Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (11)Реферативна база даних (1741)Книжкові видання та компакт-диски (861)Журнали та продовжувані видання (507)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч311.2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 33
Представлено документи з 1 до 20
...

      
1.

Аносов І.П. 
Антропологізм як чинник гуманізації освіти (теоретико-концептуальні основи): Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / І.П. Аносов ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2004. — 46 с. — укp.

Досліджено теоретико-концептуальні засади антропологізму як чинника гуманізації освіти. На підставі аналізу характерних ознак антропологізму в контексті генези загальної педагогіки та її історії конкретизовано його місце у педагогічних принципах. Встановлено вплив даного чинника на цілеспрямованість педагогічного процесу, вибір його змісту, засобів і форм навчання та виховання у конкретній педагогічній системі, шляхів реалізації диференційованого й індивідуального підходів у педагогічному процесі. Визначено особливості сучасного антропологізму, висвітлено його культурологічні та соціально-психологічні аспекти, проаналізовано педагогічний досвід застосування антропологічного підходу в гуманістично орієнтованих інноваціях, встановлено принципи та критерії реалізації педагогічного антропологізму в процесі підготовки майбутнього вчителя.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в01 + Ч311.210 +
Шифр НБУВ: РА332104

Рубрики:

      
2.

Коган А.Ф. 
Використання комп'ютерних систем діагностики цілепокладання в освіті: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / А.Ф. Коган ; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. — К., 2001. — 16 с. — укp.

Досліджено питання створення комп'ютерної системи психодіагностики цілепокладання, придатної для широкого використання у педагогічній практиці. Теоретично досліджено принципи, на підставі яких може бути створена така система. Визначено, що топологія тестового поля повинна являти собою гіпертест. Детально розглянуто ситуаційні фактори психодіагностики. Наведено деталізоване визначення ситуації, розглянуто питання складу психіки на підставі ситуаційного аналізу, введено поняття ситуаційного феномену як психічного механізму здійснюваного суб'єктом оволодіння інструментарієм. Виконано типологізацію ситуацій за трьома параметрами. Сформульовано поняття ситуаційної валідності. Надано задачу для комп'ютерної системи психодіагностики, що відповідає розробленим теоретичним вимогам. Охарактеризовано процедуру фільтрації як засіб контролю вірогідності результатів тестування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-72с0 + Ч311.253
Шифр НБУВ: РА315145 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
3.

Гризун Л.Е. 
Дидактичні основи створення сучасного комп'ютерного підручника: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / Л.Е. Гризун ; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. — Х., 2002. — 20 с. — укp.

На базі функціонального підходу обгрунтовано та розроблено структурно-функціональну модель комп'ютерного підручника, висвітлено його суть та особливості, проаналізовано засоби реалізації його дидактичних функцій. Визначено провідні функції комп'ютерного підручника, виділено критерії його оцінювання як засобу навчання. Теоретично обгрунтовано й експериментально доведено, що застосування даного підручника сприяє підвищенню якості знань майбутніх спеціалістів, формуванню їх пізнавальної активності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.215
Шифр НБУВ: РА319002 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
4.

Радельчук Г.І. 
Засоби, моделі та технологія автоматизованого групового навчання: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Г.І. Радельчук ; НАН України. Ін-т пробл. моделювання в енергетиці ім. Г.Є.Пухова. — К., 2001. — 19 с.: рис. — укp.

Обгрунтовано доцільність побудови інформаційних навчальних комплексів (ІНК) на базі одного класу ІВМ РС, до якого приєднуються робочі місця учнів. Показано координованість системи та безконфліктність її функціонування. Побудовано адаптивно-параметричну модель навчання. Описано технологію розробки комп'ютеризованих навчальних курсів і розроблено пакет програм управління, який дозволяє автоматизувати основні функції управління процесом групового навчання. Надано рекомендації для проектування інтегрованого середовища комп'ютеризованих навчальних курсів. На базі побудованих моделей запропоновано загальну технологію автоматизованого групового навчання під управлінням викладача. Розроблено мультиконсольну інформаційну систему, яка базується на застосуванні таймерної технології, та встановлено, що екологічні характеристики таймерних ІНК є безпечними для здоров'я користувачів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826 + Ч311.253.1
Шифр НБУВ: РА315198 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
5.

Колесова О. А. 
Інноваційна освіта в парадигмі інформаційних технологій: автореф. дис. ... канд. філос. наук : 09.00.10 / О. А. Колесова ; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". — О., 2011. — 18 с. — укp.

Висвітлено проблему віртуалізованих освітніх технологій "мережевого суспільства" в просторі гіперреальності й інфотехномислення, завдяки чому збільшується кількість нових освітніх спільнот. Доведено, що інформаційно-комунікативна парадигма сучасної освіти вказує на необхідність трансформації інституціоналізованої освіти в контексті "суспільства знань", в якому освіта залучається у всі сфери життя соціуму та перетворюється на перманентний процес. Уточнено сприймання того, що в сучасних сферах науки та техніки рушіями стають не новації, а інновації, які демонструють орієнтацію освіти на запити інформаційної епохи, відповіді на які досягаються через креативний тип мислення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в056 + Ч311,01 + Ч311.253
Шифр НБУВ: РА380784 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
6.

Бадьоріна Л.М. 
Інформаційна технологія природномовного контролю знань: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Л.М. Бадьоріна ; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. — К., 2009. — 15 с. — укp.

Запропоновано розв'язання задачі підвищення об'єктивності контролю та достовірності оцінювання знань термінології предметної галузі на основі сучасних інформаційних технологій. Розроблено багатофункціональну лінгвістичну модель подання та контролю знань на основі синонімії термінів предметної галузі, яка дозволяє вирішити завдання обчислення релевантності двох речень природною мовою, поданих у вигляді тексту з довільної кількості слів. Запропоновано метод обробки текстових визначень на основі словника синонімів, який дозволяє встановити відповідність між термінами еталонного визначення та відповіді. Розроблено методику розрахунку синонімічної близькості текстових висловлень на основі словників синонімів. Запропоновано метод обчислення показника релевантності відповідей до завдання відкритого типу й еталонних відповідей на основі кількісних показників синонімії термінів предметної галузі. Розроблено експериментальну систему контролю й оцінювання знань з метою автоматизації процесів тестування студентів ВНЗ з термінології предметної галузі на основі сучасних інформаційних технологій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826 + Ч311.28 + Ш141.14-913.2 +
Шифр НБУВ: РА363094

Рубрики:

      
7.

Олійник А.І. 
Інформаційні технології як основа і засіб реалізації інноваційних процесів в сучасній освіті: автореф. дис... канд. філос. наук: 09.00.10 / А.І. Олійник ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано роль інформаційних технологій у процесі інноваційного розвитку освіти. Показано, що впровадження інформаційних освітніх технологій є одним з головних чинників становлення та розвитку інноваційно-інформаційного суспільства. Головною засадою впровадження даних технологій є висока інформаційна культура особистості, що базується на загальнолюдських цінностях і адекватній інноваційно-інформаційному суспільстві моделі морального виховання його членів. Наголошено, що впровадження інформаційних освітніх технологій грунтується на собистісно орієнтованому підході до процесу навчання, відмові від науко- та раціоцентризму, розвитку творчого потенціалу особистості, вільному вираженні нею власних поглядів і переконань, емоцій і почуттів. Розкрито об'єктивну зумовленість і потребу інформатизації освіти як єдиного засобу швидкісної передачі інформації, інтенсифікації навчально-виховного процесу, нарощування об'єму знань, підвищення дієвості контролю успішності учнів і студентів, розширення інтелектуальних можливостей учасників навчально-виховного процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю252:Ч30 + Ч311,011 + Ч311.253 +
Шифр НБУВ: РА357576

Рубрики:

      
8.

Яценко Г.Ю. 
Комунікативність в системі дистанційного навчання: фактори інтенсифікації: автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.10 / Г.Ю. Яценко ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2008. — 16 с. — укp.

Проаналізовано комунікативну складову дистанційного навчання та фактори її інтенсифікації. Окреслено напрями розвитку дистанційного навчання в контексті побудови інформаційного суспільства. Проаналізовано комунікативну природу дистаційного навчання, виявлено особливості електронної комунікації. На основі дослідження дидактичної складової комунікативних технологій вдосконалено їх класифікацію. Запропоновано класифікацію факторів інтенсифікації комунікативної активності в середовищі дистанційного навчання. Увагу приділено проблемам побудови процесу комунікації на основі структурованих знань. Категорію знань розглянуто як основний структурний елемент процесу комунікації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю252:430 + Ч311.290 +
Шифр НБУВ: РА361360

Рубрики:

      
9.

Манако А.Ф. 
Лексикографічна теорія побудови манок-систем та її застосування в інформативних технологіях дистанційної освіти: автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.13.06 / А.Ф. Манако ; Міжнар. наук.-навч. центр інформ. технологій і систем НАН України. — К., 2008. — 31 с. — укp.

Розроблено основи лексикографічної теорії побудови систем моделей агрегатування навчально-орієнтованого контенту (МАНОК) у вигляді каркасів (основних положень) побудови опису нової концептуальної ідеї, МАНОК, МАНОК-систем та їх функціональної архітектури, оцінки МАНОК-вузлів. МАНОК-системи є загальним інструментом для підтримки S. На базі МАНОК-теорії створено та впроваджено 59 одиниць інноваційної програмно-інформаційної ІТНО-продукції для підтримки дистанційної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.290 + З970.826 + Ш112 +
Шифр НБУВ: РА362383

Рубрики:

      
10.

Хальдун Дакак 
Метод побудови програмного забезпечення систем дистанційного навчання: Автореф. дис... канд. техн. наук: 01.05.03 / Хальдун Дакак ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2006. — 17 с. — укp.

У контексті вивчення особливостей безперервної професійної освіти досліджено методи, форми, принципи, системи та технології дистанційного навчання. Проаналізовано сучасний стан інженерії програмного забезпечення (ПЗ). З урахуванням одержаних результатів розроблено метод побудови ПЗ систем дистанційного навчання (СДН) на підставі використання принципів багаторівневого представлення, шаблонування та квантифікації. Запропоновано модель рівня бізнес-логіки та комплексний набір метрик, який забезпечує аналіз навчального контексту в дидактичному, навігаційному та оформлювальному аспектах. На підставі дослідження існуючих підходів і моделей шляхом застосування архітектурних стилів, методу Attribute Drive Design та атрибутів якості архітектури ПЗ розроблено архітектуру ПЗ СДН та шаблони її реалізації. Розроблено архітектуру ПЗ для виконання метричного аналізу ПЗ СДН (навчального контенту). Створено шаблони та методику реалізації основних форм навчальних матеріалів (лекції, лабораторних і практичних робіт), які апробовано на прикладі конкретного контенту. Здійснено реалізацію ПЗ СДН на підставі запропонованого методу його побудови в Національному авіаційному університеті на кафедрі інженерії програмного забезпечення у навчальному процесі другої вищої освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826-018 + Ч311.290 +
Шифр НБУВ: РА344968

Рубрики:

      
Категорія:    
11.

Піскун 
Методи та засоби моделювання когнітивної поведінки користувача в адаптивних комп'ютерних системах: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Олександр Варфоломійович Піскун ; НАН України; Інститут проблем моделювання в енергетиці. — К., 2000. — 19 с. — укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: з970.826-01 + з970.810.8 + Ч311.253.11
Шифр НБУВ: РА310623

Рубрики:

      
12.

Сирота С.В. 
Моделі і засоби створення інтелектуальних компонентів навчальних систем: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / С.В. Сирота ; Міжнар. наук.-навч. центр інформ. технологій та систем НАН України і М-ва освіти і науки України. — К., 2006. — 20 с. — укp.

З застосуванням методу аналізу формальних понять Віллє-Гантера (АФП) здійснено формування бази знань систем дистанційної освіти та розроблено метод і технологію, які дозволяють формалізувати інтенсіональні поняття та залежності між ними шляхом представлення їх структури у вигляді решіток з наступним перетворенням у ієрархічну семантичну мережу. Розвинуто метод АФП для моделювання повністю визначених предметних областей шляхом введення обмежень на вхідні данні, одержання логчно непротирічної моделі та побудови ієрархічної структури бази знань у вигляді гіперконтексту. Розроблено метод автоматичного генерування питання-відповідних співвідношень за моделлю представлення знань у вигляді решіток формальних понять й автоматизовану процедуру вибору дистракторів у закритих питання-відповідних співвідношеннях.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826-018 + Ч311.253 +
Шифр НБУВ: РА344880

Рубрики:

      
13.

Келеберда І.М. 
Моделі та алгоритми в інформаційній технології персоналізованого агентно-онтологічного пошуку навчальних матеріалів в мережі Інтернет: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / І.М. Келеберда ; Харк. нац. ун-т радіоелектрон. — Х., 2005. — 19 с. — укp.

Розроблено багаторівневу систему моделей програмних агентів для персоналізованого пошуку матеріалів з використанням методів системного аналізу IDEF0, IDEF5 і онтологій, що дозволило формалізувати процес персоналізованого пошуку навчальних матеріалів і підвищити ефективність їх пошуку й персоналізованого підбору завдяки введенню технологічного ланцюжка: персонального агента, агента-координатора й агента інформаційно-навчального ресурсу. Розроблено узагальнений критерій оцінки відповідності характеристик навчальних матеріалів (мови викладу, рівня складності) персональним характеристикам суб'єкта навчання (знанню мов, віку), який передбачає настроювання коефіцієнтів значимості часткових критеріїв відповідності характеристик на рівень переваг суб'єкта навчання з використанням генетичного алгоритму, що дозволило зменшити час на первинний аналіз і відбір для вивчення навчальних матеріалів на основі формування множини метаданих навчальних матеріалів, адекватних персональним характеристикам суб'єкта навчання. Розвинуто онтологічні моделі суб'єкта навчання й інформаційно-навчального ресурсу, які погоджені з принципами структурування й взаємозв'язку інформації відповідно до проекту Semantic Web, а також зі стандартами групи IEEE 1484, на основі яких одержано характеристики навчальних матеріалів і суб'єкта навчання, що дозволило розробити алгоритми пошуку та персоналізованого підбору навчальних матеріалів, які базуються на відповідних їм метаданих, а також обробці інформації з використанням профілів і запропонованого узагальненого критерію.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826-01 + Ч311.290 +
Шифр НБУВ: РА339844

Рубрики:

      
14.

Зянчуріна І.М. 
Моделі та методи комп'ютерного навчання з урахуванням індивідуальних здібностей користувачів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / І.М. Зянчуріна ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 2005. — 19 с.: рис. — укp.

Уперше одержано системну модель процесу комп'ютерного навчання, з використанням якої є можливим упорядкування засвоєного навчального матеріалу шляхом структуризації знання за умов організації процесу самоосвіти з урахуванням індивідуальних здібностей користувачів. Удосконалено статистичний метод одиночного приймального контролю за якісною ознакою шляхом його модернізації та поширення на процес оцінювання знань, що дозволяє оцінювати навчальні програми за дисциплінами, що вивчаються. Розвинуто методи кваліметрії, що застосовуються під час формування метрик оцінювання знань на базі введення узагальненої шкали порядку. Це дозволяє переводити коефіцієнт засвоєння знань у різні шкали оцінювання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970,826 + Ч311.253 +
Шифр НБУВ: РА336971

Рубрики:

      
15.

Ус М.Ф. 
Моделі, методи та засоби адаптації інформаційних технологій підтримки прийняття рішень і навчання до когнітивних можливостей користувачів: автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.13.06 / М.Ф. Ус ; Одес. нац. політехн. ун-т. — О., 2009. — 32 с. — укp.

Розроблено теоретичні та реалізаційні основи створення інформаційних технологій з метою підвищення ефективності сприйняття інформації, асиміляції знань і синтезу оптимальних рішень користувачами систем підтримки навчання та професійної діяльності. Підвищення ефективності обробки інформації запропоновано здійснювати на основі адаптивних інформаційних процесів з використанням когнітивних характеристик і станів людини шляхом зменшення інформаційного навантаженя та, як наслідок, підвищення продуктивності праці користувачів. На базі запропонованих моделей визначено систему показників когнітивного стану користувача, яка передбачає оцінювання продуктивних характеристик, переваг і рівня декларативних знань у межах предметної сфери. Запропоновано архітектуру, модель діалогу та шаблони проектування програмних засобів, які здійснюють адаптацію інформаційного потоку у напрямі машина - користувач і забезпечують ефективність процесів сприйняття й обробки інформації. Розроблено програмні засоби, що реалізують архітектуру адаптивних інформаційних систем для навчання та підтримки професійної діяльності користувачів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826 + Ч311.253 +
Шифр НБУВ: РА366596

Рубрики:

      
16.

Рубін Е.Ю. 
Моделі, методи та технології оцінювання якості процесу освіти на основі інформаційних показників: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Е.Ю. Рубін ; Нац. техн. ун-т "Харк. політехн. ін-т". — Х., 2005. — 20 с.: рис. — укp.

Уперше запропоновано та науково обгрунтовано метод оцінки якості освіти, який враховує статистичні дані успішності та інформаційні показники взаємозв'язку навчальних дисциплін, що дозволяє одержати методи виміру потенційних можливостей змісту освіти та кваліфікації випускників. Запропоновано числові показники напруженості й блочності навчальних програм, які дозволяють кількісно оцінити структуру й інформаційне наповнення змісту освіти для конкретної спеціальності. Розвинуто ітераційні та декомпозиційні методи групування, які дозволяють ефективно здійснювати розбивку множини параметрів на групи з максимальним ступенем інформаційного зв'язку. Створено імітаційну модель навчального процесу, яка дає змогу об'єктивно оцінити ефективність розроблених методів і технологій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.28 + З970.826 +
Шифр НБУВ: РА338152

Рубрики:

      
17.

Михайличенко О.В. 
Музично-естетичне виховання дітей та молоді в Україні в другій половині XIX - на початку ХХ ст.: Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / О.В. Михайличенко ; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. — Луганськ, 2007. — 40 с. — укp.

Досліджено проблему впливу музики та музичного мистецтва на музично-естетичне виховання дітей і молоді в Україні у другій половині XIX - на початку XX ст. Вивчено особливості теорії та практики музично-освітніх процесів в Україні, які сприяли формуванню прогресивного характеру розвитку української національної культури у другій половині XIX - на початку XX ст. Визначено основні історичні передумови та напрями процесу музично-естетичного виховання, які у соціальній взаємодії набули системних ознак і реалізовувалися у суспільному житті українського народу як освітній (у роботі загальноосвітніх і професійних навчальних закладів), громадсько-просвітницький (у діяльності громадських і культурно-освітніх організацій), композиторсько-виконавський (як музично-педагогічна діяльність видатних професійних виконавців), аматорський (у діяльності аматорських музичних колективів народно-виконавської творчості), фольклорний (як кобзарське мистецтво та побутове народно-інструментальне музикування). Обгрунтовано теоретичні засади музичного навчання та виховання у закладах освіти та позашкільних установах. Уточнено понятійно-термінологічний апарат музичної дидактики й теорії музично-естетичного виховання. Розкрито зміст музичного навчання й виховання, визначено його мету, закономірності, принципи, рушійні сили, методи та форми організації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)52 + Ч311.255.23 +
Шифр НБУВ: РА350572

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
18.

Комар М.М. 
Особистість в умовах інформатизації освіти (соціально-філософський аспект): Автореф. дис... канд. філософ. наук: 09.00.03 / М.М. Комар ; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. — О., 2007. — 19 с. — укp.

Здійснено соціально-філософський аналіз особливостей розвитку особистості за умов інформатизації освіти. Висвітлено нові погляди щодо інформатизації й інтернетизації освіти. Виділено філософський аспект наукового терміну "інтернетизація". Розкрито вплив інформатизації й інтернетизації на розвиток та саморозвиток особистості. Визначено психологічні та педагогічні фактори її розвитку за умов інформатизації освіти. Проаналізовано явище "хакерство" та виявлено його подвійну природу. Показано наявність прагнення до розширення світогляду в особистості, її ціннісних орієнтацій та установок.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*148:Ч30 + Ч311.253 + Ю959.49 +
Шифр НБУВ: РА349574

Рубрики:

      
19.

Осадчий В.В. 
Педагогічні засади професійного консультування молоді засобами Інтернет: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В.В. Осадчий ; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. — Вінниця, 2005. — 20 с. — укp.

Уперше класифіковано вітчизняний і зарубіжний освітній і профорієнтаційний Інтернет-ресурс. Розроблено й обгрунтовано інформаційно-освітній портал і організаційні умови забезпечення його функціонування, а також педагогічні засади професійного консультування молоді за його допомогою (педагогічну концепцію, принципи відбору змісту, зміст, форми, методи та критерії ефективності). Удосконалено типологію інформаційних технологій, класифікацію комп'ютерних мереж. Розкрито суть понять "Інтернет", "Інтернет-технологія", "портал". Досліджено проблему стосовно освітніх можливостей мережі Інтернет. Розвинуто класифікацію інформаційних і мережних технологій, сучасні форми та методи професійного консультування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.351.6 + Ч311.253 +
Шифр НБУВ: РА340973

Рубрики:

      
20.

Вовк В.М. 
Педагогічні основи наступності фізичного виховання учнівської і студентської молоді: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.07 / В.М. Вовк ; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. — Луганськ, 2009. — 40 с. — укp.

Досліджено сутність нової педагогічної категорії "наступність фізичного виховання" учнівської та студентської молоді. Розроблено новий теоретико-прикладний напрямок педагогічної науки - діалектика наступності у системі неперервного фізичного виховання. Обгрунтовано концептуальну модель забезпечення процесу наступності фізичного виховання особистості старшокласника, студента. Виявлено, що наступність фізичного виховання, як педагогічна категорія створює умови для вирішення діалектичних суперечностей переходу особистості з одних умов фізичного виховання в інші, об'єктно-суб'єктного перетворення особистості на основі цілеспрямованого розвитку внутрішньої позиції і позитивної Я-концепції. Розроблено на основі комп'ютерних технологій інформаційно-діагностичну систему оцінки фізичного стану та фізичної підготовки, яка є ефективною допомогою вчителям фізичної культури, викладачам фізичного виховання в діагностиці фізичного стану, фізичної підготовки, а також для підготовки диференційованих навчально-виховних і тренувальних програм наступності, запропонованих кожній особистості з урахуванням їх стану здоров'я, адаптації і фізичної підготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.207 + Ч511.143 +
Шифр НБУВ: РА367942

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського