Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (5)Реферативна база даних (78)Книжкові видання та компакт-диски (63)Журнали та продовжувані видання (103)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч33(4РОС)5$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
1.

Корнейко Ю.М. 
Висвітлення зарубіжного педагогічного досвіду в творчій спадщині К.Д.Ушинського: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Ю.М. Корнейко ; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2007. — 22 с. — укp.

На підставі аналізу науково-педагогічної літератури, нормованих документів, узагальнення теоретичних засад системно проаналізовано й узагальнено внесок К.Д.Ушинського до вивчення та розповсюдження зарубіжного педагогічного досвіду у вітчизняному шкільництві. Визначено й охарактеризовано особливості порівняльно-педагогічних досліджень ученого відповідно до етапів його науково-педагогічної діяльності (перший етап - 1846 - 1858 рр., протягом якого К.Д.Ушинський вивчав оригінальні педагогічні твори, філософські праці зарубіжних авторів, педагогічну пресу для дослідження витоків, з'ясування механізмів формування педагогічних явищ і фактів; другий етап - 1859 - 1861 рр. характеризувався спрямуванням порівняльно-педагогічних досліджень на вивчення зарубіжного досвіду для розв'язання педагогічних проблем, взаємпов'язаних з реформою вітчизняної освіти; упродовж третього етапу - 1862 - 1867 рр. вчений здійснив антропологічне обгунтування результатів власних педагогічних досліджень і узагальнень. Розроблено навчальну програму інтегрованого спецсемінару "Компаративістські узагальнення у спадщині К.Д.Ушинського" та завдання для самостійної науково-дослідницької роботи студентів магістерських курсів. До наукового обігу введено маловідомі історичні факти, здійснено системно-логічні узагальнення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4РОС)51-273 +
Шифр НБУВ: РА351063

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
2.

Калита Н.І. 
Виховний ідеал у педагогічній спадщині Костянтина Ушинського: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Н.І. Калита ; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І.Франка. — Дрогобич, 2009. — 20 с. — укp.

Розглянуто виховний ідеал як обумовлене знанням щодо досконалих умов процесу виховання, метою якого є всебічний і гармонійний розвиток (саморозвиток) вільної у виборі особистості на засадах народності, природо- та культуровідповідності. Виявлено, що К. Ушинський вказує на національну основу всебічного та гармонійного розвитку особистості за досконалих умов процесу виховання, наголошує, що ідеал є недосяжним повністю, і у процесі виховання можна лише допомогти вихованцеві наблизитися до абсолютного ідеалу - Ісуса Христа. Встановлено, що критерієм ефективності досконалого процесу виховання К. Ушинський вважає самосвідомість вихованця, яка дає людині дар слова, свободу волі, моральність, прагнення досконалості, самовдосконалення, прогресу, а основною метою визначає людську особистість. Зазначено, що концепція виховного ідеалу у спадщині К. Ушинського відповідає основним засадам української виховної традиції та інтегрована у сучасне українське виховання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4РОС)51-273 + Ч30 в01 +
Шифр НБУВ: РА369094

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Горчакова 
Гуманістична спрямованість педагогічних поглядів М.І.Пирогова: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Ольга Анатоліївна Горчакова ; Харківський держ. педагогічний ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2000. — 20 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4РОС)51-8 Пирогов М.І.
Шифр НБУВ: РА310682

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
4.

Волошанська І.В. 
Дитина як суб'єкт виховання у спадщині К.Д. Ушинського: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / І.В. Волошанська ; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І.Франка. — Дрогобич, 2009. — 20 с. — укp.

Проаналізовано сутність і зміст суб'єкт-суб'єктних стосунків у виховному процесі, визначено головні ознаки суб'єктності дитини, досліджено суспільно-політичні та культурно-освітні умови становлення педагогіки партнерства. Обгрунтовано особистісно зорієнтовані принципи виховання та психолого-педагогічні умови становлення дитини як суб'єкта виховання в контексті педагогічних поглядів К. Ушинського, з'ясовано особливості впливу інституцій, соціального середовища та чинників на становлення демократичних стосунків у виховному процесі. Висвітлено пріоритетні аспекти підготовки вчителя до реалізації завдань виховання дитини як суб'єкта в контексті поглядів К. Ушинського. Розглянуто можливості використання педагогічних ідей К. Ушинського у практиці сучасного українського виховання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4РОС)51-273 + Ч30 в01 +
Шифр НБУВ: РА368946

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
5.

Жицька 
Історія Росії у науковій та педагогічній творчості Володимира Іконникова: автореф. дис... канд. іст. наук: 07.00.06 / Людмила Миколаївна Жицька ; Київський національний ун-т ім. Тараса Шевченка. — К., 2009. — 16 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(2РОС)44/46 + Ч33(4РОС)52-8 Іконников, В. + Т1(2РОС)5-8 Іконников
Шифр НБУВ: РА365947

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
6.

Ваховський М.Л. 
Педагогічні ідеї Г.Манна та К.Ушинського: порівняльний аналіз: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / М.Л. Ваховський ; Луганськ. Нац. ун-т ім. Тараса Шевченка. — Луганськ, 2009. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано методологічні підходи до порівняльного аналізу педагогічних ідей видатних американських і вітчизняних дослідників XIX ст., розкрито в порівняльному аспекті соціально-історичний і педагогічний контекст формування їх поглядів, здійснено контекстний дискурс-аналіз педагогічної термінології в спадщині Г. Мана та К. Ушинського. Виявлено на підставі зіставлення та порівняльного аналізу ідеї громадської школи Г. Мана й ідеї народності виховання К. Ушинського, педагогічних ідей, які стосуються теорії виховання, проблем організації й управління школою, розглянуто спільні й особливі характеристики в поглядах видатних педагогів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(7СПО)5-8 Манн, Г. + Ч33(4РОС)51-273 +
Шифр НБУВ: РА364289

Рубрики:

Географічні рубрики:

      
7.

Пікінер В.А. 
Розвиток педагогічних ідей К.Д. Ушинського у практиці сучасного дошкільного закладу: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.08 / В.А. Пікінер ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2008. — 21 с. — укp.

Здійснено цілісний науковий аналіз педагогічної та лінгводидактичної спадщини у творах К.Д. Ушинського. Визначено її місце в сучасній практиці дошкільних навчальних закладів. Обгрунтовано педагогічні умови ефективного використання творів К.Д. Ушинського у роботі даних закладів. Виявлено рівні обізнаності дітей з його творами, малими жанрами фольклору та сформованості граматично правильного мовлення дітей. Визначено напрями актуалізації практичного використання педагогічної спадщини педагога в роботі з дошкільниками. Розроблено методику використання лінгводидактичної спадщини К.Д. Ушинського з розвитку мовлення, ознайомлення з художніми творами дітей дошкільного віку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4РОС)51-273 + Ч411.382.1 +
Шифр НБУВ: РА360593

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського