Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (18)Реферативна база даних (343)Книжкові видання та компакт-диски (495)
Пошуковий запит: (<.>U=У010.357$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
1.

Балабаниць А. В. 
Інтегроване управління системою маркетингової взаємодії: автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / А. В. Балабаниць ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. — Донецьк, 2011. — 40 с.: рис. — укp.

Розкрито сутність і характер маркетингу взаємодії, показано еволюційне становлення цієї концепції, запропоновано її основний інстументарій. Розглянуто теоретичні та практичні аспекти формування системи маркетингової взаємодії підприємста як об'єкта інтегрованого управління, визначено її ключові компоненти та структурні зв'язки. Висвітлено роль і показано місце управління маркетинговою взаэмодією в системі маркетингового менеджменту підприємств. Запропоновано науково-методологічні підходи до діагностики процесів маркетингової взаємодії підприємтсв із споживачами, бізнес-партнерами, конкурентами. Розроблено пропозиції щодо удосконалення управління маркетинговою взаємодією на базі стратегічного інструментарію. Удосконалено механізм управління стратегічними змінами у системі маркетингової взаємодії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 + У9(4УКР)290-211.1
Шифр НБУВ: РА381723 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Куденко Н.В. 
Маркетингове стратегічне планування: Автореф. дис... д-ра екон. наук: 08.06.01 / Н.В. Куденко ; Київ. нац. екон. ун-т. — К., 2003. — 36 с.: рис. — укp.

Досліджено маркетингову стратегічну діяльність зарубіжних і вітчизняних підприємств, розроблено заходи щодо підвищення її ефективності за умов транзитивної економіки України. Визначено цілі маркетингового стратегічного планування та його основні елементи. Розроблено методику процесу даного планування, у якій висхідним етапом є маркетинговий стратегічний аналіз, а базовим, центральним етапом - формування маркетингової стратегії підприємства. Розроблено класифікацію даної стратегії, яка відрізняється від інших рівневим підходом і повним охопленням усіх існуючих її різновидів. Удосконалено категоріальний апарат стратегічного маркетингу. Запропоновано нове чітке визначення категорій "маркетингова стратегія підприємства", "маркетингове стратегічне планування"; установлено відмінність між категоріями "маркетингова стратегія" та "стратегія маркетингу", "формулювання маркетингової стратегії" та "формування маркетингової стратегії". Упроваджено нову категорію "ефективність цільового сегмента підприємства" та наведено методики її оцінки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 + У9(4УКР)290-211.1-23 +
Шифр НБУВ: РА324842

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
3.

Рижкова Г.А. 
Організаційно-економічний механізм управління маркетинговими комунікаціями: Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.02.03 / Г.А. Рижкова ; Дніпропетр. ун-т економіки та права. — Д., 2006. — 18 с. — укp.

Досліджено теоретичні та практичні аспекти управління маркетинговими комунікаціями підприємства. Уточнено й конкретизовано понятійний апарат основних елементів процесу маркетингових комунікацій у контексті їх управлінських функцій. Проаналізовано принципи маркетингу, розглянуто його існуючі концепції у контексті тієї ролі, яка відведена в них маркетинговим комунікаціям. Запропоновано модель комунікаційного процесу підприємства, в якій відправнику повідомлення в організації комунікаційного процесу відводиться роль вибору комунікатора. Розроблено модель формування мети комунікації та контролю ефекту передачі повідомлення, а також організаційно-економічний механізм управління маркетинговим комунікаційним процесом, що містить в собі основні стадії та послідовність їх настання для ініціатора - підприємницької структури. Для контролю ключових етапів маркетингового комунікаційного процесу запропоновано систему показників оцінки ефективності комунікаційної діяльності підприємства. Удосконалено існуючі технічні комунікаційні моделі з наступною їх адаптацією до сучасного трактування маркетингових комунікацій як об'єкта управління. Запропоновано метод формування цілей комунікації, заснований на удосконаленій ієрархічній моделі цілей-ефектів. Наведено результати апробації механізму управління комунікаційним процесом і методу формування цілей комунікації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 + У9(4УКР)290-211.1 +
Шифр НБУВ: РА344982

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
4.

Полонець В.М. 
Формування маркетингових стратегій росту підприємства: автореф. дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / В.М. Полонець ; Держ. вищ. навч. закл. "Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана". — К., 2009. — 20 с. — укp.

Вирішено теоретичні, методичні та прикладні завдання з визначення, формування та реалізації маркетингових стратегій росту (МСР) підприємства за динамічних ринкових умов. Розкрито суть понять "маркетингова стратегія" та "маркетингова стратегія росту". Удосконалено теоретичні підходи до розробки їх класифікації. Визначено місце МСР серед інших стратегій підприємства. Визначено та проаналізовано основні тенденції ринку лакофарбових матеріалів як середовище формування МРС. Досліджено особливості застосування МСР за різних конкурентних умов і на підставі їх аналізу визначено причинно-наслідкові зв'язки між станом внутрішнього та зовнішнього середовищ підприємства та конкретним видом стратегії. Вдосконалено класичні інструменти стратегічного маркетингового аналізу та розроблено шляхи використання прогресивних математичних методів, що дозволило врахувати умови слабкої визначеності економічних процесів і нечіткості інформаційних потоків. Розроблено комплексну методику й аналітичний інструментарій з визначення й оцінювання МСР, які застосовуються підприємствами, методику й алгоритм формування портфеля оптимальних маркетингових стратегій росту. У порівняльному аспекті проаналізовано стратегічні позиції та стан реалізації МСР підприємствами, які діють на ринку лакофарбних матеріалів України та доведено високу точність і ефективність запропонованих методик. Визначено основні проблеми реалізації маркетингових стратегій. Запропоновано шляхи їх подолання. Розвинуто теоретичні та методичні засади оптимального розподілу ресурсів між визначеними стратегіями. Вдосконалено алгоритм стратегічного маркетингового планування за рахунок введення додаткових етапів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 + У9(4УКР)290-211.1 +
Шифр НБУВ: РА363628

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського