливості розвитку шкільного краєзнавства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)61 + Ч421.385.44
Шифр НБУВ: РА373367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
14.

Волошина О.В. 
Педагогічні умови виховання толерантності у підлітків старшого віку в позакласній роботі: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.В. Волошина ; Херсон. держ. ун-т. — Херсон, 2007. — 20 с. — укp.

Розкрито суть поняття "толерантність" у контексті еволюційно-біологічного, політичного, етичного, психологічного, педагогічного підходів. Визначено структуру, показники та рівні сформованості толерантності. Проаналізовано зарубіжний та вітчизняний досвід толерантного виховання учнівської молоді. Висвітлено роль позакласної роботи у цьому процесі. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови виховання даної якості у підлітків старшого віку у процесі позакласної роботи, а саме: розвиток толерантності як якості особистості старших підлітків; створення толерантного виховного простору; реалізація виховного процесу на засадах діалогічного підходу; формування у підлітків позитивних установок стосовно певної особитості, а також людей, які її оточують. Розроблено й експериментально апробовано програму щодо формування толерантності у старших підлітків, яка містить систему організаційних форм виховної роботи, а саме: тренінгові заняття, обговорення моральних дилем, аналіз проблемних ситуацій, сюжетно-рольові, імітаційні, ділові, комунікативні ігри, вправи, бесіди, а також активні форми творчої взаємодії з педагогами та батьками.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352 + Ч421.331.2 + Ч421.385 +
Шифр НБУВ: РА352577

Рубрики:

      
15.

Воропаєв Є.П. 
Психолого-педагогічні чинники креативності вихованців дитячих театральних студій: автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Є.П. Воропаєв ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2008. — 17 с. — укp.

На засадах екзистенційно-гуманістичної психології здійснено емпіричне дослідження, спрямоване на вдосконалення педагогіки "театру, де грають діти" - явища культури, недостатньо вивченого психологами. Установлено, що креативність дітей і творчі успіхи колективів вище в тих театрах, керівники яких мають високий рівень сенсожиттєвих орієнтацій, а ціннісні пріоритети цих режисерів відмінні від їх менш творчо вдалих колег. Установлено, що режисери, які за тестовими методиками, створеними на підставі екзистенційно-гуманістичного психологічного підходу, одержали високі показники, у своїй педагогічній практиці частіше використовували діалогічні стратегії психологічних впливів. Результати дослідження дозволяють сторювати нові методи тестування рівнів досягнень театрів, розв'язання завдань професійної діагностики та професійного добору учнів для подальшої спеціалізованої театральної освіти, а також розробки програм психічної підготовки фахівців у сфері театрально-педагогічної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.351.4 + Ю984.546 + Щ338.07 +
Шифр НБУВ: РА359975

Рубрики:

      
16.

Гончаренко О. С. 
Формування у старшокласників позитивного ставлення до служби в Збройних Силах України в процесі позакласної роботи з фізичної культури: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / О. С. Гончаренко ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. — Луганськ, 2011. — 20 с. — укp.

Вперше теоретично обгрунтовано взаємозв'язок наступності та спадкоємності виховних аспектів у формуванні у старшокласників позитивного ставлення до служби в Збройних силах України. Виявлено сутність структурно-змістової характеристики компонентів системи позакласної спортивної роботи як складової системи роботи з фізичної культури, закономірності позакласної роботи з фізичної культури спрямованої на формування у старшокласників позитивного ставлення до служби в Збройних силах України. Конкретизовано взаємозв'язок військово-патріотичного виховання з іншими складовими системи виховання, можливості залучення учнів у педагогічно доцільні види військово-патріотичних відносин в процесі позакласної роботи з фізичної культури, особливості формування у старшокласників позитивного ставлення до служби в Збройних силах України. Вдосконалено методи формування у старшокласників позитивного ставлення до військової служби з урахуванням вікових, соціальних та індивідуальних чинників, уявлення про обумовленість мотивації особистості рівнем розвитку знань, умінь, навичок і фізичної підготовленості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.133 + Ч421.385.5
Шифр НБУВ: РА384393 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
17.

Грошовенко О.П. 
Формування у молодших школярів дбайливого ставлення до природи у позаурочній виховній роботі: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О.П. Грошовенко ; Ін-т пробл. виховання АПН України. — К., 2007. — 16 с. — укp.

Виокремлено, теоретично обгрунтовано й експериментально апробовано педагогічні умови формування у молодших школярів дбайливого ставлення до природи за умов позаурочної виховної роботи. Розроблено відповідну організаційно-педагогічну модель і запропоновано методику її реалізації. Доведено, що успішне формування дбайливого ставлення молодших школярів до природи у процесі позаурочної виховної роботи можливе за умов системного набуття учнями еколого-природничих знань, забезпечення емоційно-ціннісного підгрунтя взаємодії дітей з природою, залучення учнів до добродійних вчинків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.27 + Ч421.385.2 + Ч421.331.1 +
Шифр НБУВ: РА354512

Рубрики:

      
18.

Губа О.А. 
Соціально-педагогічні умови формування комунікативних якостей молодших школярів в аматорському театральному колективі: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.05 / О.А. Губа ; Київ. нац. ун-т культури і мистец. — К., 2008. — 19 с. — укp.

Досліджено проблему формування та розвитку комунікативних якостей у дітей молодшого шкільного віку, обгрунтовано шляхи активізації даного процесу засобами аматорського театрального мистецтва. Розкрито сутність комунікабельності, розглянуто взаємозв'язок між поняттями "комунікація" та "спілкування", доведено суттєву роль спілкування як одного з визначальних чинників формування особистості дитини. Розкрито можливості аматорських театральних колективів у процесі соціалізації молодших школярів, що мають комунікативні проблеми. Встановлено критерії та рівні сформованості комунікативних якостей у дітей контрольних та експериментальних груп. Проаналізовано проблеми міжособистісних контактів у дітей молодшого шкільного віку на сучасному етапі. Запропоновано методику проведення занять у дитячих аматорських театральних колективах. Розроблено та впроваджено у навчально-виховний процес комплексну цільову програму, створену на базі використання ігрових вправ, спрямованих на зняття м'язового та психологічного напруження, формування навичок міжособистісного спілкування, зміцнення самооцінки, творчу самореалізацію та всебічний розвиток дитини. Експериментально підтверджено ефективність запропонованої методики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.25 + Ч421.385.351.4 + Ю983.402.1 +
Шифр НБУВ: РА357483

Рубрики:

      
19.

Гудовсек О. А. 
Становлення і розвиток естетичного виховання учнів у позашкільних закладах України (1954 - 1991 рр.): автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / О. А. Гудовсек ; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. — Рівне, 2011. — 20 с. — укp.

Розкрито сутність та зміст естетичного виховання (ЕВ) в сучасних позашкільних закладах (ПШЗ) у філософському, соціально-педагогічному, історико-педагогічному та психологічному контекстах. Досліджено генезу становлення ЕВ в ПШЗ України, обгрунтовано періодизацію розвитку ЕВ в ПШЗ у 1954 - 1991 рр. Проаналізовано становлення номенклатури ПШЗ УРСР даного періоду, визначено їх структуру, роль та місце закладів художньо-естетичного спрямування. Виділено основні концепції, теоретичні підходи до ЕВ учнів у ПШЗ. Розкрито специфіку змісту, форм, методів ЕВ учнів у ПШЗ досліджуваного періоду. Охарактеризовано роль ЕВ у становленні особистості в ПШЗ радянського періоду в контексті сучасної концепції позашкільної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)63 + Ч421.385.35
Шифр НБУВ: РА377801 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
20.

Гуменюк Г.М. 
Формування національної самосвідомості в учнів середнього шкільного віку засобами туристсько-краєзнавчої роботи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / Г.М. Гуменюк ; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. — Т., 2000. — 21 с. — укp.

Розглянуто проблему формування національної самосвідомості учнів середнього шкільного віку засобами туристсько-краєзнавчої роботи. Проаналізовано формування національної самосвідомості як педагогічної проблеми і на цій основі визначено її сутність, виділено основні показники рівня її сформованості у підлітків. Проведено дослідно-експериментальну роботу з удосконалення процесу формування національної самосвідомості підлітків засобами туристсько-краєзнавчої роботи. На основі аналізу отриманих результатів розроблено практичні рекомендації щодо використання туристсько-краєзнавчої роботи у навчально-виховному процесі сучасних українських закладів освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ч421.385.4
Шифр НБУВ: РА309739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського