Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (13)Реферативна база даних (1205)Книжкові видання та компакт-диски (437)Журнали та продовжувані видання (6)
Пошуковий запит: (<.>U=О571$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 43
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія: Транспорт   
1.

Виноградський П.М. 
Методика оцінювання впливу зливових опадів на аеродинамічні характеристики літальних апаратів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.07.07. / П.М. Виноградський ; Київ. міжнар. ун-т цив. авіації. — К., 2000. — 20 с.: рис. — укp.

Оцінено вплив зливових опадів на аеродинамічні характеристики літаків за результатами трубних експериментів. Розроблено методики та створено установки для моделювання зливових опадів, реєстрації їх параметрів і оцінки похибок. Удосконалено методику статичних вагових виробувань, яка включає апроксимацію нульових навантажень та обробку даних у потоці з використанням імпульсної декомпозиції та модифікованої робасної процедури Х'юбера X84 у реальному часі, що зменшило похибки вимірювання та підвищило ефективність експерименту на 30 - 50 %. За умов еквівалентної інтенсивності опадів 1000 та 1700 мм/год. отримано кількісні дані щодо впливу зливових опадів на аеродинамічні характеристики крила кінцевого розмаху та моделі літака у польотній, злітній та посадочній конфігураціях, представлених у вигляді функціональних залежностей відносних додатків до аеродинамічних коефіцієнтів від безрозмірного кута атаки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-042-011 + О571.7
Шифр НБУВ: РА310401 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
2.

Халімон Н.Ф. 
Розширення інформаційних можливостей прогнозування руху повітряного транспорту в складних метеорологічних умовах: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.03 / Н.Ф. Халімон ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2001. — 18 с.: рис. — укp.

Досліджено та розроблено показники функціонування аеропортів і трас за складних метеорологічних умов. Запропоновано методики їх аналітичного та статистичного моделювання. Створено бази даних кліматичних характеристик аеропорту для автоматизованого прогнозування зазначених показників. Досліджено особливості кліматичних характеристик аеропорту як передумову для створення їх бази даних. Встановлено функціональну залежність показників функціонування аеропортів і повітряних трас від характеристик потоку повітряних кораблів і метеорологічних умов. Розроблено програмне забезпечення для створення та ведення бази даних кліматичних характеристик аеропорту, а також програмне забезпечення для автоматизованого прогнозування показників функціонування аеропортів, зважаючи на складні метеорологічні умови.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571.7
Шифр НБУВ: РА315275 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
3.

Данилюк І.А. 
Метод та засоби відновлення квазіоптичних зображень літаків в експертній системі комплексної обробки вимірювальної інформації: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / І.А. Данилюк ; Одес. нац. політехн. ун-т. — О., 2001. — 20 с. — укp.

Розглянуто питання розробки експертної системи (ЕС) відновлення зображень повітряних об'єктів за даними технічних засобів систем управління повітряним рухом і військ протиповітряної оборони. Розроблено динамічну базу знань закономірностей перетворення радіолокаційно вимірювальних параметрів об'єкта спостереження в параметри його квазіоптичного зображення (КОЗ). На підставі інформації, отриманої технічними засобами та на базі знань про взаємозв'язок виміряних його параметрів і типів елементів квазіоптичного зображення літака розроблено метод відновлення КОЗ літака. Наведено результати роботи ЕС відновлення КОЗ літаків. Визначено основні шляхи підвищення якості прийняття рішень про елемент КОЗ літака. Наведено метод оцінки ефективності функціонування експертної системи відновлення КОЗ літаків за розмірами зони невизначеності прийняття рішень, який дозволяє оцінити потрібну точність вимірювання параметрів повітряного об'єкта, що спостерігається.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571.55-5
Шифр НБУВ: РА316712 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
4.

Мельниченко А.В. 
Пасивне керування захистом трас електропроводки повітряних суден від непрямого впливу блискавки: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.03 / А.В. Мельниченко ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2001. — 19 с. — укp.

Запропоновано методики керування зменшенням наводок, структуру й алгоритми системи автоматизованого проектування оптимальної схеми прокладки трас електропроводки (ТЕ) повітряних суден (ПС). На підставі аналізу робіт щодо захисту електронного устаткування від впливу полів електричної блискавки запропоновано зображення задачі керування процесом ослаблення впливу блискавки на електронне устаткування як задачі оптимального розміщення ТЕ літака. Для її розв'язання розроблено ієрархічну структуру керування процесом розміщення ТЕ на літаку, що дає можливість звести вихідну задачу до набору окремих задач: визначення точок контакту літака з каналом блискавки та розподілу струмів блискавки по обшивці літака, визначення наведень, що викликає блискавка в ТЕ, оптимізації розміщення ТЕ ПС (пошук оптимального маршруту). Для визначення точок контакту літака з каналом лінійної блискавки розроблено електростатистичний метод, що базується на моделюванні процесу розвитку блискавки поблизу літака. Наведено методику та алгоритм визначення точок вираження ПС, які дають можливість визначати ймовірні точки контакту за любих значень кутів крену й тангажу та початкового положення лідера блискавки. Для розв'язання задачі оптимального розміщення запропоновано багатокритеріальний підхід, для якого розроблено систему критеріїв якості. Визначено алгоритм оптимального розміщення, що базується на скаляризації векторного критерію оптимальності (у зв'язку з цим обгрунтовано вибір нормувальних дільників для складових адитивного критерію) та алгоритми Форда - Беллмана знаходження найкоротшого шляху в навантаженому графі. На підставізапропонованих методів і алгоритмів розроблено програмне забезпечення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571.9
Шифр НБУВ: РА315709 Пошук видання у каталогах НБУВ 

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
5.

Дев'яткіна С.С. 
Визначення надійності світлосигнальних систем аеродромів на етапах проектування, сертифікації та експлуатації: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / С.С. Дев'яткіна ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2002. — 18 с. — укp.

Запропоновано основні терміни та їх визначення в галузі надійності світлосигнальних засобів забезпечення польотів на аеродромах цивільної авіації. Розроблено математичну модель етапу візуального пілотування, яка характеризує роль світлосигнальних систем аеродромів (ССА) на цьому етапі та вплив її технічного стану на рівень безпеки польотів за складних метеорологічних умов (СМУ) вдень і вночі, а також математичні моделі надійності ССА та її підсистем, які базуються на аналітичному методі визначення надійності та алгоритм моделювання процесу функціонування ССА для визначення її надійності, складений з використанням метода статистичного моделювання. Одержано методики визначення показників надійності ССА та її підсистем на етапах проектування, сертифікації та експлуатації, а також методику кількісної оцінки впливу показників надійності ССА на рівень безпеки польотів на етапі візуального пілотування за СМУ вдень і вночі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571-511-02 +
Шифр НБУВ: РА322402

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
6.

Мелкумян В.Г. 
Структурно-параметричний аналіз і синтез системи експлуатації перспективних радіоелектронних засобів аеронавігаційного обслуговування: Автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.22.20 / В.Г. Мелкумян ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2003. — 35 с.: рис. — укp.

Обгрунтовано методологію та розроблено методи та інженерні методики структурно-параметричного аналізу та синтезу системи експлуатації перспективних радіоелектронних засобів аеронавігаційного обслуговування (РЕЗ АНО), як складної технологічної системи обслуговуючого типу. Запропоновано базову модель складної технологічної системи експлуатації РЕЗ АНО, а також методи визначення характеристик її основних підсистем і ланок на прийнятому у базовій моделі рівні декомпозиції. Зазначено, що одержані результати дослідження використано у розробці технічного завдання та проекту системи технічного обслуговування розроблюваного в Україні автоматизованого радіотехнічного аеродромного комплексу АНО та є теоретичною базою для розробки "Концепції розвитку нормативної бази радіотехнічного забезпечення цивільної авіації України" та проектів ряду нормативних документів галузі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571.5-5 +
Шифр НБУВ: РА323371

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
7.

Косенко В.В. 
Моделі та методи алгоритмізації функціональних задач управління і переробки інформації в бортових приладових комплексах: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / В.В. Косенко ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 2003. — 19 с. — укp.

Розроблено модифіковану алгебру регулярних схем алгоритмів з комутативними умовами. Зазначено, що для зображення алгоритмічних структур використовуються алгоритмічні позиційні діаграми. Опрацьовано метод мінімізації даних структур. Запропоновано методи побудови поліноміальних моделей їх безповторних структур і переліку типових варіантів. Наведено метод синтезу узагальнених алгоритмічних перетворювачів. Розроблено програмні та апартні засоби реалізації даних узагальнених перетворювачів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571-52 +
Шифр НБУВ: РА324714

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
8.

Попов П.В. 
Методика визначення функції інформативності світлосигнального комплексу при посадці повітряного судна у складних метеоумовах: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.20 / П.В. Попов ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2004. — 16 с.: рис. — укp.

Запропоновано нову методологію розв'язання задачі оцінки топологічної структури та світлотехнічних характеристик аеродромного світлосигнального комплексу (АСК) у разі польотів за складних метеорологічних умов (СМУ). На підставі розроблених методик і моделі просторово-оптичної системи (ПОС) створено методологію розв'язання задачі оцінки топологічної структури та світлотехнічних характеристик АСК як вхідного частотно-енергетичного впливу на ПОС. Запропоновано класифікацію відмов АСК за ступенем їх впливу на безпеку польотів (БП). Обгрунтовано доцільність застосування методу статистичного моделювання для дослідження процесу функціональної взаємодії екіпажу повітряного судна (ПС) з АСК у разі польотів за СМУ. Розроблено методику обліку ймовірності парирування екіпажем несприятливого чинника - різкої зміни видимості на етапах посадки, зльоту або руху ПС по зльотно-посадковій смузі та аеродрому. Уперше нормовано значення функції інформативності АСК як складової ПОС для забезпечення заданого рівня БП на всіх технологічних етапах функціональної взаємодії екіпажу з АСК.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571-511 +
Шифр НБУВ: РА328602

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
9.

Пепа Ю.В. 
Прогнозування точнісних характеристик радіотехнічних систем посадки повітряних суден з урахуванням дифракції радіохвиль на об'єктах циліндричної форми: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.13 / Ю.В. Пепа ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2004. — 18 с.: рис. — укp.

Визначено дифракцію хвиль, які падають на циліндр скінченних розмірів під будь-яким кутом, з урахуванням електричних параметрів матеріалу циліндра. Розроблено алгоритми для визначення зон на рульових доріжках, перебування на яких повітряних суден призводить до неприпустимого погіршення точнісних характеристик системи посадки. Одержано аналітичні залежності впливу дифракційних променів на інформаційний параметр системи посадки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571.5-55 +
Шифр НБУВ: РА334643

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
10.

Масловський Б.Г. 
Прогнозування точнісних характеристик систем управління посадкою літаків: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.03 / Б.Г. Масловський ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2004. — 17 с.: рис. — укp.

Розроблено та досліджено методики та алгоритми моніторингу та прогнозування кількісних показників точнісних характеристик систем керування посадкою (СУП) літаків. Запропоновано інтегровану систему обробки поточних даних, що грунтується на використанні єдиної бази даних для зберігання визначальних параметрів (ВП), застосуванні статистичних методів обробки інформації про ВП та прогнозуванні їх значень, а також оцінки відповідності стану СУП заданим нормам. Розроблено вимірювальні моделі розрахунків ВП непрямого вимірювання, проведено оцінку їх похибок на базі заданих критеріїв оцінки точності. Побудовано алгоритми оцінки статистичних характеристик і визначення щільності розподілу ВП за статистичною інформацією. Запропоновано алгоритми точкового та інтервального прогнозування статистичних характеристик визначальних параметрів СУП, а також алгоритм оцінки результатів прогнозування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571.5-55 + О580.3 +
Шифр НБУВ: РА330335

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
11.

Чередніченко Ю.А. 
Розробка методів аналізу та забезпечення стійкості аеронавігаційної системи України: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.01 / Ю.А. Чередніченко ; Нац. транспорт. ун-т. — К., 2004. — 21 с.: рис. — укp.

Проаналізовано стан роботи аеронавігаційної системи (АНС) України щодо забезпечення необхідного рівня безпеки польотів та досконалості технічних засобів АНС. Визначено напрямки робіт для удосконалення процесів її функціонування. Розглянуто загальні питання стійкості функціонування АНС як виробничо-економічної системи організаційно-технічного типу. Проаналізовано основні фактори дестабілізувального впливу на сталість роботи АНС. Розроблено комплекс аналітико-статистичних моделей функціонування АНС, в значній мірі адекватних реальним процесам польотів, запропоновано шляхи підвищення сталості та ефективності її роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571-5-016.3 +
Шифр НБУВ: РА330473

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
12.

Авер'янова Ю.А. 
Допплерівсько-поляриметрична оцінка характеристик вітру для безпечної навігації повітряних суден: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.13 / Ю.А. Авер'янова ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2004. — 19 с.: рис. — укp.

Уперше запропоновано використання доплерівсько-поляриметричного (Д-П) підходу щодо одержання інформації з метою метеорологічного забезпечення повітряного руху. Створено математичні та комп'ютерні моделі зв'язку характеристик вітру з Д-П параметрами. Виконано верифікацію моделей за даними експериментів та підтверджено працездатність запропонованого підходу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571.7-5 +
Шифр НБУВ: РА334466

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
13.

Бондаренко О.М. 
Розробка методів розрахунку та підвищення точності автогенераторних пневмомеханічних вимірювальних перетворювачів тиску навігаційних систем: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.11.01 / О.М. Бондаренко ; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". — К., 2004. — 20 с. — укp.

Обгрунтовано новий фізичний механізм перетворення, на якому базується принцип дії автогенераторних пневмомеханічних вимірювальних перетворювачів тиску (ВПТ), який полягає у впливі пружності газу, що залежить від тиску цього газу, на власну частоту пневмомеханічного резонатора (ПМР) ВПТ за певного співвідношення параметрів такого резонатора. Визначено та досліджено в аналітичному вигляді функції перетворення, якими є залежності вихідної частоти від вимірюваного тиску та умова роботоздатності пневмомеханічних ВПТ, за якої вихідна частота приладу одночасно і необхідним чином залежить від вимірюваного тиску. Одержано узагальнену математичну модель пневмомеханічного ВПТ, яка враховує геометрію ПМР, фізичні властивості його складових, умови експлуатації ВПТ навігаційних систем. Оцінено основні похибки та розроблено новий метод підвищення точності пневмомехнічних ВПТ на базі побудови ПМР на резонуючому елементі спеціальної форми з декількома видами власних коливань, за власними частотами яких визначаються та алгоритмічно компенсуються у вихідному сигналі ВПТ його основні похибки. Показано можливість вимірювання таким ВПТ навігаційної системи повітряних сигналів статичного та повного тиску набігаючого потоку з основною приведеною похибкою не вище 0,02 % від верхньої межі вимірювання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571-521-02 +
Шифр НБУВ: РА333546

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
14.

Красноусова О.Ю. 
Методика оцінювання ймовірності успіху автоматичного заходу літака на посадку з урахуванням неоднорідності умов льотних випробувань: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.07.07 / О.Ю. Красноусова ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2005. — 20 с. — укp.

Розроблено методику приймального контролю - перевірки ймовірності успіху автоматичного заходу літака на посадку за результатами льотних випробувань. Обгрунтовано та реалізовано можливість використання біноміальної схеми випробувань за їх неоднорідних умов, що відповідають очікуваним умовам експлуатації. Модифіковано усічену схему послідовного аналізу. Обгрунтовано необхідні льотні випробування. Запропоновано методику приймального контролю, що забезпечує досягнення необхідного рівня вірогідності прийняття рішень. Складено алгоритми для всіх складових блок-схеми приймального контролю. Наведено рекомендації та приклади практичного використання методики контролю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571.5-55 +
Шифр НБУВ: РА340025

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
15.

Браун І.М. 
Поляриметричне виявлення градових зон для безпечної навігації повітряних кораблів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.13 / І.М. Браун ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2006. — 19 с. — укp.

Проведено дослідження поляриметричних характеристик градових зон. На підставі порівняльного аналізу теоретичних та експериментальних результатів визначено відмінні ознаки ситуацій з наявністю та відсутністю граду, небезпечного для навігації повітряних кораблів (ПК). Розроблено евристичний та параметричний алгоритми виявлення градових зон на шляху польоту ПК. Обгрунтовано новий підхід щодо непараметричного виявлення градових зон на підставі проекційних оцінок щільностей розподілу імовірностей поляризаційних інформаційних параметрів з застосуванням потенційних функцій. Розроблено імітаційні моделі процесів виявлення градових зон. Досліджено вірогідність виявлення граду за допомогою запропонованих алгоритмів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571.7 +
Шифр НБУВ: РА346276

Рубрики:

      
16.

Лісовенко Д.В. 
Обгрунтування технічної реалізації світлосигнальної системи злітно- посадочних смуг швидкого розгортання на основі світлодіодних випромінювачів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 20.02.14 / Д.В. Лісовенко ; Військ. ін-т Київ. нац. ун-ту ім. Т.Шевченка.. — К., 2006. — 24 с. — укp.

Вперше запропоновано та науково обгрунтовано побудову мобільної світлосигнальної системи злітно-посадочної смуги швидкого розгортання. Використано мембранний випромінювач з тріадними світлодіодами, розташованими на поверхні мембрани, яка забезпечує управління геометрією і спектральним складом світлового потоку. Розроблено методику розрахунку конструкції мембрани світлодіодного випромінювача для управління світловим потоком. Проведено розрахунок величини прогину мембрани за умови вільного закріплення її контура, а також проведено розрахунок профілю поверхні деформованої мембрани. Показано, що даний метод дозволяє вибирати конструкцію, матеріал мембрани та формувати сферичний профіль вигину для управління світловим потоками, змінювати фокусну відстань прожектора й усувати ефект аберації. Вдосконалено методику вибору світлодіодних матеріалів щодо ефективного управління спектром випромінювання. Доведено, що дана методика дозволяє управляти спектральним складом світлового потоку прожектора з урахуванням реальних погодних і атмосферних умов, регулюючи співвідношення світлових потоків окремих елементів тріади та дозволяє управляти зоною коридору прихованої посадки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц651.5-4 + Щ651.62 + О571-511 +
Шифр НБУВ: РА343653

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
17.

Знаковська Є.А. 
Моделювання основних складових ризиків втрати цілісності аеронавігаційних засобів: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.22.13 / Є.А. Знаковська ; Нац. авіац. ун-т. — К., 2007. — 18 с. — укp.

Розроблено метод визначення цілісності аеронавігаційної системи на базі модифікованого методу дерева ризику, що дозволяє вірогідно оцінити цілісність аеронавігаційних засобів. Створено методику моделювання рідкісних подій порушення цілісності на базі методу істотної вибірки, що надає можливість моделювати достатньо малі імовірності. Розроблено методику визначення оптимального об'єму сформованої вибірки, що дозволяє уточнити результати моделювання ймовірності катастрофічної ситуації. Запропоновано методики ідентифікації сузір'я навігаційних супутників за умов впливу завад для їх ідентифікації у разі наявності завад з гауссівським і негауссівським розподілом, а також моделювання спектра імовірностей з включенням імовірності допоміжного наведення. Модифіковано метод дерева ризику та реалізовано моделювання імовірності порушення цілісності основного наведення на базі методу моделювання рідкісних подій, використання якого сприяє більш адекватному обчисленню імовірності втарти повітряного коробля внаслідок відмови підсистеми наведення. Розроблено алгоритми для машинної реалізації розроблених методик. Створено програмний комплекс для оцінки цілісності аеронавігаційної системи за модифікованим методом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571-5-01 +
Шифр НБУВ: РА352550

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
18.

Мухаммед Джасім Мухаммед 
Моделі та метод забезпечення відмовостійкості системи обробки інформації безпілотних літальних апаратів на основі модулярної арифметики: Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.13.06 / Мухаммед Джасім Мухаммед ; Нац. аерокосм. ун-т ім. М.Є.Жуковського "Харк. авіац. ін-т". — Х., 2007. — 16 с. — укp.

Розроблено й удосконалено методи та моделі забезпечення відмовостійкості систем обробки інформації (СОІ) безпілотних літальних апаратів (БПЛА) на базі застосування непозиційних кодових структур модулярної арифметики (МА). Розроблено метод забезпечення відмовостійкості СОІ БПЛА на базі застосування кодів МА. Запропоновано математичні моделі відмовостійкості СОІ БПЛА, засновані на застосуванні результатів розв'язання задачі оптимального резурвуваання в МА. На базі розроблених математичних моделей синтезовано відмовостійкі структури СОІ БПЛА. Створено методи й алгоритми реалізації модульних операцій в МА з метою підвищення продуктивності реалізації управляючих алгоритмів СОІ реального часу. Результати наукового дослідження використано для розробки науково-практичних пропозицій, спрямованих на підвищення ефективності використання БПЛА.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571-52 +
Шифр НБУВ: РА350788

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
19.

Булай А.М. 
Методи підвищення завадостійкості систем вторинної радіолокації: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.12.17 / А.М. Булай ; Харк. нац. ун-т радіоелектрон. — Х., 2007. — 19 с. — укp.

Синтезовано структури виявлювачів сигналів запиту у літаковому відповідачі, що передбачають урахування впливу флуктуаційних та імпульсних завад у каналі запиту стосовно процесу виявлення сигналів запиту та базуються на використанні багатоканальних за простором і методом побудови виявлювача, що дозволило підвищити якість виявлення сигналів запиту у літаковому відповідачі. Удосконалено структуру автоматичного виявлювача повітряних об'єктів системами вторинної радіолокації, яка враховує дію внутрішньосистемних і навмисних корельованих завад у каналах запиту та відповіді, що дозволило підвищити якість виявлення повітряних об'єктів за рахунок проведення дробової логіки обробки сигналів відповіді й оптимізації цифрового порогу виявлення. Розвинуто синхронний за запитом метод захиту систем вторинної радіолокації від навмисних корельованих завад, який базується на штучно створених часових розбіжностях між корисними й імітованими сигналами запиту за каналом запиту. Це дозволило виключити з обслуговування імітовані сигнали запиту проведення міжперіодної обробки сигналів запиту у літакових відповідачах. Запропоновано синхронний за відповіддю метод захисту систем вторинної радіолокації від навмисних корельованих завад на базі штучно створених часових розбіжностей за каналом відповіді, що дало змогу підвищити завадостійкість систем вторинної радіолокації за рахунок зниження інтенсивності сигналів відповіді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571.55-01 +
Шифр НБУВ: РА353774

Рубрики:

      
Категорія: Транспорт   
20.

Коробійчук І.В. 
Двокільцевий динамічно настроюваний гравіметр авіаційної гравіметричної системи: автореф. дис... канд. техн. наук: 05.11.01 / І.В. Коробійчук ; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". — К., 2007. — 19 с. — укp.

Досліджено можливості та доцільність використання в якості гравіметра авіаційної гравіметричної системи нового двокільцевого динамічно настроюваного гравіметра (ДГ). Розроблено функціональну схему нового двокільцевого ДГ, проаналізовано його стійкість, передатні характеристики, отримано рівняння його руху у загальному випадку руху основи. Досліджено особливості роботи даного гравіметра у статичному та динамічному режимах за гармонійної дії збурення та у разі несприятливих резонансних режимів. Доведено можливість отримання більш точної інформації про гравітаційні аномалії на підставі використання нового алгоритму обчислення вихідного сигналу з нового двокільцевого ДГ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О571-521.06 +
Шифр НБУВ: РА353413

Рубрики:
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського