Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Реферативна база даних (390)Книжкові видання та компакт-диски (1438)Журнали та продовжувані видання (434)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.26$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 59
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Ващук О.В. 
Активізація пізнавальної діяльності учнів 5 - 7 класів у процесі самостійної роботи на уроках трудового навчання засобами нових інформаційних технологій: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / О.В. Ващук ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2001. — 20 с. — укp.

Проаналізовано особливості активізації пізнавальної діяльності учнів 5 - 7 класів загальноосвітньої школи на уроках трудового навчання за допомогою засобів нових інформаційних технологій (НІТ). Визначено й експериментально апробовано педагогічні умови розробки комп'ютерної навчальної програми, етапи її складання, шляхом організації діяльності учнів зазначеного віку у процесі самостійної роботи на уроках трудового навчання з використанням засобів НІТ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253.1 + Ч421.266.0 + Ч4521.267
Шифр НБУВ: РА319945 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
2.

Малихін А.О. 
Виховання моральної свідомості учнів 5 - 7 класів на уроках трудового навчання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / А.О. Малихін ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2000. — 20 с. — укp.

Розглянуто питання виховання моральної свідомості учнів 5 - 7 класів на уроках трудового навчання. Визначено загальні психолого-педагогічні умови впливу праці на моральний розвиток учнів. Розроблено методику виховання моральної свідомості, яка передбачає формування моральних знань і виховання моральних ставлень до оточуючих під час навчально-трудової діяльності на уроках трудового навчання та застосування активних методів, спеціальних засобів навчально-виховної роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352 + Ч421.266
Шифр НБУВ: РА310837 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Панчук О. П. 
Дидактичні основи оцінювання навчальних досягнень учнів 5 - 9 класів з трудового навчання: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. П. Панчук ; Чернігів. нац. пед. ун-т ім. Т.Г. Шевченка. — Чернігів, 2010. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано теоретичні та методологічні підходи до вивчення проблеми контролю якості знань учнів. Проаналізовано результати їх використання на уроках трудового навчання. Здійснено теоретичний аналіз методів контролю їх використання в процесі викладання трудового навчання за умов особистісно орієнтованого навчання. Розроблено технологію оцінювання результатів навчальних досягнень учнів з трудового навчання за еталонними діяльнісно особистісними ознаками та відповідні критерії оцінювання навчальних досягнень учнів. Встановлено, що за умов переходу до пошуково-творчих схем навчання впровадження еталонних визначень якості знань учнів є однією з передумов результативного навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266 + Ч421.28
Шифр НБУВ: РА373157 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Панчук О.П. 
Дидактичні основи оцінювання навчальних досягнень учнів 5-9 класів з трудового навчання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / О.П. Панчук ; Ін-т проф.-техн. освіти АПН України. — К., 2007. — 20 с. — укp.

Науково обгрунтовано теоретичні та методологічні підходи щодо здійснення контролю якості знань учнів і проаналізовано результати їх використання на уроках трудового навчання. Проведено теоретичний аналіз методів контролю та ефективності їх використання на уроках трудового навчання за умов впровадження особистісно орієнтованого підходу. Розроблено технологію оцінки результатів навчальних досягнень учнів з трудового навчання за еталонними діяльнісно особистісними ознаками. Встановлено відповідні критерії оцінки навчальних досягнень учнів, узгоджені згідно з вимогами особистісно орієнтованого навчання. Встановлено, що за умов переходу до пошуково-творчих схем навчання впровадження еталонних вимірників якості знань учнів є однією з передумов результативного навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.28 + Ч421.266 +
Шифр НБУВ: РА351104

Рубрики:

      
5.

Цідило І.М. 
Дидактичні умови індивідуалізації трудового навчання учнів 8 - 9 класів засобами інформаційних технологій: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І.М. Цідило ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 20 с. — укp.

Теоретично обгрунтовано та визначено дидактичні умови ефективної індивідуалізації трудового навчання у 8 - 9-х класах на засадах запровадження інформаційних технологій, експериментально перевірено їх ефективність. Наведено технологію комп'ютерного проектування об'єктів праці та тестування для визначення навчальних досягнень учнів за урахування їх індивідуальних можливостей. Запропоновано педагогічний програмний засіб "Інженер".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266 + Ч421.253 +
Шифр НБУВ: РА344677

Рубрики:

      
6.

Алік Н.А. 
Допрофесійна підготовка майбутніх учителів освітньої галузі "технологія" в умовах профільного навчання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н.А. Алік ; Ін-т проф.-техн. освіти АПН України. — К., 2007. — 18 с. — укp.

Обгрунтовано та розроблено методику допрофесійної підготовки учителів освітньої галузі "Технологія" за умов профільного навчання до вступу у педагогічні ВНЗ. Описано структурно-функціональну модель підготовки учителів даної освітньої галузі, етапи процесу допрофесійної підготовки учителів, зокрема, в школах, на курсах підготовки до вступу у ВНЗ. Викладено методику допрофесійної підготовки учителів освітньої галузі, визначено основні етапи діяльності вчителя та учня, викладача й абітурієнта.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ч421.266.23 + Ю941.19-734 + Ж6.р(4УКР)3-2 +
Шифр НБУВ: РА350648

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
  

      
7.

Сорока Т.П. 
Зміст і методика трудового навчання учнів 5-7 класів загальноосвітньої школи в Україні (друга половина ХХ ст.): Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Т.П. Сорока ; Ін-т проф.-техн. освіти АПН України. — К., 2007. — 19 с. — укp.

Досліджено особливості формування змісту та методики трудового навчання учнів 5 - 7 класів з технічних видів праці у другій половині XX ст., показано вплив суспільно-політичного середовища та науково-технічного прогресу на освітні процеси. Визначено й охарактеризовано основні етапи становлення трудового навчання у даний період: 1954 - 1970 рр. - відновлення та формування навчального предмета "Трудове навчання в загальноосвітній школі"; 1971 - 1990 рр. - узагальнення досвіду та побудова цілісної системи трудового навчання; 1991 - 2000 рр. - трудове навчання в незалежній Українській державі за складних умов становлення ринкових відносин. Розглянуто методичні засоби й організаційні підходи, які використовувались на уроках трудового навчання у досліджуваний історичний період, показано можливості їх впровадження у навчальний процес сучасної школи з метою формування в учнів конструкторських здібностей, технічного мислення, політехнічного світогляду та самостійності у виконанні навчальних завдань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)63 + Ч421.266 +
Шифр НБУВ: РА352719

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
8.

Шабага С. Б. 
Інтеграція змісту сільськогосподарської праці і природничих дисциплін як засіб формування загальнотрудових умінь в учнів основної школи: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / С. Б. Шабага ; Черніг. нац. пед. ун-т ім. Т.Г. Шевченка. — Чернігів, 2010. — 20 с. — укp.

Проаналізовано теоретико-методологічні підходи щодо інтеграції змісту сільськогосподарської праці та природничих дисциплін як засобу формування загальнотрудових сільськогосподарських умінь в учнів основної школи. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено дидактичні умови інтеграції змісту сільськогосподарської праці та природничих дисциплін у процесі трудової підготовки учнів основної сільської школи. Вдосконалено теоретичні аспекти формування та розвитку міжпредметних зв'язків як основного засобу інтеграції змісту даної праці та природничих дисциплін, а також загальнотрудові, сільськогосподарські, природничо-наукові поняття. Уточнено критерії та рівні формування загальнотрудових сільськогосподарських знань та умінь в учнів. Розроблено та впроваджено в навчальний процес підготовки учнів методику формування даних умінь і показано її ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266
Шифр НБУВ: РА371309 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
9.

Нагайчук О. В. 
Інтелектуальний розвиток учнів 5 - 9 класів засобами проектно-технологічної діяльності у процесі трудового навчання: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. В. Нагайчук ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. — К., 2011. — 20 с. — укp.

Проаналізовано сучасний стан дослідження проблеми інтелектуального розвитку учнів у психолого-педагогічній науці, на цій підставі розкрито сутність, методи діагностування даного особистісного утворення. Проектно-технологічну діяльність розглянуто як обгрунтовану та сплановану наперед творчу навчально-трудову діяльність, яка передбачає обгрунтування, планування, розробку конструкції, технології виготовлення і реалізацію об'єктів проектування. Розроблено комплексні критерії діагностики інтелектуального розвитку учнів у процесі трудового навчання: научуваність, рівень сформованості інлелектуальних умінь та інтелектуальної активності. Обгрунтовано ефективність організаційно-методичних умов інтелектуального розвитку учнів у процесі проектно-технологічної діяльності на уроках трудового навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266 + Ч421.220
Шифр НБУВ: РА380714 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
10.

Бербец В.В. 
Методика діагностування навчальних досягнень учнів V - IX класів на уроках трудового навчання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / В.В. Бербец ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2005. — 18 с. — укp.

Уточнено зміст і структуру понять "діагностування", "контроль", "перевірка", "оцінювання", "облік". Обгрунтовано основні принципи, функції та методи діагностування під час виконання творчих проектів. Визначено критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у процесі проектно-технологічної діяльності, які включають критерії оцінювання процесу виконання творчого проекту та критерії оцінювання його захисту з метою підвищення об'єктивності оцінки навчально-трудової діяльності учнів. Вперше розроблено методику контролю та оцінювання навчальних досягнень школярів, яка базується на поєднанні оптимальних форм і методів контролю. Розроблено ефективні способи формування навичок самоконтролю та самооцінки у школярів V - IX класів на уроках трудового навчання. Теоретичні положення наукового дослідження експериментально перевірено у процесі навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266 + Ч421.28 +
Шифр НБУВ: РА336204

Рубрики:

      
11.

Кузьменко Ю.В. 
Методика формування культури праці учнів основної школи на уроках обслуговуючої праці: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Ю.В. Кузьменко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 19 с. — укp.

Розглянуто проблему формування культури праці учнів V - IX класів основної школи на уроках трудового навчання. Уточнено сутність понять "культура праці" та "культура праці учнів". Наведено опис структурних компонентів та елементів культури праці, визначено рівні її сформованості. Запропоновано модель формування культури праці учнів основної школи у процесі трудової підготовки, наведено методичні рекомендації щодо її впровадження у навчально-виховний процес. Проаналізовано програму з трудового навчання щодо виявлення можливостей відтворення процесу формування культури праці. Розроблено комплекс методів і засобів, спрямованих на оволодіння учнями основними елементами культури праці.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266 + Ж6 р(4УКР)3-2 +
Шифр НБУВ: РА346906

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
12.

Михайличенко С. С. 
Методичні засади дослідницької діяльності старшокласників з історії України в процесі взаємодії школи та музею: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / С. С. Михайличенко ; НАПН, УкраїниІн-т педагогіки. — К., 2011. — 20 с.: рис. — укp.

Висвітлено методичні засади дослідницької діяльності учнів старшої школи з історії України в процесі взаємодії школи та музею. Розкрито особливості співпраці загальноосвітніх навчальних закладів і музеїв на різних історичних етапах. Обгрунтовано систему використання учнями музейної експозиції в процесі дослідницької діяльності. Доведено, що рівень сформованості дослідницьких умінь учнів підвищується за умов дотримання низки принципів ефективного розвитку дослідницьких умінь. Розроблено методичні засади дослідницької діяльності старшокласників з історії України, які передбачають комплексну, поетапну, та систематичну реалізацію педагогічних заходів, експериментально перевірено їх ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.268
Шифр НБУВ: РА381782 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
13.

Шокалюк С.В. 
Методичні засади комп'ютеризації самостійної роботи старшокласників у процесі вивчення програмного забезпечення математичного призначення: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / С.В. Шокалюк ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2010. — 21 с. — укp.

Науково обгрунтовано методичну систему комп'ютеризації самостійної роботи старшокласників з опанування програмного забезпечення математичного призначення з використанням технологій дистанційного навчання. Проведено експериментальне впровадження розробленої методичної системи у навчальний процес загальноосвітньої школи. Наведено результати педагогічного експерименту, що підтверджують гіпотезу про те, що організація самостійної роботи старшокласників у процесі вивчення програмного забезпечення математичного призначення за допомогою інноваційних інформаційно-комунікаційних технологій сприяє формуванню умінь самостійно проводити дослідження за допомогою систем комп'ютерної математики, а також підвищує рівень навчальних досягнень учнів зі шкільного курсу математики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р (4УКР)21 + Ч421.267
Шифр НБУВ: РА371084 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
14.

Цвілик С.Д. 
Наступність у змісті природничо-математичної та спеціальної підготовки вчителя трудового навчання у вищих педагогічних закладах освіти: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / С.Д. Цвілик ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2005. — 21 с. — укp.

Визначено педагогічні умови, методичні основи реалізації наступності в змісті природничо-математичної та спеціальної підготовки вчителя трудового навчання (ТН). Проаналізовано питання наступності у змісті навчальних програм спеціальних дисциплін з підготовки вчителя ТН. Розроблено теоретичні засади наступності в процесі проектування, моделювання навчально-виховного процесу підготовки вчителя ТН та виборі технології його здійснення. Основні положення дослідження впроваджено в навчальний процес підготовки вчителя ТН системи вищої педагогічної освіти України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч421.266 р30 +
Шифр НБУВ: РА339308

Рубрики:

      
15.

Павх С.П. 
Національне виховання учнів гімназії в процесі трудового навчання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / С.П. Павх ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 1999. — 16 с. — укp.

У дисертації досліджена проблема національного виховання учнів Української гімназії на уроках обслуговуючої праці. Автором проаналізовано специфіку національного виховання, виходячи з можливостей цих уроків в умовах Української гімназії як загальноосвітнього закладу нового типу. Запропоновано зміст та методику уроків обслуговуючої праці, в основу яких покладено традиційно жіночі види декаративно-прикладного мистецтва.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266

Рубрики:

      
16.

Васильєва С.О. 
Організація науково-дослідної діяльності старшокласників у загальноосвітніх навчальних закладах: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / С.О. Васильєва ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2007. — 20 с. — укp.

Досліджено проблеми організації науково-дослідної діяльності старшокласників у загальноосвітніх навчальних закладах. Здійснено аналіз сучасних філософських, психологічних і педагогічних наукових праць з даного питання. Досліджено основні концептуальні положення теорії діяльності, організації й управління. Розроблено модель організації науково-дослідної діяльності старшокласників у загальноосвітньому навчальному закладі. Обгрунтовано етапи та способи організації такої діяльності та доведено їх ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.268 +
Шифр НБУВ: РА348477

Рубрики:

      
17.

Ящук С.М. 
Організація проектно-технологічної діяльності учнів основної школи на уроках трудового навчання: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / С.М. Ящук ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2004. — 18 с. — укp.

Розроблено структурно-функціональну модель і визначено зміст, структуру й етапи проектно-технологічної діяльності учнів V - IX класів у процесі вивчення технічних видів праці. Запропоновано методику організації навчально-трудової діяльності учнів, що грунтується на виконанні особистісно значущих об'єктів проектування з урахуванням вікових та індивідуальних особливостей школярів. Визначено педагогічні умови ефективного застосування моделі проектно-технологічної діяльності з метою розвитку творчої активності учнів V - IX класів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266 +
Шифр НБУВ: РА334407

Рубрики:

      
18.

Генкал С.Е. 
Організація самостійної пізнавальної діяльності учнів профільних класів на основі індивідуальних освітніх проектів: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / С.Е. Генкал ; Ін-т педагогіки АПН України. — К., 2008. — 24 с. — укp.

Проаналізовано й узагальнено стан розробки проблеми організації самостійної пізнавальної діяльності учнів профільних класів у історичному аспекті. Розглянуто теоретичні засади з метою визначення суті поняття "самостійна пізнавальна діяльність". Розкрито зміст даної діяльності. Проаналізовано базові поняття та визначено якісні характеристики й особливості її організації у профільних класах, а також розроблено та теоретично обгрунтовано відповідну модель, яка передбачає використовувати індивідуальні освітні проекти як засіб організації самостійної пізнавальної діяльності учнів. Наведено визначення поняття "індивідуальний освітній проект". Розроблено зміст, структуру, функції, а також визначено ознаки індивідуальних освітніх проектів, які відповідають цілям і завданням профільного навчання, обгрунтовано їх дидактичні можливості. Запропоновано комплекс показників і рівнів сформованості самостійної пізнавальної діяльності учнів профільних класів. Визначено педагогічні умови, які забезпечують ефективність застосування індивідуальних освітніх проектів у профільному навчанні. За результатами експериментального дослідження доведено доцільність їх використання для організації самостійної пізнавальної діяльності даних учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.260.15 + Ч421.267 +
Шифр НБУВ: РА355119

Рубрики:

      
19.

Лазарєва О.М. 
Організація творчих самостійних робіт старшокласників у модульному навчанні: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / О.М. Лазарєва ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2003. — 21 с. — укp.

Вперше науково обгрунтовано концепцію модульної технології організації самостійної творчої діяльності учнів старшої школи як цілісного, завершеного процесу. Розкрито зміст і структуру модульного навчання в аспекті головної її функції - стимулювання самостійної пізнавально-творчої діяльності учнів. На підставі теорії евристичного навчання розглянуто характеристику пізнавально-творчих робіт як основного освітнього продукту школярів. Доведено, що модульне навчання є інноваційною, особистісно орієнтованою освітньою технологією, яка створює додаткові можливості для вдосконалення самостійної пізнавально-творчої роботи учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.267 + Ч421.290 +
Шифр НБУВ: РА327110

Рубрики:

      
20.

Сушенцев О. Є. 
Педагогічні умови активізації пізнавальної діяльності учнів основної школи на уроках трудового навчання: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. Є. Сушенцев ; Ін-т педагогіки. — К., 2010. — 20 с. — укp.

Досліджено проблему активізації пізнавальної діяльності учнів основної школи на уроках трудового навчання. Визначено та науково обгрунтовано педагогічні умови активізації пізнавальної діяльності учнів: систематичний, цілеспрямований розвиток мотивації навчально-трудової діяльності, створення "ситуації успіху" в пізнавальній діяльності, диференціація процесу трудового навчання, організація проблемного навчання, використання методичної комп'ютерно-орієнтованої системи навчання. Запропоновано модель активізації пізнавальної діяльності учнів основної школи на уроках трудового навчання та розроблено технологію формування пізнавальної активності учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч421.266.0
Шифр НБУВ: РА371075 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського